Re: Σε ποιό πεδίο θα επιλέγατε να αριστεύσετε
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2020, 19:00
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Συζητούσα με μία δασκάλα ή κάτι συναφές. Μου λέει "Όμως δεν είναι κρίμα να μην ανταμείβεται η προσπάθεια του ενός παιδιού που πάλεψε περισσότερο και απέδωσε καλύτερα;". Ήθελα να της πω για το πλήθος σφαλμάτων στη σκέψη της αλλά βαριόμουν και την άφησα στο ευτυχισμένο σύστημα αξιών της με τις αποψάρες της και τα γούστα της. Παιδί που προσπάθησε περισσότερο από τι; Από άλλο παιδί; έχεις υπόψιν σου την ανομοιορφία στην κάθε ανάπτυξη των παιδιών; Τη νευρογλωσσιική, τη νευρομυική, την οπτικο-αντιληπτική; Ότι υπάρχουν άλματα ανάπτυξης, ότι ακολουθείται διαφορετικός ρυθμός για το κάθε σύστημα κι ότι διαφορετικά συστήματα αναπτύσσει το κάθε παιδί; Να ανταμειφθεί έναντι άλλου;mao mao έγραψε: 27 Ιουν 2020, 18:59Σωκράτης έγραψε: 27 Ιουν 2020, 18:56 Στην πραγματικότητα δεν είναι περιχαράκωση εις εαυτόν. Είναι θυσία της ζωής και του είναι σου σε επίπλαστες αξίες προερχόμενες από συστήματα εξουσίας. Είναι το ψαλίδισμα ικανοτήτων με την ενάργεια που καταναλώνουν αυτές οι ικανότητες, χάριν της απόδοσης σε μία μόνο ικανότητα η οποία όμως προωθείται την εκάστοτε εποχή.![]()
ωραία παρατήρηση αγαπάω τέτοια σχόλιαstella έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:12 Θα επέλεγα την Πολιτική γιατί το έχει ανάγκη η Ανθρωπότητα και δεν μπορώ να της το στερήσω.
Καλέ, εννοείται, είμαι αλτρουίστρια!!!Κόκκορας έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:16ωραία παρατήρηση αγαπάω τέτοια σχόλιαstella έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:12 Θα επέλεγα την Πολιτική γιατί το έχει ανάγκη η Ανθρωπότητα και δεν μπορώ να της το στερήσω.![]()
πάντως να σου το κάνω λίγο δύσκολο!
φερ' ειπείν έχεις διαπιστωμένα κλίση στην μουσική ή στα μαθηματικά...
και πάλι πολιτική;![]()
έχεις κάτι από άγιο Λουκά κριμαίας επομένωςstella έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:17Καλέ, εννοείται, είμαι αλτρουίστρια!!!Κόκκορας έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:16ωραία παρατήρηση αγαπάω τέτοια σχόλιαstella έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:12 Θα επέλεγα την Πολιτική γιατί το έχει ανάγκη η Ανθρωπότητα και δεν μπορώ να της το στερήσω.![]()
πάντως να σου το κάνω λίγο δύσκολο!
φερ' ειπείν έχεις διαπιστωμένα κλίση στην μουσική ή στα μαθηματικά...
και πάλι πολιτική;![]()
έστω "έχει επιλέξει ήδη" για ορισμένους,υποψιάζομαι δεν είναι πάντως η πλειοψηφία,αφού ισχύει για πολλούς το ρητο "εμείς για αλλου κινήσαμε και αλλού η ζωη μας παειDwarven Blacksmith έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:18 Γιατί "θα" επιλέγατε;
Κανείς εδώ δεν έχει κάνει την επιλογή του;
Παντρεμένες ο ένας, δέκα χρόνια μεγαλύτερες ο άλλος, τι γίνεται εκεί στην αριστερά;
ωραιες λεξειςΣωκράτης έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:12
Συζητούσα με μία δασκάλα ή κάτι συναφές. Μου λέει "Όμως δεν είναι κρίμα να μην ανταμείβεται η προσπάθεια του ενός παιδιού που πάλεψε περισσότερο και απέδωσε καλύτερα;". Ήθελα να της πω για το πλήθος σφαλμάτων στη σκέψη της αλλά βαριόμουν και την άφησα στο ευτυχισμένο σύστημα αξιών της με τις αποψάρες της και τα γούστα της. Παιδί που προσπάθησε περισσότερο από τι; Από άλλο παιδί; έχεις υπόψιν σου την ανομοιορφία στην κάθε ανάπτυξη των παιδιών; Τη νευρογλωσσιική, τη νευρομυική, την οπτικο-αντιληπτική; Ότι υπάρχουν άλματα ανάπτυξης, ότι ακολουθείται διαφορετικός ρυθμός για το κάθε σύστημα κι ότι διαφορετικά συστήματα αναπτύσσει το κάθε παιδί; Να ανταμειφθεί έναντι άλλου;
και ποια προσπάθεια; Τι σημειολογικό ατόπημα είναι πάλι αυτό. Το σχολείο είναι για να κρίνει ικανότητες λες και πάνε σε τάλεντ σόου; Δεν είναι ένας οργανισμός που προσφέρει γνώση κα βοήθεια στην ανάπτυξη; Εφόδια για τη ζωή; με τις βαθμολογίες το μόνο που κάνεις είναι καταδικάζεις σε απόμόνωση από αυτά τα εφόδια. Όλα στο πνεύμα του ανταγωνισμού λες και γεννηθήκαμε για να σκοράρουμε, λες και είμαστε θεατρίνοι για να προσφέρουμε θέαμα.
Σ' ευχαριστώ φίλε.Bazoomba έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:36ωραιες λεξειςΣωκράτης έγραψε: 27 Ιουν 2020, 19:12
Συζητούσα με μία δασκάλα ή κάτι συναφές. Μου λέει "Όμως δεν είναι κρίμα να μην ανταμείβεται η προσπάθεια του ενός παιδιού που πάλεψε περισσότερο και απέδωσε καλύτερα;". Ήθελα να της πω για το πλήθος σφαλμάτων στη σκέψη της αλλά βαριόμουν και την άφησα στο ευτυχισμένο σύστημα αξιών της με τις αποψάρες της και τα γούστα της. Παιδί που προσπάθησε περισσότερο από τι; Από άλλο παιδί; έχεις υπόψιν σου την ανομοιορφία στην κάθε ανάπτυξη των παιδιών; Τη νευρογλωσσιική, τη νευρομυική, την οπτικο-αντιληπτική; Ότι υπάρχουν άλματα ανάπτυξης, ότι ακολουθείται διαφορετικός ρυθμός για το κάθε σύστημα κι ότι διαφορετικά συστήματα αναπτύσσει το κάθε παιδί; Να ανταμειφθεί έναντι άλλου;
και ποια προσπάθεια; Τι σημειολογικό ατόπημα είναι πάλι αυτό. Το σχολείο είναι για να κρίνει ικανότητες λες και πάνε σε τάλεντ σόου; Δεν είναι ένας οργανισμός που προσφέρει γνώση κα βοήθεια στην ανάπτυξη; Εφόδια για τη ζωή; με τις βαθμολογίες το μόνο που κάνεις είναι καταδικάζεις σε απόμόνωση από αυτά τα εφόδια. Όλα στο πνεύμα του ανταγωνισμού λες και γεννηθήκαμε για να σκοράρουμε, λες και είμαστε θεατρίνοι για να προσφέρουμε θέαμα.
Για δώστε ένα παράδειγμα συλλογικότητας να καταλάβουμε τι εννοείτε.