Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Πχ αυτός ο μαύρος άστεγος με σοβαρό πρόβλημα κινητικότητας πέθανε στην φυλακή πλέον ανάπηρος επειδή καταδικαστηκε σε 40 χρόνια για απόπειρα βιασμού και δολοφονίας, αφού το θύμα τον αναγνώρισε. Εν τέλη την εν λόγω επίθεση παραδέχτηκε πως την έκανε ο... λευκός σιριαλ κιλερ Timothy krajir. Δεν μπορείς να πάρεις το ρίσκο της θανατικής ποινής, ειδικά για μια υπόθεση, είναι άρρωστο κοινωνικά. Και ειδικά στο Τέξας είμαι σίγουρο πως λευκοί την έχουν σκαπουλαρει με πολύ χειρότερα εγκλήματα.
Re: Ο πολιτισμός δεν ακυρώνει τη βαρβαρότητα...
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2021, 11:47
από Antares
OANNHSEA έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:29
Βαρβαρότητα είναι να κρατάς κλεισμένο κάποιον σε ένα κελί επί πάρα πολλά έτη και να πληρώνεις και για αυτό!!!
Βασανίζεις έναν άνθρωπο και πληρώνεις από πάνω για αυτό ένα σωρό χρήματα που θα ήταν πιο χρήσιμα κάπου άλλου!!!
Άρα μας λες ότι εσύ γουστάρεις τρελά τους βασανισμούς ανθρώπων επί πληρωμή και να αφήνεις άλλους ανθρώπους που χρειάζονται αυτά τα χρήματα να βασανίζονται και αυτοί!!!
Είσαι για το Δρομοκαϊτειο με λίγα λόγια!!!
.
Aυτή η τοποθέτηση θα μπορούσε να ισχύει και για άλλες περιπτώσεις. Ο ανάπηρος γιατί να βασανίζεται για παράδειγμα; Να πάνε αλλού τα χρήματα. Ο ηλικιωμένος; Γιατί να παίρνει σύνταξη; Το έχω ακούσει για πολλές περιπτώσεις. Για άτεκνο, άτεκνη επίσης. Η κοινωνία έχει ορισμένους νόμους και κανόνες και όσο δεν διαφθείρεται η δικαιοσύνη, είναι σε θέση να κατανείμει αυτά τα βάρη. Στις περιπτώσεις αυτές δεν είναι βάρη βέβαια, αφού οι άνθρωποι εργάστηκαν ή εργάζονται ή στάθηκαν άτυχοι, αλλά αν είναι να μας πει η κυρά Σούλα πως θα οργανώσουμε την κοινωνία, πρέπει να το δεχθούμε, ειδικά στην εποχή των social media.
OANNHSEA έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:29
Βαρβαρότητα είναι να κρατάς κλεισμένο κάποιον σε ένα κελί επί πάρα πολλά έτη και να πληρώνεις και για αυτό!!!
Βασανίζεις έναν άνθρωπο και πληρώνεις από πάνω για αυτό ένα σωρό χρήματα που θα ήταν πιο χρήσιμα κάπου άλλου!!!
Άρα μας λες ότι εσύ γουστάρεις τρελά τους βασανισμούς ανθρώπων επί πληρωμή και να αφήνεις άλλους ανθρώπους που χρειάζονται αυτά τα χρήματα να βασανίζονται και αυτοί!!!
Είσαι για το Δρομοκαϊτειο με λίγα λόγια!!!
.
Aυτή η τοποθέτηση θα μπορούσε να ισχύει και για άλλες περιπτώσεις. Ο ανάπηρος γιατί να βασανίζεται για παράδειγμα; Να πάνε αλλού τα χρήματα. Ο ηλικιωμένος; Γιατί να παίρνει σύνταξη; Το έχω ακούσει για πολλές περιπτώσεις. Για άτεκνο, άτεκνη επίσης. Η κοινωνία έχει ορισμένους νόμους και κανόνες και όσο δεν διαφθείρεται η δικαιοσύνη, είναι σε θέση να κατανείμει αυτά τα βάρη. Στις περιπτώσεις αυτές δεν είναι βάρη βέβαια, αφού οι άνθρωποι εργάστηκαν ή εργάζονται ή στάθηκαν άτυχοι, αλλά αν είναι να μας πει η κυρά Σούλα πως θα οργανώσουμε την κοινωνία, πρέπει να το δεχθούμε, ειδικά στην εποχή των social media.
Ναύτης έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:20
Το "χρέος του προς την κοινωνία" ήταν η ζωή του; Τι σόι κοινωνία-θηρίο είν' αυτή;
Αντιθέτως, η θανατική ποινή δεν είναι βαρβαρότητα - είναι πολιτισμός!!!
Βαρβαρότητα είναι να κρατάς κλεισμένο κάποιον σε ένα κελί επί πάρα πολλά έτη και να πληρώνεις και για αυτό!!!
Βασανίζεις έναν άνθρωπο και πληρώνεις από πάνω για αυτό ένα σωρό χρήματα που θα ήταν πιο χρήσιμα κάπου άλλου!!!
Άρα μας λες ότι εσύ γουστάρεις τρελά τους βασανισμούς ανθρώπων επί πληρωμή και να αφήνεις άλλους ανθρώπους που χρειάζονται αυτά τα χρήματα να βασανίζονται και αυτοί!!!
Είσαι για το Δρομοκαϊτειο με λίγα λόγια!!!
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:25
Οταν εκτελείς ανθρώπο για ένα φόνο, ειδικά όταν μιλάμε για περίπτωση που είχε μέσα και εξάρτηση από ναρκωτικά, είσαι πολιτεία ψυχανωμαλων.
Δώσε ένα στοιχειο παραπανω στο συλλογισμό σου Γιατι πιστεύεις οτι η ζωή του εχει καποια άξια για τους υπολοίπους;
ας πούμε για τον δολοφόνο που σκότωσε την κοπέλα και μάνα είκοσι ετών στα γλυκά νερά
εχει καποια αξια η ζωη του; και γιατι;
Γιατί μια δολοφονία μπορεί να συμβεί, πάνω στον πανικό, στη φρίκη, όπως έγινε στην περίπτωση αυτού του ανθρώπου, που ήταν τοξικομανης. Εφόσον έχεις τη λογική του σοφρωνισμου, μπορεί να επανενταχτει, όπως και το έγκλημα δεν προκαλεί τόσο φρίκη να μου προκαλέσει προσωπικά οργή. Επίσης για ένα φόνο είναι πιο εύκολο να καταδικαστεί κάποιος αθώος σε θάνατο, όπως έχει γίνει. Γενικα είμαι κατά της θανατικής ποινής σε όποιαδηποτε περίπτωση, αλλά για έναν άνθρωπο που βασανίζει, βιάζει σκοτώνει σύστηματικα είτε ενήλικες είτε μικρά παιδιά, μπορώ να καταλάβω κάποιον που ζητά την θανατική ποινή και δε θα με απασχολεί. Το να είσαι υπέρ του θανάτου ενός ανθρώπου που έκανε ένα φόνο πάνω στην αρρώστια του, και επίσης να είσαι υπέρ του ρίσκου να εκτελεστεί κάποιος αθώος, είσαι εντελώς απολιτιστος ουγκανος.
Η περίπτωση να είναι κάποιος αθώος δεν πρέπει να μας απασχολεί ιδιαίτερα γιατί με αυτό το σκεπτικό την γλυτώνουν
χιλιάδες εγκληματίες στην μια και μόνο περίπτωση ενός αθώου
πάμε τωρα στην περίπτωση της δολοφονίας της κοπέλας στα γλυκά νερά και ας υποθέσουμε οτι την έκανε ένας εικοσάχρονος
εθισμένος στα ναρκωτικά πεινασμένος και ψυχικά ολιγον άρρωστος και παιδί χωρισμένων γονέων που δεν γνώρισε αγάπη και στοργή κλπ κλπ γιατί θα πρέπει να μενει ζωντανός εστω και αν εχει χιλιομετανιωσει;
εξήγησε τους λόγους για να μπορέσουμε να καταλάβουμε το σκεπτικό σου
θα δημιουργησει θέσεις εργασίας ;
θα γινει εφευρέτης σε μια ανακάλυψη που θα σώσει χιλιάδες ζωες;
θα γινει παπάς ; και ίσως και πρωθυπουργός; ή πρόεδρος του παναθηναϊκού;
θα παίζει με άλλα παιδάκια στις παιδικές χαρές; και θα μοιράζει απλόχερα την αγάπη του;
τι από όλα αυτα ; ή τέλος πάντων κάτι που θα χρησιμέψει την κοινωνία ή τους δικούς του
και στο τέλος εξήγησε γιατί πρέπει να δίνουμε βάση σε τι θέλουν άρρωστοι φονιαδες ; ή οι υποστηρικτές τους
nemo έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:57
Δώσε ένα στοιχειο παραπανω στο συλλογισμό σου Γιατι πιστεύεις οτι η ζωή του εχει καποια άξια για τους υπολοίπους;
ας πούμε για τον δολοφόνο που σκότωσε την κοπέλα και μάνα είκοσι ετών στα γλυκά νερά
εχει καποια αξια η ζωη του; και γιατι;
Γιατί μια δολοφονία μπορεί να συμβεί, πάνω στον πανικό, στη φρίκη, όπως έγινε στην περίπτωση αυτού του ανθρώπου, που ήταν τοξικομανης. Εφόσον έχεις τη λογική του σοφρωνισμου, μπορεί να επανενταχτει, όπως και το έγκλημα δεν προκαλεί τόσο φρίκη να μου προκαλέσει προσωπικά οργή. Επίσης για ένα φόνο είναι πιο εύκολο να καταδικαστεί κάποιος αθώος σε θάνατο, όπως έχει γίνει. Γενικα είμαι κατά της θανατικής ποινής σε όποιαδηποτε περίπτωση, αλλά για έναν άνθρωπο που βασανίζει, βιάζει σκοτώνει σύστηματικα είτε ενήλικες είτε μικρά παιδιά, μπορώ να καταλάβω κάποιον που ζητά την θανατική ποινή και δε θα με απασχολεί. Το να είσαι υπέρ του θανάτου ενός ανθρώπου που έκανε ένα φόνο πάνω στην αρρώστια του, και επίσης να είσαι υπέρ του ρίσκου να εκτελεστεί κάποιος αθώος, είσαι εντελώς απολιτιστος ουγκανος.
Η περίπτωση να είναι κάποιος αθώος δεν πρέπει να μας απασχολεί ιδιαίτερα γιατί με αυτό το σκεπτικό την γλυτώνουν
χιλιάδες εγκληματίες στην μια και μόνο περίπτωση ενός αθώου
πάμε τωρα στην περίπτωση της δολοφονίας της κοπέλας στα γλυκά νερά και ας υποθέσουμε οτι την έκανε ένας εικοσάχρονος
εθισμένος στα ναρκωτικά πεινασμένος και ψυχικά ολιγον άρρωστος και παιδί χωρισμένων γονέων που δεν γνώρισε αγάπη και στοργή κλπ κλπ γιατί θα πρέπει να μενει ζωντανός εστω και αν εχει χιλιομετανιωσει;
εξήγησε τους λόγους για να μπορέσουμε να καταλάβουμε το σκεπτικό σου
θα δημιουργησει θέσεις εργασίας ;
θα γινει εφευρέτης σε μια ανακάλυψη που θα σώσει χιλιάδες ζωες;
θα γινει παπάς ; και ίσως και πρωθυπουργός; ή πρόεδρος του παναθηναϊκού;
θα παίζει με άλλα παιδάκια στις παιδικές χαρές; και θα μοιράζει απλόχερα την αγάπη του;
τι από όλα αυτα ; ή τέλος πάντων κάτι που θα χρησιμέψει την κοινωνία ή τους δικούς του
και στο τέλος εξήγησε γιατί πρέπει να δίνουμε βάση σε τι θέλουν άρρωστοι φονιαδες ; ή οι υποστηρικτές τους
Όλες οι ανθρώπινες ζωές έχουν αξία, τύπε. Σιγά μην σας αφήσουμε να ορίζετε ποιος αξίζει και ποιος δεν αξίζει να ζει.
Επίσης, αν οι φονιάδες είναι άρρωστοι τότε πρέπει να τους θεραπεύσεις και όχι να τους σκοτώσεις, αφενός και αφετέρου, να βρεις μήπως η αρρώστια τους έχει κοινωνικά αίτια για να την καταπολεμήσεις.
Re: Ο πολιτισμός δεν ακυρώνει τη βαρβαρότητα...
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2021, 12:04
από Bill Hicks
nemo έγραψε: 20 Μάιος 2021, 11:59
θα δημιουργησει θέσεις εργασίας ;
θα γινει εφευρέτης σε μια ανακάλυψη που θα σώσει χιλιάδες ζωες;
θα γινει παπάς ; και ίσως και πρωθυπουργός; ή πρόεδρος του παναθηναϊκού;
θα παίζει με άλλα παιδάκια στις παιδικές χαρές; και θα μοιράζει απλόχερα την αγάπη του;
τι από όλα αυτα ; ή τέλος πάντων κάτι που θα χρησιμέψει την κοινωνία ή τους δικούς του
και στο τέλος εξήγησε γιατί πρέπει να δίνουμε βάση σε τι θέλουν άρρωστοι φονιαδες ; ή οι υποστηρικτές τους
εγώ λέω να κάνουμε την ίδια ανάλυση για σένα ώστε ν'αποφασίσουμε αν αξίζεις να σε κρατήσουμε ή όχι.
OANNHSEA έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:29
Βαρβαρότητα είναι να κρατάς κλεισμένο κάποιον σε ένα κελί επί πάρα πολλά έτη και να πληρώνεις και για αυτό!!!
Βασανίζεις έναν άνθρωπο και πληρώνεις από πάνω για αυτό ένα σωρό χρήματα που θα ήταν πιο χρήσιμα κάπου άλλου!!!
Άρα μας λες ότι εσύ γουστάρεις τρελά τους βασανισμούς ανθρώπων επί πληρωμή και να αφήνεις άλλους ανθρώπους που χρειάζονται αυτά τα χρήματα να βασανίζονται και αυτοί!!!
Είσαι για το Δρομοκαϊτειο με λίγα λόγια!!!
.
Aυτή η τοποθέτηση θα μπορούσε να ισχύει και για άλλες περιπτώσεις. Ο ανάπηρος γιατί να βασανίζεται για παράδειγμα; Να πάνε αλλού τα χρήματα. Ο ηλικιωμένος; Γιατί να παίρνει σύνταξη; Το έχω ακούσει για πολλές περιπτώσεις. Για άτεκνο, άτεκνη επίσης. Η κοινωνία έχει ορισμένους νόμους και κανόνες και όσο δεν διαφθείρεται η δικαιοσύνη, είναι σε θέση να κατανείμει αυτά τα βάρη. Στις περιπτώσεις αυτές δεν είναι βάρη βέβαια, αφού οι άνθρωποι εργάστηκαν ή εργάζονται ή στάθηκαν άτυχοι, αλλά αν είναι να μας πει η κυρά Σούλα πως θα οργανώσουμε την κοινωνία, πρέπει να το δεχθούμε, ειδικά στην εποχή των social media.
Ξεχνάς όμως κάτι:
Το καθίκι το οποίο έχει φάει ισόβια φυλακή, είναι εχθρός της κοινωνίας. Άλλο λοιπόν οι στήλοι της κοινωνίας και άλλο τα καθίκια της κοινωνίας...
Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις οι οποίες μπορούν να αναλυθούν ξεχωριστά...
Όμως και σε περιπτώσεις που κάποιος είναι ανάπηρος ή πολύ γέρος ή με βαρύ νόσημα μπορεί να εφαρμοστεί η ευθανασία - π.χ. ένα νέος τετραπληγικός ή κάποιος με καρκίνο στη γλώσσα. Σε αυτές τις περιπτώσεις ανακουφίζουμε τον πάσχοντα, δεν τον αφήνουμε να βασανίζεται!!!
nemo έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:57
Δώσε ένα στοιχειο παραπανω στο συλλογισμό σου Γιατι πιστεύεις οτι η ζωή του εχει καποια άξια για τους υπολοίπους;
ας πούμε για τον δολοφόνο που σκότωσε την κοπέλα και μάνα είκοσι ετών στα γλυκά νερά
εχει καποια αξια η ζωη του; και γιατι;
Γιατί μια δολοφονία μπορεί να συμβεί, πάνω στον πανικό, στη φρίκη, όπως έγινε στην περίπτωση αυτού του ανθρώπου, που ήταν τοξικομανης. Εφόσον έχεις τη λογική του σοφρωνισμου, μπορεί να επανενταχτει, όπως και το έγκλημα δεν προκαλεί τόσο φρίκη να μου προκαλέσει προσωπικά οργή. Επίσης για ένα φόνο είναι πιο εύκολο να καταδικαστεί κάποιος αθώος σε θάνατο, όπως έχει γίνει. Γενικα είμαι κατά της θανατικής ποινής σε όποιαδηποτε περίπτωση, αλλά για έναν άνθρωπο που βασανίζει, βιάζει σκοτώνει σύστηματικα είτε ενήλικες είτε μικρά παιδιά, μπορώ να καταλάβω κάποιον που ζητά την θανατική ποινή και δε θα με απασχολεί. Το να είσαι υπέρ του θανάτου ενός ανθρώπου που έκανε ένα φόνο πάνω στην αρρώστια του, και επίσης να είσαι υπέρ του ρίσκου να εκτελεστεί κάποιος αθώος, είσαι εντελώς απολιτιστος ουγκανος.
Η περίπτωση να είναι κάποιος αθώος δεν πρέπει να μας απασχολεί ιδιαίτερα γιατί με αυτό το σκεπτικό την γλυτώνουν
χιλιάδες εγκληματίες στην μια και μόνο περίπτωση ενός αθώου
πάμε τωρα στην περίπτωση της δολοφονίας της κοπέλας στα γλυκά νερά και ας υποθέσουμε οτι την έκανε ένας εικοσάχρονος
εθισμένος στα ναρκωτικά πεινασμένος και ψυχικά ολιγον άρρωστος και παιδί χωρισμένων γονέων που δεν γνώρισε αγάπη και στοργή κλπ κλπ γιατί θα πρέπει να μενει ζωντανός εστω και αν εχει χιλιομετανιωσει;
εξήγησε τους λόγους για να μπορέσουμε να καταλάβουμε το σκεπτικό σου
θα δημιουργησει θέσεις εργασίας ;
θα γινει εφευρέτης σε μια ανακάλυψη που θα σώσει χιλιάδες ζωες;
θα γινει παπάς ; και ίσως και πρωθυπουργός; ή πρόεδρος του παναθηναϊκού;
θα παίζει με άλλα παιδάκια στις παιδικές χαρές; και θα μοιράζει απλόχερα την αγάπη του;
τι από όλα αυτα ; ή τέλος πάντων κάτι που θα χρησιμέψει την κοινωνία ή τους δικούς του
και στο τέλος εξήγησε γιατί πρέπει να δίνουμε βάση σε τι θέλουν άρρωστοι φονιαδες ; ή οι υποστηρικτές τους
Αν κάποιος είναι αθώος μπορεί να τρέξει την υπόθεση του όσο είναι ζωντανός με διάφορους οργανισμούς, όταν είναι πεθαμένος όχι. Και δεύτερον δεν είπα να τους αφήνουμε έξω μετά από καμιά εβδομάδα, φυλακή θα είναι, που εμείς δεν έχουμε κάνει μια μέρα, άρα το να θεωρείται ξέρω γω μη τιμωρία, είναι βλακώδες. Να πεις πως πρέπει να μείνει μέσα 25 η 30 χρόνια και όχι να βγει έξω σε 10 λόγω ελαφρυντικων, είναι μια σκληρή αλλά φυσιολογική θέση. Οι θανατικής ποινές, ειδικά για την περίπτωση που συζητάμε, είναι απάνθρωπη παρακμή. Τώρα τι θα κάνει μετά τη φυλακή, ποσώς με ενδιαφέρει. Τόσοι και τόσοι ανθρωποι έχουν εγκληματισει και μετά τη φυλακή δεν έχουν κάνει ανάλογο έγκλημα. Το να υποστηρίζεις τη θανατική ποινή σε αυτήν την υπόθεση είσαι εντελώς βάρβαρος. Και ο βαργκ σκότωσε τον γιουρονιμους, εκατσε 15 χρόνια φυλακή και τώρα λέει τις ρατσιστικές του μαλακιες χωρίς να σκοτώνει. Τι να του λέμε, έπρεπε να σε είχαν εκτελέσει;
Re: Ο πολιτισμός δεν ακυρώνει τη βαρβαρότητα...
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2021, 12:23
από OANNHSEA
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 20 Μάιος 2021, 12:04
Όλες οι ανθρώπινες ζωές έχουν αξία, τύπε. Σιγά μην σας αφήσουμε να ορίζετε ποιος αξίζει και ποιος δεν αξίζει να ζει.
Επίσης, αν οι φονιάδες είναι άρρωστοι τότε πρέπει να τους θεραπεύσεις και όχι να τους σκοτώσεις, αφενός και αφετέρου, να βρεις μήπως η αρρώστια τους έχει κοινωνικά αίτια για να την καταπολεμήσεις.
Μάλιστα...
Δε μου λες: ο Κουφοντίνας πως θα θεραπευτεί;;;
Ή πως θα θεραπεύσεις έναν μανιακό δολοφόνο που έχει σκοτώσει π.χ. 12 άτομα;;;
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι οι ψυχασθενείς δεν θεραπεύονται ποτέ!!!
Αλλά η σκέψη σου είναι βαριά διαβρωμένη από την ιδεολογία σου - το γράφεις στο τέλος "να βρεις μήπως η αρρώστια τους έχει κοινωνικά αίτια για να την καταπολεμήσεις." Μήπως δεν είχαν μανιακούς δολοφόνους στην ΕΣΣΔ;;; Ή μήπως εκεί δεν έκαναν καλή δουλειά με "κοινωνικά αίτια";;;
.
Re: Ο πολιτισμός δεν ακυρώνει τη βαρβαρότητα...
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2021, 12:28
από OANNHSEA
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 20 Μάιος 2021, 12:20
Να πεις πως πρέπει να μείνει μέσα 25 η 30 χρόνια και όχι να βγει έξω σε 10 λόγω ελαφρυντικων, είναι μια σκληρή αλλά φυσιολογική θέση.
Σκληρή θέση να βασανίζεις κάποιον για 25 χρόνια...
Σκληρή θέση να πληρώνεις για αυτόν ενώ αυτά τα χρήματα μπορούν να δοθούν σε άτομα που έχουν ανάγκη...
Σκληρή θέση να έχεις την έγνοια ότι ο ισοβίτης θα δραπετεύσει, θα σκοτώσει κόσμο για να μείνει ελεύθερος και θα πληρώνεις και πάλι κερατιάτικα...
ΟΚ...
Γουστάρεις να σε βάλουμε εσένα σε ένα κελί για 25 χρόνια;;;
Γουστάρεις να πληρώνεις εσύ τα χρήματα για τον αγαπημένο σου ισοβίτη;
Γουστάρεις τρελά να ξεφύγει κάποιος ισοβίτης και να σφάξει κάποιον από την οικογένεια σου;
Εάν ναι, τότε παρακαλώ να μην σε κρατάω...
Γιατί εγώ θεωρώ βασανισμό να είναι κάποιος 25 χρόνια σε ένα κελί...
Γιατί δεν γουστάρω να πληρώνω για να είναι κάποιος σαν τον Κουφοντίνα στη φυλακή...
Γιατί εγώ δεν έχω το βίτσιο να έχω κάποιον νεκρό συγγενή στην οικογένεια μου από κάποιον ισοβίτη που το έσκασε... Είμαι φυσιολογικός άνθρωπος!!!
Ναύτης έγραψε: 20 Μάιος 2021, 10:20
Το "χρέος του προς την κοινωνία" ήταν η ζωή του; Τι σόι κοινωνία-θηρίο είν' αυτή;
Μπορεί να θεωρείς ''κοινωνίες θηρίων'' κοινωνίες όπως της Κίνας, της Ινδίας, της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ κτλ και ''πολιτισμένες'' κοινωνίες τύπου Ελλάδας, που μπορείς να σκοτώσεις άνθρωπο και σε λιγότεροα από 2 δεκαετίες να είσαι έξω ελεύθερος και ωραίος. Προσωπικά είμαι υπέρ των ισοβίων που είναι πραγματικά ισόβια, αλλά δεν επικρίνω όσες κοινωνίες έχουν την άποψη πως πραγματικά αποτρόπαια εγκλήματα σαν αυτό που διέπραξε ο εκτελεσθείς πρέπει να τιμωρούνται στη λογική του αντιπεπονθότος.
Θεωρώ ότι η θανατική ποινή είναι μια βαρβαρότητα που δεν συνάδει προς τον άνθρωπο γενικά. Όταν μιλάμε για σύγχρονες, πολιτισμένες κοινωνίες, δεν μπορεί το δίκαιο να εξυπηρετείται από λογικές του τύπου "οφθαλμός αντί οφθαλμού".
Πρώτα-πρώτα, παραβιάζει το πιο θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, εκείνο της ζωής.
Δεύτερον, μετατρέπει τις κοινωνίες σε "θεσμικούς" δολοφόνους. Το ζητούμενο
Τρίτον, είναι μια ποινή αμετάκλητη. Δεν είναι λίγες εκείνες οι περιπτώσεις που αποδείχθηκε πως άνθρωποι που εκτελέστηκαν ήσαν τελικά αθώοι.
Αντιθέτως, η θανατική ποινή δεν είναι βαρβαρότητα - είναι πολιτισμός!!!
Βαρβαρότητα είναι να κρατάς κλεισμένο κάποιον σε ένα κελί επί πάρα πολλά έτη και να πληρώνεις και για αυτό!!!
Βασανίζεις έναν άνθρωπο και πληρώνεις από πάνω για αυτό ένα σωρό χρήματα που θα ήταν πιο χρήσιμα κάπου άλλου!!!
Άρα μας λες ότι εσύ γουστάρεις τρελά τους βασανισμούς ανθρώπων επί πληρωμή και να αφήνεις άλλους ανθρώπους που χρειάζονται αυτά τα χρήματα να βασανίζονται και αυτοί!!!
Είσαι για το Δρομοκαϊτειο με λίγα λόγια!!!
.
Είσαι άρρωστος.
Είσαι ένας κοινός ψυχασθενής για το Δρομοκαϊτειο!!!
.
Μπορεί, αλλά τουλάχιστον δεν ξεπέφτω στην κατάσταση του αιμοδιψούς κτήνους.