Θα τρολαρε αν τα έκανε αυτά και εξακολουθούσε να παράγει λειτουργικούς ανθρώπους. Τη στιγμή που η Ιαπωνία είναι μια επίγεια κόλαση σε επίπεδο κοινωνικών σχέσεων, τι ακριβώς μπορεί να τρολάρει;Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 12:51 Δεν επηρέασαν γιατί δεν υιοθετήθηκαν από την Ιαπωνία.
Η Ιαπωνία εξακολουθεί να τρολάρει τον καθωσπρεπισμό της δύσης.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Αυτές τις θεματικές ούτε εγώ τις θέλω (θεωρώ ότι χαλάνε τη πιάτσα). Τα τελευταία που είδα ήταν το Tokyo ghoul, το Gantz και το Death note.
Σε αυτή τη περίπτωση που περιγράφεις, αν τα βλέπανε αυτοί που σκούζουν, θα ζώνανε τον εαυτό τους με εκρηκτικά και θα ανατινάζονταν στο στούντιο που τα φτιάχνει.
Εδώ λίγο πιο μεγάλο βυζί από το κανονικό βλέπουν και σκούζουν λες και τους πάτησαν τον κάλο.
Και επίσης δεν έχουν αντιληφθεί ότι ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι ενιαίος. Το σκίτσο ξεγελά γιατί η τεχνοτροπία του είναι ομοιόμορφη, ωστόσο το κάθε στούντιο ακολουθεί τη δική του πολιτική και κάνει ό,τι πιστεύει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AlienWay την 26 Ιαν 2020, 13:22, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Αυτό που μπορεί να κάνει ενώ οι άλλοι όχι. Ασφαλώς δεν πρόκειται για απόλυτα υγιή κοινωνία, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για να απαγορευτεί η τέχνη που παράγει.Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:04Θα τρολαρε αν τα έκανε αυτά και εξακολουθούσε να παράγει λειτουργικούς ανθρώπους. Τη στιγμή που η Ιαπωνία είναι μια επίγεια κόλαση σε επίπεδο κοινωνικών σχέσεων, τι ακριβώς μπορεί να τρολάρει;Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 12:51 Δεν επηρέασαν γιατί δεν υιοθετήθηκαν από την Ιαπωνία.
Η Ιαπωνία εξακολουθεί να τρολάρει τον καθωσπρεπισμό της δύσης.
Πρόκειται για λογικό άλμα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Ο καθωσπρεπισμος είναι μια χαρά εννοια. Στις σύγχρονες κοινωνίες του 21ου αιώνα θα πρέπει να υπάρχει κατά το δυνατο σεβασμός στο διαφορετικό και συνεχής αναβάθμιση των ηθικών αξιών. Όσο προοδεύουμε στο επιστημονικό και τεχνικό κομμάτι τόσο θα πρέπει να προοδεύουμε και στο ηθικό. Με μείωση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, με ανθρώπους που θα έχουν ευρύτερη και πιο ανοιχτή σκεψη, μακριά από ταμπου και προκαταλήψεις άλλων εποχών, με κοινωνίες που θα σέβονται τα δικαιώματα όλων και θα δίνουν χώρο ουσιαστικής εκφρασης στις μειοψηφίες κλπ.Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 12:51 Δεν επηρέασαν γιατί δεν υιοθετήθηκαν από την Ιαπωνία.
Η Ιαπωνία εξακολουθεί να τρολάρει τον καθωσπρεπισμό της δύσης.
Αυτό όμως είναι κάτι που κατακτιέται, δεν επιβάλλεται με νόμους και διατάγματα. Ούτε με λογοκρισία και μια ηλίθια απαίτηση η τέχνη να ακολουθεί προκατασκευασμένα μονοπάτια σύμφωνα με τα ιδεώδη κάποιων που έχουν αυτοχριστει φρουροί του κοινωνικά αποδεκτού.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Έχετε αντιληφθεί ότι βιώνουμε την πιο ηλίθια περίοδο της ανθρωπότητας, έτσι;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Δες prison school, φοβερή ιστορία , δράση, και animationAlien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:18Αυτές τις θεματικές ούτε εγώ τις θέλω (θεωρώ ότι χαλάνε τη πιάτσα). Τα τελευταία που είδα ήταν το Tokyo ghoul, το Gantz και το Death note.
Σε αυτή τη περίπτωση που περιγράφεις, αν τα βλέπανε αυτοί που σκούζουν, θα ζώνανε τον εαυτό τους με εκρηκτικά και θα ανατινάζονταν στο στούντιο που τα φτιάχνει.
Εδώ λίγο πιο μεγάλο βυζί από το κανονικό βλέπουν και σκούζουν λες και τους πάτησαν τον κάλο.
Και επίσης δεν έχουν αντιληφθεί ότι ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι ενιαίος. Το σκίτσο ξεγελά γιατί η τεχνοτροπία του είναι ομοιόμορφη, ωστόσο το κάθε στούντιο ακολουθεί τη δική του πολιτική και κάνει ό,τι πιστεύει.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Progressives: Regressives in disguise
https://en.wikipedia.org/wiki/Regressive_left
https://en.wikipedia.org/wiki/Regressive_left
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Η ελεύθερη αγορά είναι κουφάλα (με την καλή έννοια). Κάθε φορά που κάποιο μεγάλο στούντιο ή μια ολόκληρη εθνική βιομηχανία θεάματος (βλέπε χόλυγουντ) ενεργεί αλαζονικά και πιστεύει ότι έχει το μονοπώλιο, οι άλλες χώρες προσπαθούν να καλύψουν το κενό και να δημιουργήσουν αυτό που λείπει.Namrail έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:24Ο καθωσπρεπισμος είναι μια χαρά εννοια. Στις σύγχρονες κοινωνίες του 21ου αιώνα θα πρέπει να υπάρχει κατά το δυνατο σεβασμός στο διαφορετικό και συνεχής αναβάθμιση των ηθικών αξιών. Όσο προοδεύουμε στο επιστημονικό και τεχνικό κομμάτι τόσο θα πρέπει να προοδεύουμε και στο ηθικό. Με μείωση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, με ανθρώπους που θα έχουν ευρύτερη και πιο ανοιχτή σκεψη, μακριά από ταμπου και προκαταλήψεις άλλων εποχών, με κοινωνίες που θα σέβονται τα δικαιώματα όλων και θα δίνουν χώρο ουσιαστικής εκφρασης στις μειοψηφίες κλπ.Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 12:51 Δεν επηρέασαν γιατί δεν υιοθετήθηκαν από την Ιαπωνία.
Η Ιαπωνία εξακολουθεί να τρολάρει τον καθωσπρεπισμό της δύσης.
Αυτό όμως είναι κάτι που κατακτιέται, δεν επιβάλλεται με νόμους και διατάγματα. Ούτε με λογοκρισία και μια ηλίθια απαίτηση η τέχνη να ακολουθεί προκατασκευασμένα μονοπάτια σύμφωνα με τα ιδεώδη κάποιων που έχουν αυτοχριστει φρουροί του κοινωνικά αποδεκτού.
Εκεί που χαλάει το πράγμα είναι όταν αυτός ο καθωσπρεπισμός πάει να επιβληθεί σε όλες τις πτυχές της τέχνης.
Το είδαμε στη δεκαετία του 90 με τις ταινίες τρόμου. Μετά από μία κρίση που πέρασε το είδος, το Χόλυγουντ προσπάθησε να επιβάλλει ένα είδος "αποστειρωμένου" και πουριτανικού τρόμου, με ταινίες όπως "ξέρω τι κάνατε πέρισι το καλοκαίρι" κλπ. Αυτό το έκανε γιατί θεωρούσε με αλαζονεία ότι εφόσον είχε το μονοπώλιο, μπορούσε να επιβάλλει ό,τι θέλει.
Το κοινό όμως τους έχεσε και στράφηκε στον Ιαπωνικό τρόμο που εκείνη την περίοδο ανθούσε. Αργότερα μπήκαν στο παιχνίδι και οι Γάλλοι με τα extreme horror.
Σύντομα η USA κατάλαβε ότι έπρεπε να χτυπήσει τον ανταγωνισμό κάνοντας αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: Το σλάσερ. Ετσι δόθηκε το πράσινο φως για ταινίες όπως το "Saw" και το "Wrong Turn", με αποτέλεσμα να αναβιώσει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ το είδος.
Στα 00s πέρασε κρίση η επιστημονική φαντασία. Και πάλι, το κενό καλύφθηκε από την ευρωπαική και την Ιαπωνική παραγωγή, που εκμεταλλεύτηκε το "κενό".
Αρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάθε φορά που υπάρχει κάποιο κενό που δεν εξυπηρετεί τα γούστα του κοινού, το εκμεταλλεύονται άλλες χώρες προκειμένου να ικανοποιήσουν αυτά τα γούστα.
Αν τα anime απαγορευτούν, θα βγει κάτι άλλο. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι σωστό να νουθετείται μια χώρα στο τι να δημιουργεί από φανατικούς και από... οργανισμούς.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Η ελευθερία της έκφρασης εισπράττει όντως ηλιθιότητα. Ευτυχώς δεν πέθανε (ακόμη). Οταν ο άνθρωπος γαλουχείται σε ένα περιβάλλον μιας σχετικής ελευθερίας, τη θεωρεί δεδομένη και από εκεί και πέρα πιστεύει ότι με απαγορεύσεις, περιορισμούς, απειλές κλπ, μπορεί να επιβάλλει έναν "καλό" σκοπό.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:28 Έχετε αντιληφθεί ότι βιώνουμε την πιο ηλίθια περίοδο της ανθρωπότητας, έτσι;
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Ανάλογα την περίπτωση. Στο rainbow έχουμε ένα σκληρό ρεαλισμό που ανταποκρίνεται στη πραγνατικοτητα της εποχής. Μετα τον καταστροφικό πόλεμο η Ιαπωνία είχε φτασει στο απόλυτο ναδίρ. Η ανθρώπινη ζωή και ειδικά των ανήμπορων και ανίκανων για εργασία παιδιών είχε σχετικοποιηθει σε μεγάλο βαθμό.
Τα παιδιά που έφτασαν να εκπορνευτουν ενσυνείδητα για την επιβίωση, ήταν μια σκληρή πραγματικότητα, όπως και η εικόνα της μάνας (από το ίδιο έργο) που τη βλέπουμε να πηδιεται μέσα στην καλύβα για να εξασφαλίσει το φαγητό του παιδιού της που κάθεται έξω από αυτή, παίζοντας ανέμελο και δίχως να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει λίγα εκατοστά δίπλα του.
Κάθε εποχή πρεπει να προσεγγίζεται με βάση την ιδιαίτερη συγκυρία που ίσχυε σε αυτή και όχι φιλτραρισμένη μέσα από τα ήθη και έθιμα τα σημερινά. Αυτό είναι το σωστό. Μπορούμε να κάνουμε κρίσεις και συγκρίσεις, σαφώς και το δικαιούμαστε τόσο οι δημιουργοί των έργων όσο και οι θεατές, αλλά δεν γίνεται να επιβάλλουμε λογοκρισία επειδή κάποιος αποφάσισε να εναρμονιστεί με το πνεύμα της εποχής (ή του φανταστικού κόσμου) που διαφέρει ριζικά από τη σημερινή νόρμα.
Το μάνγκα που ο τύπος καταλήγει αντρόγυνο με τη μικρή που μεγάλωσε είναι αυτό.Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:18 Σε αυτή τη περίπτωση που περιγράφεις, αν τα βλέπανε αυτοί που σκούζουν, θα ζώνανε τον εαυτό τους με εκρηκτικά και θα ανατινάζονταν στο στούντιο που τα φτιάχνει.
https://myanimelist.net/manga/3468/Usagi_Drop
To τέλος του δε προκάλεσε αποτροπιασμό στους περισσότερους. Fun fact οτι το κορίτσι είχε ήδη συγγενική σχέση με τον τύπο, αφού ήταν η κόρη που ο παππούς του είχε κάνει με μια παρανομη σχέση του.
Και αυτό δεν είναι το μόνο. Υπάρχει μάνγκα (και άνιμε) όπου ο πρωταγωνιστής παντρεύεται αφού πρώτα έχει αναλάβει την κηδεμονία της και την έχει μεγαλώσει, την κόρη της αδερφής του που χάθηκε σε αεροπορικό δυστύχημα .
Ουσιαστικά την ανιψιά του. Το άνιμε τελειώνει με τα "φαντάσματα" των γονιών της μικρής να δίνουν τη συγκατάθεση τους στο γάμο που επρόκειτο να ακολουθήσει.
Νταξ καταλαβαίνω ότι τέτοιες περιγραφές μπορούν ακόμα και να σοκάρουν κάποιον αμύητο στο χώρο, αλλά it is what it is.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Οι ακραίες συμπεριφορές και καταστάσεις που πραγματεύονται μια μερίδα άνιμε, δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με την τάση ή τη μόδα, ή κάποιο κενό στην αγορά.Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:35Η ελεύθερη αγορά είναι κουφάλα (με την καλή έννοια). Κάθε φορά που κάποιο μεγάλο στούντιο ή μια ολόκληρη εθνική βιομηχανία θεάματος (βλέπε χόλυγουντ) ενεργεί αλαζονικά και πιστεύει ότι έχει το μονοπώλιο, οι άλλες χώρες προσπαθούν να καλύψουν το κενό και να δημιουργήσουν αυτό που λείπει.Namrail έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:24Ο καθωσπρεπισμος είναι μια χαρά εννοια. Στις σύγχρονες κοινωνίες του 21ου αιώνα θα πρέπει να υπάρχει κατά το δυνατο σεβασμός στο διαφορετικό και συνεχής αναβάθμιση των ηθικών αξιών. Όσο προοδεύουμε στο επιστημονικό και τεχνικό κομμάτι τόσο θα πρέπει να προοδεύουμε και στο ηθικό. Με μείωση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, με ανθρώπους που θα έχουν ευρύτερη και πιο ανοιχτή σκεψη, μακριά από ταμπου και προκαταλήψεις άλλων εποχών, με κοινωνίες που θα σέβονται τα δικαιώματα όλων και θα δίνουν χώρο ουσιαστικής εκφρασης στις μειοψηφίες κλπ.Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 12:51 Δεν επηρέασαν γιατί δεν υιοθετήθηκαν από την Ιαπωνία.
Η Ιαπωνία εξακολουθεί να τρολάρει τον καθωσπρεπισμό της δύσης.
Αυτό όμως είναι κάτι που κατακτιέται, δεν επιβάλλεται με νόμους και διατάγματα. Ούτε με λογοκρισία και μια ηλίθια απαίτηση η τέχνη να ακολουθεί προκατασκευασμένα μονοπάτια σύμφωνα με τα ιδεώδη κάποιων που έχουν αυτοχριστει φρουροί του κοινωνικά αποδεκτού.
Εκεί που χαλάει το πράγμα είναι όταν αυτός ο καθωσπρεπισμός πάει να επιβληθεί σε όλες τις πτυχές της τέχνης.
Το είδαμε στη δεκαετία του 90 με τις ταινίες τρόμου. Μετά από μία κρίση που πέρασε το είδος, το Χόλυγουντ προσπάθησε να επιβάλλει ένα είδος "αποστειρωμένου" και πουριτανικού τρόμου, με ταινίες όπως "ξέρω τι κάνατε πέρισι το καλοκαίρι" κλπ. Αυτό το έκανε γιατί θεωρούσε με αλαζονεία ότι εφόσον είχε το μονοπώλιο, μπορούσε να επιβάλλει ό,τι θέλει.
Το κοινό όμως τους έχεσε και στράφηκε στον Ιαπωνικό τρόμο που εκείνη την περίοδο ανθούσε. Αργότερα μπήκαν στο παιχνίδι και οι Γάλλοι με τα extreme horror.
Σύντομα η USA κατάλαβε ότι έπρεπε να χτυπήσει τον ανταγωνισμό κάνοντας αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: Το σλάσερ. Ετσι δόθηκε το πράσινο φως για ταινίες όπως το "Saw" και το "Wrong Turn", με αποτέλεσμα να αναβιώσει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ το είδος.
Στα 00s πέρασε κρίση η επιστημονική φαντασία. Και πάλι, το κενό καλύφθηκε από την ευρωπαική και την Ιαπωνική παραγωγή, που εκμεταλλεύτηκε το "κενό".
Αρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάθε φορά που υπάρχει κάποιο κενό που δεν εξυπηρετεί τα γούστα του κοινού, το εκμεταλλεύονται άλλες χώρες προκειμένου να ικανοποιήσουν αυτά τα γούστα.
Αν τα anime απαγορευτούν, θα βγει κάτι άλλο. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι σωστό να νουθετείται μια χώρα στο τι να δημιουργεί από φανατικούς και από... οργανισμούς.
Δε συμβαίνει άλλωστε μόνο τα τελευταία χρόνια που ο "καθωσπρεπισμός" άνθισε στις ΗΠΑ, συνέβαινε από πάντα. Η εξήγηση είναι ότι υπάρχει ένα κοινό στην Ιαπωνία που γουστάρει να ασχολείται με ακραίες και επώδυνες θεματικές, έξω από κάθε σύγχρονη σύμβαση.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Ξέρω γιατί έχω δει και το Urotsukidoji που είναι παλιό (καλά το γράφω;).Namrail έγραψε: 26 Ιαν 2020, 13:49
Οι ακραίες συμπεριφορές και καταστάσεις που πραγματεύονται μια μερίδα άνιμε, δεν είναι κάτι που έχει να κάνει με την τάση ή τη μόδα, ή κάποιο κενό στην αγορά.
Δε συμβαίνει άλλωστε μόνο τα τελευταία χρόνια που ο "καθωσπρεπισμός" άνθισε στις ΗΠΑ, συνέβαινε από πάντα. Η εξήγηση είναι ότι υπάρχει ένα κοινό στην Ιαπωνία που γουστάρει να ασχολείται με ακραίες και επώδυνες θεματικές, έξω από κάθε σύγχρονη σύμβαση.
Σαφώς υπήρχε ανέκαθεν, αλλά στην παγκόσμια αγορά θεάματος έχει μια συγκεκριμένη θέση, που άμα χαθεί, θα αντικατασταθεί από αλλού.
Οπως συμβαίνει και στα mainstream είδη, κάθε φορά που περνάνε κρίση στο Χόλυγουντ. Εκτός κι αν δεν υπάρχει ζήτηση (π.χ. όπως γίνεται με τα Γουέστερν που έχουν ψιλοπεθάνει).
Επειδή έχεις εντρυφήσει στα άνιμε, έχεις επίγνωση των ακραίων θεματικών που περιγράφεις.
Το ζήτημα όμως είναι ότι οι ενστάσεις, οι απειλές και η νουθεσία, δεν αφορούν τις θεματικές αυτές, αλλά τα μέηνστημ άνιμε ΓΙΑ ΤΟ ΒΥΖΙ.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Απορία. Οι συστάσεις για απαγόρευση περιλαμβάνουν και τα live action ή μόνο το ζωγραφισμένο υλικό;
Naida θέλουν άραγε οι Γιαπωνέζοι να μας πούνε κάτι με ταινίες σαν αυτή;
Naida θέλουν άραγε οι Γιαπωνέζοι να μας πούνε κάτι με ταινίες σαν αυτή;
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Animegate: "Προοδευτικοί" millennials απειλούν τους σκιτσογράφους των anime.
Ότι έρχεται το τέλος της ανθρωπότητας σιμά κοντά.Alien666 έγραψε: 26 Ιαν 2020, 14:44 Απορία. Οι συστάσεις για απαγόρευση περιλαμβάνουν και τα live action ή μόνο το ζωγραφισμένο υλικό;
Naida θέλουν άραγε οι Γιαπωνέζοι να μας πούνε κάτι με ταινίες σαν αυτή;
Μη μου βάζετε τετοια βιντεακια
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 48 Απαντήσεις
- 809 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 5 Απαντήσεις
- 280 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Παλαιοελλαδίτης
-
- 56 Απαντήσεις
- 1474 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
-
- 1 Απαντήσεις
- 489 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay