Σελίδα 2 από 2

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 10:39
από Manolis
Awesomatic έγραψε: 26 Οκτ 2019, 10:35 Και από τη στιγμή που έχεις και καθηγητές με ψυχολογικά προβλήματα που σε μαθήματα πού χρωστάνε 400 και 500 άτομα περνάνε 4-5 ανά εξεταστική μάλλον είναι ορθότερο να γίνει πρώτα αξιολόγηση σε αυτούς τους καθηγητές γιατί η διδασκαλία τους είναι τόσο αναποτελεσματική.
Πολύ σωστά, ξέρεις πόσο κοσμάκη ταλαιπωρούν κάποιοι; Και όχι μόνο για να σου δώσουν το πτυχίο. Ασυδοσία και για όλα φταίει ο φοιτητής.

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 10:43
από Awesomatic
Manolis έγραψε: 26 Οκτ 2019, 10:39
Awesomatic έγραψε: 26 Οκτ 2019, 10:35 Και από τη στιγμή που έχεις και καθηγητές με ψυχολογικά προβλήματα που σε μαθήματα πού χρωστάνε 400 και 500 άτομα περνάνε 4-5 ανά εξεταστική μάλλον είναι ορθότερο να γίνει πρώτα αξιολόγηση σε αυτούς τους καθηγητές γιατί η διδασκαλία τους είναι τόσο αναποτελεσματική.
Πολύ σωστά, ξέρεις πόσο κοσμάκη ταλαιπωρούν κάποιοι; Και όχι μόνο για να σου δώσουν το πτυχίο. Ασυδοσία και για όλα φταίει ο φοιτητής.
Μιλάω εκ πείρας, συνέβαινε όταν ήμουν εγώ στο πανεπιστήμιο και το βλέπω να συμβαίνει και τώρα από γνωστούς, φίλους και μαθητές. Όταν έχεις 1 με 2% ποσοστό επιτυχίας δεν μπορεί να φταίνε μόνο οι φοιτητές, κάτι άλλο πάει στραβά. Και υπόψιν ότι αυτό το τραγικό ποσοστό επιτυχίας είχα δει να συμβαίνει επί των παρόντων πού πήγαιναν να γράψουν, όχι σε όσους είχαν απλά δηλωμένο το μάθημα.

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 12:27
από Εμπεδοκλής
Awesomatic έγραψε: 26 Οκτ 2019, 10:35
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Οκτ 2019, 01:28
EKPLIKTIKOS έγραψε: 26 Οκτ 2019, 01:23 Δε βλεπω καποιο πρόβλημα με τους αιώνιους φοιτητές. Είναι δηλαδή πρόβλημα το να είσαι τεμπελης, αλλα δε βλέπω πού βλάπτουν εμένα ως φορολογούμενο :smt017
Πρώτον, welcome. Δεύτερον, αναλόγως. Η λευκή κόλλα έχει το κόστος της. Όπως και το φαγητό στα εστιατόρια. Όπως και η γραφειοκρατία στις διοικητικές και μη υπηρεσίες. Βέβαια, και για αυτό υπάρχουν λύσεις. Αν στις πέντε φορές που δίνεις ένα μάθημα το περνάς τιμητικά με πέντε και είσαι υποχρεωμένος να δηλώσεις περιορισμένο αριθμό μαθημάτων που θα συμμετέχεις στο έτος το κόστος μειώνεται ικανοποιητικά.
Οι αιώνιοι φοιτητές δεν δικαιούται σίτιση, στέγαση ούτε μειωμένο εισιτήριο. Όσο για τη γραφειοκρατία, όλα πλέον (δηλώσεις, βεβαιώσεις κλπ) γίνονται ηλεκτρονικά και απλά περνάς και τα παίρνεις σε ώρες γραφείου με εξαίρεση κάποιες λίγες σχολές πού έχουν μείνει στην εποχή του χαλκού. Το κόστος της κόλλας για ένα πανεπιστήμιο είναι χονδρικά 1 με 1,5 λεπτό τη σελίδα. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι έχουμε 200.000 αιώνιους φοιτητές σε όλη τη χώρα μιλάμε για 2000€ πανελλαδικώς το εξάμηνο, όσο τα εκτός έδρας ενός ΔΥ. Ανά ΑΕΙ/ΤΕΙ βγαίνει 100-150€ το εξάμηνο για όλους.

Κυριολεκτικά δεν επιβαρύνουν σε τίποτα.

Και από τη στιγμή που έχεις και καθηγητές με ψυχολογικά προβλήματα που σε μαθήματα πού χρωστάνε 400 και 500 άτομα περνάνε 4-5 ανά εξεταστική μάλλον είναι ορθότερο να γίνει πρώτα αξιολόγηση σε αυτούς τους καθηγητές γιατί η διδασκαλία τους είναι τόσο αναποτελεσματική.
Με συγχωρείς αλλά αυτοί υπολογισμοί κόστους είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου.

Έπειτα, από πότε η ποιότητα ενός καθηγητή κρίνεται με βάση την ποιότητα των φοιτητών του; Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να κρίνεται έτσι. Απλά τότε θα πρέπει ο καθηγητής να κρίνει εκ των προτέρων ποιος φοιτητής του είναι έτοιμος να εξεταστεί...

Γιατί όταν έρχεται ο άλλος και ισχυρίζεται ότι περνούν το μάθημα 4-5 στην εξεταστική και στο αμφιθέατρο όλο το έτος είναι ζήτημα να παρακολουθούσαν το μάθημα 10 άτομα, τότε είναι καλό ποσοστό.

Φυσικά, δεν μιλάμε για περιπτώσεις διαφθοράς, όπως το περιστατικό στις Σέρρες. Εκεί είναι άλλη κουβέντα.

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 12:31
από GReaper
parafrwn έγραψε: 26 Οκτ 2019, 10:37Να γίνει αξιολόγηση ουσιαστική στους καθηγητές. Να παίρνουν πούλο οι ψυχοπαθείς και ακατάλληλοι.
:+1: :+1:

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 12:36
από jimdenin
Η οποία αναγνώριση πρακτικά δεν θα έχει καμία σημασία στην εξάσκηση του επαγγέλματος. Το τελευταίο θα επαφίεται στους αρμόδιους φορείς, κοινώς στα επιμελητήρια. Η πολιτική των τελευταίων είναι γνωστή εδώ και χρόνια πχ ΤΕΕ, ΓΕΩΤΕ, οικονομικό επιμελητήριο, οπότε διαφορά δεν υφίσταται καμιά.

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 17:22
από Awesomatic
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Οκτ 2019, 12:27Με συγχωρείς αλλά αυτοί υπολογισμοί κόστους είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου.
Ευχαρίστως να δεχτώ διορθώσεις. Μέχρι τότε ελλείψει εναλλακτικών παραμένουν οι μόνοι έγκυροι αριθμοί πού έχουν δωθεί σε αυτό το θέμα.
Επειτα, από πότε η ποιότητα ενός καθηγητή κρίνεται με βάση την ποιότητα των φοιτητών του; Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να κρίνεται έτσι. Απλά τότε θα πρέπει ο καθηγητής να κρίνει εκ των προτέρων ποιος φοιτητής του είναι έτοιμος να εξεταστεί...
Σε όλο τον κόσμο η διάρκεια των σπουδών χωρίζεται σε ακαδημαϊκές περιόδους στο πέραν της οποίας ο φοιτητής καλείται να αποτυπώσει όσα έμαθε και να βαθμολογηθεί για την κατανόησή τους. Δεν θα αλλάξουμε το παγκόσμιο σύστημα επειδή κάποιοι είναι ανίκανοι να μεταδώσουν τις γνώσεις πού υποτίθεται κατέχουν στους φοιτητές τους.

Και φυσικά αυτή είναι η δουλειά τους. Καθηγητής συνεπάγεται διδασκαλία και ενασχόληση με τους φοιτητές και η διδασκαλία κρίνεται από τα αποτελέσματά της. Αν θέλουν να αξιολογούνται μόνο για το ερευνητικό τους έργο τότε να μείνουν ερευνητές αλλά από τη στιγμή που η εργασία τους προϋποθέτει και διδασκαλία θα πρέπει σαφέστατα να κρίνονται και για την ποιότητα της δουλειάς τους εκεί.
Γιατί όταν έρχεται ο άλλος και ισχυρίζεται ότι περνούν το μάθημα 4-5 στην εξεταστική και στο αμφιθέατρο όλο το έτος είναι ζήτημα να παρακολουθούσαν το μάθημα 10 άτομα, τότε είναι καλό ποσοστό.
Τελείως αυθαίρετος ισχυρισμός. Και μιλώντας εκ πείρας στο μάθημα πού αναφέρω υπήρχαν κατ ελάχιστο 50 φοιτητές στο αμφιθέατρο που συνεπάγεται ακόμα και μόνο επί των παρόντων επιτυχία 8-10% και επί του συνολικού κοντά στο 1%.

Να το κάνουμε αλλιώς; Με υποχρεωτική παρακολούθηση; Σύμφωνοι αλλά αν και τότε ο καθηγητής παρουσιάσει επιτυχία κάτω από 40%-50% (με βάση τα νούμερα πού έδωσες πριν εσύ) επί δύο διαδοχικές εξεταστικές να απομακρύνεται από το εκπαιδευτικό έργο ως ακατάλληλος και να διατηρεί μόνο το βαθμό του ερευνητή.

Όλοι κρινόμαστε για την ποιότητα της δουλειάς μας και οι καθηγητές δεν πρέπει να αποτελούν εξαίρεση. Η επίλυση του προβλήματος δεν περιορίζεται μόνο στις ευθύνες των φοιτητών αλλά και στην ποιότητα και καταλληλότητα των διδασκόντων. Δυστυχώς στην δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει υπάρξει καμία αξιολόγηση ώστε να απομακρυνθούν άτομα πού είναι τελείως ακατάλληλα για διδασκαλία και έμμεσα κοστίζουν πολλαπλάσια σε όλους μας.

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 19:46
από southern
zteo έγραψε: 26 Οκτ 2019, 10:10 Εγω εκανα +2 χρονια για να παρω πτυχιο επειδη ειχα κολλησει σε 5 μαθηματα(4 του ιδιου καθηγητη).Και τι καταλαβα το μετανιωσα που πηρα αυτο το πτυχιο,ηρθε το συστημα και το εκανε κωλοχαρτο.
εψαξες για κανένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ;; δεν ξέρω τι μαθήματα έκανες αλλά μπορεί να πήρες δεξιότητες που να σε βοηθήσουν σε άλλους τομείς.

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2019, 19:53
από Καπετάν Κότας
νόμισα πως πρόκειται για φοιτήτριες που χειρίζονται παλούκια το νήμα. :xena:


αυτό λέγεται κλικμπέιτ κύριοι

Re: Φοιτητές Εφηρμοσμένης Παλουκικής (ΑΕΙ)

Δημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2019, 00:09
από Εμπεδοκλής
Awesomatic έγραψε: 26 Οκτ 2019, 17:22
Εμπεδοκλής έγραψε: 26 Οκτ 2019, 12:27Με συγχωρείς αλλά αυτοί υπολογισμοί κόστους είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου.
Ευχαρίστως να δεχτώ διορθώσεις. Μέχρι τότε ελλείψει εναλλακτικών παραμένουν οι μόνοι έγκυροι αριθμοί πού έχουν δωθεί σε αυτό το θέμα.
Επειτα, από πότε η ποιότητα ενός καθηγητή κρίνεται με βάση την ποιότητα των φοιτητών του; Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να κρίνεται έτσι. Απλά τότε θα πρέπει ο καθηγητής να κρίνει εκ των προτέρων ποιος φοιτητής του είναι έτοιμος να εξεταστεί...
Σε όλο τον κόσμο η διάρκεια των σπουδών χωρίζεται σε ακαδημαϊκές περιόδους στο πέραν της οποίας ο φοιτητής καλείται να αποτυπώσει όσα έμαθε και να βαθμολογηθεί για την κατανόησή τους. Δεν θα αλλάξουμε το παγκόσμιο σύστημα επειδή κάποιοι είναι ανίκανοι να μεταδώσουν τις γνώσεις πού υποτίθεται κατέχουν στους φοιτητές τους.

Και φυσικά αυτή είναι η δουλειά τους. Καθηγητής συνεπάγεται διδασκαλία και ενασχόληση με τους φοιτητές και η διδασκαλία κρίνεται από τα αποτελέσματά της. Αν θέλουν να αξιολογούνται μόνο για το ερευνητικό τους έργο τότε να μείνουν ερευνητές αλλά από τη στιγμή που η εργασία τους προϋποθέτει και διδασκαλία θα πρέπει σαφέστατα να κρίνονται και για την ποιότητα της δουλειάς τους εκεί.
Γιατί όταν έρχεται ο άλλος και ισχυρίζεται ότι περνούν το μάθημα 4-5 στην εξεταστική και στο αμφιθέατρο όλο το έτος είναι ζήτημα να παρακολουθούσαν το μάθημα 10 άτομα, τότε είναι καλό ποσοστό.
Τελείως αυθαίρετος ισχυρισμός. Και μιλώντας εκ πείρας στο μάθημα πού αναφέρω υπήρχαν κατ ελάχιστο 50 φοιτητές στο αμφιθέατρο που συνεπάγεται ακόμα και μόνο επί των παρόντων επιτυχία 8-10% και επί του συνολικού κοντά στο 1%.

Να το κάνουμε αλλιώς; Με υποχρεωτική παρακολούθηση; Σύμφωνοι αλλά αν και τότε ο καθηγητής παρουσιάσει επιτυχία κάτω από 40%-50% (με βάση τα νούμερα πού έδωσες πριν εσύ) επί δύο διαδοχικές εξεταστικές να απομακρύνεται από το εκπαιδευτικό έργο ως ακατάλληλος και να διατηρεί μόνο το βαθμό του ερευνητή.

Όλοι κρινόμαστε για την ποιότητα της δουλειάς μας και οι καθηγητές δεν πρέπει να αποτελούν εξαίρεση. Η επίλυση του προβλήματος δεν περιορίζεται μόνο στις ευθύνες των φοιτητών αλλά και στην ποιότητα και καταλληλότητα των διδασκόντων. Δυστυχώς στην δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει υπάρξει καμία αξιολόγηση ώστε να απομακρυνθούν άτομα πού είναι τελείως ακατάλληλα για διδασκαλία και έμμεσα κοστίζουν πολλαπλάσια σε όλους μας.
Δυστυχώς οι πολιτικοί προτιμούν το λαϊκισμό και όχι να κάνουν σοβαρές μελέτες για το αν υπάρχει επιβάρυνση από τους φοιτητές πέραν του κανονικού έτους σπουδών. Πρέπει να μην κακοκαρδίζουν το μαντρί τους, όποιο και αν είναι αυτό. Έτσι, ούτε εγώ ούτε εσύ μπορούμε να έχουμε στοιχεία.

Όσον αφορά τους καθηγητές, ξέρω που ζω. Δεν γίνεται να είναι όλα προβληματικά σε αυτή τη χώρα και να μην είναι προβληματικοί και αρκετοί εκπαιδευτικοί/καθηγητές.

Απλά δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Και φυσικά δεν έχει να κάνει με τα δημόσια ή ιδιωτικά. Δυστυχώς παντού υπάρχουν τα ίδια προβλήματα.
Αλλά τι να συζητήσουμε όταν ακόμα και για την πιο απλή εκπαίδευση, όπως αυτή της οδήγησης έχει στηθεί φάμπρικα μεταξύ ιδιωτικών σχολών και κρατικών λειτουργών...