Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 09:04
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Σκοτάδι δεν ήταν; Αδύνατο να καταλάβεις ότι το φως που βλέπεις κινείται στη δική σου γραμμή. Με 100+ χλμ ο ένας και κάπου 80 σιγουρα ο άλλος έχεις δευτερόλεπυα για να αντιδράσεις. Παίζει να μην φρέναραν καθόλου.Chilloutbuddy έγραψε: 02 Μαρ 2023, 07:39Είναι κι απ'αυτά τα πράγματα που τα απορρίπτει ο εγκέφαλος ως απίθανα, καμμιά φορά κυριολεκτικά δεν πιστεύεις τι βλέπεις... Φαντάζεσαι τώρα να βλέπεις τρένο να σου'ρχεταιMaspoli έγραψε: 02 Μαρ 2023, 07:07Θεωρώ πως όντως δεν υπήρξε φρενάρισμα. Μέσα στο βράδυ (και με υψηλή ταχύτητα) είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι ο άλλος είναι στην ίδια γραμμή με σένα (είναι μικρή η απόσταση μεταξύ των γραμμών των τρένων)Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Μαρ 2023, 01:30 Ίσως δεν το λένε γιατί εννοείται. Έστω και από ένστικτο δε θα φρενάρεις; Δε μπορεί. Κι ας μην κάνει τίποτα.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:07 Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Ναι μωρε φταινε οι γυφτοι, ο σταθμαρχης, οι μυστικες υπηρεσιες της Αρμενιας και της Ουκρανιας και οι συριζαιοι πρακτορες του Ερντογαν που εβαλαν γκαζακια στο τρενο.
Σκέφτομαι αν βάζαμε 200 από αυτούς στην 1η θέση μιας αμαξοστοιχίας που πηγαίνει με 200 χλμ την ώρα και άλλους 200 δημοσιογράφους κι επιχειρηματίας σε μια άλλη που έρχεται με 180 χλμ από την αντίθετη κατεύθυνση μα πάνω στην ίδια γραμμή. Θα μπορούσαμε λες μετά να ξεχωρίσουμε ποιος είναι ποιός;Sol έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:09Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:07 Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:07 Κανένας μάχιμος δημοσιογράφος ωστόσο δεν έτρεξε να μας ενημερώσει ότι δεν υπάρχουνε συστήματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό μας δίκτυο. Ούτε η Νικολούλη έκανε ρεπορτάζ. Ούτε ο πρώτος Alte εξοργίστηκε. Και ακόμα και τώρα συνεχίζει να είναι μη ζήτημα. Η κυβέρνηση από τη μία κηρύσσει πένθος και από την άλλη προσπαθεί να προστατεύσει το τομάρι της.
Θα γλυτώναμε μια για πάντα, θα ήμασταν Ελβετία την άλλη μέρα, γιατί αυτοί μόνο φταίνε!Σκέφτομαι αν βάζαμε 200 από αυτούς στην 1η θέση μιας αμαξοστοιχίας που πηγαίνει με 200 χλμ την ώρα και άλλους 200 δημοσιογράφους κι επιχειρηματίας σε μια άλλη που έρχεται με 180 χλμ από την αντίθετη κατεύθυνση μα πάνω στην ίδια γραμμή. Θα μπορούσαμε λες μετά να ξεχωρίσουμε ποιος είναι ποιός;
Unique έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:10 Στη Γερμανια σε εκπαιδευουν 3 χρονια για να γινεις Σταθμαρχης και μονο σε ειδικες γραμμες. Εδω απλα χρειαζεται να εχεις δυνατη φωνη, να ξερεις να μετρας βαγονια και να γνωριζεις Word και Excel.
A, και να μη ξεχασω. Δωστε και αλλα επιδοματα στους γυφτους να στειλουν τα παιδια τους στο σχολειο να μαθουν γιατι δεν πρεπει να κλεβουν το χαλκο απο τις σιδηροδρομικες γραμμες.
Παμε και οπου βγει.
This is a twin track line. One of the trains, probably the freight, had been switched from the correct track at the preceding junction, into the path of the passenger train. This should not have even been possible with a proper fail safe control system. The executive decision to install a non-compliant control system is to blame, not the local station master.
Σιγα μην ακουσουμε τη γνωμη των μπρεξιταδων..Αλιόσα έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:30 Eυστοχο σχολιο απο αναγνώστη της Daily Mail
This is a twin track line. One of the trains, probably the freight, had been switched from the correct track at the preceding junction, into the path of the passenger train. This should not have even been possible with a proper fail safe control system. The executive decision to install a non-compliant control system is to blame, not the local station master.
Γνώμη σου. Δεν υπάρχει σύστημα ασφαλείας επειδή κλέβουν οι γύφτοι εξοπλισμό και καλώδια. Χθες εργαζόμενος είπε ότι δεν μπορεί να σταματήσουν τα δρομολόγια γιατί αν σταματήσουν σε μερικές ώρες δεν θα υπάρχουν ούτε ράγες. Και μάλιστα πήγε να πει ότι θα τις πάρουν οι γύφτοι και το σκέφτηκε λίγο το και είπε οι μικροεμποροι. Εκεί φτάσαμε να αφήνουμε μια ομάδα να τρομοκρατεί τη χώρα αλλά να μην αφήνουμε να τους κατονομάζουν. Υποκρισία.Ναύτης έγραψε: 02 Μαρ 2023, 12:21Ρε συ, επίτηδες το κάνεις;Σέλευκας έγραψε: 02 Μαρ 2023, 12:17Στη Γερμανία τελευταία δεν λειτούργησε μια φορά ένα λαμπάκι ασφαλείας επειδή κάποιοι έκλεψαν εξοπλισμό. Η Γερμανική δικαιοσύνη το θεώρησε τρομοκρτατική ενέργεια και έβαλε περιπολίες. Στην Ελλάδα αντίστοιχα αποφασίζουμε να το θεωρήσουμε κοινωνικό δικαίωμα των γύφτων και να βάζουμε έναν αλάνθαστο (τον Πάπα θα έπρεπε) να πατάει τα σωστά κουμπιά.Ναύτης έγραψε: 02 Μαρ 2023, 12:10
Ε δεν είναι η βασική, αντικειμενική αιτία αυτή που έγραψες. Είναι μια από τις αιτίες και μάλιστα όχι η πιο σημαντική.![]()
Είπαμε, η ανεξέλεγκτη παραβατικότητα των γύφτων είναι ένα σοβαρό πρόβλημα, ουδείς διαφωνεί με αυτό.
Αλλά δεν είναι οι κλοπές των γύφτων η κύρια αιτία για το δυστύχημα που κουβεντιάζουμε.
οκ, χαλαρώστε λίγο με τις μαλακίες όμως. Μην το γαμήσουμε τελείωςΣέλευκας έγραψε: 03 Μαρ 2023, 09:38Δεν υπάρχει σύστημα ασφαλείας επειδή κλέβουν οι γύφτοι εξοπλισμό και καλώδια.