Re: Millenials: Αυτοί οι Γέροι
Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2021, 15:40
Οι μπούμερς ασκούν μεγάλη επιρροή πάνω τους. Όσοι είναι παιδιά των μπούμερς. Όχι απαραίτητα καλή. Σαν βρικόλακες που δεν θέλουν να ξεκολλήσουν έως να τους πάρει ο διάολος.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Καλά υπερβολές, έχουν βγει και αριστουργήματα μπουμερικά.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:13 Ναι σιγά την πχοιοτητα που άκουγε ο μέσος μπουμεροκεφαλος. Πάρτε λίγο Beatles
Μιλάμε ανατριχιασα, στάνταρ ο Ρουβάς έχει καλύτερα τραγούδιαLove, love me do
You know I love you
I'll always be true
So please
Love me do
Whoa, love me do
Love, love me do
You know I love you
I'll always be true
So please
Love me do
Whoa, love me do
Someone to love, somebody new
Someone to love, someone like you
Love, love me do
You know I love you
I'll always be true
So please
Love me do…![]()
Συμφωνώ απόλυτα. Εδώ στην Ελλάδα αυτό που κατέστρεψε την μουσική στα 90s ήταν το δίπολο έντεχνο/εμπορικό. Το ποπ εκφυλίστηκε από το σκυλάδικο και το ροκ εκφυλίστηκε από το έντεχνο (πύξ λαξ).Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:53 Γενικα στους τοπ 10 εμπορικούς καλλιτέχνες να το δει κάποιος, στα τέλη 90ς έχουμε τρομακτική πτώση ποιότητας. Μάλλον έχει σχέση με την άνοδο του ίντερνετ, των ποπ/χιπ χοπ σταρς, που διαχεεται η μουσική και πως δημιουργείται, πιο ατομικιστικα/ναρκισσιστικα με μια βαιραλ λογική επιδερμική χωρίς να εντάσσεσαι εντός κάποιος κοινότητας. Στις προηγούμενες δεκαετίες οι μουσικές γινόντουσαν από μπάντες που δημιουργούνται από νεολαιστικες μαζικές υποκουλτούρες και κινηματα, και υπήρχε μια αλληλοτροφοδοτηση, όπως και η ποπ προερχόταν τις περισσότερες φορές από κανονικούς μουσικούς. Και κυρίως η μουσική μετά τα 50ς ήταν από τους πρώτους τρόπους κοινωνικοποιησης της νεολαίας, δεν άκουγες απλά μουσική, ήταν ένα βιωμα συλλογικής εμπειρίας, με σχέσεις, φιλίες, στέκια, έρωτες, τσακωμούς, κλπ, και έτσι με αυτή τη διεργασία γεννιοντουσαν και νέες μπάντες. Αυτό κάπου έσπασε με το ίντερνετ νομίζω.
Καλά εμείς στην Ελλάδα πάντα ακολουθαμε, και είμασταν ψιλοαμπαλοι σε επίπεδο μπάντας με κάποιες εξαιρέσεις .Μιλάω για τις μεγάλες χώρες της δυσης που δημιουργούν τις μουσικές τάσεις, ΗΠΑ, μεγάλη Βρετανία, Γερμανία κατά αρχας. Εδώ μουσικές έγραφαν οι προσωπικότητες διαχρονικα. Αλλά κι αυτές μετά τα 00ς εκλείπουν, δηλαδή αν δεις το έντεχνο που λες, όλο μαλακιές τραγούδια γράφουν. Ούτε φωνές υπάρχουν δυνατές, ούτε στιχουργοί ανάλογοι, ούτε συνθέτες βέβαια. Δηλαδή κι εγώ που το είχα ρίξει πολύ στο έντεχνο, τα παράτησα γιατί όλο αναμασάνε τα ίδια. Μπορεί να είναι θέμα εποχής; πως μεγαλώνουν οι άνθρωποι σε διαφορετικές συνθηκες; η μήπως κορεστηκε το είδος; αυτό είναι μυστήριο.AlienWay έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:58Συμφωνώ απόλυτα. Εδώ στην Ελλάδα αυτό που κατέστρεψε την μουσική στα 90s ήταν το δίπολο έντεχνο/εμπορικό. Το ποπ εκφυλίστηκε από το σκυλάδικο και το ροκ εκφυλίστηκε από το έντεχνο (πύξ λαξ).Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:53 Γενικα στους τοπ 10 εμπορικούς καλλιτέχνες να το δει κάποιος, στα τέλη 90ς έχουμε τρομακτική πτώση ποιότητας. Μάλλον έχει σχέση με την άνοδο του ίντερνετ, των ποπ/χιπ χοπ σταρς, που διαχεεται η μουσική και πως δημιουργείται, πιο ατομικιστικα/ναρκισσιστικα με μια βαιραλ λογική επιδερμική χωρίς να εντάσσεσαι εντός κάποιος κοινότητας. Στις προηγούμενες δεκαετίες οι μουσικές γινόντουσαν από μπάντες που δημιουργούνται από νεολαιστικες μαζικές υποκουλτούρες και κινηματα, και υπήρχε μια αλληλοτροφοδοτηση, όπως και η ποπ προερχόταν τις περισσότερες φορές από κανονικούς μουσικούς. Και κυρίως η μουσική μετά τα 50ς ήταν από τους πρώτους τρόπους κοινωνικοποιησης της νεολαίας, δεν άκουγες απλά μουσική, ήταν ένα βιωμα συλλογικής εμπειρίας, με σχέσεις, φιλίες, στέκια, έρωτες, τσακωμούς, κλπ, και έτσι με αυτή τη διεργασία γεννιοντουσαν και νέες μπάντες. Αυτό κάπου έσπασε με το ίντερνετ νομίζω.
Πριν από αυτά, είχαμε αριστουργήματα από συνοικιακές μπάντες όπως το παρακάτω.
Καλά εμείς στην Ελλάδα πάντα ακολουθαμε, και είμασταν ψιλοαμπαλοι σε επίπεδο μπάντας με κάποιες εξαιρέσεις .Μιλάω για τις μεγάλες χώρες της δυσης που δημιουργούν τις μουσικές τάσεις, ΗΠΑ, μεγάλη Βρετανία, Γερμανία κατά αρχας. Εδώ μουσικές έγραφαν οι προσωπικότητες διαχρονικα. Αλλά κι αυτές μετά τα 00ς εκλείπουν, δηλαδή αν δεις το έντεχνο που λες, όλο μαλακιές τραγούδια γράφουν. Ούτε φωνές υπάρχουν δυνατές, ούτε στιχουργοί ανάλογοι, ούτε συνθέτες βέβαια. Δηλαδή κι εγώ που το είχα ρίξει πολύ στο έντεχνο, τα παράτησα γιατί όλο αναμασάνε τα ίδια. Μπορεί να είναι θέμα εποχής; πως μεγαλώνουν οι άνθρωποι σε διαφορετικές συνθηκες; η μήπως κορεστηκε το είδος; αυτό είναι μυστήριο.AlienWay έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:58Συμφωνώ απόλυτα. Εδώ στην Ελλάδα αυτό που κατέστρεψε την μουσική στα 90s ήταν το δίπολο έντεχνο/εμπορικό. Το ποπ εκφυλίστηκε από το σκυλάδικο και το ροκ εκφυλίστηκε από το έντεχνο (πύξ λαξ).Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:53 Γενικα στους τοπ 10 εμπορικούς καλλιτέχνες να το δει κάποιος, στα τέλη 90ς έχουμε τρομακτική πτώση ποιότητας. Μάλλον έχει σχέση με την άνοδο του ίντερνετ, των ποπ/χιπ χοπ σταρς, που διαχεεται η μουσική και πως δημιουργείται, πιο ατομικιστικα/ναρκισσιστικα με μια βαιραλ λογική επιδερμική χωρίς να εντάσσεσαι εντός κάποιος κοινότητας. Στις προηγούμενες δεκαετίες οι μουσικές γινόντουσαν από μπάντες που δημιουργούνται από νεολαιστικες μαζικές υποκουλτούρες και κινηματα, και υπήρχε μια αλληλοτροφοδοτηση, όπως και η ποπ προερχόταν τις περισσότερες φορές από κανονικούς μουσικούς. Και κυρίως η μουσική μετά τα 50ς ήταν από τους πρώτους τρόπους κοινωνικοποιησης της νεολαίας, δεν άκουγες απλά μουσική, ήταν ένα βιωμα συλλογικής εμπειρίας, με σχέσεις, φιλίες, στέκια, έρωτες, τσακωμούς, κλπ, και έτσι με αυτή τη διεργασία γεννιοντουσαν και νέες μπάντες. Αυτό κάπου έσπασε με το ίντερνετ νομίζω.
Πριν από αυτά, είχαμε αριστουργήματα από συνοικιακές μπάντες όπως το παρακάτω.
Συμφωνώ με Τζο.Jolly Roger έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:09 με το quote συμφωνώ.
με το αν η μουσική τους έλλειψη γούστου τους κάνει απαραίτητα "γέρους" δεν ξέρω αν συμφωνήσω.
Κι ο armin με τον tiesto στην εμπορική τους trance, τέλη 90ς αρχές 00ς ήταν η κορυφή τους, εκεί της eurodream trance ας πούμε. Μετά άρχισαν κάτι σαχλαμάρες. Επίσης επειδή πηγαίνω τα τελευταία χρόνια σε trance party υποτίθεται, οι τύποι φτιάχνονται με θόρυβο. Βαράει μια μπότα μονότονη γερμανικη 5 ώρες και κοπανιουνται ενώ οι περισσότεροι ντύνονται από τον καταλογο του slav tracksuit. Καμία σχέση με τις αρχές, που υποτίθεται υπήρχε και καποια ψυχεδελική θεωρία πολύχρωμη λοβ εντ πις. Μπορεί να είναι και τα ναρκωτικά, παίζει και πολύ κεταμινη. Αλλά βέβαια πάντα υπάρχει καλή μουσική underground, νταξει, και Μαλαισίανη τζαζ με μπουζούκι μπορείς να βρεις. Πιο πολύ μιλάμε για τις σύγχρονες τάσεις σε μαζικό επίπεδο, γιατί η μουσική λειτουργεί σε κοινωνικό επίπεδο.AlienWay έγραψε: 18 Απρ 2021, 16:08 Βέβαια και οι μιλλέννιοι έχουν μουσικάρες, αρκεί να τις ψάξει κανείς. Οπως έλεγαν και οι στέρεο νόβα "στα σκουπίδια βρίσκουν τα σκυλιά φαγητό". Υπάρχουν πάντα καλές μουσικές.
Συνοικιακή μπάντα τα μωρά στη φωτιά;AlienWay έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:58Συμφωνώ απόλυτα. Εδώ στην Ελλάδα αυτό που κατέστρεψε την μουσική στα 90s ήταν το δίπολο έντεχνο/εμπορικό. Το ποπ εκφυλίστηκε από το σκυλάδικο και το ροκ εκφυλίστηκε από το έντεχνο (πύξ λαξ).Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:53 Γενικα στους τοπ 10 εμπορικούς καλλιτέχνες να το δει κάποιος, στα τέλη 90ς έχουμε τρομακτική πτώση ποιότητας. Μάλλον έχει σχέση με την άνοδο του ίντερνετ, των ποπ/χιπ χοπ σταρς, που διαχεεται η μουσική και πως δημιουργείται, πιο ατομικιστικα/ναρκισσιστικα με μια βαιραλ λογική επιδερμική χωρίς να εντάσσεσαι εντός κάποιος κοινότητας. Στις προηγούμενες δεκαετίες οι μουσικές γινόντουσαν από μπάντες που δημιουργούνται από νεολαιστικες μαζικές υποκουλτούρες και κινηματα, και υπήρχε μια αλληλοτροφοδοτηση, όπως και η ποπ προερχόταν τις περισσότερες φορές από κανονικούς μουσικούς. Και κυρίως η μουσική μετά τα 50ς ήταν από τους πρώτους τρόπους κοινωνικοποιησης της νεολαίας, δεν άκουγες απλά μουσική, ήταν ένα βιωμα συλλογικής εμπειρίας, με σχέσεις, φιλίες, στέκια, έρωτες, τσακωμούς, κλπ, και έτσι με αυτή τη διεργασία γεννιοντουσαν και νέες μπάντες. Αυτό κάπου έσπασε με το ίντερνετ νομίζω.
Πριν από αυτά, είχαμε αριστουργήματα από συνοικιακές μπάντες όπως το παρακάτω.
Η Βέροια είναι η πατρίδα μου και τιμή μας που έχουμε βγάλει αυτή τη μπάντα.
Δεν περίμενα ποτέ στη ζωή μου ότι θα φτάσω σε αυτό το σημείο καθώς οι μπητλς δεν ήταν ποτέ η πρώτη μου επιλογή (είμαι περισσότερο φλοϋδικός από όσο θα ήθελα), αλλά μάνμου, άστο, δεν έχεις ιδέα, προφανώς, για τι πράμα μιλάς, συγκρίνεις αεροπλάνα με πορτοκάλια. Μόνον άμα με αναγκάσει ο Τζο θα μπω σε λεπτομέρειες, εννοώ μόνον άμα διαφωνεί μαζί μου, που αν παίξει κάτι τέτοιο θα αυτομπαναριστώ πρώτα και μετά θα μπω σε λεπτομερή διάλογο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Απρ 2021, 15:13 Ναι σιγά την πχοιοτητα που άκουγε ο μέσος μπουμεροκεφαλος. Πάρτε λίγο Beatles
Μιλάμε ανατριχιασα, στάνταρ ο Ρουβάς έχει καλύτερα τραγούδιαLove, love me do
You know I love you
I'll always be true
So please
Love me do
Whoa, love me do
Love, love me do
You know I love you
I'll always be true
So please
Love me do
Whoa, love me do
Someone to love, somebody new
Someone to love, someone like you
Love, love me do
You know I love you
I'll always be true
So please
Love me do…![]()
Ναι, αλλά εσείς βγάλατε τις πλαστικές ασπίδες, όχι τα μσφ.
Τα αδέλφια Παπαιωάννου είναι από τη Βέροια
Οχι ρε συ μσφ (πρωτος δισκος δισκαρα) , Σαλβαδορ και Παυλιδης κτλ Βεροιωτες ηταν, καπου μεσα 80ς ηρθαν Θεσσαλονικη.