Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2020, 22:47
Η κυκλοφορία των ποδηλάτων δε χρειάζεται να γίνεται αποκλειστικά στους ποδηλατόδρομους.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Η κυκλοφορία των ποδηλάτων δε χρειάζεται να γίνεται αποκλειστικά στους ποδηλατόδρομους.
ατσα προκοπη η προβατινα..ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:48 Οι περισσότεροι που παραγγέλνουν είναι σκαρμόγυφτοι, ρυπαντές και σαπίλοι. Ντελίβερι δικαιολογείται μόνο σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως απρόσκλητοι μουσαφιραίοι, κάψιμο φαγητού ή επιστροφή από ταξίδι
Δεν παραγγέλνω ποτέ, χωρίς απαραίτητα να υιοθετώ την οπτική σου, το ντελίβερι όμως είναι μια πραγματικότητα στην οποία δε μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:48 Οι περισσότεροι που παραγγέλνουν είναι σκαρμόγυφτοι, ρυπαντές και σαπίλοι. Ντελίβερι δικαιολογείται μόνο σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως απρόσκλητοι μουσαφιραίοι, κάψιμο φαγητού ή επιστροφή από ταξίδι
Οι ντελιβεραδες σακατεύονται/σκοτώνονται σε ψηλό ρυθμό. Αν πηγαίνουν με χαμηλότερη ταχύτητα θεωρείς ότι θα το παθαίνουν σε υψηλότερο ρυθμό; Διαφωνώ.
Για κανονικά ποδήλατα πιθανότατα λίγους, για e-bikes όμως, μάλλον αρκετούς.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:52 ξέρεις πολλούς που θα μπορούσαν να κάνουν ποδήλατο non-stop για 8-10 ώρες σε καθημερινή βάση;
Οπως προειπα το ποδηλατο ειναι πιο επικίνδυνο ειτε απλο ειτε ηλεκτρικο ( δε σε βλεπει - προσεχει κανεις κυριολεκτικα ) . Θα ελεγα ναι σε ηλεκτρικο σκουτερ αλλα αυτα εχουν αυτονομιες ολα κατω απο 100 χιλιομετρα τα οποια μεσα στην πολη με γογργους ρυθμους θα ναι πιο λιγα ακομη . συν το κοστος για την επιχείρηση σε ηδη δυσκολες εποχες . Οπως ηδη αναφερθηκε ας κοπιασει το κρατος να δωσει κινητρα να εξαφανιστουν τα μουσειακα diesel ( μικρα μεγαλα ) και πιο μετα βλεπουμε .Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:46Υπάρχουν μπαταρίες με αρκετή αυτονομία. Οι μπαταρίες επιπλέον είναι στη μεγάλη πλειοψηφία των ποδηλάτων αποσπώμενες. Μπορεί μία να είναι στο ποδήλατο και μια άλλη στο ποδήλατο.Νon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:36 Και τα ηλεκτροειδή ποτε θα προλαβαινουν να φορτιζουν ? τα οχηματα αυτα ειναι ωρες και ωρες συνεχομενες στους δρομους τα ποδηλατα απ την αλλη ειναι πιο επικίνδυνα λογω ογκου φωτων κλπ κλπ . ( συν το λογο που αναφερε ο αιλουρας ) ρε μαλακες εχετε βγει ποτε εξω απ το σπιτι ?![]()
Είναι πολύ πιο δύσκολο να δεις ένα παπάκι που κάνει σφήνες με 70+km/h πάρα ένα ποδηλατο/e-bike που με υποβοήθηση θα πιάνει το μέγιστο 25 km/h.Νon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:55Οπως προειπα το ποδηλατο ειναι πιο επικίνδυνο ειτε απλο ειτε ηλεκτρικο ( δε σε βλεπει - προσεχει κανεις κυριολεκτικα ) . Θα ελεγα ναι σε ηλεκτρικο σκουτερ αλλα αυτα εχουν αυτονομιες ολα κατω απο 100 χιλιομετρα τα οποια μεσα στην πολη με γογργους ρυθμους θα ναι πιο λιγα ακομη . συν το κοστος για την επιχείρηση σε ηδη δυσκολες εποχες . Οπως ηδη αναφερθηκε ας κοπιασει το κρατος να δωσει κινητρα να εξαφανιστουν τα μουσειακα diesel ( μικρα μεγαλα ) και πιο μετα βλεπουμε .Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:46Υπάρχουν μπαταρίες με αρκετή αυτονομία. Οι μπαταρίες επιπλέον είναι στη μεγάλη πλειοψηφία των ποδηλάτων αποσπώμενες. Μπορεί μία να είναι στο ποδήλατο και μια άλλη στο ποδήλατο.Νon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:36 Και τα ηλεκτροειδή ποτε θα προλαβαινουν να φορτιζουν ? τα οχηματα αυτα ειναι ωρες και ωρες συνεχομενες στους δρομους τα ποδηλατα απ την αλλη ειναι πιο επικίνδυνα λογω ογκου φωτων κλπ κλπ . ( συν το λογο που αναφερε ο αιλουρας ) ρε μαλακες εχετε βγει ποτε εξω απ το σπιτι ?![]()
ΝτουντΝon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:36 Και τα ηλεκτροειδή ποτε θα προλαβαινουν να φορτιζουν ? τα οχηματα αυτα ειναι ωρες και ωρες συνεχομενες στους δρομους τα ποδηλατα απ την αλλη ειναι πιο επικίνδυνα λογω ογκου φωτων κλπ κλπ . ( συν το λογο που αναφερε ο αιλουρας ) ρε μαλακες εχετε βγει ποτε εξω απ το σπιτι ?![]()