Re: Με δίπλωμα οδήγησης ΙΧ θα μπορούν να οδηγούν και μοτοσικλέτες
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2021, 18:01
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
το τρίκυκλο είναι πολύ πιο επικίνδυνο απο το δίκυκλο. Πολύ πολύ πολύ όμως. Εκτός αν πήρες τρίκυκλο απο αυτά που κουβαλάνε εμπορεύματα.Nandros έγραψε: 10 Ιαν 2021, 19:10Προσωπικά από το ποδήλατο μεταπήδησα κατευθείαν στο αυτοκίνητο.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:29 Α, άρα λες για το ίδιο πράγμα, από αμάξι σε μηχανάκι.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν αυτά υποστηρίζονται επιστημονικά, δηλαδή έχει όντως αποδειχθεί ότι κάποιος που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο ξέρει να οδηγεί και μηχανάκι; Πολύ αμφιβάλλω.
Έχω οδηγήσει δοκιμαστικά μόνο μοτοποδήλατο Solex.
Δεν έχω εμπειρίες από δίκυκλα μηχανοκίνητα και δεν τολμώ να τα καβαλήσω. Γι αυτό αγόρασα ηλεκτρικό 3κυκλο (ακόμα και αυτό έχει κάποια χούγια, που τα έμαθα στην πράξη, χωρίς να φάω τα μούτρα μου).
Δεν θα ρισκάρω την ζωή μου και των άλλων με 2κυκλο και αναρωτιέμαι πόσοι είναι οι μαλάκες που θα το τολμήσουν.
.
το τρίκυκλο είναι πολύ πιο επικίνδυνο απο το δίκυκλο. Πολύ πολύ πολύ όμως. Εκτός αν πήρες τρίκυκλο απο αυτά που κουβαλάνε εμπορεύματα.Nandros έγραψε: 10 Ιαν 2021, 19:10Προσωπικά από το ποδήλατο μεταπήδησα κατευθείαν στο αυτοκίνητο.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:29 Α, άρα λες για το ίδιο πράγμα, από αμάξι σε μηχανάκι.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν αυτά υποστηρίζονται επιστημονικά, δηλαδή έχει όντως αποδειχθεί ότι κάποιος που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο ξέρει να οδηγεί και μηχανάκι; Πολύ αμφιβάλλω.
Έχω οδηγήσει δοκιμαστικά μόνο μοτοποδήλατο Solex.
Δεν έχω εμπειρίες από δίκυκλα μηχανοκίνητα και δεν τολμώ να τα καβαλήσω. Γι αυτό αγόρασα ηλεκτρικό 3κυκλο (ακόμα και αυτό έχει κάποια χούγια, που τα έμαθα στην πράξη, χωρίς να φάω τα μούτρα μου).
Δεν θα ρισκάρω την ζωή μου και των άλλων με 2κυκλο και αναρωτιέμαι πόσοι είναι οι μαλάκες που θα το τολμήσουν.
.
Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2021, 18:50το τρίκυκλο είναι πολύ πιο επικίνδυνο απο το δίκυκλο. Πολύ πολύ πολύ όμως. Εκτός αν πήρες τρίκυκλο απο αυτά που κουβαλάνε εμπορεύματα.Nandros έγραψε: 10 Ιαν 2021, 19:10Προσωπικά από το ποδήλατο μεταπήδησα κατευθείαν στο αυτοκίνητο.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:29 Α, άρα λες για το ίδιο πράγμα, από αμάξι σε μηχανάκι.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν αυτά υποστηρίζονται επιστημονικά, δηλαδή έχει όντως αποδειχθεί ότι κάποιος που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο ξέρει να οδηγεί και μηχανάκι; Πολύ αμφιβάλλω.
Έχω οδηγήσει δοκιμαστικά μόνο μοτοποδήλατο Solex.
Δεν έχω εμπειρίες από δίκυκλα μηχανοκίνητα και δεν τολμώ να τα καβαλήσω. Γι αυτό αγόρασα ηλεκτρικό 3κυκλο (ακόμα και αυτό έχει κάποια χούγια, που τα έμαθα στην πράξη, χωρίς να φάω τα μούτρα μου).
Δεν θα ρισκάρω την ζωή μου και των άλλων με 2κυκλο και αναρωτιέμαι πόσοι είναι οι μαλάκες που θα το τολμήσουν.
.

Οπότε τι παπαριές είναι αυτές που λένε για ισοδυναμίες...EKPLIKTIKOS έγραψε: 19 Ιαν 2021, 17:40Τα μηχανάκια θέλουν εμπειρία, τυπε. Η χειρότερη συνταγη είναι να ξεκινήσεις να οδηγείς μηχανάκι μεγάλος, πχ στα 30, επειδή είναι φθηνά, ευκολα στο μποτιλιάρισμα αλλα κ στο χειρισμό (Πχ τα σκούτερ είναι γελοια ευκολα). Εκει 9/10 έχει χαθεί το τρένο για πάντα, κ θα καταλήξεις στο ΚΑΤ ή στη Βούλα. Γιατί δεν ξέρεις να εκτιμάς τις συνθήκες. Είτε θα πέσεις μόνος σου σε βρεγμένο ή απλά γλιστερο οδόστρωμα, είτε θα πέσει κάποιος πάνω σου που αν είχες εμπειρία θα το είχες αποφύγει, άσχετα αν εχεις δικιο ή άδικο. Το μηχανάκι θέλει αλλο στυλ οδήγησης απο το αμάξι.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:29
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν αυτά υποστηρίζονται επιστημονικά, δηλαδή έχει όντως αποδειχθεί ότι κάποιος που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο ξέρει να οδηγεί και μηχανάκι; Πολύ αμφιβάλλω.
Το παν είναι να μη σε χτυπήσει αμάξι και να φοράς τον εξοπλισμό που πρέπει. Αλλιώς το να πέσεις δε λέει και τίποτα. Αν δεν έπεφτα 3 καλές στη προπόνηση θεωρούσα ότι τεμπελιάζω.Lord Brum έγραψε: 19 Ιαν 2021, 17:48μου το έχουν πει και φίλοι μου που μεταπήδησαν από αυτοκίνητο σε μοτοσυκλέτα (όχι παπί) στα 25-26 ότι τους πήρε κανα εξάμηνο και πολλή τύχη να μη σκοτωθούν σε αυτό το διάστημα μέχρι να προσαρμοστούν σε αμυντική οδήγηση γιατί η μαλακία που θα σου εξυνε το χρώμα ή τον προφυλακτήρα αν ήσουν με αμάξι μπορεί να σε στείλει στο νοσοκομείο αν είσαι με μηχανήEKPLIKTIKOS έγραψε: 19 Ιαν 2021, 17:40Τα μηχανάκια θέλουν εμπειρία, τυπε. Η χειρότερη συνταγη είναι να ξεκινήσεις να οδηγείς μηχανάκι μεγάλος, πχ στα 30, επειδή είναι φθηνά, ευκολα στο μποτιλιάρισμα αλλα κ στο χειρισμό (Πχ τα σκούτερ είναι γελοια ευκολα). Εκει 9/10 έχει χαθεί το τρένο για πάντα, κ θα καταλήξεις στο ΚΑΤ ή στη Βούλα. Γιατί δεν ξέρεις να εκτιμάς τις συνθήκες. Είτε θα πέσεις μόνος σου σε βρεγμένο ή απλά γλιστερο οδόστρωμα, είτε θα πέσει κάποιος πάνω σου που αν είχες εμπειρία θα το είχες αποφύγει, άσχετα αν εχεις δικιο ή άδικο. Το μηχανάκι θέλει αλλο στυλ οδήγησης απο το αμάξι.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:29
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν αυτά υποστηρίζονται επιστημονικά, δηλαδή έχει όντως αποδειχθεί ότι κάποιος που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο ξέρει να οδηγεί και μηχανάκι; Πολύ αμφιβάλλω.
θέλω να σου πω ότι και με 5 την ώρα να τρέχεις το δίκυκλο είναι πιο ασφαλές απ το τρίκυκλο εκτός αν δεν πατάς κάτω. Φαντάζομαι να είσαι πάνω απο 150.Nandros έγραψε: 19 Ιαν 2021, 19:18Σέλευκας έγραψε: 19 Ιαν 2021, 18:50το τρίκυκλο είναι πολύ πιο επικίνδυνο απο το δίκυκλο. Πολύ πολύ πολύ όμως. Εκτός αν πήρες τρίκυκλο απο αυτά που κουβαλάνε εμπορεύματα.Nandros έγραψε: 10 Ιαν 2021, 19:10
Προσωπικά από το ποδήλατο μεταπήδησα κατευθείαν στο αυτοκίνητο.
Έχω οδηγήσει δοκιμαστικά μόνο μοτοποδήλατο Solex.
Δεν έχω εμπειρίες από δίκυκλα μηχανοκίνητα και δεν τολμώ να τα καβαλήσω. Γι αυτό αγόρασα ηλεκτρικό 3κυκλο (ακόμα και αυτό έχει κάποια χούγια, που τα έμαθα στην πράξη, χωρίς να φάω τα μούτρα μου).
Δεν θα ρισκάρω την ζωή μου και των άλλων με 2κυκλο και αναρωτιέμαι πόσοι είναι οι μαλάκες που θα το τολμήσουν.
.
Ταχύτητα μάξιμουμ 26 χλμ/ώρα και στις στροφές κόβω όσο παίρνει. Αποφεύγω τις λακκούβες ή ανασηκώνομαι από το κάθισμα. Δεν είμαι χαζός.
Το έχω για μικροβόλτες και φυσικά δεν βιάζομαι/τρέχω.
.
Δεν ειναι μονο το αμάξι,.και πολλά σταθερά εμπόδια είναι εξίσου επικίνδυνα αν τιναχτείς πάνω τους (ταμπέλες, κολώνες, μπαριερες κτλ), πράγματι με εξοπλισμό το να συρθεις κ μερικά μέτρα δεν έγινε κ κάτι φοβερό.Belisarius έγραψε: 19 Ιαν 2021, 19:29
Το παν είναι να μη σε χτυπήσει αμάξι και να φοράς τον εξοπλισμό που πρέπει. Αλλιώς το να πέσεις δε λέει και τίποτα. Αν δεν έπεφτα 3 καλές στη προπόνηση θεωρούσα ότι τεμπελιάζω.
Ναι το σκέφτηκα αλλά αν δεν οδηγείς σα κανίβαλος πολύ δύσκολα θα τραυματιστείς ακόμα και από αυτά.EKPLIKTIKOS έγραψε: 19 Ιαν 2021, 22:16Δεν ειναι μονο το αμάξι,.και πολλά σταθερά εμπόδια είναι εξίσου επικίνδυνα αν τιναχτείς πάνω τους (ταμπέλες, κολώνες, μπαριερες κτλ), πράγματι με εξοπλισμό το να συρθεις κ μερικά μέτρα δεν έγινε κ κάτι φοβερό.Belisarius έγραψε: 19 Ιαν 2021, 19:29
Το παν είναι να μη σε χτυπήσει αμάξι και να φοράς τον εξοπλισμό που πρέπει. Αλλιώς το να πέσεις δε λέει και τίποτα. Αν δεν έπεφτα 3 καλές στη προπόνηση θεωρούσα ότι τεμπελιάζω.
Εννοείται πως δεν ξέρει και δεν πιστεύω ότι θα το κάνουν.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:29Α, άρα λες για το ίδιο πράγμα, από αμάξι σε μηχανάκι.Awesomatic έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:23Συνήθως αρκούν οι εξετάσεις του αυτοκινήτου, κατοχή του διπλώματος για κάποια χρόνια και σε κάποιες και μερικά θεωρητικά μαθήματα.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Ιαν 2021, 16:02
Και τι κάνουν σ' αυτές τις χώρες, μοιράζουν διπλώματα χωρίς εξετάσεις;
https://www.motomag.gr/news/afieromata/ ... yropis-tin
Εδώ φυσικά ήταν δεδομένο ότι θα έμπλεκαν εξεταστές για να εξασφαλιστεί το αγνό παρθένο ευρώλαδο.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν αυτά υποστηρίζονται επιστημονικά, δηλαδή έχει όντως αποδειχθεί ότι κάποιος που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο ξέρει να οδηγεί και μηχανάκι; Πολύ αμφιβάλλω.
Μέχρι το 2006 είχα αρχικά Ηοnda Lead και μετά μέχρι το 2015 Keeway , δεν ξανακαβάλησα δίτροχο έκτοτε..Belisarius έγραψε: 19 Ιαν 2021, 22:26Ναι το σκέφτηκα αλλά αν δεν οδηγείς σα κανίβαλος πολύ δύσκολα θα τραυματιστείς ακόμα και από αυτά.EKPLIKTIKOS έγραψε: 19 Ιαν 2021, 22:16Δεν ειναι μονο το αμάξι,.και πολλά σταθερά εμπόδια είναι εξίσου επικίνδυνα αν τιναχτείς πάνω τους (ταμπέλες, κολώνες, μπαριερες κτλ), πράγματι με εξοπλισμό το να συρθεις κ μερικά μέτρα δεν έγινε κ κάτι φοβερό.Belisarius έγραψε: 19 Ιαν 2021, 19:29
Το παν είναι να μη σε χτυπήσει αμάξι και να φοράς τον εξοπλισμό που πρέπει. Αλλιώς το να πέσεις δε λέει και τίποτα. Αν δεν έπεφτα 3 καλές στη προπόνηση θεωρούσα ότι τεμπελιάζω.
Προσωπικά όταν οδηγώ φαντάζομαι σενάρια. Λ.χ. ένας φανταστικός σκύλος πετάγεται από το σημείο που δεν έχω ορατότητα ή το μπροστινό αμάξι ξαφνικά στρίβει δεξιά και με κλείνει. Νομίζω ότι αρκετοί μοτοσικλετιστές κάνουν το ίδιο. Αυτό σε προετοιμάζει και σε συγκρατεί. Με έχει βοηθήσει και το ξεκαύλωμα στους αγώνες. Τι οδηγός είμαι το έδειξα εκεί. Στο δρόμο δεν έχω να αποδείξω τίποτα. Πλέον κυκλοφορώ με σαράβαλο παπί και πάω αργά μη σκοτωθώ.