Σελίδα 2 από 2
Re: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2020, 18:54
από Στύγιος
Έχω τρομάξει άπειρες φορές από ασεβείς οδηγούς που μου κάνανε και ramming!,έχω φάει ατελείωτο πουτσόκρυο χειμώνα καιρό με το μηχανάκι, τι να λέμε τώρα..
Re: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2020, 21:35
από ΟΥΤΙΣ
Στύγιος έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:54
Έχω τρομάξει άπειρες φορές από ασεβείς οδηγούς που μου κάνανε και ramming!,έχω φάει ατελείωτο πουτσόκρυο χειμώνα καιρό με το μηχανάκι, τι να λέμε τώρα..
Προφανώς οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν είναι καλύτεροι στην οδηγική συμπεριφορά τους από τους δικυκλιστές. Πολλοί εξάλλου είναι και δικυκλιστές.

Re: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2020, 22:07
από Λίνο Βεντούρα
vantono έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:35
Feindflug έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:26
Έπρεπε να φθάσει η υπόθεση στον Άρειο Πάγο; Νομίζω πως ο νόμος λέει ότι επιτρέπεται η διήθηση από τις μοτοσυκλέτες, αλλά σε περίπτωση ατυχήματος έχουν την ευθύνη.
Είναι σε μια ντεμί φάση, του στυλ "δεν επιτρέπεται,αλλα ούτε απαγορεύεται/τιμωρείται επίσημα". Πχ, εχω δει εκατοντάδες μοτοσυκλετιστές να
διηθίζουν περνώντας ακομα και διπλα απο περιπολικά με τους τσαίους απλώς να κοιτάνε. Θεωρητικά δεν επιτρέπεται, αλλα εντός επιβαρυμένου αστικού ιστού,καποιοι γνωρίζουν πως αν αρχίσουν να την τιμωρούν, θα γινει της πουτάνας απο κυκλοφοριακό κομφούζιο και όλος ο κόσμος θα πρέπει να ξεκινάει σχεδόν απο τα μεσανυχτα της προηγούμενης μερας για να φτάσει στη δουλειά του, ή να κατασκηνώσει δια παντός στο γραφείο, ή να νοικάσει σπιτι δίπλα στη δουλεια του.
Δεν υπάρχει «ντεμί». Απαγορεύεται. (Κακώς κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει μια ενδιάμεση λύση και να επιτρέπεται αναλόγως) Αυτό που περιγράφεις παρακάτω είναι μη επιβολή του κοκ και έχει τις ίδιες επιπτώσεις σε όλους: ο καθένας κάνει ο,τι γουστάρει στον δρόμο αφού η τροχαία τα ξύνει.
Re: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2020, 22:16
από vantono
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 09 Ιαν 2020, 22:07
vantono έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:35
Feindflug έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:26
Έπρεπε να φθάσει η υπόθεση στον Άρειο Πάγο; Νομίζω πως ο νόμος λέει ότι επιτρέπεται η διήθηση από τις μοτοσυκλέτες, αλλά σε περίπτωση ατυχήματος έχουν την ευθύνη.
Είναι σε μια ντεμί φάση, του στυλ "δεν επιτρέπεται,αλλα ούτε απαγορεύεται/τιμωρείται επίσημα". Πχ, εχω δει εκατοντάδες μοτοσυκλετιστές να
διηθίζουν περνώντας ακομα και διπλα απο περιπολικά με τους τσαίους απλώς να κοιτάνε. Θεωρητικά δεν επιτρέπεται, αλλα εντός επιβαρυμένου αστικού ιστού,καποιοι γνωρίζουν πως αν αρχίσουν να την τιμωρούν, θα γινει της πουτάνας απο κυκλοφοριακό κομφούζιο και όλος ο κόσμος θα πρέπει να ξεκινάει σχεδόν απο τα μεσανυχτα της προηγούμενης μερας για να φτάσει στη δουλειά του, ή να κατασκηνώσει δια παντός στο γραφείο, ή να νοικάσει σπιτι δίπλα στη δουλεια του.
Δεν υπάρχει «ντεμί». Απαγορεύεται. (Κακώς κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει μια ενδιάμεση λύση και να επιτρέπεται αναλόγως) Αυτό που περιγράφεις παρακάτω είναι μη επιβολή του κοκ και έχει τις ίδιες επιπτώσεις σε όλους: ο καθένας κάνει ο,τι γουστάρει στον δρόμο αφού η τροχαία τα ξύνει.
Δεν διαφωνώ. Για τη διήθηση ισχύει ουσιαστικά αυτό που ίσχυε και για το τσιγάρο στους δημόσιους κλειστούς χώρους μεχρι πριν -όχι και πολλά- χρόνια. Ανέκαθεν παράνομο ήταν δηλαδή, αλλά μια χαρά όλοι μπάφιαζαν (κόβοντας το πολύ-πολύ κανενα προστιματάκι του κώλου για το θεαθήναι, αν τους έπιαναν μέσω τίποτα ψευτοελέγχων). Με τη μόνη διαφορά ότι πρόστιμο για διήθηση, δεν έχω ακούσει να έχει φάει, μεχρι τώρα, κανένας δικυκλιστής.
Re: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2020, 22:27
από Belisarius
vantono έγραψε: 09 Ιαν 2020, 22:16
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 09 Ιαν 2020, 22:07
vantono έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:35
Είναι σε μια ντεμί φάση, του στυλ "δεν επιτρέπεται,αλλα ούτε απαγορεύεται/τιμωρείται επίσημα". Πχ, εχω δει εκατοντάδες μοτοσυκλετιστές να
διηθίζουν περνώντας ακομα και διπλα απο περιπολικά με τους τσαίους απλώς να κοιτάνε. Θεωρητικά δεν επιτρέπεται, αλλα εντός επιβαρυμένου αστικού ιστού,καποιοι γνωρίζουν πως αν αρχίσουν να την τιμωρούν, θα γινει της πουτάνας απο κυκλοφοριακό κομφούζιο και όλος ο κόσμος θα πρέπει να ξεκινάει σχεδόν απο τα μεσανυχτα της προηγούμενης μερας για να φτάσει στη δουλειά του, ή να κατασκηνώσει δια παντός στο γραφείο, ή να νοικάσει σπιτι δίπλα στη δουλεια του.
Δεν υπάρχει «ντεμί». Απαγορεύεται. (Κακώς κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να υπάρχει μια ενδιάμεση λύση και να επιτρέπεται αναλόγως) Αυτό που περιγράφεις παρακάτω είναι μη επιβολή του κοκ και έχει τις ίδιες επιπτώσεις σε όλους: ο καθένας κάνει ο,τι γουστάρει στον δρόμο αφού η τροχαία τα ξύνει.
Δεν διαφωνώ. Για τη διήθηση ισχύει ουσιαστικά αυτό που ίσχυε και για το τσιγάρο στους δημόσιους κλειστούς χώρους μεχρι πριν -όχι και πολλά- χρόνια. Ανέκαθεν παράνομο ήταν δηλαδή, αλλά μια χαρά όλοι μπάφιαζαν (κόβοντας το πολύ-πολύ κανενα προστιματάκι του κώλου για το θεαθήναι, αν τους έπιαναν μέσω τίποτα ψευτοελέγχων). Με τη μόνη διαφορά ότι πρόστιμο για διήθηση, δεν έχω ακούσει να έχει φάει, μεχρι τώρα, κανένας δικυκλιστής.
Γύρω στο 2000 είχε γίνει σύσκεψη όλων των αρμοδίων επί του θέματος όπου εξετάστηκε η νομιμοποίηση της διήθησης. Το συμπέρασμα ήταν πως η νομιμοποίηση θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα απ ότι θα έλυνε. Παρά ταύτα αναγνωρίστηκε η χρησιμότητα και η πρακτικότητα της διήθησης οπότε αποφασίστηκε η σολομώντεια λύση να παραμείνει απαγορευμένη μεν αλλά στη πράξη να υπάρχει μεγάλη ανοχή εκ μέρους της αστυνομίας (στραβά μάτια). Πρακτικά αυτό σήμαινε ότι μπορούσε να διεισδύσεις όσο θέλεις αρκεί να μη προκληθεί ατύχημα/δυστύχημα. Σε περίπτωση ατυχήματος ο μοτοσυκλετιστής είναι έκθετος. Νομίζω ότι αυτή η απόφαση δεν είναι ιδανική αλλά είναι η ορθότερη. Αρκεί να φανταστούμε τι θα γίνει με τη κυκλοφορία αν τα μηχανάκια καταλαμβάνουν χώρο αυτοκινήτου και περιμένουν στη σειρά.
Re: Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2020, 09:45
από Ασέβαστος
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:23
Athos έγραψε: 09 Ιαν 2020, 18:19
ΟΥΤΙΣ τι ακριβώς χειροκροτάς ;
Το πήξιμο των δικυκλιστών! Είναι κοινό μυστικό στην Ελλάδα ότι οι περισσότεροι αγοράζουν δίκυκλο, όχι γιατί απολαμβάνουν την οδήγηση με αυτό το μέσο, αλλά για να καβαλάνε πεζοδρόμια, να προσπερνάνε όπως και όποτε γουστάρουν, από όποια πλευρά γουστάρουν, να πηγαίνουν ανάποδα στους μονόδρομους, επειδή έχουν μηχανάκι, να'ουμε! Και στο τέλος να σου ζητάνε και τα ρέστα. Όπως η δικυκλίστρια της παραπάνω υπόθεσης. Δεν είναι η εξαίρεση. Είναι ο κανόνας!
φυσικα και ειναι η εξαιρεση.
ολοι περναμε αναμεσα, και ολοι ξερουμε οτι αυτο ειναι παρανομο, και οτι αν γινει καμμια στραβη, φταιμε.
αμα καποια μερα αποφασισουμε να μην το κανουμε, και πιανουμε κανονικα θεση στη λωριδα, πισω απο αυτοκινητα, χρησιμοποιωντας οσο περιπου χωρο πιανει ενα αυτοκινητο, τη γαμησαμε ολοι, 2τροχοι και 4τροχοι, η κινηση θα διπλασιαστει.
αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι ποσο επικα ηλιθια ηταν αυτη, και οι δικηγοροι της, που πηγε και ταλαιπωρηθηκε με δικαστικο αγωνα χαμενο απο τα αποδυτηρια.