++
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Αυτός (ένα μηδέν):Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;

Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
μάλλον δεν ξέρεις που έμπλεξεςkoukouvagia έγραψε: 18 Απρ 2019, 16:57Για τους λίγους που θα ενδιαφερθούν, άλλωστε δε θέλω να γίνει του τρολαρίσματος το συναπάντημα και το σεντόνι είναι ένα καλό φίλτρο νομίζω.Nandros έγραψε: 17 Απρ 2019, 23:57 '
Καλό νήμα αλλά μάλλον θα πάει άπατο. Όταν τρέχουν 4-5 άλλα νήματα που συμμετέχει κάποιος, είναι αδύνατο να κάτσει να διαβάσει το παρόν.
.![]()
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
αυτό που ζούμε τώρα αυτές τις μέρες είναι η ανισορροπία που προκάλεσε στον πλανήτη η μαζική μετακίνηση ιδιωτικών τζετ για να παρακολουθήσουν τη διάσκεψη με θέμα την κλιματική αλλαγή.koukouvagia έγραψε: 17 Απρ 2019, 22:39 Εδώ και πολλά χρόνια βλέπουμε το ίδιο τελετουργικό: Κάθε τέλος του έτους, συνήθως στις αρχές Δεκεμβρίου, διεξάγεται μια παγκόσμια διάσκεψη για το κλίμα που καταγράφει την δραματική παγκόσμια κατάσταση και εκφράζει δυσαρέσκεια γι' αυτήν. Όμως, κάθε χρονιά, ήδη αμέσως μετά τα Χριστούγεννα, το θέμα έχει ξεχαστεί. Και το μόνο που συμβαίνει, είναι να το θυμούνται ξανά στο τέλος του επόμενου έτους [1]. «Η ίδια διαδικασία όπως κάθε χρόνο».
το πέταγμα 1500 τζετ στο Νταβος προκαλεί άστατο καιρό το Πάσχα στην Ελλάδα
https://www.scoopwhoop.com/climate-chan ... .uxtxjsm8n
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Αυτά που γράφει το άρθρο δεν περιορίζονται μόνο στο θέμα του περιβάλλοντος αλλά ακόμα και σε θέματα οικονομίας. Ποιος αλήθεια έχει την εξουσία να ορίζει για ποιους λόγους να αγανακτά ο κόσμος απέναντι στο οικονομικό οικοδόμημα και να τους χαρακτηρίζουν λαικιστές; Με θέσεις ανεδαφικές κλπ όπως πχ τα κίτρινα γιλέκα καλή ώρα; Αυτό είναι ένα θέμα που το phorum το έχει απασχολήσει πολλές φορές και μάλιστα με επικές μάχες σε νήματα οικονομίας. Περιβαλλοντικός φόβος και δυσαρέσκεια ενάντια στην τρέχουσα οικονομική πολιτική είναι παράλληλα ως προς αυτό το θέμα και όσοι υπερασπιζόμασταν τα κίτρινα γιλέκα στο ομώνυμο νήμα, το κάναμε με την λογική που παρουσιάζεται στο άρθρο που παρέθεσε ο νηματοθέτης.( Το Α πρόσωπο πληθυντικού με κάθε επιφύλαξη, μόνο για τον εαυτό μου μπορώ να μιλήσω άλλωστε με σιγουριά).
Κάτι σχετικό με το περιβαλλοντικό θέμα που έχω να πω παρεπιμπτόντως είναι ότι οι φράσεις "αειφορική ανάπτυξη" και "βιώσιμη ανάπτυξη" είναι μεγάλες μπαρούφες. Δεν συμβαδίζει (τουλάχιστον για την ώρα) η πληθωριστική ανάπτυξη που έχουμε οι περισσότεροι στο μυαλό μας με το περιβάλλον και ιδιαίτερα για σχεδόν όλους τους κατοίκους του πλανήτη.
Κάτι σχετικό με το περιβαλλοντικό θέμα που έχω να πω παρεπιμπτόντως είναι ότι οι φράσεις "αειφορική ανάπτυξη" και "βιώσιμη ανάπτυξη" είναι μεγάλες μπαρούφες. Δεν συμβαδίζει (τουλάχιστον για την ώρα) η πληθωριστική ανάπτυξη που έχουμε οι περισσότεροι στο μυαλό μας με το περιβάλλον και ιδιαίτερα για σχεδόν όλους τους κατοίκους του πλανήτη.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Δηλαδή; Ένα παράδειγμα;koukouvagia έγραψε: 20 Απρ 2019, 18:46 Ταλιμπάν, ισχύει αυτό που λες. Πλέον, η επιβολή και οι αρνητικές ενέργειες της εξουσίας —για να είμαστε και ακριβείς οι περισσότερες— έχουν μετασχηματιστεί σε θετικές εκδοχές, οι οποίες έχουν την ίδια και περισσότερη αποτελεσματικότητα, χωρίς ωστόσο να καταλαβαίνουμε ότι είμαστε υποχείρια της και σε ποιο βαθμό. Δηλαδή οι περιορισμοί έρχονται καμουφλαρισμένοι μέσα σε πλαίσια ελευθερίας και είναι εξαιρετικά αδύνατο να διακρίνεις που αρχίζει το καθετί.
Επομένως η επιβολή γίνεται με τρόπο μειλίχιο που έχει απεκδυθεί κάθε εμφανή ωμότητα που θα υπήρχε στη νεωτερικότητα και αυτό είναι το οδυνηρό κατά τη γνώμη μου. Ο υβριδισμός αυτός μας στερεί να κατανοούμε τον κόσμο με ορθολογικά κριτήρια και έτσι παρατηρούνται διάφορα παράδοξα ή οι αλλοτριωμένες συνειδήσεις, όπως θα έλεγαν οι μαρξιστές.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- koukouvagia
- Δημοσιεύσεις: 278
- Εγγραφή: 23 Μαρ 2019, 20:26
- Τοποθεσία: Athens
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Ένα παράδειγμα είναι η διαδικτυακή επιτήρηση.paul25 έγραψε: 22 Απρ 2019, 11:59Δηλαδή; Ένα παράδειγμα;koukouvagia έγραψε: 20 Απρ 2019, 18:46 Ταλιμπάν, ισχύει αυτό που λες. Πλέον, η επιβολή και οι αρνητικές ενέργειες της εξουσίας —για να είμαστε και ακριβείς οι περισσότερες— έχουν μετασχηματιστεί σε θετικές εκδοχές, οι οποίες έχουν την ίδια και περισσότερη αποτελεσματικότητα, χωρίς ωστόσο να καταλαβαίνουμε ότι είμαστε υποχείρια της και σε ποιο βαθμό. Δηλαδή οι περιορισμοί έρχονται καμουφλαρισμένοι μέσα σε πλαίσια ελευθερίας και είναι εξαιρετικά αδύνατο να διακρίνεις που αρχίζει το καθετί.
Επομένως η επιβολή γίνεται με τρόπο μειλίχιο που έχει απεκδυθεί κάθε εμφανή ωμότητα που θα υπήρχε στη νεωτερικότητα και αυτό είναι το οδυνηρό κατά τη γνώμη μου. Ο υβριδισμός αυτός μας στερεί να κατανοούμε τον κόσμο με ορθολογικά κριτήρια και έτσι παρατηρούνται διάφορα παράδοξα ή οι αλλοτριωμένες συνειδήσεις, όπως θα έλεγαν οι μαρξιστές.
Κάποιες θετικές εκδοχές: είναι η διαμόρφωση ενός ευχάριστου περιβάλλοντος, σύμφωνο με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.
Εξατομικευμένες διαφημίσεις
Μπορεί και ο ίδιος να επιτηρεί τόσο άλλους χρήστες όσο και πολιτικούς (sousveillance)
Κάποιες αρνητικές εκδοχές: κίνδυνος στρεβλής ερμηνείας της πραγματικότητα από το echo chamber
Καταναλωτική καθοδήγηση
Εμπορία προσωπικών δεδομένων και Bid Data.
Πού αρχίζει η ελευθερία και πού αρχίζει να ζημιώνεται;
Είναι τόσο υβριδικές αυτές οι σχέσεις που είναι αδύνατον κάποιος να ξεφύγει από τους μηχανισμούς αυτούς, χωρίς να ζημιωθεί ο ίδιος.
Μια λεκτική απειλή είναι το πιο γνήσιο πιστοποιητικό ανικανότητας.
Nassim Nicholas Taleb
Nassim Nicholas Taleb
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Εντάξει, αλλά αυτή η προβληματική είναι σύννομη και εγγενής της έννοιας της ελευθερίας σε όλες τις περιπτώσεις που την επικαλούμαστε και όχι μόνο στην επιτήρηση, ακόμα και σε καθημερινά απλά γεγονότα των απλών ανθρώπων.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- koukouvagia
- Δημοσιεύσεις: 278
- Εγγραφή: 23 Μαρ 2019, 20:26
- Τοποθεσία: Athens
Re: Ποιός έχει την εξουσία να ορίζει για ποιούς λόγους να αγανακτούμε;
Ναι, εννοείται πως υπήρχε αυτή αμφισημία και πριν. Η διαφοροποίηση πλέον είναι η "αίσθηση" και ό,τι οι μηχανισμοί καταπίεσης λειτουργούν όχι επιβάλλοντας, αλλά μέσα σε εκδημοκρατισμένα πλαίσια, έτσι ώστε να φαίνεται ως επιλογή των ατόμων. Δηλαδή, μέσω της σαγήνης, της αποπλάνησης. Ο Μπάουμαν, τους αναφέρει ως μηχανισμούς αποπλάνησης.paul25 έγραψε: 22 Απρ 2019, 17:00Εντάξει, αλλά αυτή η προβληματική είναι σύννομη και εγγενής της έννοιας της ελευθερίας σε όλες τις περιπτώσεις που την επικαλούμαστε και όχι μόνο στην επιτήρηση, ακόμα και σε καθημερινά απλά γεγονότα των απλών ανθρώπων.
Σημείωση, κανείς δεν ισχυρίζεται πως οι μηχανισμοί καταπίεσης της νεωτερικότητας έχουν ολικά εξαφανιστεί.
Μια λεκτική απειλή είναι το πιο γνήσιο πιστοποιητικό ανικανότητας.
Nassim Nicholas Taleb
Nassim Nicholas Taleb
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 72 Απαντήσεις
- 1483 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 10 Απαντήσεις
- 259 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
-
- 0 Απαντήσεις
- 577 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
-
- 2 Απαντήσεις
- 192 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis