Re: Το έτος 1821.
Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2020, 13:36
Τα απομνημονεύματα είναι λίγο χάος, δε νομίζω ότι έχουν αλληλουχία γεγονότων
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
όπως είπα, δεν είναι πρωτογενείς πηγές. Όταν διαβάζει Μακρυγιάννη, θα τον δεις να βρίζει τον Κωλλέτη κάθε δυο σελίδες...ο Μακρυγιάννης δε θα σε ενημερώσει ποτέ ότι ανήκε στους οπλαρχηγούς της Στερεάς που πλήρωνε ο Κωλλέτης και χρησιμοποίησε στον εμφύλιο, ή ότι μετά ανήκε στην πελατεία του Κωλλέτη που στεκόταν κάθε μέρα στην ουρά έξω απο το σπίτι του. Δε θα μάθεις απο τον Μακρυγιάννη ότι ήταν πολιτικοί σύμμαχοι. Όπως επίσης θα διαβάσεις τον Καννέλο να βρίζει τον Ζαίμη, παρότι έγραψε τα απομνημονεύματά του για να δώσει την οπτική των κοτσαμπάσηδων. Για να μάθεις τι προηγούμενα είχαν οι Δελληγιναίοι με τους Ζαίμηδες προεπαναστατικά και πως απηχεί αυτό στα απομνημονεύματα του Καννέλου, πρέπει να ψάξεις αλλού....Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:36 Τα απομνημονεύματα είναι λίγο χάος, δε νομίζω ότι έχουν αλληλουχία γεγονότων
Όχι βέβαια να γράφω εργασίες για άλλους!Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 12:55 Αυτό με τις μεταπτυχιακές θέλω και γω να το κάνω στο μέλλον. Για μαύρα λεφτά. Αν εννοείς να γράφεις εργασίες για άλλους και τέτοια.
Για τους γενίτσαρους ξέρεις καμιά πηγή βρε;
Δεν τρολάρω καθόλου και για κανέναν λόγο.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:47 Πήγε ο καυμμένος ο γενιάς να τρολαρει...Κ του την έπεσε ο παπαγχρηστος με χρονολόγιο του έτους 1821![]()
Ωραίος ο πρώτος σύνδεσμος. Με υποχρέωσες. Για το άλλο τότε δεν κατάλαβα.ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:46Όχι βέβαια να γράφω εργασίες για άλλους!Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 12:55 Αυτό με τις μεταπτυχιακές θέλω και γω να το κάνω στο μέλλον. Για μαύρα λεφτά. Αν εννοείς να γράφεις εργασίες για άλλους και τέτοια.
Για τους γενίτσαρους ξέρεις καμιά πηγή βρε;
Για πηγές κλπ, μάθε να ψάχνεις μόνος σου. Δεν διδάσκεται αυτό.
https://cognoscoteam.gr/%CF%84%CE%BF-%C ... %AE%CF%82/
https://www.archaiologia.gr/wp-content/ ... 7/99-8.pdf
https://www.evripidis.gr/product/33180/oi-genitsaroi-/
Το λες ανάποδα. Πρωτογενής πηγή είναι ότι περιέχει αυθεντική μαρτυρία από τους ανθρώπους που τα έζησαν. Τις δευτερογενείς πηγές τις γράφουν οι ιστορικοί μετά την εποχή που έγιναν τα γεγονότα. Το μάθαμε στην Ιστορία Γ' Λυκείου. Τώρα αν δεν είναι αληθή τα απομνημονεύματα και είναι ψευδοϊστορία είναι άλλο θέμα, και μιλάμε για άλλο κριτήριο από τον διαχωρισμό πρωτογενής/δευτερογενής πηγή.Σενέκας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:43όπως είπα, δεν είναι πρωτογενείς πηγές. Όταν διαβάζει Μακρυγιάννη, θα τον δεις να βρίζει τον Κωλλέτη κάθε δυο σελίδες...ο Μακρυγιάννης δε θα σε ενημερώσει ποτέ ότι ανήκε στους οπλαρχηγούς της Στερεάς που πλήρωνε ο Κωλλέτης και χρησιμοποίησε στον εμφύλιο, ή ότι μετά ανήκε στην πελατεία του Κωλλέτη που στεκόταν κάθε μέρα στην ουρά έξω απο το σπίτι του. Δε θα μάθεις απο τον Μακρυγιάννη ότι ήταν πολιτικοί σύμμαχοι. Όπως επίσης θα διαβάσεις τον Καννέλο να βρίζει τον Ζαίμη, παρότι έγραψε τα απομνημονεύματά του για να δώσει την οπτική των κοτσαμπάσηδων. Για να μάθεις τι προηγούμενα είχαν οι Δελληγιναίοι με τους Ζαίμηδες προεπαναστατικά και πως απηχεί αυτό στα απομνημονεύματα του Καννέλου, πρέπει να ψάξεις αλλού....Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:36 Τα απομνημονεύματα είναι λίγο χάος, δε νομίζω ότι έχουν αλληλουχία γεγονότων
πρωτογενής πηγή είναι είτε τα δημόσια έγγραφα είτε οι επιστολές, όχι τα απομνημονεύματα. Δεν είναι μόνο θέμα εγκυρότητας, είναι θέμα στόχου, εύρους και χρονικής απόστασης. Σου εξήγησα γιατί δεν μπορείς να διαβάσεις απομνημονεύματα για να μάθεις τα γεγονότα. Γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός τους. Ο σκοπός τους είναι να δώσουν την προσωπική οπτική του καθένα που τα γράφει, και για να τα διαβάσεις σωστά, πρέπει να ξέρεις τα γεγονότα απο πρινΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 20:04Το λες ανάποδα. Πρωτογενής πηγή είναι ότι περιέχει αυθεντική μαρτυρία από τους ανθρώπους που τα έζησαν. Τις δευτερογενείς πηγές τις γράφουν οι ιστορικοί μετά την εποχή που έγιναν τα γεγονότα. Το μάθαμε στην Ιστορία Γ' Λυκείου. Τώρα αν δεν είναι αληθή τα απομνημονεύματα και είναι ψευδοϊστορία είναι άλλο θέμα, και μιλάμε για άλλο κριτήριο από τον διαχωρισμό πρωτογενής/δευτερογενής πηγή.Σενέκας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:43όπως είπα, δεν είναι πρωτογενείς πηγές. Όταν διαβάζει Μακρυγιάννη, θα τον δεις να βρίζει τον Κωλλέτη κάθε δυο σελίδες...ο Μακρυγιάννης δε θα σε ενημερώσει ποτέ ότι ανήκε στους οπλαρχηγούς της Στερεάς που πλήρωνε ο Κωλλέτης και χρησιμοποίησε στον εμφύλιο, ή ότι μετά ανήκε στην πελατεία του Κωλλέτη που στεκόταν κάθε μέρα στην ουρά έξω απο το σπίτι του. Δε θα μάθεις απο τον Μακρυγιάννη ότι ήταν πολιτικοί σύμμαχοι. Όπως επίσης θα διαβάσεις τον Καννέλο να βρίζει τον Ζαίμη, παρότι έγραψε τα απομνημονεύματά του για να δώσει την οπτική των κοτσαμπάσηδων. Για να μάθεις τι προηγούμενα είχαν οι Δελληγιναίοι με τους Ζαίμηδες προεπαναστατικά και πως απηχεί αυτό στα απομνημονεύματα του Καννέλου, πρέπει να ψάξεις αλλού....Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:36 Τα απομνημονεύματα είναι λίγο χάος, δε νομίζω ότι έχουν αλληλουχία γεγονότων
Ρε συ ακριβώς όπως μας τα 'πε η καθηγήτρια στα λέω. Οι πρωτογενείς είναι μεταφορά των γεγονότων από «πρώτο χέρι», για να το πω πιο λιανά. Αυτό το «δημόσια έγγραφα» δεν είναι καν ορισμός αλλά παράδειγμα.Σενέκας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 20:10πρωτογενής πηγή είναι είτε τα δημόσια έγγραφα είτε οι επιστολές, όχι τα απομνημονεύματα. Δεν είναι μόνο θέμα εγκυρότητας, είναι θέμα στόχου, εύρους και χρονικής απόστασης. Σου εξήγησα γιατί δεν μπορείς να διαβάσεις απομνημονεύματα για να μάθεις τα γεγονότα. Γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός τους. Ο σκοπός τους είναι να δώσουν την προσωπική οπτική του καθένα που τα γράφει, και για να τα διαβάσεις σωστά, πρέπει να ξέρεις τα γεγονότα απο πρινΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 20:04Το λες ανάποδα. Πρωτογενής πηγή είναι ότι περιέχει αυθεντική μαρτυρία από τους ανθρώπους που τα έζησαν. Τις δευτερογενείς πηγές τις γράφουν οι ιστορικοί μετά την εποχή που έγιναν τα γεγονότα. Το μάθαμε στην Ιστορία Γ' Λυκείου. Τώρα αν δεν είναι αληθή τα απομνημονεύματα και είναι ψευδοϊστορία είναι άλλο θέμα, και μιλάμε για άλλο κριτήριο από τον διαχωρισμό πρωτογενής/δευτερογενής πηγή.Σενέκας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 13:43
όπως είπα, δεν είναι πρωτογενείς πηγές. Όταν διαβάζει Μακρυγιάννη, θα τον δεις να βρίζει τον Κωλλέτη κάθε δυο σελίδες...ο Μακρυγιάννης δε θα σε ενημερώσει ποτέ ότι ανήκε στους οπλαρχηγούς της Στερεάς που πλήρωνε ο Κωλλέτης και χρησιμοποίησε στον εμφύλιο, ή ότι μετά ανήκε στην πελατεία του Κωλλέτη που στεκόταν κάθε μέρα στην ουρά έξω απο το σπίτι του. Δε θα μάθεις απο τον Μακρυγιάννη ότι ήταν πολιτικοί σύμμαχοι. Όπως επίσης θα διαβάσεις τον Καννέλο να βρίζει τον Ζαίμη, παρότι έγραψε τα απομνημονεύματά του για να δώσει την οπτική των κοτσαμπάσηδων. Για να μάθεις τι προηγούμενα είχαν οι Δελληγιναίοι με τους Ζαίμηδες προεπαναστατικά και πως απηχεί αυτό στα απομνημονεύματα του Καννέλου, πρέπει να ψάξεις αλλού....
Η καθηγήτρια ήταν πιθανότατα φιλόλογος, δε φαντάζομαι ότι είχε και μεγάλη σχέση με την ιστορική έρευνα.Γενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 20:14Ρε συ ακριβώς όπως μας τα 'πε η καθηγήτρια στα λέω. Οι πρωτογενείς είναι μεταφορά των γεγονότων από «πρώτο χέρι», για να το πω πιο λιανά. Αυτό το «δημόσια έγγραφα» δεν είναι καν ορισμός αλλά παράδειγμα.Σενέκας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 20:10πρωτογενής πηγή είναι είτε τα δημόσια έγγραφα είτε οι επιστολές, όχι τα απομνημονεύματα. Δεν είναι μόνο θέμα εγκυρότητας, είναι θέμα στόχου, εύρους και χρονικής απόστασης. Σου εξήγησα γιατί δεν μπορείς να διαβάσεις απομνημονεύματα για να μάθεις τα γεγονότα. Γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός τους. Ο σκοπός τους είναι να δώσουν την προσωπική οπτική του καθένα που τα γράφει, και για να τα διαβάσεις σωστά, πρέπει να ξέρεις τα γεγονότα απο πρινΓενιά της Αμαρτίας έγραψε: 28 Οκτ 2020, 20:04
Το λες ανάποδα. Πρωτογενής πηγή είναι ότι περιέχει αυθεντική μαρτυρία από τους ανθρώπους που τα έζησαν. Τις δευτερογενείς πηγές τις γράφουν οι ιστορικοί μετά την εποχή που έγιναν τα γεγονότα. Το μάθαμε στην Ιστορία Γ' Λυκείου. Τώρα αν δεν είναι αληθή τα απομνημονεύματα και είναι ψευδοϊστορία είναι άλλο θέμα, και μιλάμε για άλλο κριτήριο από τον διαχωρισμό πρωτογενής/δευτερογενής πηγή.
Όσον αφορά του τι θα διαβάσω, νομίζω ότι θα τα αποφύγω τα απομνημονεύματα, γιατί πέρα από υποκειμενικά, δεν έχουν τα γεγονότα αναλυτικά-επιστημονικά όπως τα θέλω.