Σελίδα 2 από 3
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2020, 23:56
από Dwarven Blacksmith
LETO έγραψε: 12 Απρ 2020, 22:19
Σωστος στο οτι εχει αποτυχει σε πολλα αλλα το alyx αποθεωνεται απο ολους
Είναι φανμπόι της EPIC. Η Valve είχε πέτρινα χρόνια όπου απλά κράταγε το μαγαζί.
Το HL:A ομως είναι παιχνιδάρα (το τερμάτισα προσωπικά, όχι από άλλους). Και το Valve Index όχι μόνο φεύγει πιο γρήγορα απ' ότι μπορούν να το πουλήσουν, αλλά είναι κορυφή στα λεφτά του.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 03:00
από SuperRogue
LETO έγραψε: 12 Απρ 2020, 22:19
Σωστος στο οτι εχει αποτυχει σε πολλα αλλα το alyx αποθεωνεται απο ολους
Ναι. Και απέτυχε. Βασικά και το steam controller είχε καλές κριτικές. Το θέμα είναι πως η Valve σε όλα αυτά που ανέφερα, δεν προσπάθησε απλά να πουλήσει, προσπάθησε να δημιουργήσει ρεύμα προς κάτι στο οποίο πίστευε. Το VR είναι κάτι που πίστευε. Και το Alyx είχε peak players 43,000 με VR users στο steam που υπολογίζονται στο 1.5 εκατομμύριο.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 12 Απρ 2020, 23:56
Είναι φανμπόι της EPIC. Η Valve είχε πέτρινα χρόνια όπου απλά κράταγε το μαγαζί.
Τίποτα από αυτά που έγραψες δεν σημαίνει κάτι. Το "μαγαζί", μεταξύ μας ο λόγος που γλύφεται τον Gaben, είναι τραγικά δευτερεύον για τον ίδιο. Η δουλειά της Valve δεν είναι να "κρατάει το μαγαζί" και να πουλάει παιχνίδια. Η δουλειά της Valve είναι τα lootboxes και η δουλειά πάει καλά.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 03:57
από LETO
Προφανως και ηθελε να προωθησει το VR αλλα με το κοστος που εχει δεν μπορεις να κρινεις το αν πετυχε τοσο συντομα.
Δεν ξερω τι περιμεναν απο πωλησεις, μπορει και να εχεις δικιο.
Γενικα να παει να γαμηθει η βαλβ που εχει παρατησει χωρις σικουελς τα πολυ ποιοτικα γκειμς της εδω και ποσα χρονια.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 12 Απρ 2020, 23:56
(το τερμάτισα προσωπικά, όχι από άλλους). Και το Valve Index όχι μόνο φεύγει πιο γρήγορα απ' ότι μπορούν να το πουλήσουν, αλλά είναι κορυφή στα λεφτά του.
ωραιος. Μεσα στην επομενη διετια να μαστε καλα θα την κανω κι εγω την κινηση με ενα φθηνο oculus γιατι θα χρειαστω και pc.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 11:34
από Dwarven Blacksmith
Peak players σε ενα παιχνίδι που δεν είναι online, ποιος νοιάζεται; Επιτυχία ήταν και θα φανεί τώρα που θα ακολουθήσουν και άλλα Half Life.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 17:52
από enterprise-psi
Ρε τι πορωνεστε έτσι με τις εταιρείες, δικές σας είναι;
Ασχολείται ο γκαμπεν με τις παπαριές του super rogue ?, Οκ όλα αποτυχία είναι , όλοι τα πάντα όλα , μόνο επικ

Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 17:56
από Dwarven Blacksmith
enterprise-psi έγραψε: 13 Απρ 2020, 17:52
Ρε τι πορωνεστε έτσι με τις εταιρείες, δικές σας είναι;
Ασχολείται ο γκαμπεν με τις παπαριές του super rogue ?, Οκ όλα αποτυχία είναι , όλοι τα πάντα όλα , μόνο επικ
The first mod that will let you finish Half-Life: Alyx without VR is here
Inferior experience disclaimer κλπ.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 17:57
από enterprise-psi
Εννοείται αφού είναι φτιαγμένο για vr .
Δυο μήνες ουρά το ιντεξ

Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 22:44
από SuperRogue
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 11:34
Peak players σε ενα παιχνίδι που δεν είναι online, ποιος νοιάζεται; Επιτυχία ήταν και θα φανεί τώρα που θα ακολουθήσουν και άλλα Half Life.
Peak players είναι ένας καλός δείκτης για το που βρίσκεται το παιχνίδι. Έστω σε τάξη μεγέθους. Θα συμφωνήσω η επιτυχία φαίνεται από άλλα πέρα από τις πωλήσεις. Δεν ακούω κανένα studio βασικά να ακολουθεί για μεγάλη VR παραγωγή μετά το "επιτυχημένο" HL Alyx. Και φυσικά η επιτυχία του θα φανεί αν το Half Life 3 είναι VR ή όχι. Δεν χρειάζεται να αρπάζεστε τόσο, δεν ανέφερα ούτε μία φορά την Epic... Οκ ας μιλήσουμε για μία πρόσφατη επιτυχία της Valve: Steamworks! Παρά τις αντιδράσεις της gaming κοινότητας το 2015, η valve πέτυχε να κάνει για ακόμα μία φορά monetize την δουλειά των άλλων, αυτή την φορά των modders.
enterprise-psi έγραψε: 13 Απρ 2020, 17:52
Ασχολείται ο γκαμπεν με τις παπαριές του super rogue ?
Facts hurt my fee fees.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 22:56
από Dwarven Blacksmith
SuperRogue έγραψε: 13 Απρ 2020, 22:44
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 11:34
Peak players σε ενα παιχνίδι που δεν είναι online, ποιος νοιάζεται; Επιτυχία ήταν και θα φανεί τώρα που θα ακολουθήσουν και άλλα Half Life.
Peak players είναι ένας καλός δείκτης για το που βρίσκεται το παιχνίδι. Έστω σε τάξη μεγέθους. Θα συμφωνήσω η επιτυχία φαίνεται από άλλα πέρα από τις πωλήσεις. Δεν ακούω κανένα studio βασικά να ακολουθεί για μεγάλη VR παραγωγή μετά το "επιτυχημένο" HL Alyx. Και φυσικά η επιτυχία του θα φανεί αν το Half Life 3 είναι VR ή όχι. Δεν χρειάζεται να αρπάζεστε τόσο, δεν ανέφερα ούτε μία φορά την Epic... Οκ ας μιλήσουμε για μία πρόσφατη επιτυχία της Valve: Steamworks! Παρά τις αντιδράσεις της gaming κοινότητας το 2015, η valve πέτυχε να κάνει για ακόμα μία φορά monetize την δουλειά των άλλων, αυτή την φορά των modders.
enterprise-psi έγραψε: 13 Απρ 2020, 17:52
Ασχολείται ο γκαμπεν με τις παπαριές του super rogue ?
Facts hurt my fee fees.
Η Ubisoft έχει ήδη ξεκινήσει ένα μεγάλο VR team που δουλέυει πάνω σε μεγάλο IP (δηλαδή Assasin's Creed ή Tom Clancy's).
Το είχε ήδη ξεκινήσει βέβαια αλλά από την άλλη 20 μέρες έχουν περάσει, τι να λέμε; Και είναι και κακό το timing, δεν υπάρχει VR headset στην αγορά ούτε για δείγμα.
Δεν με ενδιαφέρει να βγάλω συμπέρασμα τύπου Valve καλή Valve κακή. Εγώ για συγκεκριμένα πράγματα που διαφωνώ απαντάω.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 23:04
από SuperRogue
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 22:56 Εγώ για συγκεκριμένα πράγματα που διαφωνώ απαντάω.
Ναι, στην αντικειμενική παρατήρηση ότι το Alyx
φαίνεται να ακολουθεί την πορεία άλλων πρόσφατων εγχειρημάτων της valve, απάντησες πως "εμένα μ'άρεσε" και με είπες Epic fanboy. Butthurt επίπεδο: δημοτικό.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2020, 23:10
από Dwarven Blacksmith
SuperRogue έγραψε: 13 Απρ 2020, 23:04
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 22:56 Εγώ για συγκεκριμένα πράγματα που διαφωνώ απαντάω.
Ναι, στην αντικειμενική παρατήρηση ότι το Alyx
φαίνεται να ακολουθεί την πορεία άλλων πρόσφατων εγχειρημάτων της valve, απάντησες πως "εμένα μ'άρεσε" και με είπες Epic fanboy. Butthurt επίπεδο: δημοτικό.
Ναι ΟΚ. Απλά είσαι Valve hater. Το άρθρο δε λέει ότι είναι αποτυχία, λέει κάποια στατς.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2020, 15:42
από SuperRogue
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 23:10
SuperRogue έγραψε: 13 Απρ 2020, 23:04
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 22:56 Εγώ για συγκεκριμένα πράγματα που διαφωνώ απαντάω.
Ναι, στην αντικειμενική παρατήρηση ότι το Alyx
φαίνεται να ακολουθεί την πορεία άλλων πρόσφατων εγχειρημάτων της valve, απάντησες πως "εμένα μ'άρεσε" και με είπες Epic fanboy. Butthurt επίπεδο: δημοτικό.
Ναι ΟΚ. Απλά είσαι Valve hater. Το άρθρο δε λέει ότι είναι αποτυχία, λέει κάποια στατς.
Κοίτα πως δουλεύει: μπορείς να ποστάρεις οτιδήποτε άρθρο και οτιδήποτε στοιχεία θέλεις και εσύ. Δεν στο απαγορεύουν οι κανόνες. Τρομερό ξέρω. Αντ'αυτού αν πάμε να σχολιάσουμε αυτή την μικρούλα επιστροφή ενός μικρούλη τίτλου μετά από 13 χρονάκια, οι απαντήσεις είναι: "Είναι φανμπόι της EPIC", "Ασχολείται ο γκαμπεν με τις παπαριές του super rogue ?", "Απλά είσαι Valve hater.". Επιτυχία της Valve έδωσα να πιαστείς: Steamworks! Παρά τις αντιδράσεις η Valve δούλεψε σκληρά και έβαλε χέρι και στο monetization των mods.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2020, 15:48
από Dwarven Blacksmith
SuperRogue έγραψε: 14 Απρ 2020, 15:42
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Απρ 2020, 23:10
SuperRogue έγραψε: 13 Απρ 2020, 23:04
Ναι, στην αντικειμενική παρατήρηση ότι το Alyx
φαίνεται να ακολουθεί την πορεία άλλων πρόσφατων εγχειρημάτων της valve, απάντησες πως "εμένα μ'άρεσε" και με είπες Epic fanboy. Butthurt επίπεδο: δημοτικό.
Ναι ΟΚ. Απλά είσαι Valve hater. Το άρθρο δε λέει ότι είναι αποτυχία, λέει κάποια στατς.
Κοίτα πως δουλεύει: μπορείς να ποστάρεις οτιδήποτε άρθρο και οτιδήποτε στοιχεία θέλεις και εσύ. Δεν στο απαγορεύουν οι κανόνες. Τρομερό ξέρω. Αντ'αυτού αν πάμε να σχολιάσουμε αυτή την μικρούλα επιστροφή ενός μικρούλη τίτλου μετά από 13 χρονάκια, οι απαντήσεις είναι: "Είναι φανμπόι της EPIC", "Ασχολείται ο γκαμπεν με τις παπαριές του super rogue ?", "Απλά είσαι Valve hater.". Επιτυχία της Valve έδωσα να πιαστείς: Steamworks! Παρά τις αντιδράσεις η Valve δούλεψε σκληρά και έβαλε χέρι και στο monetization των mods.
Αυτό που δεν χωράει ο νους σου είναι ότι δεν με νοιάζει αν έχει επιτυχίες η Valve ή όχι.
Είμαι στο νήμα για το HL:A και γράφω για το HL:A.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2020, 15:55
από SuperRogue
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Απρ 2020, 15:48
Αυτό που δεν χωράει ο νους σου είναι ότι δεν με νοιάζει αν έχει επιτυχίες η Valve ή όχι.
Είμαι στο νήμα για το HL:A και γράφω για το HL:A.
Στην αντικειμενική μου όμως τοποθέτηση απάντησες ότι είμαι epic fanboy. Αλλά για να είμαι δίκαιος ανασκευάζω.
Τα steamboxes απέτυχαν.
Το steam controller απέτυχε.
Το dota underlords απέτυχε.
To artifact απέτυχε.
Το half life alyx απέτυχε.
Το monetization των mods τρίτων μέσα από το Steamworks πέτυχε.
Re: Half-Life: Alyx
Δημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2020, 15:57
από Dwarven Blacksmith
Ε αφού είσαι. Να φτιάξεις νήμα για τη Valve, χαλάς το νήμα του παιχνιδιού.