Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Το μαγαζάκι της Κεντρικής Οδού είναι τσεχοσλοβάκικη ταινία του 1965, σε σκηνοθεσία Έλμαρ Κλος και Γιαν Καντάρ. Το σενάριο βασίστηκε σε ένα μυθιστόρημα του Λάντισλαβ Γκρόσμαν, ο οποίος μαζί με τους δύο σκηνοθέτες, έγραψε και το σενάριο. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Ζόζεφ Κρόνερ και Ίντα Καμίνσκα.
οί εκπληκτικές τελικές δραματικές σκηνές
Re: Αγαπημένες ταινίες
Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2019, 20:21
από Who is The 4th man
όλη ή ταινία μέ ελλην.υπότιτλους
Re: frederico fellini-jiacomo casanova
Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2019, 18:41
από Who is The 4th man
Re: frederico fellini-jiacomo casanova
Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2019, 18:47
από Who is The 4th man
κάποιες σκηνές
μετά από ένα οργιώδες πάρτυ επισκέπτεται τό εργαστήριο ενός εντομολόγου όπου εργάζονται οί 2 κόρες του
οί δραματικές σκηνες όταν ανακαλυπτει ότι ό αγαπημένος,χρησιμοποίησε τά χρήματα
πού τού είχε εμπιστευτεί, γιά νά γλεντάει μέ τήν παλακίδα του....
...σέ συνέχεια τόν καταδίδει γιά λυποταξία....
Re: Maouro Bolonini-Il Bell Antonio
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2019, 00:38
από Who is The 4th man
Ένα τολμηρό σενάριο του Παζολίνι αποκαλύπτει με τον πιο πικρό τρόπο την ηθική υποκρισία και τα ψυχολογικά αδιέξοδα μιας ολόκληρης κοινωνίας.
Σκηνοθέτης που επηρεάστηκε άμεσα από το νεορεαλισμό, αλλά προσπάθησε να τον ισορροπήσει με ένα πιο στρωτό και ακαδημαϊκό αφηγηματικό ύφος, ο Μάουρο Μπολονίνι γνώρισε τις καλύτερες κινηματογραφικές στιγμές του συνεργαζόμενος σεναριακά με τον νεαρό Πιέρ Πάολο Παζολίνι και κατόπιν με τον συγγραφέα Αλμπέρτο Μοράβια. Στην τέταρτη και προτελευταία συνεργασία του με τον δημιουργό του «Ακατόνε» διασκευάζουν ένα μυθιστόρημα του Βιταλιάνο Μπρανκάτι (συν-σεναριογράφος του «Ταξιδιού στην Ιταλία» του Ρομπέρτο Ροσελίνι), στο οποίο ο γοητευτικός Αντόνιο, αντικείμενο του πόθου κάθε θηλυκού, επιστρέφει από τη Ρώμη στη γενέτειρά του Κατάνια.
Αν και πολιορκείται από όμορφες γυναίκες, αποφασίζει να παντρευτεί τη νεαρή Μπάρμπαρα, η οποία ανακαλύπτει πως, παρά τη φήμη του, είναι ανίκανος να εκπληρώσει τα... συζυγικά του καθήκοντα. Ένα τολμηρό βιβλίο κι ένα σενάριο αντάξιό του αποκαλύπτουν με τον πιο πικρό τρόπο την ηθική υποκρισία και τα ψυχολογικά αδιέξοδα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Ο Μαστρογιάνι είναι ιδανικός στον ρόλο του μελαγχολικού εραστή με το τραυματικό μυστικό, ενώ ο Μπολονίνι δουλεύει υποδειγματικά τα ασφυκτικά, γεμάτα σκιές κάδρα και τις σκηνογραφικές λεπτομέρειες της αρτιότερης ίσως ταινίας του, βραβευμένης με τη Χρυσή Λεοπάρδαλη στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο.