Σελίδα 2 από 37

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2018, 00:58
από Dwarven Blacksmith

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 01:30
από Dwarven Blacksmith

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 09:02
από sys3x
Πάει Τουρκία απ'ότι φαίνεται.
Γαμώ την πασοκίλα σας μέσα.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 09:20
από Μαυροβασίλης
άλλη μια εβδομάδα, άλλος ένας πελάτης γκινυπιγκ έχει θεματάκια :lol:

στα θετικά, επιβεβαιώνω ότι το τριάρι έχει ωραίο κράτημα (με τα παηλοτ 4ς)

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 09:29
από sys3x
Μαυροβασίλης έγραψε: 16 Μάιος 2018, 09:20 άλλη μια εβδομάδα, άλλος ένας πελάτης γκινυπιγκ έχει θεματάκια :lol:

Και για πες φίλε;
(:

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 09:31
από Μαυροβασίλης
εγώ είπα και ξαναείπα, η νητσα πρέπει να πει

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 09:34
από Chilloutbuddy
Dwarven Blacksmith έγραψε: 03 Μάιος 2018, 15:27 Τι περίεργο, η Τεσλα μπαίνει μέσα πριν από κάθε νέο μοντέλο και ξαναγίνεται κερδοφόρος μετά την κυκλοφορία του.
Spoiler alert: Μόλις ξαναγίνει κερδοφόρος θα ξαναρχίσει να χάνει χρήματα γιατί η ανάπτυξη είναι πιο σημαντική. Σε όποιον δεν αρέσει να πουλήσει τις μετοχές του.

Εικόνα
Σωστά, επίσης άλλο πράμα η κερδοφορία και άλλο το free cash flow

Αν πχ επενδύσεις 1 εκ για μηχανές στο εργοστάσιο το 1κ δε μειώνει την κερδοφορία ούτε δολάριο γιατί πάει στο ενεργητικό, αλλά μειώνει το free cash flow κατά 1εκ.

μετρητά =/= κέρδη

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 09:35
από sys3x
Μαυροβασίλης έγραψε: 16 Μάιος 2018, 09:31 εγώ είπα και ξαναείπα, η νητσα πρέπει να πει
Δεν το διάβασες ούτε εσύ ε;

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 11:15
από Μαυροβασίλης
επιμονή ο πστς :lol:

δε μου λες, αυτό εσύ το έγραψες;

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 16:59
από stergiosbik
Κάηκε ζωντανός μέσα σε Tesla, στην Ελβετία

https://www.drive.gr/news/kosmos-asphal ... en-elbetia

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018, 17:23
από enterprise-psi
Το θέμα με τις μπαταρίες είναι σημαντικό. Μέχρι να λυθεί , είναι επικίνδυνο. Εδω παίρνουν κινητά φωτιά, στη τσέπη, οχι να κάθεσαι πάνω σε μπαταρίες.

Επίσης βιάστηκε πολύ με αυτόματο πιλότο .

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2018, 10:18
από Ερμής
Όσοι έχετε μπει σε τεσλα.
Σας έβγαλε και εσάς αυτη την αίσθηση ψευτικίλας; Μπαίνοντας μέσα νιώθεις την αίσθηση οτι εισαι πραγματικά απροστάτευτος.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 10:17
από stergiosbik
Και που ειμαστε ακομη.
Πολυ γρηγορα θα τελειωσει το παραμυθακι των ηλεκτρικων που θελησαν καποια τζιμανια να περασουν στον κοσμακη για να κονομησουν.
Χωρια τα ψωνια που επεσαν στην φακα.
Το μελλον ειναι στο υδρογονο.


Έρευνα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι καταστροφικά

Θα αυξήσουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος και θα επιβαρύνουν τα χαμηλά εισοδήματα, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.



Πολλοί θεωρούν το 2017 ως τη χρονιά όπου έγειρε οριστικά η ζυγαριά προς ένα ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης. Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές ανακοινώνουν σχέδια εξέλιξης ηλεκτρικών μοντέλων, κυρίως μπαταρίας (BEV).

Οι εξελίξεις αυτές έχουν πυροδοτήσει έντονες δημόσιες συζητήσεις, καθώς υπάρχουν πολλοί που δεν πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα φέρουν ένα καλύτερο μέλλον.

Την άποψη αυτή ενισχύει μια πρόσφατη έρευνα πάνω στα αποτελέσματα της ηλεκτροκίνησης, την οποία διηύθυνε ο Jonathan A. Lesser, πρόεδρος της Continental Economics, και η οποία δημοσιεύτηκε από το Manhattan Institute, μια από τις «δεξαμενές σκέψης» (think tanks) με τη μεγαλύτερη επιρροή στις ΗΠΑ.

Η έρευνα καταλήγει στο ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) δεν θα είναι απλώς κακά, αλλά καταστροφικά για το περιβάλλον και το μέλλον μας. Επικαλούμενη στοιχεία από την Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας (ΕΙΑ) των ΗΠΑ, η έρευνα λέει ότι η χρήση EV σε μεγάλη κλίμακα «θα αυξήσει τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του θείου, οξειδίων του αζώτου και μικροσωματιδίων» σε σύγκριση με αυτές όλων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) και των διυλιστηρίων μαζί.

Η έρευνα παραδέχεται ότι το επίπεδο των εκπομπών CO2 θα μειωθεί από τη χρήση EV, όμως η μείωση αυτή θα είναι μηδαμινή στο πλαίσιο των συνολικών εκπομπών της βιομηχανίας στις ΗΠΑ: «Θα είναι μόλις το 1% των προβλεπόμενων εκπομπών CO2 που σχετίζονται με την ενέργεια, έως το 2050». Και συνεπώς δεν θα έχει καμία ευεργετική επίδραση στην κλιματική αλλαγή.

Ενδιαφέρον είναι και το συμπέρασμα σχετικά με τις επιπτώσεις που θα έχουν οι επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το συνολικό ποσό που θα πρέπει να πληρώσουν όλοι οι Αμερικανοί για να υποστηρίξουν όσους θα αγοράσουν EV υπολογίζεται στα $100 δις (€85 δις) μόνο για την Πολιτεία της California. Το ποσό αυτό θα πληρωθεί ουσιαστικά από «πολίτες χαμηλών εισοδημάτων, που δεν μπορούν να αγοράσουν EV αλλά θα επωμιστούν το μεγαλύτερο μέρος του κόστους για τις υποδομές υποστήριξης [δίκτυα φόρτισης κλπ.]»

https://www.drive.gr/news/ereyna-ta-ele ... astrophika

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 10:28
από Dwarven Blacksmith
Ξέρεις ότι αυτοι είναι ιδεολογικοί φορείς και όχι επιστήμονες έτσι; :lol:
Καλή υπομονή περιμένοντας να περάσει η μόδα.

Re: αποχαιρετα την Τεσλα που χανεται

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018, 10:37
από stergiosbik
Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Μάιος 2018, 10:28 Ξέρεις ότι αυτοι είναι ιδεολογικοί φορείς και όχι επιστήμονες έτσι; :lol:
Καλή υπομονή περιμένοντας να περάσει η μόδα.
Υδρογονο λεμε.Εκει ειναι το μελλον.
Μεχρι τοτε αγαπαμε υδρογονανθρακες! :D