Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Δεν είναι παλιός. Περίπου 2ετίας. Turbo-X (Πλαισίου).
Turbo-x και πολύ άντεξε. Πέτα τον.
Δεν αξίζουν, λες;
Τώρα, με το F11 που πάτησα και δουλεύει, τι σημαίνει; Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα για το τι μπορεί να φταίει;
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 00:19
από Παλαιομνήμων
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:04
1. Δεξί click στο Start Menu button --> System. Γράψε σε πιο build των Windows 10 βρίσκεσαι. Με ενδιαφέρει κυρίως αν έχεις αναβαθμίσει στο τελευταίο (1803).
2. Επιβεβαιώσε ότι στο windows update δεν υπάρχουν ενημερώσεις που δεν έχεις εγκαταστήσει.
3. Αναβάθμισε τον driver της κάρτας γραφικών.
4. Την επόμενη φορά που θα σου συμβεί, δοκίμασε αν με το συνδυασμό Win Key+Ctrl+Shift+B μπορείς να προχωρήσεις. Αν λειτουργήσει, θα σου πω τι συμβαίνει.
5. Κατέβασε αυτό: http://www.nirsoft.net/utils/my_event_viewer.html . Τρέξτο, πήγαινε στο Options --> Event Type Filter και επίλεξε να βλέπεις μόνο τα errors. Δες αν υπάρχουν εγγραφές, κυρίως τις ώρες που αντιμετώπισες το πρόβλημα και αντίγραψε εδώ τις πληροφορίες για τα errors να δούμε τι συμβαίνει.
6. Μπορεί το θέμα σου να είναι οφείλεται σε πρόβλημα υλικού, γι' αυτό πάρε αντίγραφα των σημαντικών αρχείων σου.
Κάτσε να τα δω ένα ένα...
1.
Σε καλύπτει η εικόνα ή πρέπει να πατήσω και κάτι άλλο;
2. Είχα κάνει μόλις προχτές μια γερή αναβάθμιση, ύστερα από προτροπή των windows, που πήρε ώρες μάλιστα.
Παρ' όλα αυτά, πού μπορώ να το κοιτάξω, να είμαστε σίγουροι για την κατάσταση;
3. Αυτό πώς γίνεται; Μέσω ίντερνετ ή πρέπει να το πάω στο κατάστημα; Δώσε αναλυτικές οδηγίες, αν μπορείς.
4. Οκ.
5. Θα το δοκιμάω τώρα και θα σου πω αν βρίσκω κάποια δυσκολία.
6. Γενικώς κάνω μπακ απ, αλλά, ναι, τώρα έχω σκοπό να σώσω ό,τι δεν έχω σώσει (π.χ. από downloads, που είναι ακόμα σε εκκρεμότητα κτλ).
Ωραία. Μπήκα στον σύνδεσμο, το κατέβασα, το τρέχω, αναμένω να δω τι γίνεται...
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 00:28
από Jack Shephard
Δε με καλύπτει, βασικά ήθελα αυτό που γράφει αμέσως παρακάτω, στην ενότητα Windows Specifications, να μου πεις το Version. Αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται. Αφού μου λες για γερή αναβάθμιση, μάλλον έχεις αναβαθμίσει στην 1803 που προς το παρόν έχει διάφορα bugs.
Τώρα, για την αναβάθμιση του driver της κάρτας γραφικών, βάσει του επεξεργαστή που βλέπω στο screenshot κατά πάσα πιθανότητα έχεις είτε onboard κύκλωμα γραφικών της AMD είτε ανεξάρτητη κάρτα γραφικών της AMD. Επιβεβαίωσε το, κατέβασε από την ακόλουθη σελίδα το εργαλείο αυτόματης ανίχνευσης drivers της AMD, εκτέλεσε το και ακολούθησε τις οδηγίες: https://support.amd.com/en-us/download
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 00:36
από Jack Shephard
Επίσης, πρόσεξες στο screenshot που έβαλες το κίτρινο τρίγωνο δίπλα στο device performance and health; Άνοιξε το Windows Defender από το εικονίδιο του στο System Tray και πάτα στα δεξιά στο "View Health Report" να δεις τι σου λέει.
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 00:37
από Παλαιομνήμων
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:28
Δε με καλύπτει, βασικά ήθελα αυτό που γράφει αμέσως παρακάτω, στην ενότητα Windows Specifications, να μου πεις το Version. Αν και δε νομίζω ότι χρειάζεται.
Γράφει κάπου «Windows Specifications» και δεν το βλέπω; Φαίνεται κάπου στην εικόνα;
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:28
Αφού μου λες για γερή αναβάθμιση, μάλλον έχεις αναβαθμίσει στην 1803 που προς το παρόν έχει διάφορα bugs.
Δηλαδή υπάρχει πιθανότης με την αναβάθμιση τελικά να κόλλησα κάτι, που τελικά να μου δημιουργεί προβλήματα; Αντί για καλό, να προξένησε κακό;
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:28
Τώρα, για την αναβάθμιση του driver της κάρτας γραφικών, βάσει του επεξεργαστή που βλέπω στο screenshot κατά πάσα πιθανότητα έχεις είτε onboard κύκλωμα γραφικών της AMD είτε ανεξάρτητη κάρτα γραφικών της AMD. Επιβεβαίωσε το, κατέβασε από την ακόλουθη σελίδα το εργαλείο αυτόματης ανίχνευσης drivers της AMD, εκτέλεσε το και ακολούθησε τις οδηγίες: https://support.amd.com/en-us/download
Όταν λες "επιβεβαίωσέ το", πώς μπορώ να το κάνω; Κάπου θα είναι ξεκάθαρα γραμμένο λογικά;
Και υποθέτω, πριν το κάνω (πριν το επιβεβαιώσω) δεν έχει νόημα να μπω στην σελίδα και να κατεβάσω το εργαλείο που λες, σωστά;
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 00:45
από [42]
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 00:50
από Παλαιομνήμων
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:36
Επίσης, πρόσεξες στο screenshot που έβαλες το κίτρινο τρίγωνο δίπλα στο device performance and health; Άνοιξε το Windows Defender από το εικονίδιο του στο System Tray και πάτα στα δεξιά στο "View Health Report" να δεις τι σου λέει.
Λοιπόν, επειδή μιλάς σε έναν άσχετο επί των τεχνολογικών, πάμε λίγο αργά: Το κίτρινο τρίγωνο δίπλα στο device performance and health, ναι, το πρόσεξα. Πάτησα "See details in Windows Defender". Μετά πήγα στο "Device rerformance and helth" και πάτησα "vie health report". Κατέληξα εδώ (βλ. εικόνα):
Τρέξτο, ανέβασε εδώ ένα screenshot από το παράθυρο του για να σου πούμε.
Έχω όμως πλέον αμφιβολίες ότι κάνω καλά που σου λέω να κάνεις αυτά τα πράγματα, λόγω του ότι "είσαι άσχετος" όπως λες. Μία αναβάθμιση driver που θα πάει λάθος μπορεί ακόμα και να οδηγήσει σε ένα σύστημα που δε θα ξεκινά. Σου προτείνω πριν το κάνεις είτε να δεις κάποια videos στο YT είτε να διαβάσεις πως γίνεται και αφού νιώθεις εμπιστοσύνη, τότε να το κάνεις. Είναι εύκολο αλλά το εύκολο είναι σχετική έννοια.
Έχεις κάποιον να σε βοηθήσει;
Τον troubleshooter ναι, μπορείς να τον τρέξεις, η προειδοποίηση αφορά ζήτημα λογισμικού. Διάβασε προσεκτικά τι θα σου γράφει και αν δεν είσαι βέβαιος ότι καταλαβαίνεις, μην εφαρμόσεις κάποια αλλαγή μέχρι να κάνεις διερεύνιση.
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 01:16
από Παλαιομνήμων
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:55
Θέλω αυτό:
Τρέξτο, ανέβασε εδώ ένα screenshot από το παράθυρο του για να σου πούμε.
Jack Shephard έγραψε: 27 Μάιος 2018, 00:55
Έχω όμως πλέον αμφιβολίες ότι κάνω καλά που σου λέω να κάνεις αυτά τα πράγματα, λόγω του ότι "είσαι άσχετος" όπως λες. Μία αναβάθμιση driver που θα πάει λάθος μπορεί ακόμα και να οδηγήσει σε ένα σύστημα που δε θα ξεκινά. Σου προτείνω πριν το κάνεις είτε να δεις κάποια videos στο YT είτε να διαβάσεις πως γίνεται και αφού νιώθεις εμπιστοσύνη, τότε να το κάνεις. Είναι εύκολο αλλά το εύκολο είναι σχετική έννοια.
Έχεις κάποιον να σε βοηθήσει;
Τον troubleshooter ναι, μπορείς να τον τρέξεις, η προειδοποίηση αφορά ζήτημα λογισμικού. Διάβασε προσεκτικά τι θα σου γράφει και αν δεν είσαι βέβαιος ότι καταλαβαίνεις, μην εφαρμόσεις κάποια αλλαγή μέχρι να κάνεις διερεύνιση.
Ωραία, τον troubleshooter τον έβαλα να τρέξει. Αν μου βγάλει κάτι περίεργο, θα το παραθέσω εδώ.
Δεν έχω κάποιον πρόχειρο. Εκτός αν το πάρω και το πάω σε έναν τεχνικό να τελειώνουμε. Το θέμα είναι ότι αν δεν κάτι γίνετια και δεν δουλεύει, θα έχω θέμα, διότι τον χρειάζομαι για κάποια δουλειά (ένα κείμενο), που πρέπει να παραδώσω έως την Τρίτη, και λόγω Αγ. Πνεύματος, δεν έχω πολλές ελπίδες για την Δευτέρα (βασικά, καμμία!)...
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 01:21
από Παλαιομνήμων
Ξεκινάς να μπεις ήρεμα στο διαδίκτυο πριν κοιμηθείς, και καταλήγεις με πονοκέφαλο...
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2018, 02:18
από Χουργιατς
(ένα κείμενο), που πρέπει να παραδώσω έως την Τρίτη,
τι κείμενο ψηλέ. μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε
Re: Προβλήματα του Η/Υ μου...
Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2018, 00:03
από Kauldron
Το πολύμπριζο είναι καινούργιο και πολύμπριζο ασφαλείας?
Το τροφοδοτικό έχει ελεγχθεί?
Να δημιουργήσεις ένα System Restore Point για κάθε ενδεχόμενο. Κάποια στιγμή θα σε ρωτήσει αν θες να κάνεις καθαρή εγκατάσταση. Να απαντήσεις ναι. Θα απαιτηθούν δύο επανεκκινήσεις για την εγκατάσταση του νέου driver.