Re: Αντίνοος:το διασημότερο γιουσουφάκι της ιστορίας ήτο ελληνικής καταγωγής
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2021, 13:06
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.Ο Αντίνοος θεωρήθηκε ως η προσωποποίηση του απόλυτου κάλλους και το όνομά του, η λέξη Αντίνοος, έγινε ταυτόσημη με την λέξη ωραίος, γι’ αυτό στην αρχαιότητα λέγονταν οι φράσεις «ωραίος ως ο Αντίνοος» και «ο νέος ούτος Αντίνοος.
ακριβώςΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.Ο Αντίνοος θεωρήθηκε ως η προσωποποίηση του απόλυτου κάλλους και το όνομά του, η λέξη Αντίνοος, έγινε ταυτόσημη με την λέξη ωραίος, γι’ αυτό στην αρχαιότητα λέγονταν οι φράσεις «ωραίος ως ο Αντίνοος» και «ο νέος ούτος Αντίνοος.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.
Έτσι.Σενέκας έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:14ακριβώςΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.Ο Αντίνοος θεωρήθηκε ως η προσωποποίηση του απόλυτου κάλλους και το όνομά του, η λέξη Αντίνοος, έγινε ταυτόσημη με την λέξη ωραίος, γι’ αυτό στην αρχαιότητα λέγονταν οι φράσεις «ωραίος ως ο Αντίνοος» και «ο νέος ούτος Αντίνοος.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.![]()
Δε θα έλεγα τον ρουμελιωτη "ευρωπροχωκαγκουρα", αλλά όπως θεςΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:22Έτσι.Σενέκας έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:14ακριβώςΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10
Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.![]()
Οπότε, οι μόνοι που μπορούν να το δουν ως υποτιμητικό χαρακτηριστικό, είναι κάποιοι ευρωπροχωκάγκουρες.
Ο ρουμελιώτης σίγουρα δεν είναι ευρωπροχωκάγκουρας, κάποιους άλλους είχα υπ' όψιν.
Περισσότερα εδώΟ Σενέκας, για παράδειγμα, αναφέρει το περιστατικό ενός αχάριστου απελεύθερου που εγκατέλειψε τον πρώην αφέντη-ευεργέτη του (που τον είχε εξαγοράσει), όπου τονίζει ότι «η προσφορά σεξουαλικής υπηρεσίας είναι έγκλημα για τον ελεύθερο άντρα, ανάγκη για τον σκλάβο και υποχρέωση για τον απελεύθερο» (ως ένδειξη ευγνωμοσύνης). Μέσα σε αυτό το πλαίσιο δεν προκαλεί εντύπωση ότι ο διάσημος ρήτορας Κικέρων ήταν ερωτευμένος με τον σκλάβο Τούλιο Τίτο ακόμη και μετά την απελευθέρωσή του.
Ισχύει. Κι εγω παραδέχομαι οτι ειμαστε ωραία μωρα! Τουλαχιστον οι Πελοποννήσιοι, που δεν εχουμε δεχτει και παρα πολλες προσμείξεις, ειμεθα πιο αναλλοίωτοι στο χρόνο και πολυ πιο κοντά στο Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος. Για εσας που εχετε μπαλάρει με κάτι ρουπού και διαφορους μυτόγκες εξ Ασίας, δεν παίρνω και ορκο.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.Ο Αντίνοος θεωρήθηκε ως η προσωποποίηση του απόλυτου κάλλους και το όνομά του, η λέξη Αντίνοος, έγινε ταυτόσημη με την λέξη ωραίος, γι’ αυτό στην αρχαιότητα λέγονταν οι φράσεις «ωραίος ως ο Αντίνοος» και «ο νέος ούτος Αντίνοος.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.
Γιατί το λες; Επειδή ήταν πολυσχιδής, καλλιεργημένος, φιλέλληνας, ρωμαλέος και sugar daddy?
Καλού κακού, μη βγεις ποτέ να βοσκήσεις πρόβαταvantono έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:33Ισχύει. Κι εγω παραδέχομαι οτι ειμαστε ωραία μωρα! Τουλαχιστον οι Πελοποννήσιοι, που δεν εχουμε δεχτει και παρα πολλες προσμείξεις, ειμεθα πιο αναλλοίωτοι στο χρόνο και πολυ πιο κοντά στο Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος. Για εσας που εχετε μπαλάρει με κάτι ρουπού και διαφορους μυτόγκες εξ Ασίας, δεν παίρνω και ορκο.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.Ο Αντίνοος θεωρήθηκε ως η προσωποποίηση του απόλυτου κάλλους και το όνομά του, η λέξη Αντίνοος, έγινε ταυτόσημη με την λέξη ωραίος, γι’ αυτό στην αρχαιότητα λέγονταν οι φράσεις «ωραίος ως ο Αντίνοος» και «ο νέος ούτος Αντίνοος.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.
Ποιοι είμεθα ημείς, αγαπητέ;vantono έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:33Ισχύει. Κι εγω παραδέχομαι οτι ειμαστε ωραία μωρα! Τουλαχιστον οι Πελοποννήσιοι, που δεν εχουμε δεχτει και παρα πολλες προσμείξεις, ειμεθα πιο αναλλοίωτοι στο χρόνο και πολυ πιο κοντά στο Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος. Για εσας που εχετε μπαλάρει με κάτι ρουπού και διαφορους μυτόγκες εξ Ασίας, δεν παίρνω και ορκο.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.Ο Αντίνοος θεωρήθηκε ως η προσωποποίηση του απόλυτου κάλλους και το όνομά του, η λέξη Αντίνοος, έγινε ταυτόσημη με την λέξη ωραίος, γι’ αυτό στην αρχαιότητα λέγονταν οι φράσεις «ωραίος ως ο Αντίνοος» και «ο νέος ούτος Αντίνοος.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.
Εσείς οι μπουγατσουπολιωτες.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:49Ποιοι είμεθα ημείς, αγαπητέ;vantono έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:33Ισχύει. Κι εγω παραδέχομαι οτι ειμαστε ωραία μωρα! Τουλαχιστον οι Πελοποννήσιοι, που δεν εχουμε δεχτει και παρα πολλες προσμείξεις, ειμεθα πιο αναλλοίωτοι στο χρόνο και πολυ πιο κοντά στο Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος. Για εσας που εχετε μπαλάρει με κάτι ρουπού και διαφορους μυτόγκες εξ Ασίας, δεν παίρνω και ορκο.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:10
Μία ακόμη απόδειξη σύνδεσης του απόλυτου κάλλους με τους Έλληνες. Τότε και τώρα.
Το "ωραίος ως Έλλην" στις διάφορες εκφάνσεις του, συνεχίζει να ισχύει και σήμερα ως κλασσικός πλέον συμβολισμός περιγραφής του ωραίου.
Ο Ερμής του Πραξιτέλους δεν ήταν φαντασιακό δημιούργημα και λέγεται ακόμη και σήμερα.
Πράγμα που δεν διακρίνεται σε κάποιον άλλον πολιτισμό.![]()
Αδριανός-Αντίνοος: Οι μεγάλοι εραστές της ιστορίας ξανά μαζί 19 αιώνες μετά
Ο έρωτάς τους πέρασε στην Ιστορία. Ο αυτοκράτορας, ο ευνοούμενός του, κι η σφοδρή, ρομαντική και τραγική τους σχέση «ξαναζεί» 19 αιώνες μετά
Ηταν σ' ένα ταξίδι του στην Ελλάδα το 125 μ.Χ. όταν ο Αδριανός, ο αυτοκράτορας που λάτρεψε την Ελλάδα και λατρεύτηκε ως Πανελλήνιος; ερωτεύεται έναν νεαρό Έλληνα, τον εκπάγλου καλλονής, Αντίνοο.
Ο έρωτάς τους πέρασε στην Ιστορία, μια σχέση ρομαντική, σφοδρή και τραγική: Ο Αντίνοος πνίγηκε στον Νείλο, στη διάρκεια της περιοδείας του Αδριανού στην Αίγυπτο το 130 μ.Χ. Ήταν αυτοκτονία ή ήταν δολοφονία; Σε βαθιά θλίψη ο μεγάλος αυτοκράτορας, έστησε παντού αγάλματα του όμορφου νέου και τον επέβαλε ως Θεό.
Κι είναι ένα αριστουργηματικό πορτραίτο του Αντίνοου (κεντρική φωτογραφία) που παρουσιάζει το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο μαζί με μια ενεπίγραφη βάση μνημείου προς τιμή του αυτοκράτορα Αδριανού στο πλαίσιο της δράσης του Μουσείου, «Αθέατο Μουσείο».
Μετά από 15 αντικείμενα που παρουσιάστηκαν έως τώρα, το Αθέατο Μουσείο υποδέχεται, λοιπόν, τον Αδριανό και τον Αντίνοο. Τα έργα παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην καρδιά του Μουσείου, 19 αιώνες μετά από την επίσκεψη του αυτοκράτορα στην Αθήνα. Ο Κτίστης, Σωτήρας και Ολύμπιος Αδριανός κι ο έφηβος Αντίνοος αναδύθηκαν την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου στην «αίθουσα του βωμού» (αιθ.34) για να παραμείνουν εκεί ως την Κυριακή 4 Μαρτίου 2018. Η έκθεσή τους στο Αθέατο Μουσείο πλαισιώνει την περιοδική έκθεση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, «Αδριανός και Αθήνα. Συνομιλώντας με έναν ιδεατό κόσμο», που ξεκινά στις 28 Νοεμβρίου 2017 και θα διαρκέσει για ένα έτος.
Από τον Δεκέμβριο του 2017 ως τον Φεβρουάριο του 2018, οι αρχαιολόγοι του Μουσείου υποδέχονται τους επισκέπτες και κάνουν μαζί τους έναν μαγικό περίπατο στον κόσμο του Αδριανού και του Αντίνοου, από την Αθήνα ως το Ιερό των Αιγυπτίων Θεών στο Μαραθώνα, ξεδιπλώνοντας την πνευματική αναγέννηση της ελληνικής παιδείας στα χρόνια του φιλέλληνα αυτοκράτορα.
https://www.thetoc.gr/politismos/articl ... iwnes-meta
Η αλήθεια είναι ότι μόνον λίγο μπορείς να με πειράξεις γιατί έχω γιαγιά από Σμύρνη και παππού από Νότια Πελοπόννησο.vantono έγραψε: 10 Φεβ 2021, 17:56Εσείς οι μπουγατσουπολιωτες.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:49Ποιοι είμεθα ημείς, αγαπητέ;vantono έγραψε: 10 Φεβ 2021, 13:33
Ισχύει. Κι εγω παραδέχομαι οτι ειμαστε ωραία μωρα! Τουλαχιστον οι Πελοποννήσιοι, που δεν εχουμε δεχτει και παρα πολλες προσμείξεις, ειμεθα πιο αναλλοίωτοι στο χρόνο και πολυ πιο κοντά στο Αρχαίο Ελληνικό Κάλλος. Για εσας που εχετε μπαλάρει με κάτι ρουπού και διαφορους μυτόγκες εξ Ασίας, δεν παίρνω και ορκο.![]()
![]()
Αλλά ψιλομαλακιτσες λέω, είδα ότι επέστρεψες μετα απο καμποσο καιρο αποχής, και ήθελα να σε πειράξω λίγο, οπως τον παλιό καλό καιρό.![]()
.