Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Μηχανικός έγραψε: 23 Σεπ 2018, 18:34
για την κακιά αυτοδικία.
Αυτό που δεν καταλαβαίνετε και λογικό καθώς δεν σας κόβει, είναι πως η κουλτούρα της αυτοδικίας αν εμπεδωθεί σε μαζική κλίμακα, θα κάνει τη βία ακόμα πιο προσιτή σε μεγαλύτερες μάζες. Και αυτό δεν θα αφορά μόνο τον ιδιοκτήτη που τον κλέβει ο ληστής αλλά και τον θιγμένο σε ένα καυγά που θα θεωρεί δικαίωμα του (μιας και έτσι έμαθε) να πλακώσει στις μπουνιές τον απέναντι, ή να του βγάλει και όπλο, προτού να σκεφτεί άλλες πιο ψύχραιμες εναλλακτικές διευθέτησης της διαφοράς.
Ως τώρα είμαστε ένας λαός θερμόαιμος, που ρίχνει τα μπινελίκια του ή παίζει και καμιά μπουνιά σε εξτρίμ καταστάσεις, αλλά σίγουρα δεν είμαστε λαός που επιλέγει τη δολοφονική μανία με την πρώτη. Όσοι χαίρονται και υπερασπίζονται την αυτοδικία, ανοίγουν αυτόματα το δρόμο προς αυτό που περιγράφω.
Κλωτσιές και στομπινγκ στο κεφάλι κάποιου που σέρνεται ούτε στο Τέξας δε στο δίνουν αυτοάμυνα.
Η κίνηση που κάνει μου θύμισε τον νεοναζί στο "american history"
Ε ρε και αποδειχτεί τίποτα παραπάνω για τον κοσμηματοπώλη.
Ηδη ακουγονται διαφορα - η μία περίπτωση αληθοφανής και με αρκετες πιθανότητες να είναι ετσι - θα περιμένουμε μιας και είναι εύκολο να το επιβεβαιώσει αν ισχύει η ανάκριση.
θα ακουστουν πολλα.
διαβαζα το πρωι στο φεισμπουκ οτι ο καταστηματαρχης ειχε ενα γιο ο οποιος δολοφονηθηκε σε αυτο το μαγαζι πριν 20 χρονια σε ενοπλη ληστεια
Και να είναι απ' αυτά τα κοράκια. Και να εχεις τους νοικοκυραίους να πασχίζουν να υπερασπιστούν το δικαίωμα του να προστατέψει τη περιουσία του.
Όπως και να έχει ελπίζω σε βαρβάτη ποινή να παραδειγματίζονται και οι υπόλοιποι. Αλλά χλωμό το βλέπω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Naida την 23 Σεπ 2018, 18:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μηχανικός έγραψε: 23 Σεπ 2018, 18:34
για την κακιά αυτοδικία.
Αυτό που δεν καταλαβαίνετε και λογικό καθώς δεν σας κόβει, είναι πως η κουλτούρα της αυτοδικίας αν εμπεδωθεί σε μαζική κλίμακα, θα κάνει τη βία ακόμα πιο προσιτή σε μεγαλύτερες μάζες. Και αυτό δεν θα αφορά μόνο τον ιδιοκτήτη που τον κλέβει ο ληστής αλλά και τον θιγμένο σε ένα καυγά που θα θεωρεί δικαίωμα του (μιας και έτσι έμαθε) να πλακώσει στις μπουνιές τον απέναντι, ή να του βγάλει και όπλο, προτού να σκεφτεί άλλες πιο ψύχραιμες εναλλακτικές διευθέτησης της διαφοράς.
Ως τώρα είμαστε ένας λαός θερμόαιμος, που ρίχνει τα μπινελίκια του ή παίζει και καμιά μπουνιά σε εξτρίμ καταστάσεις, αλλά σίγουρα δεν είμαστε λαός που επιλέγει τη δολοφονική μανία με την πρώτη. Όσοι χαίρονται και υπερασπίζονται την αυτοδικία, ανοίγουν αυτόματα το δρόμο προς αυτό που περιγράφω.
δλδ αν παραμείνει προνόμιο λίγων κ εκλεκτών δεν υπάρχει θέμα -το πρόβλημα είναι αν αρχίσουν να την ασκούν κ αλλοι .
Uppercut έγραψε: 23 Σεπ 2018, 18:32
Οι ίδιοι που λένε για τον όχλο που λιντσάρει, έχουμ στήσει διαδικτυακό λιντσάρισμα και κάνουν δίκες. Έχουμε ένα θολό βίντεο όπου βλέπουμε τον τύπο να δέχεται μερικές κλωτσιές. Εγώ δεν βλέπω κάποιο φρικτό λιντσάρισμα. Αν υπήρξε θα φανεί. Πώς; Από την ιατροδικαστική εξέταση. Γιατί είναι άλλο να ρίχνεις μια κλωτσιά σε κάποιον που σε ληστεύει κι άλλο να τον βαράς για να τον σκοτώσεις. Σκοτώθηκε από τις κλωτσιές ή από τα τζάμια; Το ξέρουμε; Δεν το ξέρουμε. Άκουσα ότι είχε μαχαίρι; Ισχύει; Αυτό έχει τεράστια σημασία. Γιατί είναι απολύτως λογικό αν έχεις απέναντι σου έναν ληστή με μαχαίρι να θες να τον σαπίσεις πριν σηκωθεί. Αν δεν είχε είναι τελείως διαφορετικό.
Από κει και πέρα, επειδή αρχίσαμε πάλι τις συναισθηματικές φανφάρες για την ανθρώπινη ζωή και την αξία της, να πούμε ότι όταν ληστεύεις, έχεις χάσει το αυτονόητο δικαίωμα σου εκείνη την ώρα. Δεν είναι υποχρεωμένο το θύμα να πρέπει να εκτιμήσει κατά πόσο επικίνδυνος είσαι πριν αποφασίσει ποια μέθοδος είναι η λιγότερη κοστοβόρα για να αμυνθεί ή να σε σταματήσει.
Τώρα, επειδή αυτός ήταν μέλος της LGBT κοινότητας, άλλ αμέλη της θεωρούν προφανές ότι πρέπει να τον υπερασπιστούν σε μία υπόθεση για την οποία δεν γνωρίζουν, λέγοντας μάλιστα και πίπες του τύπου ότι μπήκε μέσα να κρυφτεί και μετά τρόμαξε.
δεν ισχύει αυτό που λες στο ευρωπαϊκο δικαιο
Τα όσα λέω για το δικαίωμα του αμυνόμενου είναι η άποψη μου. Δεν είναι οι νόμοι που ισχύουν εδώ, ούτε είπα ότι είναι. Απαντώ στα συναισθηματικά λογύδρια και στις ηθικές κρίσεις. Το νομικό σκέλος θα κριθεί από τα δικαστήρια κι όχι από τους διαδικτυακούς κριτές που βγάζουν πορίσματα χωρίς να ξέρουν, όπως εξηγώ στην πρώτη παράγραφο.
ενταξει, έγραψα ευρωπαϊκό πολιτισμό, το εσβησα και το έκανα ευρωπαϊκό δίκαιο
το επαναφέρω λοιπόν, μιλάμε για αρχές περι αξιας της ανθρωπινης ζωής ενός ολόκληρου πολιτισμού
και αυτός ο πολιτισμός είναι ότι πιο κοντινό έχουμε σήμερα στο να είμαστε άνθρωποι
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Κλωτσιές και στομπινγκ στο κεφάλι κάποιου που σέρνεται ούτε στο Τέξας δε στο δίνουν αυτοάμυνα.
Κλωτσιές και στομπινγκ στο κεφάλι κάποιου και μάλιστα πάνω σε σπασμένα γυαλιά.
Αυτές οι εικόνες φέρνουν στο μυαλό βίντεο προ 5-6 ετών σε χώρα της κεντρικής Αμερικής που κάποιοι ρίχνουν οινόπνευμα και καίνε μια γυναίκα ύποπτη για ληστεία μπροστά σε καμιά 100αριά άτομα που κοιτάνε το θέαμα.
Και λες, εμείς εδώ έχουμε άλλο επίπεδο ποτέ δεν θα βλέπαμε τέτοιες σκηνές στην Ελλάδα.
Και όμως.....
Αυτή η χώρα πάντα είναι γεμάτη εκπλήξεις.
μέχρι τώρα δεν είχα τολμήσει να δω το βιντεο το οποίο είχε σκληρές εικόνες
μιλάμε για ζωα.
Orion22 έγραψε: 23 Σεπ 2018, 17:43
αν δεις πιο καλά και προς το τέλος του βίντεο ο τύπος έχει πιάσει το τζάμι την ώρα που ο τραυματιοφορέας του δένει το κεφάλι. Με το που γυρίζει με το τζάμι, ο τραυματιοφορέας φέυγει με βήματα προς τα πίσω και μετά πάει ο άλλος που λές.
edit typo τόνο στο άρθρο φφσ
Αυτό που βλέπω είναι πως από το 0.31 και μετά (όπου ουσιαστικά ξαναδείχνεται η αρχική σκηνή του βίντεο, με το χρόνο γυρισμένο λίγο πιο πίσω), φαίνεται ένας αστυνομικός(;)-διακρίνεται και ένα σήμα- που προσπαθεί να περιορίσει(;), που ασκεί βία(;) πάνω στο πρεζάκι, το οποίο νωρίτερα έχει δεχθεί τη βοήθεια του ΕΚΑΒ. Το πρεζάκι σηκώνει το πόδι για να διώξει τον αστυνομικό και στη συνέχεια ο αστυνομικός ξαναγυρνάει και τον χτυπάει δις πισώπλατα.
[σιεσαη ιντενσιφαης]
Το ίδιο βίντεο σε λιγο μεγαλύτερη ανάλυση.
από το 1.57
όντως αυτός που φαίνεται να τον κλωτσά είναι ο ίδιος που ήταν από πάνω του, φάνηκε και σηματάκι
φαίνεται ξεκάθαρα οτι την ώρα που το ζακ-ι είναι ξάπλα κλωτσα τον απο πάνω (?)αυτός βάζει το πόδι πιο πίσω για να το σταματήσει.
Τότε το ζακ-ι απλώνει το χέρι στην βιτρίνα και βγάζει ένα κομμάτι τζάμι
ο απο πάνω απομακρύνεται μαζί με έναν του εκαβ που φορά κράνος (2ος?)
στην συνέχεια ακολουθούν οι κλωτσιές όταν έχει γυρισμένη την πλάτη (για να αποφύγει wide slash)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Orion22 την 23 Σεπ 2018, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Μηχανικός έγραψε: 23 Σεπ 2018, 18:34
για την κακιά αυτοδικία.
Αυτό που δεν καταλαβαίνετε και λογικό καθώς δεν σας κόβει, είναι πως η κουλτούρα της αυτοδικίας αν εμπεδωθεί σε μαζική κλίμακα, θα κάνει τη βία ακόμα πιο προσιτή σε μεγαλύτερες μάζες. Και αυτό δεν θα αφορά μόνο τον ιδιοκτήτη που τον κλέβει ο ληστής αλλά και τον θιγμένο σε ένα καυγά που θα θεωρεί δικαίωμα του (μιας και έτσι έμαθε) να πλακώσει στις μπουνιές τον απέναντι, ή να του βγάλει και όπλο, προτού να σκεφτεί άλλες πιο ψύχραιμες εναλλακτικές διευθέτησης της διαφοράς.
Ως τώρα είμαστε ένας λαός θερμόαιμος, που ρίχνει τα μπινελίκια του ή παίζει και καμιά μπουνιά σε εξτρίμ καταστάσεις, αλλά σίγουρα δεν είμαστε λαός που επιλέγει τη δολοφονική μανία με την πρώτη. Όσοι χαίρονται και υπερασπίζονται την αυτοδικία, ανοίγουν αυτόματα το δρόμο προς αυτό που περιγράφω.
δλδ αν παραμείνει προνόμιο λίγων κ εκλεκτών δεν υπάρχει θέμα -το πρόβλημα είναι αν αρχίσουν να την ασκούν κ αλλοι .
ίσως για να μη γίνουμε ζουγκλα
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Βινόσαυρος έγραψε: 23 Σεπ 2018, 18:35
δεν ισχύει αυτό που λες στο ευρωπαϊκο δικαιο
Τα όσα λέω για το δικαίωμα του αμυνόμενου είναι η άποψη μου. Δεν είναι οι νόμοι που ισχύουν εδώ, ούτε είπα ότι είναι. Απαντώ στα συναισθηματικά λογύδρια και στις ηθικές κρίσεις. Το νομικό σκέλος θα κριθεί από τα δικαστήρια κι όχι από τους διαδικτυακούς κριτές που βγάζουν πορίσματα χωρίς να ξέρουν, όπως εξηγώ στην πρώτη παράγραφο.
ενταξει, έγραψα ευρωπαϊκό πολιτισμό, το εσβησα και το έκανα ευρωπαϊκό δίκαιο
το επαναφέρω λοιπόν, μιλάμε για αρχές περι αξιας της ανθρωπινης ζωής ενός ολόκληρου πολιτισμού
και αυτός ο πολιτισμός είναι ότι πιο κοντινό έχουμε σήμερα στο να είμαστε άνθρωποι
Άνθρωποι είναι και στην Αμερική κι έχουν άλλη στάση. Εσύ μπορεί να προτιμάς ένα νομικό σύστημα έναντι ενός άλλου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς αυθαίρετα να υποθέτεις πως το ένα είναι απάνθρωπο και το άλλο ανθρώπινο. Πρέπει να επιχειρηματολογήσεις για αυτό.
Κλωτσιές και στομπινγκ στο κεφάλι κάποιου και μάλιστα πάνω σε σπασμένα γυαλιά.
Αυτές οι εικόνες φέρνουν στο μυαλό βίντεο προ 5-6 ετών σε χώρα της κεντρικής Αμερικής που κάποιοι ρίχνουν οινόπνευμα και καίνε μια γυναίκα ύποπτη για ληστεία μπροστά σε καμιά 100αριά άτομα που κοιτάνε το θέαμα.
Και λες, εμείς εδώ έχουμε άλλο επίπεδο ποτέ δεν θα βλέπαμε τέτοιες σκηνές στην Ελλάδα.
Και όμως.....
Αυτή η χώρα πάντα είναι γεμάτη εκπλήξεις.
μέχρι τώρα δεν είχα τολμήσει να δω το βιντεο το οποίο είχε σκληρές εικόνες
μιλάμε για ζωα.
Για τον οδοντίατρο είπες τίποτα εσύ;
οριστε;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Η κίνηση που κάνει μου θύμισε τον νεοναζί στο "american history"
Ε ρε και αποδειχτεί τίποτα παραπάνω για τον κοσμηματοπώλη.
Ηδη ακουγονται διαφορα - η μία περίπτωση αληθοφανής και με αρκετες πιθανότητες να είναι ετσι - θα περιμένουμε μιας και είναι εύκολο να το επιβεβαιώσει αν ισχύει η ανάκριση.
θα ακουστουν πολλα.
διαβαζα το πρωι στο φεισμπουκ οτι ο καταστηματαρχης ειχε ενα γιο ο οποιος δολοφονηθηκε σε αυτο το μαγαζι πριν 20 χρονια σε ενοπλη ληστεια
Αυτό είναι ελαφρυντικό. Έτσι κι αλλιώς όπως προανέφερα πρέπει να έχει ελαφρυντικά οκαθένας σε τέτοια περίπτωση.
Αλλά λένε κι άλλα, ότι το πράκανε αυτός. Ότι δεν πήγε να ληστέψει ο άλλος.
δλδ αν παραμείνει προνόμιο λίγων κ εκλεκτών δεν υπάρχει θέμα -το πρόβλημα είναι αν αρχίσουν να την ασκούν κ αλλοι .
Φυσικά και είναι πρόβλημα γιατί αν η ανασφάλεια σήμερα είναι χ, με περισσότερη βία θα είναι 5χ, 10χ κοκ και το ίδιο θα συμβαίνει και για τις πιθανότητες ο καθένας μας να βρεθεί σε επικίνδυνες καταστάσεις.
Τα όσα λέω για το δικαίωμα του αμυνόμενου είναι η άποψη μου. Δεν είναι οι νόμοι που ισχύουν εδώ, ούτε είπα ότι είναι. Απαντώ στα συναισθηματικά λογύδρια και στις ηθικές κρίσεις. Το νομικό σκέλος θα κριθεί από τα δικαστήρια κι όχι από τους διαδικτυακούς κριτές που βγάζουν πορίσματα χωρίς να ξέρουν, όπως εξηγώ στην πρώτη παράγραφο.
ενταξει, έγραψα ευρωπαϊκό πολιτισμό, το εσβησα και το έκανα ευρωπαϊκό δίκαιο
το επαναφέρω λοιπόν, μιλάμε για αρχές περι αξιας της ανθρωπινης ζωής ενός ολόκληρου πολιτισμού
και αυτός ο πολιτισμός είναι ότι πιο κοντινό έχουμε σήμερα στο να είμαστε άνθρωποι
Άνθρωποι είναι και στην Αμερική κι έχουν άλλη στάση. Εσύ μπορεί να προτιμάς ένα νομικό σύστημα έναντι ενός άλλου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς αυθαίρετα να υποθέτεις πως το ένα είναι απάνθρωπο και το άλλο ανθρώπινο. Πρέπει να επιχειρηματολογήσεις για αυτό.
Δε χρειάζεται να το συνεχίσω. Πάντως δε μιλάω για το νομικό συστημα αλλά για τον πολιτισμό. Τέλος πάντων.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
δλδ αν παραμείνει προνόμιο λίγων κ εκλεκτών δεν υπάρχει θέμα -το πρόβλημα είναι αν αρχίσουν να την ασκούν κ αλλοι .
Φυσικά και είναι πρόβλημα γιατί αν η ανασφάλεια σήμερα είναι χ, με περισσότερη βία θα είναι 5χ, 10χ κοκ και το ίδιο θα συμβαίνει και για τις πιθανότητες ο καθένας μας να βρεθεί σε επικίνδυνες καταστάσεις.
Οπότε η επαναστατική καλή βία παραμένει η η βία του κάθε πγοοδευτικού - αλλωστε εργαλείο απαραίτητο είναι και απαγορεύεται να αντιδράσεις σε αυτή γιατί θα είσαι κακό παιζάκι.
Βινόσαυρος έγραψε: 23 Σεπ 2018, 18:49
ενταξει, έγραψα ευρωπαϊκό πολιτισμό, το εσβησα και το έκανα ευρωπαϊκό δίκαιο
το επαναφέρω λοιπόν, μιλάμε για αρχές περι αξιας της ανθρωπινης ζωής ενός ολόκληρου πολιτισμού
και αυτός ο πολιτισμός είναι ότι πιο κοντινό έχουμε σήμερα στο να είμαστε άνθρωποι
Άνθρωποι είναι και στην Αμερική κι έχουν άλλη στάση. Εσύ μπορεί να προτιμάς ένα νομικό σύστημα έναντι ενός άλλου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς αυθαίρετα να υποθέτεις πως το ένα είναι απάνθρωπο και το άλλο ανθρώπινο. Πρέπει να επιχειρηματολογήσεις για αυτό.
Δε χρειάζεται να το συνεχίσω. Πάντως δε μιλάω για το νομικό συστημα αλλά για τον πολιτισμό. Τέλος πάντων.
O οποίος αντανακλάται στο νομικό σύστημα. Άμα ο πολιτισμός δεν έχει κάποια πραγματική αντανάκλαση δε σημαίνει τίποτα. Εσύ ανέφερες εξαρχής το νομικό σύστημα ως απάντηση σ' ένα κομμάτι του ποστ μου που έκανα ηθική αξιολόγηση και δεν ισχυρίστηκα κάτι για τους νόμους. Εάν έχεις κάποια κριτική να κάνεις σε αυτήν μπορείς να την κάνεις και να εξηγήσεις που κάνω λάθος, αντί να συνθηματολογείς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Uppercut την 23 Σεπ 2018, 19:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.