Σελίδα 2 από 11
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:16
από Νon4me
Ειχαν τα καλυτερα τανκς (απλα οχι σε ποσοτητες ) το καλυτερο πολυβολο που χρησιμοποιειται ακομη ως σημερα με ελαχιστες παραλαγες ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια συν τους β2 που ο απογονος τους εδωσε το πατημα στη σεληνη ... αλλα ο μπλακι ξεκινα μια νεα ιστορια
edit και το πρωτο νυκτος
https://en.wikipedia.org/wiki/Zielger%C3%A4t_1229
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:17
από John Brown Gun Club
τεν τεν έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:08
Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:02
τεν τεν έγραψε: 03 Ιαν 2021, 19:50
Μια χαρά τα πήγαινε με τις δυνάμεις που είχε.
Αλλά το μεγάλο ζήτημα ήταν στο ανατολικό μέτωπο που αντί να ακολουθήσει τον ανσκ έφαγε κόλλημα με ιδεολογικούς στόχους.
Όλο μια χαρά τα πήγαιναν αλλά στο τέλος τους έστηναν στα 4 οι αγγλοσάξονες και οι Σκανδιναβόσλαβοι.
Λογικό, δεν μπορείς να τα βάλεις με όλο τον πλανήτη.
Αυτο ηταν αναποφευκτο, αφου το αρχικο σχεδιο ηταν τοσο τραβηγμενο ως τα ακρα που ηταν αδυνατον να πετυχει. Και ο λογος ηταν πως οι σχεδιαστες ηταν φασιστες που πιστευαν σε μυθολογικες αρλουμπολογιες.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:20
από John Brown Gun Club
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:16
Ειχαν τα καλυτερα τανκς (απλα οχι σε ποσοτητες ) το καλυτερο πολυβολο που χρησιμοποιειται ακομη ως σημερα με ελαχιστες παραλαγες ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια συν τους β2 που ο απογονος τους εδωσε το πατημα στη σεληνη ... αλλα ο μπλακι ξεκινα μια νεα ιστορια
edit και το πρωτο νυκτος
https://en.wikipedia.org/wiki/Zielger%C3%A4t_1229
Τιποτα αλλο απο φανταχτερα και φοβεριστικα γκατζετακια που χαλαγανε στην πρωτη βροχη και πανακριβα πυροτεχνηματα που σκοτωσαν περισσοτερους Γερμανους παρα συμμαχους.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:23
από Νon4me
Ναι ναι φανταχτερο γκατζετ το mg34 - μετέπειτα 42 και ΑΚΟΜΗ και σημερα ως mg3 που θεωρειται το καλυτερο ελαφρυ πολυβολο
https://en.wikipedia.org/wiki/MG_3_machine_gun
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:30
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
στο άρθρο του ΟΠ αναμειγνύονται αλήθειες με επικές μαλακίες
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:31
από wooded glade
Στους πυραύλους ήταν καλοί οι Γερμανοί.
Αλλά πύραυλος χωρίς πυρηνική κεφαλή είναι σαν την ΑΕΚ χωρίς το Νεστορίδη.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:32
από Nandros
.
Και εγώ μισώ τον ναζισμό και τον βάζω στον ίδιο βόθρο με τον φασισμό και τον κομμουνισμό.
Όμως δεν θα ξεκινούσα ένα τόσο ψεκασμένο νήμα, από καθαρά πολιτική ιδεοληψία, και να γράψω μακακίες!
Καλώς ή κακώς η Γερμανία ΝΑΙ είχε τεχνολογία, που οι πολεμικές ανάγκες την έστρεψαν ΚΑΙ σε νέα μονοπάτια.
ΔΕΝ μιλώ για υπεροχή, απλά για μια άλλου είδους τεχνολογία, παράλληλα με την συμβατική.
https://en.wikipedia.org/wiki/Category: ... azi_period
.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:33
από πατησιωτης
Δεν νομίζω ότι υπήρχε πληροφορημένος άνθρωπος που περίμενε ότι μπορεί να κερδίσουν οι Γερμανοί μετά το τέλος του 1941 όταν σχηματίσθηκαν τα οριστικά σχήματα των συμμαχιών.Οι αριθμοί ήσαν υπέρ των Συμμάχων.Η Γερμανία είχε ελπίδες μόνο εάν αντιμετώπιζε τους αντιπάλους της έναν προς έναν χωριστά και αρχικά ασφαλώς αυτό ήταν το σχέδιο.Για το λόγο αυτό υπέγραψε το σύμφωνο μη επίθεσης με την ΕΣΣΔ για να καθαρίσει πρώτα δυτικά και μετά να πάει ανατολικά.Εάν πετύχαινε να επικρατήσει στο ανατολικό μέτωπο διαλύοντας τους Σοβιετικούς - πράγμα που μπορούσε να γίνει μόνο στον πρώτο χρόνο που τους αιφνιδίασε - θα ήταν πολύ δύσκολο να χάσει.Από τη στιγμή που δεν κατόρθωσε να το κάνει αυτό και ταυτόχρονα μπήκε η Αμερική στον πόλεμο ήταν θέμα χρόνου.
Εκείνο που δεν έχει εξηγηθεί ήταν η κήρυξη πολέμου κατά των ΗΠΑ από τη Γερμανία.Πολύς κόσμος δεν ξέρει ότι μετά το Περλ Χάρμπορ οι Αμερικανοί κήρυξαν τον πόλεμο μόνο στην Ιαπωνία.Ο Ρούζβελτ δεν ήταν σίγουρος ότι μπορεί να περάσει κήρυξη πολέμου κατά της Γερμανίας από το Κογκρέσσο αφού οι Γερμανοί δεν είχαν κάνει τίποτε εναντίον τους.Από τη δύσκολη θέση τον έβγαλε μόνος του ο Χίτλερ που κήρυξε αυτός τον πόλεμο κατά των ΗΠΑ μία εβδομάδα αργότερα,στις 12 Δεκεμβρίου 1941.Από αυτή την ημερομηνία και δεδομένου ότι δεν είχε κατορθώσει να καταλάβει τη Μόσχα ήταν θέμα χρόνου η ήττα του.
Μάλιστα αυτό έγινε χωρίς να ζητήσει σε αντάλλαγμα από την Ιαπωνία να κηρύξει τον πόλεμο στην ΕΣΣΔ για να τον βοηθήσει.Η μόνη εξήγηση είναι ότι ιδεολογικοί λόγοι υπερίσχυσαν του πραγματισμού.Άλλωστε μπορεί να βιαζόταν και για την πιο γνωστή τρέλα του,για το θέμα των Εβραίων.Μέχρι τότε γίνονταν εκτελέσεις Εβραίων αλλά δεν είχε σχεδιασθεί η τελική λύση της ολοσχερούς εξόντωσης τους επειδή ακριβώς θεωρούσε ότι έχουν μεγάλη δύναμη στην Αμερική και αυτό μπορεί να μέτραγε στην είσοδο της Αμερικής στον πόλεμο.Μόλις κήρυξε τον πόλεμο στην Αμερική "απελευθερώθηκε" από τους περιορισμούς αυτούς και διέταξε την τελική λύση.Ειδικά το θέμα αυτό δείχνει ότι η ιδεολογία ήταν υπεράνω της πραγματικότητος.Ενώ το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ευρώπης ήταν ανεπαρκές για τις μετακινήσεις στρατευμάτων και υλικού τραίνα είχαν δεσμευθεί για να μεταφέρουν άοπλους ανθρώπους που δεν τον απειλούσαν για να τους δηλητηριάσουν στα στρατόπεδα.Αυτό είναι εντελώς παράλογο,μπορεί να εξηγηθεί μόνο με την παλαβή ιδέα ότι ήξερε πλέον ότι θα χάσει τον πόλεμο και ήθελε να προλάβει να εξοντώσει όσους περισσότερους μπορούσε.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:34
από Νon4me
Οι αμερικάνοι και οι ρώσσοι μαζευαν εξαρτηματα -χωρις αυριο- σε εργοστασια συναρμοληγησης αεριοθουμενων - πυραυλων κλπ αλλα ο μυθος της ναζιστικης τεχνολογολικης υπεροχης .

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:34
από Δημοκρατικός
perseus έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:14
John Brown Gun Club έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:13
perseus έγραψε: 03 Ιαν 2021, 19:51
μονο τα κομετ και με 262 να αναφερω αρκουν ,η μαλακια που εκαναν ηταν οτι αντι να εστιασουν σε αυτα τα νεα οπλα επαιζαν με τις β1 β2 επισης εαν ειχαν ανα[τυξει νωριτερα το
Αυτα ηταν ολα αποτυχιες. Αντιστοιχα πειραματικα μοντελα αεριωθουμενων υπηρχαν και στη συμμαχικη πλευρα, η οποια δεν ηταν τοσο απελπισμενη να τα ριχνει στη μαχη την τελευταια στιγμη πριν καν ολοκληρωθουν οι δοκιμες.
οπως?
https://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_Meteor
https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_ ... oting_Star
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:35
από Νon4me
wooded glade έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:31
Στους πυραύλους ήταν καλοί οι Γερμανοί.
Αλλά πύραυλος χωρίς πυρηνική κεφαλή είναι σαν την ΑΕΚ χωρίς το Νεστορίδη.
Ο πυραυλος που πάτησε στη σεληνη ηταν απογονος του V2 και τον εξελιξε ναζι επιστημονας που μαζεψαν οι αμερικάνοι . end of story .
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:36
από Δημοκρατικός
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:16
Ειχαν τα καλυτερα τανκς (απλα οχι σε ποσοτητες ) το καλυτερο πολυβολο που χρησιμοποιειται ακομη ως σημερα με ελαχιστες παραλαγες
ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια συν τους β2 που ο απογονος τους εδωσε το πατημα στη σεληνη ... αλλα ο μπλακι ξεκινα μια νεα ιστορια
edit και το πρωτο νυκτος
https://en.wikipedia.org/wiki/Zielger%C3%A4t_1229
https://en.wikipedia.org/wiki/Jet_aircraft
The turbojet was invented in 1939, independently by Frank Whittle and later Hans von Ohain. The first turbojet aircraft to fly was the Heinkel He 178, on August 27, 1939 in Rostock (Germany).[5] This was largely a proof of concept, as the problem of "creep" (metal fatigue caused by the high temperatures within the engine) had not been solved, and the engine quickly burned out.
The first flight of a jet-propelled aircraft to come to public attention was the Italian Caproni Campini N.1 motorjet prototype that flew on August 27, 1940.[6] It was the first jet aircraft recognised by the Fédération Aéronautique Internationale (at the time the German He 178 program was still kept secret). Campini began development of the motorjet in 1932, which differed from a true turbojet, in that the air was driven through by a piston engine, instead of the exhaust gas, a much more complex solution.
The British experimental Gloster E.28/39 first took to the air on May 15, 1941, powered by Sir Frank Whittle's turbojet.[7] The United States produced the Bell XP-59A using two examples of a version of the Whittle engine built by General Electric, which flew on October 1, 1942. The Meteor was the first production jet, with the first orders for production examples being made on 8 August 1941,[8] and the first production airframe flew on 12 January 1944,[9] while the first orders for production Me 262 aircraft weren't issued until 25 May 1943,[10] and the first production Me 262 didn't fly until 28 March 1944[11] despite the Me 262 program having started earlier than that of the Meteor, as Projekt 1065.
The first operational jet fighter was the Messerschmitt Me 262,[12] manufactured by Germany during World War II, which entered service on 19 April 1944 with Erprobungskommando 262 at Lechfeld just south of Augsburg. It was the fastest conventional aircraft of World War II – although there were faster aircraft propelled by unconventional means, such as the rocket-powered Messerschmitt Me 163 Komet. The Messerschmitt Me 262 had first flown on April 18, 1941, with initial plans drawn up by Dr Waldemar Voigt's design team in April 1939, but mass production did not start until early 1944 with the first squadrons operational that year, too late for a decisive effect on the outcome of the war.
Around this time, mid 1944, the United Kingdom's Gloster Meteor was being committed to defence of the UK against the V-1 flying bomb – itself a pulsejet-powered aircraft and direct ancestor of the cruise missile– and then ground-attack operations over Europe in the last months of the war. In 1944 Germany introduced into service the Arado Ar 234 jet reconnaissance and bomber, though chiefly used in the former role, with the Heinkel He 162 Spatz single-jet light fighter premiering as 1944 ended. USSR tested its own Bereznyak-Isayev BI-1 in 1942, but the project was scrapped by Joseph Stalin in 1945. The Imperial Japanese Navy also developed jet aircraft in 1945, including the Nakajima J9Y Kikka, a modified, and slightly smaller version of the Me 262 that had folding wings. By the end of 1945, the US had introduced their first jet fighter, the Lockheed P-80 Shooting Star into service and the UK its second fighter design, the de Havilland Vampire.
...
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:38
από Nandros
.
Τότε από σταμπαριστή λαμαρίνα με ΤΡΕΙΣ λαβές για ευκολότερη μεταφορά.
Καπάκι με "αναπνευστήρα", για καλύτερη ροή και να μην κάνει γκλου-γκλου όταν αδειάζει.
Σήμερα από πλαστικό με ΜΙΑ λαβή, χωρίς αναπνευστήρα!
.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:39
από wooded glade
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:35
wooded glade έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:31
Στους πυραύλους ήταν καλοί οι Γερμανοί.
Αλλά πύραυλος χωρίς πυρηνική κεφαλή είναι σαν την ΑΕΚ χωρίς το Νεστορίδη.
Ο πυραυλος που πάτησε στη σεληνη ηταν απογονος του V2 και τον εξελιξε ναζι επιστημονας που μαζεψαν οι αμερικάνοι . end of story .
Σαφώς.
Και ο σπούτνικ και όλοι.
Λέω για την αξία τους στον πόλεμο.
Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2021, 20:40
από Νon4me
Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:36
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:16
Ειχαν τα καλυτερα τανκς (απλα οχι σε ποσοτητες ) το καλυτερο πολυβολο που χρησιμοποιειται ακομη ως σημερα με ελαχιστες παραλαγες
ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια συν τους β2 που ο απογονος τους εδωσε το πατημα στη σεληνη ... αλλα ο μπλακι ξεκινα μια νεα ιστορια
edit και το πρωτο νυκτος
https://en.wikipedia.org/wiki/Zielger%C3%A4t_1229
https://en.wikipedia.org/wiki/Jet_aircraft
The turbojet was invented in 1939, independently by Frank Whittle and later Hans von Ohain. The first turbojet aircraft to fly was the Heinkel He 178, on August 27, 1939 in Rostock (Germany).[5] This was largely a proof of concept, as the problem of "creep" (metal fatigue caused by the high temperatures within the engine) had not been solved, and the engine quickly burned out.
The first flight of a jet-propelled aircraft to come to public attention was the Italian Caproni Campini N.1 motorjet prototype that flew on August 27, 1940.[6] It was the first jet aircraft recognised by the Fédération Aéronautique Internationale (at the time the German He 178 program was still kept secret). Campini began development of the motorjet in 1932, which differed from a true turbojet, in that the air was driven through by a piston engine, instead of the exhaust gas, a much more complex solution.
The British experimental Gloster E.28/39 first took to the air on May 15, 1941, powered by Sir Frank Whittle's turbojet.[7] The United States produced the Bell XP-59A using two examples of a version of the Whittle engine built by General Electric, which flew on October 1, 1942. The Meteor was the first production jet, with the first orders for production examples being made on 8 August 1941,[8] and the first production airframe flew on 12 January 1944,[9] while the first orders for production Me 262 aircraft weren't issued until 25 May 1943,[10] and the first production Me 262 didn't fly until 28 March 1944[11] despite the Me 262 program having started earlier than that of the Meteor, as Projekt 1065.
The first operational jet fighter was the Messerschmitt Me 262,[12] manufactured by Germany during World War II, which entered service on 19 April 1944 with Erprobungskommando 262 at Lechfeld just south of Augsburg. It was the fastest conventional aircraft of World War II – although there were faster aircraft propelled by unconventional means, such as the rocket-powered Messerschmitt Me 163 Komet. The Messerschmitt Me 262 had first flown on April 18, 1941, with initial plans drawn up by Dr Waldemar Voigt's design team in April 1939, but mass production did not start until early 1944 with the first squadrons operational that year, too late for a decisive effect on the outcome of the war.
Around this time, mid 1944, the United Kingdom's Gloster Meteor was being committed to defence of the UK against the V-1 flying bomb – itself a pulsejet-powered aircraft and direct ancestor of the cruise missile– and then ground-attack operations over Europe in the last months of the war. In 1944 Germany introduced into service the Arado Ar 234 jet reconnaissance and bomber, though chiefly used in the former role, with the Heinkel He 162 Spatz single-jet light fighter premiering as 1944 ended. USSR tested its own Bereznyak-Isayev BI-1 in 1942, but the project was scrapped by Joseph Stalin in 1945. The Imperial Japanese Navy also developed jet aircraft in 1945, including the Nakajima J9Y Kikka, a modified, and slightly smaller version of the Me 262 that had folding wings. By the end of 1945, the US had introduced their first jet fighter, the Lockheed P-80 Shooting Star into service and the UK its second fighter design, the de Havilland Vampire.
...
Οι γερμανοι ειχαν κανει βηματα γιατι ο χιτλερ ειδικα στις αρχες τα εδινε ολα στα οπλα .
απο τον v2 και στα γυροσκοπια θες ? μεχρι τα μεσερμιτ , απλα ηταν ψυχακιας και πολλα προγραμματα τα αφησε νομιζοντας πως κατεκτησε ηδη τον κοσμο . οταν τα ξανα ξεκινησε ηταν αργα .
ΞΑΝΑΛΕΩ ρωσσοι και αμερικανοι μαζευαν εξαρτηματα χωρις αυριο .
https://news.harvard.edu/gazette/story/ ... n-landing/