Σελίδα 2 από 38
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:21
από elchav
Έτσι όπως έχουν γίνει τα ΑΕΙ-ΑΕΙ της πούτσας (= ΤΕΙ), η κατάσταση σώζεται μόνο με ν+2 και ανώτατο πλαφόν εισακτέων 50 άτομα ανά έτος.
Βέβαια στη χώρα που η κάθε μάνα, μετά από το πήδημα με τον άντρα της και έως 25 χρόνια αργότερα, το μόνο που σκέφτεται είναι η ορκωμοσία πτυχίου του παιδιού της, δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:22
από Sid Vicious
zoltan έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:18
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:11
Ju-87 έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:04
Παιζει να ειναι ο μοναδικος αξιοκρατικος θεσμος σε αυτην την χωρα.
Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;
Στις εξετάσεις του πρώτου εξαμήνου παραπάνω από τους μισούς θα έχουν βρεθεί εκτός σχολής
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:25
από Ju-87
elchav έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:21
Βέβαια στη χώρα που η κάθε μάνα, μετά από το πήδημα με τον άντρα της και έως 25 χρόνια αργότερα, το μόνο που σκέφτεται είναι η ορκωμοσία πτυχίου του παιδιού της, δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες
Σωστος.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:29
από Sid Vicious
Στύγιος έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:17
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις.
Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Ξέρεις τι έχει να γίνει μετά μέσα στις σχολές; Της αγοραπωλησίας το ανάγνωσμα.
Εντάξει δεν λέμε κάτι τέτοιο να γίνει χωρίς τις ανάλογες υποδομές, αυστηρούς κανόνες και ελεγκτικους μηχανισμούς.
Παρεμπιπτοντως όταν είχα δώσει πανελλήνιες πέρασα κοινωνιολογια παρότι δεν ήμουν καλός μαθητής (είχα μείνει και στην β λυκείου) αλλά δεν πήγα γιατί βαριόμουν να γίνω φοιτητής (καλά οι γονείς μου είχαν χαζέψει) . Το αναφέρω για να δείξω ότι πιστεύω στην ελεύθερη είσοδο στις σχολές από άποψη ότι θα είναι σωστότερη και όχι ως κάτι απωθημένο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:39
από Μπεκρής
Otto Weininger έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:21
zoltan έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:18
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:11
Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;
Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:45
από Otto Weininger
Μπεκρής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:39
Otto Weininger έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:21
zoltan έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:18
πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;
Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.
Γίνεται όπως ακριβώς στο λέω. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θέλει υποδομές.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:47
από Μπεκρής
Otto Weininger έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:45
Μπεκρής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:39
Otto Weininger έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:21
Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.
Γίνεται όπως ακριβώς στο λέω. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θέλει υποδομές.
Δεν είναι θέμα υποδομών. Είναι θέμα του τι θα κάνουν οι 2800 που θα μείνουν εκτός. Εδώ βάση του 10 δεν τολμούν να βάλουν, θα κάνουν αυτό που λες;
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:48
από Στύγιος
Δεν πρόκειται να καταργηθούν σύντομα οι πανελλήνιες, όσο δεν υπάρχει αξιόπιστο και αδιάβλητο εναλλακτικό σύστημα.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:49
από Otto Weininger
Μπεκρής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:47
Otto Weininger έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:45
Μπεκρής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:39
Θα προκηρύξει η Ιατρική Αθηνών 200 θέσεις για πρωτοετείς. Θα έρθουν στις εξετάσεις της 3000. Οι 2.800 μετά τι θα κάνουν; Θα είναι δύσκολο να δώσουν σε 4-5 σχολές διαφορετικές εξετάσεις. Για αυτόν το λόγο δεν το κάνει καμία κυβέρνηση.
Γίνεται όπως ακριβώς στο λέω. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα και θέλει υποδομές.
Δεν είναι θέμα υποδομών. Είναι θέμα του τι θα κάνουν οι 2800 που θα μείνουν εκτός. Εδώ βάση του 10 δεν τολμούν να βάλουν, θα κάνουν αυτό που λες;
Στην Ιταλία αυτοί που θέλουν να μπουν ιατρικη και δεν μπαίνουν, τι κάνουν;
Γι'αυτό σου λέω θέλει υποδομές και ένα ένα σωρό αλλαγές.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:56
από Στύγιος
foscilis έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:08
αδιάβλητος είναι όχι
αξιοκρατικός. Δεν προκύπτει από κάπου ότι επειδή παπαγάλισες
τέλεια την ιστορία θα γίνεις καλός δικηγόρος π.χ.
Και εν μέρει αξιοκρατικός . Υπάρχει 1ος βαθμολογητής ,2ος βαθμολογητής κι αν χρειαστεί και 3ος. Η "παπαγαλία" δε μετράει εδώ και πολλά χρόνια. Το 2004 ως 1ος βαθμολογητής έβαλα 75/100 γιατί τα έγραφε τέλεια απ' το βιβλίο ,αλλά τίποτα απ' τις ιστορικές "πηγές".
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 15:58
από Dwarven Blacksmith
Οι πανελλήνιες είναι στην ουσία μια ελεύθερη αγορά όπου το νόμισμα είναι οι μονάδες που πιάνεις.
Κάποιες σχολές δεν έχουν ζήτηση και η τιμή τους ευτελιζεται.
Το σύστημα δουλεύει αρκετά καλά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:01
από Μπεκρής
Otto Weininger έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:21
zoltan έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:18
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:11
Δεν έχει σημασία, είναι άσκοπη πίεση, κούραση και χάσιμο ενέργειας. Πολύ πιο σωστό, αποδοτικό και δίκαιο το βρίσκω να υπάρχει ελεύθερη είσοδος σε όλες τις σχολές και απλά να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία στο να αποφοιτήσεις.
πώς θα λειτουργήσει ένα τμήμα υψηλής ζήτησης όταν στο πρώτο έτος θα εμφανιστούν 3000 ενδιαφερόμενοι φοιτητές;
Εσωτερικές εξετάσεις της κάθε σχολής αν οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις θέσεις.
Βέβαια θέλουμε πολλές υποδομές για αυτο
Πιθανότατα έχουν διαφορετική νοοτροπία σαν λαός. Εδώ αρκεί να εφαρμοστούν αυτά που έλεγε προεκλογικά η Κεραμεως. Καθορισμός αριθμού εισακτεων από τα τμήματα, άρα μείωση του αριθμού εισακτεων στα κεντρικά ΑΕΙ, βάση του 10, ώστε τουλάχιστον να μην πάνε αγράμματοι στα ΑΕΙ και επιπλέον βάση ανά τμήμα ώστε να μειωθούν οι μεταγραφές και να μην ερημώσουν οι σχολές της επαρχίας.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:02
από Parrot
Μπεκρής έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:47
Είναι θέμα του τι θα κάνουν οι 2800 που θα μείνουν εκτός.
Να τσακιστούν να πάνε να δουλέψουν, ή υποχρεωτική στράτευση.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:03
από Lord Brum
Dwarven Blacksmith έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:58
Οι πανελλήνιες είναι στην ουσία μια ελεύθερη αγορά όπου το νόμισμα είναι οι μονάδες που πιάνεις.
Κάποιες σχολές δεν έχουν ζήτηση και η τιμή τους ευτελιζεται.
Το σύστημα δουλεύει αρκετά καλά.
Ακριβως. Κανένα σύστημα δεν μπορέι να αξιολογήσει επακριβώς τις δυνατότητες 17 χρονων να γίνουν καλοί επιστήμονες βάσει απόδοσης σε 4-6 μαθήματα. Είναι όμως ό,τι καλύτερο μπορεί να γίνει. Ο μαθητής που πήρε 14 στα μαθηματικά δεν είναι κααλύτερος ή χειρότερος από αυτόν που πήρε 14.5 ή 13.8 αλλά σίγουρα χειρότερος από αυτόνπου στα ίδια θέματα πήρε 19 και καλύτερος από αυτόν που πήρε 9, μεγάλες διαφορές δείχνουν και διαφορές στις ικανότητες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να επιτρέψεις σε έναν μαθητή του 14 να πάει πολυτεχνείο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:13
από zoltan
Lord Brum έγραψε: 27 Αύγ 2019, 16:03
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να επιτρέψεις σε έναν μαθητή του 14 να πάει πολυτεχνείο.
έχεις κοιτάξει τις βάσεις τελευταία;