Gewponos90 έγραψε: 18 Μάιος 2020, 16:58
Καλά τα έργα για να λέμε οτι κάτι κάνουμε, αλλά με την κίνηση τι θα γίνει;
η Αθήνα όντως θα γίνει πιο όμορφη, δεν έχω αμφιβολία γι'αυτό
το θέμα όμως είναι πως θα γαμηθεί ο Δίας με την κίνηση
αυτό δεν φαίνεται να τους απασχολεί
γιατί δεν μας αναφέρουν με τι τρόπο θα αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό που θα προκύψει
Για να σου πει κανείς ότι ο δρόμος γεματος αμαξια είναι πιο όμορφος από τον πεζόδρομο θα πρέπει να είναι ηλιθιος. Δεν διαφωνούμε. Προφανώς θα είναι πολύ πιο όμορφη η πόλη. Αλλά εκτός από την ομορφια υπάρχει και η λειτουργικοτητα. Ήδη υπάρχει τεράστια θέμα. Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ τι θα γίνει αν λιγοστέψουν και τους δρόμους. Τόσο εκτός πραγματικότητας είναι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gewponos90 την 18 Μάιος 2020, 17:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
dtri2020 έγραψε: 23 Οκτ 2021, 22:56
Ενώ, ας πούμε στα άλλα κόμματα αυτό σπανίζει.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 16:50
είχα πάει πριν μερικούς μήνες βράδυ στα KFC του συντάγματος και φεύγοντας, για να κατέβω τη Μητροπόλεως και να βγω Αθηνάς μου πήρε πάνω από 20 λεπτά
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.
Κάθε μα κάθε φορά που είμαι εκεί και βλέπω τα πάντα φρακαρισμένα,απορώ με το σκεπτικό των ανθρώπων που κάνουν αυτή την διαδρομή.
Ανέβα σύνταγμα,κατέβα στην πανεπιστημίου και έλα από ομόνοια.
Ποιο γρήγορα θα κάνεις και θα υποφέρεις λιγότερο.
Δούλευα κέντρο καρακέντρο Αθήνας για 2 χρόνια και στηρίζω την πεζοδρόμηση φουλ.
μια φορά τη πάτησα, δεν τη ξαναπατάω
εγώ δουλεύω κέντρο τα τελευταία 9 χρόνια
δεν στηρίζω αν δεν δω σχέδιο για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού
Η Βασιλίσσης Όλγας που πεζοδρομείται δεν εξυπηρετούσε καμια κυκλοφοριακή ανάγκη.
Η Πανεπιστημίου σχεδόν ποτέ δεν φρακάρει εύκολα παίρνει μείωση λωρίδας.
Μέσα στο τρίγωνο δεν υπάρχει κανένας λόγος να κυκλοφορεί αμάξι.Δεν πάει κύριε πως να το κάνουμε.
Για ποιο λόγο να μπεις μέσα στο τρίγωνο,Να κάνεις τί;Να παρκάρεις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dotcom την 18 Μάιος 2020, 17:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Στηριζω φουλ.
Οσοι εργαζονται στο κεντρο και φοβουνται την κινηση θα μπορουν αντι να κατεβαινουν με το αυτοκινητο στο κεντρο να πανε μεχρι τον πλησιεστερο σταθμο του μετρο.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
under έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:09Στηριζω φουλ.
Οσοι εργαζονται στο κεντρο και φοβουνται την κινηση θα μπορουν αντι να κατεβαινουν με το αυτοκινητο στο κεντρο να πανε μεχρι τον πλησιεστερο σταθμο του μετρο.
Αποκλείεται!!!
ΥΓ: Ποιος εργαζόμενος στο κέντρο παίρνει το αυτοκίνητό του βρε αγόρι μου;;;
under έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:09Στηριζω φουλ.
Οσοι εργαζονται στο κεντρο και φοβουνται την κινηση θα μπορουν αντι να κατεβαινουν με το αυτοκινητο στο κεντρο να πανε μεχρι τον πλησιεστερο σταθμο του μετρο.
Αποκλείεται!!!
ΥΓ: Ποιος εργαζόμενος στο κέντρο παίρνει το αυτοκίνητό του βρε αγόρι μου;;;
Ο Αλογομουρης κατι ελεγε για εργασια στο κεντρο.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Πιστεύω (αν και δεν είμαι εξπέρ, αποφεύγω το κέντρο όπως ο ΣΚΑΪ την αντικειμενική δημοσιογραφία) ότι μεγάλο πρόβλημα δημιουργείται από τα οχήματα που ΠΕΡΝΟΥΝ από το κέντρο (πχ πας από Άλιμο στα Πατήσια, από Ηλιούπολη στο Γαλάτσι κτλ.) κι εκεί μπουκώνει το σύστημα - όχι τόσο από τις κοπέλες που εργάζονται στα Hondos Center και παρκάρουν το Σουιφτάκι τους σε κάποιον παράδρομο.
Πιστεύω (αν και δεν είμαι εξπέρ, αποφεύγω το κέντρο όπως ο ΣΚΑΪ την αντικειμενική δημοσιογραφία) ότι μεγάλο πρόβλημα δημιουργείται από τα οχήματα που ΠΕΡΝΟΥΝ από το κέντρο (πχ πας από Άλιμο στα Πατήσια, από Ηλιούπολη στο Γαλάτσι κτλ.) κι εκεί μπουκώνει το σύστημα - όχι τόσο από τις κοπέλες που εργάζονται στα Hondos Center και παρκάρουν το Σουιφτάκι τους σε κάποιον παράδρομο.
Οπως και να εχει απο τη στιγμη που υπαρχει το μετρο λυνονται ολα τα θεματα.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Πιστεύω (αν και δεν είμαι εξπέρ, αποφεύγω το κέντρο όπως ο ΣΚΑΪ την αντικειμενική δημοσιογραφία) ότι μεγάλο πρόβλημα δημιουργείται από τα οχήματα που ΠΕΡΝΟΥΝ από το κέντρο (πχ πας από Άλιμο στα Πατήσια, από Ηλιούπολη στο Γαλάτσι κτλ.) κι εκεί μπουκώνει το σύστημα - όχι τόσο από τις κοπέλες που εργάζονται στα Hondos Center και παρκάρουν το Σουιφτάκι τους σε κάποιον παράδρομο.
Τεράστιο πρόβλημα δεν θα δημιουργηθεί μόνο στο κέντρο, ακόμα και αν όλοι οι εργαζόμενοι πηγαίνουν με τα μέσα και όχι με ΙΧ
Θα πήξουν και όλοι οι γύρω γύρω από αμάξια που φυσιολογικά θα πήγαιναν από το κέντρο. Όποιος έχει περάσει από την Χαμοστέρνας και την Λαγουμιτζή πχ ημέρα που το κέντρο είναι κλειστο, καταλαβαίνει τι λεω
dtri2020 έγραψε: 23 Οκτ 2021, 22:56
Ενώ, ας πούμε στα άλλα κόμματα αυτό σπανίζει.
Beria έγραψε: 18 Μάιος 2020, 16:31
Από το 1974 ακούω για τις τρομερές συνέπειες των πεζοδρομήσεων και τα μόνα μέρη στην Αθήνα που αντέχουν εμπορικά και αισθητικά είναι τα πεζοδρομημένα.
Πιστεύω (αν και δεν είμαι εξπέρ, αποφεύγω το κέντρο όπως ο ΣΚΑΪ την αντικειμενική δημοσιογραφία) ότι μεγάλο πρόβλημα δημιουργείται από τα οχήματα που ΠΕΡΝΟΥΝ από το κέντρο (πχ πας από Άλιμο στα Πατήσια, από Ηλιούπολη στο Γαλάτσι κτλ.) κι εκεί μπουκώνει το σύστημα - όχι τόσο από τις κοπέλες που εργάζονται στα Hondos Center και παρκάρουν το Σουιφτάκι τους σε κάποιον παράδρομο.
Οπως και να εχει απο τη στιγμη που υπαρχει το μετρο λυνονται ολα τα θεματα.
Ναι, ε; Πώς πας Γαλάτσι με το Μετρό; Και μετά Βύρωνα; Ή αν είσαι υδραυλικός και θες να εξυπηρετήσεις εκεί, Πατήσια-Κολιάτσου-μετά να επιστρέψεις Άγιο Ιωάννη και Δάφνη; Να συνέλθουμε, είμαστε ευγνώμονες που δεν είμαστε Σαλονίκη, αλλά μέχρι ένα σημείο.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μια περίπτωση εξευγενισμού του κέντρου με όρους τουριστικοποίησης. Είναι δεδομένο ότι θα αυξηθούν οι αξίες γης και οι χρήσεις θα αλλάξουν βάσει του μηχανισμού της αγοράς . Οι χρήσεις είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, ο τουρισμός και η ψυχαγωγία είναι ευθέως ανταγωνιστικές με την κατοικία. Οταν φύγουν οι κάτοικοι , όπως έχουμε δει στο παρελθόν σε πλήθος περιπτώσεων, είναι πολύ δύσκολο να επιστρέψουν πίσω. Η πεζοδρόμηση της Αθήνας θα είναι πραγματική καταστροφή για εκατοντάδες εμπόρους, εργαζόμενους και για το σπάνιο εμπόριο», υποστηρίζει στην «Εφ.Συν.» ο αρχιτέκτονας-πολεοδόμος Κώστας Βουρεκάς.
Που ζουνε αυτοι ρε σεις ; Σε ποιον πλανητη ;
Ποιος κατοικος του κεντρου που δεν εχει φυγει ακομα θα φυγει τωρα που θα γινει πιο ομορφο και με λιγοτερη ρυπανση ;
Οι κατοικοι του κεντρου εφυγαν εξαιτιας των λαθρο,οχι λογω των τουριστων.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.