Guybrush Threepwood έγραψε: 27 Δεκ 2020, 13:40
Δεν υπήρχε εργοστασιακό αέριο.
Μόνο τα Bravo έβγαιναν με αέριο. Αλλά ελάχιστα.
Το βάζανε απλά οι αντιπροσωπείες με εγγύηση από την Fiat.
Το ξαναλέμε, έχει ακριβώς τα ίδια ανταλλακτικά με το Bravo.
Είναι δύο μεγάλοι εισαγωγείς στην Ελλάδα που φέρνουν τα πάντα.
Gruppo και Ricambi.
Ο Αυστραλός λέει μαλακίες. Μόνο για παλιές Alfa Romeo περιμένουν. Στην Ωκεανία η Alfa Romeo πάντα είχε επίσημες αντιπροσωπείες. Μάλιστα η Giulietta έβγαινε και σε ειδική έκδοση με 292 CV, για την αγορά της Ωκεανίας. Όταν οι Ευρωπαϊκές είχαν μόνο 240...
Ε πως εχει τα ιδια ανταλλακτια με το Μπραβο;
Φορανε ιδιο φτερο ιδιο καπο ιδια φαναρια;
6500, ανεβαίνω μέχρι 8500 για εξαιρετική ευκαιρία. Δε χρειάζομαι καθημερινή μετακίνηση μέσα σε πόλη, μόνο κατ εξαίρεση, περισσότερο για Χαλκιδική και γενικά διαδρομές βόρεια Ελλάδα, εξ ου και θέλω κάτι που να προσδίδει σε αίσθηση οδήγησης, για απλή μετακίνηση έχω το οικογενειακό Golf Blue Motion που σε ανοιχτό δρόμο καίει 5 λίτρα στα 100.
Guybrush Threepwood έγραψε: 27 Δεκ 2020, 12:25
Με αέριο δεν θα έπαιρνα αν δεν είναι καλό Ιταλικό σύστημα.
Του 2013 λέει εργοστασιακό (built in από κατασκευή δηλαδή; ) και του 2009 Zavoli
Η Alfa Romeo έχει παράδοση στην Ωκεανία και στην Αυστραλία κάποτε κατασκευάζονταν και οι Alfetta GTV6, ειδική έκδοση.
Τόσοι Ιταλοί μένουν εκεί.
Και πολλές Giulia κυκλοφορούν πλέον.
Tι παράδοση ρε φίλε; 891 αυτοκίνητα πούλησε πέρυσι, από σύνολο 1 εκατομμύριο
Ούτε 0.1% της αγοράς δεν είναι. Εξωτικά αυτοκίνητα για μυστήριους θεωρούνται.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
H Alfa Romeo ποτέ δεν ήταν για όλους. Μην κοιτάς που στα 1990s με τις 145, 146 απέκτησαν όλοι. Και λίγο με το 33 και τις Alfasud στα 1980s.
Πάντοτε ήταν για λίγους. Δεν είναι όπως τα γερμανικά κουβαδάκια και τα γαλλικά.
Όποιος δεν ξέρει, δεν παίρνει Alfa Romeo.
Οι Γερμανοί (ειδικός τύπος) πάντως βγάλανε τις Giulia QV και GTA ως τα απόλυτα αυτοκίνητα οδήγησης και απόλαυσης στις μπερλίνες πριν λίγους μήνες.
Φανάρια και καπό, όπως και φτερά δεν έχουν τα ίδια, έχουν όμως τις πόρτες και όλα τα υπόλοιπα. Στο ίδιο πάτωμα είναι κατασκευασμένα.
Bravo ΙΙ και Delta III δεν πούλησαν αρκετά στην Ελλάδα. Ήταν και ακριβά σχετικά για τα ελληνικά δεδομένα.
Πολλοί κάγκουρες έχουν βάλει ταμπλό και κονσόλα από Delta σε Bravο.
6500, ανεβαίνω μέχρι 8500 για εξαιρετική ευκαιρία. Δε χρειάζομαι καθημερινή μετακίνηση μέσα σε πόλη, μόνο κατ εξαίρεση, περισσότερο για Χαλκιδική και γενικά διαδρομές βόρεια Ελλάδα, εξ ου και θέλω κάτι που να προσδίδει σε αίσθηση οδήγησης, για απλή μετακίνηση έχω το οικογενειακό Golf Blue Motion που σε ανοιχτό δρόμο καίει 5 λίτρα στα 100.
Guybrush Threepwood έγραψε: 27 Δεκ 2020, 12:25
Με αέριο δεν θα έπαιρνα αν δεν είναι καλό Ιταλικό σύστημα.
Του 2013 λέει εργοστασιακό (built in από κατασκευή δηλαδή; ) και του 2009 Zavoli
Ώπα,μισό λεπτό ρε μάστορα!
Έχεις δηλαδή μικρομεσαίο και πας να πάρεις 2ο μικρομεσαίο;
Τι λογική είναι αυτή;
6500, ανεβαίνω μέχρι 8500 για εξαιρετική ευκαιρία. Δε χρειάζομαι καθημερινή μετακίνηση μέσα σε πόλη, μόνο κατ εξαίρεση, περισσότερο για Χαλκιδική και γενικά διαδρομές βόρεια Ελλάδα, εξ ου και θέλω κάτι που να προσδίδει σε αίσθηση οδήγησης, για απλή μετακίνηση έχω το οικογενειακό Golf Blue Motion που σε ανοιχτό δρόμο καίει 5 λίτρα στα 100.
Guybrush Threepwood έγραψε: 27 Δεκ 2020, 12:25
Με αέριο δεν θα έπαιρνα αν δεν είναι καλό Ιταλικό σύστημα.
Του 2013 λέει εργοστασιακό (built in από κατασκευή δηλαδή; ) και του 2009 Zavoli
Και γιατί δε πας σε Saab που πλέον είναι πάμφθηνα και με μια χαρά κατασκευή; μη σε φοβίζει ότι έχει κλείσει η εταιρεία. Ανταλλακτικά υπάρχουν για 15 χρόνια ακόμη. Εδώ βρίσκεις για Rover εύκολα, δε θα βρεις για saab?
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Δε ρωτάω γιατί το προτιμάς. Απλά επειδή έχεις ήδη ένα μιας αντίστοιχης κατηγορίας γι'αυτό. Saab υπάρχουν και 1.8.
Επίσης κοίτα λίγο στην παλιά 159 ή giulietta.
Opel κ vag μακρυά! Όσο μακρυά τόσο καλύτερο
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"