Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2020, 01:59
από relativer777
Φίλε Highlander, μάλλον καπου μπερδεύτηκες.
Μου γράφεις ότι: " Ξέρουμε όμως ότι μάλλον δεν ασχολείται μαζί μας."
Κατά πρώτων Όχι δεν ξέρουμε, απλά το υποθέτουμε.
Το μάλλον που έβαλες δηλώνει αβεβαιότητα.
Οπότε ως αποτέλεσμα έχουμε ότι ήσος να ασχολείται μαζί μας ή ότι δεν ασχολήτε.
Η ανθρώπινη λογική μας κατευθύνει στην άποψη ότι δεν ασχολήτε μαζί μας.
Προς το παρόν θα το αφήσουμε εδώ, διότι ποιό κάτω θα επανέλθουμε στο ίδιο θέμα.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
ο Διάβολος είναι Νεμέσιος Δαίμονας που ερεθίζει την αμαρτία οδηγεί στην οίηση και τέλος στην καταστροφή τους μοιαρούς...
...εμφανίζεται στους Εβραίους διότι όσο οι Εβραίοι ήταν σκλάβοι στους Αιγυπτίους ήταν μυαροί και λελοβομημένοι. Ήταν επιρεπείς στις πιο επέσχηντες πράξεις μεταξύ τους και για αυτό επειδή δε τελούσαν καθάρσεις να εξαγνιστούν τους βαρούσε η Νέμεσις..με τους Δαίμονες της.
Χμ... για παραμυθάκι μέτριο υπάρχουν πολύ καλύτερα.
Αυτό ανήκει στην αρχαία Ελληνική μυθολογία.
Οπότε σωστά το χαρακτήρισα παραμύθι.
Μύθος = παραμύθι.
Πολύ ευχαρίστως να σε ακούσω σε κάποια αληθοφανή
άποψη.
Από τις περιγραφές των Χριστιανών για την δράση αυτού του όντος βλέπουμε ότι είναι σκανδαλιστής ή αλλιώς ερεθίζει την αμαρτία το μόνο που τον σταματάει είναι η κάθαρση....
...τώρα αν προσπαθήσεις να βρεις ποια οντότητα έπαιζε αυτόν τον ρόλο στην αρχαία Ελλάδα βλέπεις ότι ήταν η Νέμεσις για αυτό τον εντάσω στην σειρά της Νέμεσης και το λέω Νεμέσιο Δαίμονα.
είναι επαγωγικός συλλογισμός δεν είναι μύθος....αν το καλοεξετάσεις
Όχι είναι καθαρά μύθος, μιας και πηγάζει απευθείας από την μυθολογία.
Οι περιγραφές των Χριστιανών που αναφέρεις είναι
μεθοδευμένες ώστε να εξυπηρετεί περαστικούς ταγούς και σκοπιμότητες.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
relativer777 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 01:44
Χμ... για παραμυθάκι μέτριο υπάρχουν πολύ καλύτερα.
Αυτό ανήκει στην αρχαία Ελληνική μυθολογία.
Οπότε σωστά το χαρακτήρισα παραμύθι.
Μύθος = παραμύθι.
Πολύ ευχαρίστως να σε ακούσω σε κάποια αληθοφανή
άποψη.
Από τις περιγραφές των Χριστιανών για την δράση αυτού του όντος βλέπουμε ότι είναι σκανδαλιστής ή αλλιώς ερεθίζει την αμαρτία το μόνο που τον σταματάει είναι η κάθαρση....
...τώρα αν προσπαθήσεις να βρεις ποια οντότητα έπαιζε αυτόν τον ρόλο στην αρχαία Ελλάδα βλέπεις ότι ήταν η Νέμεσις για αυτό τον εντάσω στην σειρά της Νέμεσης και το λέω Νεμέσιο Δαίμονα.
είναι επαγωγικός συλλογισμός δεν είναι μύθος....αν το καλοεξετάσεις
Όχι είναι καθαρά μύθος, μιας και πηγάζει απευθείας από την μυθολογία.
Οι περιγραφές των Χριστιανών που αναφέρεις είναι
μεθοδευμένες ώστε να εξυπηρετεί περαστικούς ταγούς και σκοπιμότητες.
ο ρόλος του Διαβόλου σαν οντότητα είναι γνωστή ως σκανδαλιστή και ον που ερεθίζει την αμαρτία...και είναι πασίγνωστη δεν έχει καμία σκοπιμότητα περιγράφει είδος πνευματικής κατάστασης και μας είναι γνωστή από τον Χριστιανισμό όσο και αυτό αν δεν αρέσει σε μερικούς και βλέπουν ταγούς και σκοπιμότητες...
εγώ λαμβάνοντας αυτήν την οντική συμπεριφορά και με τα μάτια ενός θεολόγου της αρχαίας θρησκείας βλέπω την Νέμεση.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Από τις περιγραφές των Χριστιανών για την δράση αυτού του όντος βλέπουμε ότι είναι σκανδαλιστής ή αλλιώς ερεθίζει την αμαρτία το μόνο που τον σταματάει είναι η κάθαρση....
...τώρα αν προσπαθήσεις να βρεις ποια οντότητα έπαιζε αυτόν τον ρόλο στην αρχαία Ελλάδα βλέπεις ότι ήταν η Νέμεσις για αυτό τον εντάσω στην σειρά της Νέμεσης και το λέω Νεμέσιο Δαίμονα.
είναι επαγωγικός συλλογισμός δεν είναι μύθος....αν το καλοεξετάσεις
Όχι είναι καθαρά μύθος, μιας και πηγάζει απευθείας από την μυθολογία.
Οι περιγραφές των Χριστιανών που αναφέρεις είναι
μεθοδευμένες ώστε να εξυπηρετεί περαστικούς ταγούς και σκοπιμότητες.
ο ρόλος του Διαβόλου σαν οντότητα είναι γνωστή ως σκανδαλιστή και ον που ερεθίζει την αμαρτία...και είναι πασίγνωστη δεν έχει καμία σκοπιμότητα περιγράφει είδος πνευματικής κατάστασης και μας είναι γνωστή από τον Χριστιανισμό όσο και αυτό αν δεν αρέσει σε μερικούς και βλέπουν ταγούς και σκοπιμότητες...
εγώ λαμβάνοντας αυτήν την οντική συμπεριφορά και με τα μάτια ενός θεολόγου της αρχαίας θρησκείας βλέπω την Νέμεση.
Όπως ακριβώς το έθεσες. Με τα μάτια ενώ θεολόγου της αρχαίας θρησκείας.
Εγώ πάλι τα βλέπω με τα μάτια ενός θεολόγου της σύγχρονης θρησκείας. Περί διαβόλου στην Α. Γραφή
ή πρώτη αναφορά Περί διαβόλου γίνεται από τον συγγραφέα της Γένεσης τον Μωϊσή. Έπρεπε να βρεί
πειστικές απαντήσεις που να δικαιολογούν την έξοδο από τον παράδεισο. Έτσι έγραψε για ανυπακοή με την αιτιολογία της παραπλάνησης ενδιάμεσου, Φίδι το οποίο μεταβλήθηκε σε διάβολο. Αυτά είναι καθαροί συμβολισμοί για όποιον τα έχει ερευνήσει διεξοδικά.
Ή Νέμεσις είναι μία συμβολική θεότητα που δεν υπήρξε ποτέ. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν είχε πουθενά ναό που να την λάτρευαν ως θεά.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
relativer777 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 02:08
Όχι είναι καθαρά μύθος, μιας και πηγάζει απευθείας από την μυθολογία.
Οι περιγραφές των Χριστιανών που αναφέρεις είναι
μεθοδευμένες ώστε να εξυπηρετεί περαστικούς ταγούς και σκοπιμότητες.
ο ρόλος του Διαβόλου σαν οντότητα είναι γνωστή ως σκανδαλιστή και ον που ερεθίζει την αμαρτία...και είναι πασίγνωστη δεν έχει καμία σκοπιμότητα περιγράφει είδος πνευματικής κατάστασης και μας είναι γνωστή από τον Χριστιανισμό όσο και αυτό αν δεν αρέσει σε μερικούς και βλέπουν ταγούς και σκοπιμότητες...
εγώ λαμβάνοντας αυτήν την οντική συμπεριφορά και με τα μάτια ενός θεολόγου της αρχαίας θρησκείας βλέπω την Νέμεση.
Όπως ακριβώς το έθεσες. Με τα μάτια ενώ θεολόγου της αρχαίας θρησκείας.
Εγώ πάλι τα βλέπω με τα μάτια ενός θεολόγου της σύγχρονης θρησκείας. Περί διαβόλου στην Α. Γραφή
ή πρώτη αναφορά Περί διαβόλου γίνεται από τον συγγραφέα της Γένεσης τον Μωϊσή. Έπρεπε να βρεί
πειστικές απαντήσεις που να δικαιολογούν την έξοδο από τον παράδεισο. Έτσι έγραψε για ανυπακοή με την αιτιολογία της παραπλάνησης ενδιάμεσου, Φίδι το οποίο μεταβλήθηκε σε διάβολο. Αυτά είναι καθαροί συμβολισμοί για όποιον τα έχει ερευνήσει διεξοδικά.
Ή Νέμεσις είναι μία συμβολική θεότητα που δεν υπήρξε ποτέ. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που δεν είχε πουθενά ναό που να την λάτρευαν ως θεά.
ο Εβραϊσμός και κατά συνέπεια ο Χριστιανισμός έχουν την τάση να παίρνουν "ξένα" δόγματα και πρόσωπα και να τα κονιορτοποιούν σαν ένα συνοθύλευμα. Για παράδειγμα στην Γέννεση οι 70 μεταφράζουν τις λέξεις Ελοχίμ, Ελ, Ιεχοβά ως Θεός απλά ενώ προκειται για 3 διαφορετικά πράγματα τους ακολούθους του Ήλου (Ελοχίμ αποκαλούμενοι), τον Ήλο (Ελ αποκαλούμενο) και τον Ιευώ (Ιεχοβά αποκαλούμενο).
Όλοι αυτοί ήταν κάποτε άνθρωποι που θεοποιήθηκαν και φτάσαν στα χρόνια των Εβραίων ως Θεός ένας και ενιαίος. ΟΛΑ μαζί σε ένα.
Το ίδιο και με τον Διάβολο. Το φίδι είναι ο Εά των Μεσοποταμείων που παροτρύνει τον Αδάπα (Αδάμ) και Εύα να γίνουν Θεοί. Όμως αυτό είναι το παράπτωμα Θεοί στην θέση του Θεού;;; Αυτό με τίποτα δεν το δέχεται ο Ήλος που μότο του είναι ένας βασιλιάς και μόνο.
Οι Εβραίοι τα θέλουν απλοποιημένα δεν θα δώσουν καμία δόξα με την μυθολογία τους σε ξένους θεούς όπως ο Εά. Γενικά συγχωνεύουνε προσωπικότητες όπως τους συμφέρει...έτσι έχουμε τον Θεό από την μία και τους αντιπάλους του ως μία οντότητα Διάβολο από την άλλη.
Εγώ δεν παίρνω όλο αυτό το συνοθήλευμα για να βγάλω τα χαρακτηριστικά μιας οντότητας διότι μια Εβραϊκή οντότητα είτε Θεός είτε Αντίθεος ενσωματώνει παρά πολλές προσωπικότητες....
Σε αντίθεση ερευνώ την συμπεριφορά της οντότητας που αναφερομαστε. πχ Διάβολος....πειραστής, σκανδαλιστής, ερεθίζει την αμαρτία....αυτός είναι ο κύριος ρόλος του...τα άλλα δεν έχουν σημασία...
relativer777 έγραψε: 25 Ιαν 2020, 23:02
Ένα θέμα που έχει απασχολήσει το Ανθρώπινο
γένος από καταβολής; Κοσμου.
Εδώ μπορούμε να εκφράσουμε την οποία γνώμη
και να θέσουμε ερωτήματα που μας απασχολούν.
Όχι ότι θα λυθούν οπωσδήποτε οι απορίες μας.
Απλά η ανταλλαγή απόψεων μπορεί να προσφέρει
έως κάποιου σημείου κατανόηση και να διευρύνει την αντίληψή μας
ως προς της πεποιθήσεις του καθενός μας.
Μία παροιμία λέει: Χίλιοι μοναχοί, χίλιες θρησκείες.
Ή χίλιοι Άνθρωποι, χίλιες γνώμες.
Ποιά είναι η δική σου ;
θεωριες δεν ειναι αυτα; φιλοσοφιες; ο καθενας εχει απο μια.
στην πραξη οι Αγιοι βεβαιωνουν,γιατι το ζουν,πως ο Θεος υπαρχει και πλημμυριζει απο τις ιδιοτητες Του τον ανθρωπο,που πριν εγκατοικησει μεσα του,ζουσε σε μια μεταπτωτικη κατασταση
σου λεει αρχινα την ευχη,ριξε λιγο τα μουτρα σου διοτι ολο τον μεταπτωτικο σου βιο τον χαρακτηριζει η επαρση,κοψε την κατακριση,κανε λιγο αγωνα και ακομα και σε 50 μερες μπαινεις στο δευτερο σταδιο του φωτισμου,ερχεται δηλαδη ο Θεος και κατοικει την ψυχη.τα ζεις,δεν τα φιλοσοφεις.
αυτα λενε τοσες χιλιετιες,εχουν ενα Manual...
περι αυτου προκειται"βασιλεια εντος υμων εστι","βιασται αρπαζουσι αυτην" κ.λπ
αυτο το νοημα εχουν και τα μυστηρια της εκκλησιας(εξομολογηση=σταδιο μετανοιας καθαρσης,Θεια κοινωνια-σταδιο φωτισμου και βεβαια θεωση,το τριτο σταδιο στο οποιο ζουν οι Αγιοι )
αλλα εμεις ειμαστε ικανοι να προτιμουμε να μιλαμε για Θεο κ.λπ 50 χρονια!παρα να προσπαθησουμε 50 μερες ξερω γω (ειλικρινως) στην πραξη
Ρε συ είναι κάπως αυτοαναφορικό αυτό, πως να το πω, κυκλικός συλλογισμός. «Για να δεις/νιώσεις πραγματικά το θεό πρέπει να πιστέψεις πως υπάρχει πραγματικά », «Για να δεις πραγματικά τον μονόκερο πρέπει να πιστέψεις πως υπάρχει πραγματικά ». Κατάλαβες;
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2020, 06:04
από Fluffy
stargazer έγραψε: 26 Ιαν 2020, 04:20
Τελευταία με απασχολεί κάτι
Το ορατό σύμπαν έχει διάμετρο 96 δις έτη φωτός. Έχει σχεδόν ένα τρις ήλιους
ο γαλαξίας μας μόνο έχει εκατό εκατ ήλιους και διάμετρο 100.000 έτη φωτός
Η γη απ τα σύνορα του ηλιακού μας συστήματος είναι αυτή
Η ερώτηση είναι η εξής... Στο υπόλοιπο σύμπαν ο θεός τι ακριβώς κάνει;
νομίζω παίζει μπαλίτσα
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2020, 07:57
από Ζενίθεδρος
lonelyrider έγραψε: 26 Ιαν 2020, 01:02
Υπάρχει Θεός.
Αλλά υπάρχει και διάβολος.
Ο διάβολος υπάρχει, αλλά ο Θεός είναι. Δεν υπάγεται σε αρχή, ώστε να υπ-αρχει. Είναι άναρχος.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2020, 08:03
από Ζενίθεδρος
stargazer έγραψε: 26 Ιαν 2020, 04:20
Τελευταία με απασχολεί κάτι
Το ορατό σύμπαν έχει διάμετρο 96 δις έτη φωτός. Έχει σχεδόν ένα τρις ήλιους
ο γαλαξίας μας μόνο έχει εκατό εκατ ήλιους και διάμετρο 100.000 έτη φωτός
Η γη απ τα σύνορα του ηλιακού μας συστήματος είναι αυτή
Η ερώτηση είναι η εξής... Στο υπόλοιπο σύμπαν ο θεός τι ακριβώς κάνει;
Αυτή δεν είναι ακριβώς θεολογική ερώτηση.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2020, 09:26
από relativer777
Φίλε Τανίπτερε καλημέρα.
Δέν είναι ότι έχω άγνοια, απλά δεν έχω βρεί στοιχεία στην αρχαία γραμματεία, που να αναφέρεται η λατρεία της Νέμεσις, ούτε για ιέρειες αυτής της Δευτέρας βαθμίδας Θεάς. Τέλος πάντων, Το θέμα μας δεν είναι αόριστα για της αρχαίες θεότητες και δοξασίες.
Ούτε για δαίμονες. Το θέμα είναι ο μονοθεϊσμός και η συζήτηση περί αυτού.
Εάν ασχοληθούμε με την αρχαία μυθολογία των απανταχού θεοτήτων θα χάσουμε την ουσία, χωρίς να καταλήξουμε πουθενά. Άλλωστε οι αρχαίοι θεοί , μας έχουν έρθει από Αίγυπτο. Όσο για τον ήλιο που λατρεύαν οι αρχαίοι, γνωρίζουμε ότι είναι απλά ένα ουράνιο σώμα ανάμεσα σε τρισεκατομμύρια.
Re: Περί Θεού ο λόγος γενικά. Τί και πώς τον Αντιλαμβάνεται ο Άνθρωπος. Υπάρχει; Γνώμες και απόψεις.
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2020, 09:37
από relativer777
Φίλε Stargazer Καλή σου μέρα.
"stargazer έγραψε: ↑Τελευταία με απασχολεί κάτι
Το ορατό σύμπαν έχει διάμετρο 96 δις έτη φωτός. Έχει σχεδόν ένα τρις ήλιους"
Λάθος, δεν έχει ένα τρις ήλιους, αλλά απείρως περισσότερους, διότι έχουν ληφθεί από αστρο φυσικούς, λαθεμένα, σμήνοι γαλαξιών, ως ήλιοι.
Και η διάμετρος αυτή είναι υποθετική και όχι μετρήσιμη, μιάς και το σύμπαν διευρύνεται συνεχώς.