Re: Σκοτώθηκε μητέρα σε εργοστάσιο που δούλευε Κυριακή
Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2019, 10:24
Ο προβληματισμός μου σχετικά με το θέμα είναι αν υπονοεί ότι έφταιγε η Κυριακή για το ατύχημα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αυτό ισχύει και σε χώρες του εξωτερικού. Στην Αγγλία για παράδειγμα, αν η επιχείρηση δουλεύει όλες τις ημέρες και ο εργαζόμενος είναι full time χωρίς περιορισμό στις μέρες, το Σ/Κ δεν πληρώνεται έξτρα...ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:56με το να θεσμοτηθεί η κυριακάτικη εργασία ως ένα απλό καθημερινό μεροκάματοzteo έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:54Με τι εισαι αντιθετος?ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:53
δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λες, αλλά αν ισχύει είμαι κάθετα αντίθετος με κάτι τέτοιο
Νομίζω ότι δεν το υπονοεί, το εννοεί.stavmanr έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:24 Ο προβληματισμός μου σχετικά με το θέμα είναι αν υπονοεί ότι έφταιγε η Κυριακή για το ατύχημα.
αυτό όμως δεν με σταματά από το να το θεωρώ λάθοςAirman68 έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:37Αυτό ισχύει και σε χώρες του εξωτερικού. Στην Αγγλία για παράδειγμα, αν η επιχείρηση δουλεύει όλες τις ημέρες και ο εργαζόμενος είναι full time χωρίς περιορισμό στις μέρες, το Σ/Κ δεν πληρώνεται έξτρα...ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:56με το να θεσμοτηθεί η κυριακάτικη εργασία ως ένα απλό καθημερινό μεροκάματο
Μα οι επενδυταί, η ανάπτυξις...ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:42
αυτό όμως δεν με σταματά από το να το θεωρώ λάθος
η Κυριακή είναι θεσμοθετημένη μέρα ξεκούρασης, αν θέλεις να βάλεις τον εργαζόμενό σου να δουλέψει θα πρέπε να τον πληρώσεις έξτρα
έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον
Δε διαφωνώ μαζί σου. Αλλά για να κάνουμε και το συνήγορο του διαβόλου, σε μια κοινωνία που πλέον λειτουργεί 24/7, εκτός από τις περιπτώσεις γονέων (που αναγκαστικά είναι γύρω από το σχολικό ωράριο), τι νόημα έχει η θεσμοθέτηση της Κυριακής ως ημέρα ξεκούρασης και όχι οποιαδήποτε άλλης μέρας, εφόσον τηρείται το 5μερο;ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:42αυτό όμως δεν με σταματά από το να το θεωρώ λάθοςAirman68 έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:37Αυτό ισχύει και σε χώρες του εξωτερικού. Στην Αγγλία για παράδειγμα, αν η επιχείρηση δουλεύει όλες τις ημέρες και ο εργαζόμενος είναι full time χωρίς περιορισμό στις μέρες, το Σ/Κ δεν πληρώνεται έξτρα...ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:56
με το να θεσμοτηθεί η κυριακάτικη εργασία ως ένα απλό καθημερινό μεροκάματο
η Κυριακή είναι θεσμοθετημένη μέρα ξεκούρασης, αν θέλεις να βάλεις τον εργαζόμενό σου να δουλέψει θα πρέπε να τον πληρώσεις έξτρα
έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον
παρακαλούνται να πεθαίνουν μόνο δευτέρα-παρασκευή.Kataras έγραψε: 30 Ιούλ 2019, 19:09 Όχι δεν υπάρχει εφταήμερη εργασία
Εργατικό ατύχημα με θύμα μια γυναίκα 52 ετών σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω.
Η άτυχη γυναίκα λίγο πριν τη λήξη της απογευματινής της βάρδιας (14:00-22:00) έχασε την ζωή της από απροσεξία καθώς παρασύρθηκε από το κλαρκ που σήκωνε παλέτες.
Μάλιστα, ο οδηγός που επέβαινε στο κλαρκ, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν ανειδίκευτος και εργολαβικός εργαζόμενος, δηλαδή όχι του εργοστασίου ενώ δεν είχε και δίπλωμα.
https://www.google.com/amp/s/www.monone ... stasio/amp
1. Το να έχουν οι εργαζόμενοι κοινή μέρα αργίας τους επιτρέπει να κοινωνικοποιηθούν.Airman68 έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:51 Δε διαφωνώ μαζί σου. Αλλά για να κάνουμε και το συνήγορο του διαβόλου, σε μια κοινωνία που πλέον λειτουργεί 24/7, εκτός από τις περιπτώσεις γονέων (που αναγκαστικά είναι γύρω από το σχολικό ωράριο), τι νόημα έχει η θεσμοθέτηση της Κυριακής ως ημέρα ξεκούρασης και όχι οποιαδήποτε άλλης μέρας, εφόσον τηρείται το 5μερο;
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 30 Ιούλ 2019, 20:06 Τα εργατικά δυστυχήματα ένα μετά το άλλο στους χώρους δουλειάς
Το Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής και Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας Ελλάδας καταγγέλλει την εργοδοσία τονίζοντας ότι
«είναι μια εξέλιξη που οφείλεται στη συνεχιζόμενη έλλειψη μέτρων υγιεινής και ασφάλειας με σκοπό να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης.
Σε αυτή την κατεύθυνση απασχολούνται ανειδίκευτοι εργαζόμενοι σε θέσεις που θα έπρεπε να απασχολούνται εξειδικευμένοι εργαζόμενοι και άρα καλύτερα αμειβόμενοι. Ειδικότητες όπως αυτή του κουμανταδόρου-μανουβραδόρου μηχανήματος δεν προσλαμβάνονται, ενώ για εργασίες που χρειάζονται πάνω από ένας εργαζόμενος τις κάνει απλά ένας.
Αύξηση της εντατικοποίησης μειώνοντας προσωπικό και αυξάνοντας την παραγωγή, ενώ η εταιρία το τελευταίο διάστημα προτιμάει τις φτηνές μορφές εργασίας προσλαμβάνοντας ενοικιαζόμενους εργαζόμενους, συμβασιούχους καλύπτοντας όμως πάγιες ανάγκες στο χώρο του εργοστασίου, προκειμένου να μειώσει το μισθολογικό κόστος. Είναι μερικά από τα στοιχεία που διαμόρφωσαν της συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη αυτό το περιστατικό».
Ο οδηγος κλαρκ ειναι κλειστο επαγγελμα και δε μπορεις να παρεις διπλωμα ελευθερα. Ειναι πολυ περιπλοκο να παρεις διπλωμα για κλαρκ. Δεν υπαρχει δηλαδη σχολη οδηγων που θα κανεις μαθηματα για να παρεις διπλωμα. Ετσι τα περισσοτερα κλαρκ οδηγουνται χωρις διπλωμαperseus έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:11 Ρε παιδια αντε χωρις διπλωμα (λες και ειναι d10) το πιου πιου δεν δουλευε?
Μη με παρεξηγήσεις, κι εγώ προτιμώ να είναι ελεύθερα τα Σ/Κ. Αλλά:Γραφικός έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:011. Το να έχουν οι εργαζόμενοι κοινή μέρα αργίας τους επιτρέπει να κοινωνικοποιηθούν.Airman68 έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:51 Δε διαφωνώ μαζί σου. Αλλά για να κάνουμε και το συνήγορο του διαβόλου, σε μια κοινωνία που πλέον λειτουργεί 24/7, εκτός από τις περιπτώσεις γονέων (που αναγκαστικά είναι γύρω από το σχολικό ωράριο), τι νόημα έχει η θεσμοθέτηση της Κυριακής ως ημέρα ξεκούρασης και όχι οποιαδήποτε άλλης μέρας, εφόσον τηρείται το 5μερο;
2. Γιατί το ενδεχόμενο των γονιών το περνάς έτσι στο ντούκου; Δεν είναι οικτρή μειονότητα να τους αντιμετωπίζουμε σαν εξαιρέσεις.
Edit: 3. Κάποιοι, πολλοί, την Κυριακή θέλουν να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.
Το οποίο είναι εγκληματικό. Για κάποιον λόγο δεν μπορεί ο καθένας να πάρει δίπλωμα για κλαρκ. Απαιτούνται προϋποθέσεις που αποδεικνύουν ότι ο οδηγός την παλεύει και έχει εμπειρία (γιατί απαιτούνται ώρες μαθητείας υπογεγραμμένες από ήδη έμπειρο και πιστοποιημένο οδηγό), ενώ γνωρίζει τη λειτουργία του κλαρκ (όχι μόνο το μοχλό μπρος και πίσω). Η επιθεώρηση εργασίας βαράει τρελά πρόστιμα, ακόμη και αν ο διπλωματούχος οδηγός έχει ξεχάσει το φωσφορίζον γιλέκο του, όχι αν έχει παραλείψει να βγάλει δίπλωμα.Υδράργυρος έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:08Ο οδηγος κλαρκ ειναι κλειστο επαγγελμα και δε μπορεις να παρεις διπλωμα ελευθερα. Ειναι πολυ περιπλοκο να παρεις διπλωμα για κλαρκ. Δεν υπαρχει δηλαδη σχολη οδηγων που θα κανεις μαθηματα για να παρεις διπλωμα. Ετσι τα περισσοτερα κλαρκ οδηγουνται χωρις διπλωμαperseus έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:11 Ρε παιδια αντε χωρις διπλωμα (λες και ειναι d10) το πιου πιου δεν δουλευε?
βασικα φταιει ο καπιταλισμος.stavmanr έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 10:24 Ο προβληματισμός μου σχετικά με το θέμα είναι αν υπονοεί ότι έφταιγε η Κυριακή για το ατύχημα.
επειδή ως φοιτητής πριν καμιά 10ριά χρόνια δούλευα σε αποθήκη ξέρω από πρώτο χέρι ότι αυτό που γράφει ο μέρκουρι ισχύει 100%stella έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:15Το οποίο είναι εγκληματικό. Για κάποιον λόγο δεν μπορεί ο καθένας να πάρει δίπλωμα για κλαρκ. Απαιτούνται προϋποθέσεις που αποδεικνύουν ότι ο οδηγός την παλεύει και έχει εμπειρία (γιατί απαιτούνται ώρες μαθητείας υπογεγραμμένες από ήδη έμπειρο και πιστοποιημένο οδηγό), ενώ γνωρίζει τη λειτουργία του κλαρκ (όχι μόνο το μοχλό μπρος και πίσω). Η επιθεώρηση εργασίας βαράει τρελά πρόστιμα, ακόμη και αν ο διπλωματούχος οδηγός έχει ξεχάσει το φωσφορίζον γιλέκο του, όχι αν έχει παραλείψει να βγάλει δίπλωμα.Υδράργυρος έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:08Ο οδηγος κλαρκ ειναι κλειστο επαγγελμα και δε μπορεις να παρεις διπλωμα ελευθερα. Ειναι πολυ περιπλοκο να παρεις διπλωμα για κλαρκ. Δεν υπαρχει δηλαδη σχολη οδηγων που θα κανεις μαθηματα για να παρεις διπλωμα. Ετσι τα περισσοτερα κλαρκ οδηγουνται χωρις διπλωμαperseus έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 09:11 Ρε παιδια αντε χωρις διπλωμα (λες και ειναι d10) το πιου πιου δεν δουλευε?
Πολύ άσχημο συμβάν, δυστυχώς στους χώρους εργασίας τα μέτρα ασφαλείας υποβαθμίζονται, τόσο από τους εργοδότες (ως επί το πλείστον και λογικό, καθώς φέρουν την ευθύνη), όσο και από τους εργαζομένους (σε λιγότερο βαθμό, αλλά και πάλι).
13 χρόνια ήμουν στον Εμπορευματικό Σταθμό της Ολυμπιακής. Ισχύει σίγουρα και αυτό γίνεται με την ανοχή εργοδοτών και ελέγχου εργασίας, καθώς και με την ανεκτικότητα των εργαζομένων. Σε εμάς ΟΛΟΙ έπρεπε να έχουν δίπλωμα, στις άλλες εταιρείες (που κοίτα να δεις σύμπτωση, τώρα έχουν το 95% των δρομολογίων και η Ολυμπιακή έχει γίνει το τσιράκι τους) κανείς δεν έκανε ελέγχους. Είναι εγκληματικό, όπως και να το δεις. Τα περονοφόρα σε χώρο εργασίας με 50-100 άτομα να είναι σε χέρια ατόμων που νομίζουν ότι το έχουν, γιατί οδηγούν καλά το Φίατ τους στην Ποσειδώνος.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:34επειδή ως φοιτητής πριν καμιά 10ριά χρόνια δούλευα σε αποθήκη ξέρω από πρώτο χέρι ότι αυτό που γράφει ο μέρκουρι ισχύει 100%stella έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:15Το οποίο είναι εγκληματικό. Για κάποιον λόγο δεν μπορεί ο καθένας να πάρει δίπλωμα για κλαρκ. Απαιτούνται προϋποθέσεις που αποδεικνύουν ότι ο οδηγός την παλεύει και έχει εμπειρία (γιατί απαιτούνται ώρες μαθητείας υπογεγραμμένες από ήδη έμπειρο και πιστοποιημένο οδηγό), ενώ γνωρίζει τη λειτουργία του κλαρκ (όχι μόνο το μοχλό μπρος και πίσω). Η επιθεώρηση εργασίας βαράει τρελά πρόστιμα, ακόμη και αν ο διπλωματούχος οδηγός έχει ξεχάσει το φωσφορίζον γιλέκο του, όχι αν έχει παραλείψει να βγάλει δίπλωμα.Υδράργυρος έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 11:08
Ο οδηγος κλαρκ ειναι κλειστο επαγγελμα και δε μπορεις να παρεις διπλωμα ελευθερα. Ειναι πολυ περιπλοκο να παρεις διπλωμα για κλαρκ. Δεν υπαρχει δηλαδη σχολη οδηγων που θα κανεις μαθηματα για να παρεις διπλωμα. Ετσι τα περισσοτερα κλαρκ οδηγουνται χωρις διπλωμα
Πολύ άσχημο συμβάν, δυστυχώς στους χώρους εργασίας τα μέτρα ασφαλείας υποβαθμίζονται, τόσο από τους εργοδότες (ως επί το πλείστον και λογικό, καθώς φέρουν την ευθύνη), όσο και από τους εργαζομένους (σε λιγότερο βαθμό, αλλά και πάλι).
και το αστείο είναι πως απλά υπάρχει κάποιος με δίπλωμα για να δικαιολογείται πως υπάρχει χειριστής αλλά επί της ουσίας οι περισσότεροι το χρησιμοποιούν χωρίς δίπλωμα και μάλιστα αυτοί που δεν έχουν δίπλωμα σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτεροι χειρηστές από τους διπλωματούχους επειδή αποκτούν μεγαλύτερη εμπειρία με τα χρόνια, ξέρω τέτοιες περιπτώσεις. η διαδικασία για την απόκτηση διπλώματος είναι γελοία και αντανακλά νοοτροπία 100 ετών πριν. έπρεπε να έχει αλλάξει εδώ και χρόνια αυτό.