Re: Γελοίοι άσχετοι...
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018, 21:01
Διαφήμιση για την Ελλάδα. Στηρίζω. Και το travel μπορεί να μας στείλει και τουρίστες.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Όποιος δεν κατέχει διδακτορικό τίτλο είναι άσχετος; You can't think out of the box when your'e in the box.OANNHSEA έγραψε: 20 Μάιος 2018, 11:36Απλά η σειρά είναι, πως να το πω, εναλλακτική...zteo έγραψε: 20 Μάιος 2018, 09:31 Δεν καταλαβα που ειναι η διαφωνια ομως,οπως δεν καταλαβα γιατι τους αποκαλεσε στενομυαλλους.
Ψεύδη και παραμύθια μόνο δηλαδή για να πουλήσει η σειρά στους άσχετους...
Εξ ου και ο τίτλος - γελοίοι οι παραγωγοί της σειράς, απευθύνονται σε άσχετους τηλεθεατές.
ΥΓ
Το να είσαι εναλλακτικός δεν είναι κακό - το να είσαι εναλλακτικός και άσχετος με το θέμα είναι το κολάσιμο.
Π.χ. Είχα διαβάσει πριν από χρόνια μία μελέτη ενός αρχαιολόγου, ο οποίος θεωρούσε ότι η μάχη του Καντές δεν δόθηκε στο Καντές, αλλά έξω από την Ιερουσαλήμ. Πηγές, θέσεις, ανάλυση. Έτσι ναι!!! Βέβαια ο μεσιέ αρχαιολόγος ήταν της βιβλικής αρχαιολογίας και δεν θα έλεγα ότι ήταν και τόσο αξιόπιστος...
.
Δύο μαλακίες στην ίδια πρόταση. Ρεκόρ. Όχι, όποιος δεν κατέχει διδακτορικό δεν είναι απαραίτητα άσχετος, αλλά φυσικά μπορεί να είναι άσχετος και η Μέγκαν Φοξ είναι και παραδέχεται ότι αυτό είναι που την κάνει καλύτερη.Σπύρος έγραψε: 29 Μάιος 2018, 00:29 Όποιος δεν κατέχει διδακτορικό τίτλο είναι άσχετος; You can't think out of the box when your'e in the box.
Εσύ λες ότι είναι άσχετη χωρίς να την γνωρίζεις. Συνεπώς αυτό σε καθιστά εσένα "άσχετο". Όσο για το δεύτερο, συγχέεις τον επιστήμονα με αυτόν που έχει πανεπιστημιακή μόρφωση, ή ακόμα με αυτόν που έχει μόρφωση ή γνώσεις που έχουν προέλθει από προσωπική μελέτη. Επίσης συγχέεις μεθοδολογίες θετικών επιστημών με αντίστοιχες μη θετικών επιστημών, τέτοιων δηλαδή που γίνεται λόγος εδώ. Μιλάμε για ιστορία ή αρχαιολογία και όχι για μαθηματικά. Τέλος συγχέεις την επιστήμη με τους επιστήμονες. Συγχέεις μια ιδέα -έννοια με ανθρώπους, ανθρώπους που ασχολούνται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο με την έννοια αυτή.hellegennes έγραψε: 29 Μάιος 2018, 01:16Δύο μαλακίες στην ίδια πρόταση. Ρεκόρ. Όχι, όποιος δεν κατέχει διδακτορικό δεν είναι απαραίτητα άσχετος, αλλά φυσικά μπορεί να είναι άσχετος και η Μέγκαν Φοξ είναι και παραδέχεται ότι αυτό είναι που την κάνει καλύτερη.Σπύρος έγραψε: 29 Μάιος 2018, 00:29 Όποιος δεν κατέχει διδακτορικό τίτλο είναι άσχετος; You can't think out of the box when your'e in the box.
Η δεύτερη μαλακία σου είναι στα αγγλικά. Η πανεπιστημιακή μόρφωση δεν σε περιορίζει σε ένα στεγανό. Το ακριβώς αντίθετο κάνει, σού ανοίγει τους ορίζοντες και σε προτρέπει να αμφισβητήσεις τα δεδομένα, γιατί μόνο έτσι προχωράει η επιστήμη. Αν τα πανεπιστήμια δίδασκαν να αποδέχεσαι ό,τι διδάσκεσαι σαν θέσφατο, θα είχαμε μείνει ακόμα στο 1200.
Δεν συγχέω τίποτα, εσύ τελείς υπό σύγχυση και σύγχιση. Είναι ξεκάθαρο αυτό που έγραψα και στέλνεις την μπάλα στην εξέδρα. Ευχαριστώ, αλλά δεν θα παίξω μέχρι να την ξαναφέρεις στο γήπεδο.Σπύρος έγραψε: 29 Μάιος 2018, 04:39Εσύ λες ότι είναι άσχετη χωρίς να την γνωρίζεις. Συνεπώς αυτό σε καθιστά εσένα "άσχετο". Όσο για το δεύτερο, συγχέεις τον επιστήμονα με αυτόν που έχει πανεπιστημιακή μόρφωση, ή ακόμα με αυτόν που έχει μόρφωση ή γνώσεις που έχουν προέλθει από προσωπική μελέτη. Επίσης συγχέεις μεθοδολογίες θετικών επιστημών με αντίστοιχες μη θετικών επιστημών, τέτοιων δηλαδή που γίνεται λόγος εδώ. Μιλάμε για ιστορία ή αρχαιολογία και όχι για μαθηματικά. Τέλος συγχέεις την επιστήμη με τους επιστήμονες. Συγχέεις μια ιδέα -έννοια με ανθρώπους, ανθρώπους που ασχολούνται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο με την έννοια αυτή.hellegennes έγραψε: 29 Μάιος 2018, 01:16Δύο μαλακίες στην ίδια πρόταση. Ρεκόρ. Όχι, όποιος δεν κατέχει διδακτορικό δεν είναι απαραίτητα άσχετος, αλλά φυσικά μπορεί να είναι άσχετος και η Μέγκαν Φοξ είναι και παραδέχεται ότι αυτό είναι που την κάνει καλύτερη.Σπύρος έγραψε: 29 Μάιος 2018, 00:29 Όποιος δεν κατέχει διδακτορικό τίτλο είναι άσχετος; You can't think out of the box when your'e in the box.
Η δεύτερη μαλακία σου είναι στα αγγλικά. Η πανεπιστημιακή μόρφωση δεν σε περιορίζει σε ένα στεγανό. Το ακριβώς αντίθετο κάνει, σού ανοίγει τους ορίζοντες και σε προτρέπει να αμφισβητήσεις τα δεδομένα, γιατί μόνο έτσι προχωράει η επιστήμη. Αν τα πανεπιστήμια δίδασκαν να αποδέχεσαι ό,τι διδάσκεσαι σαν θέσφατο, θα είχαμε μείνει ακόμα στο 1200.
δεν υπαρχει μη-ασχετος εναλλακτικος.OANNHSEA έγραψε: 20 Μάιος 2018, 11:36
Το να είσαι εναλλακτικός δεν είναι κακό - το να είσαι εναλλακτικός και άσχετος με το θέμα είναι το κολάσιμο.