Re: Ανατροπή: Ούτε ληστής ούτε πρεζόνι το θύμα στο κοσμηματοπωλείο - νέα βίντεο
Δημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2018, 08:43
Οι 3 αντρες που συνομιλουν με τον Ζακ καθως και ο αντρας με το μαυρο φανελλακι γιατι ειναι τοσο δυσκολο να εντοπιστουν?
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δικηγόροι οικογένειας Ζακ: «Η ΕΛ.ΑΣ. επέλεξε να διαβιβάσει σε δημοσιογράφους και όχι στον ανακριτή»
«Η κατά βούληση διαχείριση του ανακριτικού υλικού από την πλευρά της αστυνομίας ερήμην των παραγόντων της δίκης συνιστά κατ’ ουσίαν παρακώλυση απονομής της δικαιοσύνης και ευθεία παραβίαση του δικαιώματος σε δίκαιη δίκη.»
Πέντε ψεύδη αποδομούν την απολογία του κοσμηματοπώλη
Πώς παρουσιάζει ο κοσμηματοπώλης τα γεγονότα και τί λένε τα στοιχεία.
Η αριστερά για να συνεχίσει να υπάρχει πρέπει να φαίνεται κυνηγημένη και για αυτό φτιάχνει ήρωες που δεν υπάρχουν. Το να βλέπει ως ήρωες τα παραπάνω κουμασια δείχνει πόσο απελπισμένη είναι. ...ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 08:44 Ο Ζακ, ο Φυσσας, ο Γρηγοροπουλος ηταν ολα αυτα που φοβαται η κοινωνια των νοικοκυραιων κ τα σκοτωνει.
Γι αυτό.blackpaint έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 02:25Οτι ομως και να συνεβει, το ερωτημα ειναι γιατι μερος της κοινωνιας επελεξε να πιστεψει και ως ενα βαθμο να ταυτιστει με τον κοσμηματοπωλη, ενω τιποτα απο το βιδεο δεν επιβεβαιωνε τα λεγομενα του και να εξακολουθει να υποστηριζει την αφηγηση του ακομα και τωρα, ενω εχει ολοκληρωτικα καταρρευσει.vagabondo έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 01:33Εσύ, που δεν είσαι οπαδός του κοινωνικού κανιβαλισμού, ποιά είναι η αφήγησή σου;blackpaint έγραψε: 23 Νοέμ 2018, 22:48 Ο κοσμηματοπωλης κυριαρχησε απο την αρχη πανω στην αφηγηση "χρηστης ουσιων + ληστεια + οπλο", η οποια αποδειχθηκε σε ολα αναληθης, αν και βολικη για τους οπαδους του κοινωνικου κανιβαλισμου, πραγμα που ενισχυθηκε απο την ομοφυλοφιλη αλλα και την ακτιβιστικη ταυτοτητα.
Ωστοσο, οσο τα κενα παραμενουν, η αφηγηση εξακολουθει να μη βγαζει νοημα.
Γιατί επέλεξε να μπει σε ένα κοσμηματοπωλείο και όχι σε κάποιο άλλο κατάστημα με περισσότερο κόσμο, αν προσπαθούσε να προστατευτεί από κάποιους που τον κυνηγούσαν;
Γιατί, εφόσον δεν είχε σκοπό να κλέψει, έκανε πουτάνα το μαγαζί και δεν προσπάθησε να εξηγήσει στον κοσμηματοπώλη ότι μπήκε μέσα για να γλυτώσει από κάποιους;
Όπως ο ψυχοπαθής αιμοσταγής μπλεγμένος με ναρκωτικά ΚατσιφαςΕμπεδοκλής έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 09:02Η αριστερά για να συνεχίσει να υπάρχει πρέπει να φαίνεται κυνηγημένη και για αυτό φτιάχνει ήρωες που δεν υπάρχουν. Το να βλέπει ως ήρωες τα παραπάνω κουμασια δείχνει πόσο απελπισμένη είναι. ...ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 08:44 Ο Ζακ, ο Φυσσας, ο Γρηγοροπουλος ηταν ολα αυτα που φοβαται η κοινωνια των νοικοκυραιων κ τα σκοτωνει.
Αυτό καταλαβαίνω από την κατάθεση του ιδιοκτήτη. Ίσως αργότερα μάθουμε ακριβώς τι συνέβη.vatraxos έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 00:23Ακούγεται λίγο κουλό να ανοίγει ευκολότερα απ' έξω μιας και ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που μπαίνει η κλειδαριά, για να μην ανοίγει απ' έξω εύκολα η πόρτα.hellegennes έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 00:13Αν είναι όπως τα λέει ο κοσμηματοπώλης, η πόρτα άνοιγε απέξω με ώθηση αλλά δεν άνοιγε εύκολα από μέσα, γιατί είναι πολύ πιο δύσκολο να ασκήσεις την ίδια δύναμη σε έλξη.ST48410 έγραψε: 23 Νοέμ 2018, 23:03 Υπόθεση θα κάνω πάλι γιατί δεν ξέρω. Αν ήταν μαγνητική η κλειδαριά και παραβιαζόταν με μεγάλη δύναμη έπεσε με το βάρος του σώματός του από έξω και την άνοιξε. Μετά πιθανόν με το τράβηγμα από μέσα να μην μπορούσε να ασκήσει την ίδια δύναμη με πριν για να την ξαναανοίξει. Κάτι και η κατάστασή του και ο γενικός πανικός και καταλαβαίνεις...
Φυσικά υπάρχουν κενά. Δηλαδή, για ποιον λόγο να μπει, αν ήταν δύσκολο να μπει κι έπρεπε να πέσει πάνω στην πόρτα; Μετά το πρώτο σκούντηγμα θα ήταν λογικό να φύγει και να ψάξει αλλού καταφύγιο, αν όντως έψαχνε να κρυφτεί.
Αλλά ίσως είναι ελαττωματική η συγκεκριμένη.
Η αφήγηση του κοσμηματοπώλη ήταν ότι είδε έναν που έδειχνε να τρεκλίζει σαν πρεζάκι να είναι μέσα στο μαγαζί του και να θεωρεί ότι μπήκε για να κλέψει, κάτι που υποστηρίζουν και όλοι οι μάρτυρες. Όλοι την ίδια εικόνα σχημάτισαν. Το αν ήταν πρεζάκι και αν μπήκε για να κλέψει είναι άσχετα με το τι θεώρησαν. Δεν έχει σημασία δηλαδή αν ισχύουν.blackpaint έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 02:25 Οσο υπαρχουνε κενα, κανενα συμπερασμα δεν ειναι ασφαλες, ουτε αυτο της αναζητησης καταφυγιου απο επιθεση. Οτι ομως και να συνεβει, το ερωτημα ειναι γιατι μερος της κοινωνιας επελεξε να πιστεψει και ως ενα βαθμο να ταυτιστει με τον κοσμηματοπωλη, ενω τιποτα απο το βιδεο δεν επιβεβαιωνε τα λεγομενα του και να εξακολουθει να υποστηριζει την αφηγηση του ακομα και τωρα, ενω εχει ολοκληρωτικα καταρρευσει.
Συμφωνώ σε αυτό.hellegennes έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 10:59Η αφήγηση του κοσμηματοπώλη ήταν ότι είδε έναν που έδειχνε να τρεκλίζει σαν πρεζάκι να είναι μέσα στο μαγαζί του και να θεωρεί ότι μπήκε για να κλέψει, κάτι που υποστηρίζουν και όλοι οι μάρτυρες. Όλοι την ίδια εικόνα σχημάτισαν. Το αν ήταν πρεζάκι και αν μπήκε για να κλέψει είναι άσχετα με το τι θεώρησαν. Δεν έχει σημασία δηλαδή αν ισχύουν.blackpaint έγραψε: 24 Νοέμ 2018, 02:25 Οσο υπαρχουνε κενα, κανενα συμπερασμα δεν ειναι ασφαλες, ουτε αυτο της αναζητησης καταφυγιου απο επιθεση. Οτι ομως και να συνεβει, το ερωτημα ειναι γιατι μερος της κοινωνιας επελεξε να πιστεψει και ως ενα βαθμο να ταυτιστει με τον κοσμηματοπωλη, ενω τιποτα απο το βιδεο δεν επιβεβαιωνε τα λεγομενα του και να εξακολουθει να υποστηριζει την αφηγηση του ακομα και τωρα, ενω εχει ολοκληρωτικα καταρρευσει.
Και ταυτίζεται με τον κοσμηματοπώλη, γιατί μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει πέσει θύμα κλοπής ή ληστείας. Απλό είναι.