Σελίδα 93 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2019, 13:42
από Μηχανικός
enterprise-psi έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:24
Μιλάμε για γενικά στον κόσμο ή Ελλάδα; Γιατί έβαλα βενζίνη Κατεχάκη , και το αμάξι δεν ανέβαινε στα βουνά στα Τρίκαλα Κορινθίας, κάτι έπαθε λέω , μετά έβαλα βενζίνη στην Βυτίνα και απογειώθηκε , τουλάχιστον με το ρεύμα δεν παίζει να σου βάλλουν νερωμενο
Παίζει να είναι «νερωμένες» οι μπαταρίες του αυτοκινήτου σου.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2019, 13:49
από Dwarven Blacksmith
Μηχανικός έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:17
EKPLIKTIKOS έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:12
Μηχανικός έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:07
Άλλη παπαριά των ηλεκτρικών που την κρύβουν.
Οι μέγιστες αυτονομίες σε χιλιόμετρα που δίνουν οι κατασκευαστές, είναι για χαμηλές ταχύτητες.
Στις υψηλές ταχύτητες των εθνικών οδών, που η αεροδυναμική αντίσταση είναι μεγάλη, οπότε είναι μεγάλη και η κατανάλωση ενέργειας, η αυτονομία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πολύ μικρότερη.
Δηλαδή τα πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των εκαντοντάδων ίππων δεν θα φτάσουν ποτέ από Αθήνα στην Λάρισα αν τρέχουν στην εθνική.
Θα πηγαίνουν πιο αργά και από τα σμάρτ για να φτάσουν.
Αυτη η παπαρια δεν ειναι μονο των ηλεκτρικών. Λες και στα αλλα δεν κοροϊδεύουν τον κοσμο με τις καταναλώσεις
Υπάρχει μια διαφορά.
Το συμβατικό θα καθυστερήσει 3 λεπτά να βάλει βενζίνη.
Το ηλεκτρικό θα καθυστερήσει 45 λεπτά στην καλύτερη περίπτωση για να φορτίσει αν βρεί σταθμό με σύγχρονο μεγάλο φορτιστή.
Αυτό που σε λένε και κάνεις το κορόιδο είναι ότι "200 χλμ εκτός πολής" για τα ηλεκτρικά, ισούται με "200 χλμ εκτός πολής" για τα ΜΕΚ.
Δεν έχουν μετρηθεί με διαφορετικό τρόπο ώστε να πεις ότι το ένα πρέπει να πηγαίνει πιο αργά από το άλλο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2019, 15:33
από Nandros
Μηχανικός έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:17
EKPLIKTIKOS έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:12
Μηχανικός έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:07
Άλλη παπαριά των ηλεκτρικών που την κρύβουν.
Οι μέγιστες αυτονομίες σε χιλιόμετρα που δίνουν οι κατασκευαστές, είναι για χαμηλές ταχύτητες.
Στις υψηλές ταχύτητες των εθνικών οδών, που η αεροδυναμική αντίσταση είναι μεγάλη, οπότε είναι μεγάλη και η κατανάλωση ενέργειας, η αυτονομία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πολύ μικρότερη.
Δηλαδή τα πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των εκαντοντάδων ίππων δεν θα φτάσουν ποτέ από Αθήνα στην Λάρισα αν τρέχουν στην εθνική.
Θα πηγαίνουν πιο αργά και από τα σμάρτ για να φτάσουν.
Αυτη η παπαρια δεν ειναι μονο των ηλεκτρικών. Λες και στα αλλα δεν κοροϊδεύουν τον κοσμο με τις καταναλώσεις
Υπάρχει μια διαφορά.
Το συμβατικό θα καθυστερήσει 3 λεπτά να βάλει βενζίνη.
Το ηλεκτρικό θα καθυστερήσει 45 λεπτά στην καλύτερη περίπτωση για να φορτίσει αν βρεί σταθμό με σύγχρονο μεγάλο φορτιστή.
Ρε Μηχανικέ, τέτοια βαριά αρτηριοσκλήρωση και κολλημένη νοοτροπία από άνθρωπο της πιάτσας και των κατασκευών δεν την περίμενα από σένα.
Κάνεις σαν να έχεις βαριά συμφέροντα να χάσεις και πολλά λεφτά με την ηλεκτροκίνηση! Νισάφι πια!
Το ηλ/κό το φορτώνεις κάθε βράδυ στο σπίτι σου και δεν σταματάς στο βενζινάδικο.
Σε μεγάλο ταξίδι, δεν θα σταματήσεις στα μισά για ξεκούραση και καφέ; Όλο αυτό είναι 30-60 λεπτά. Εκείνη την ώρα θα φορτίζεται και το αυτοκίνητο.
Αηδία κατάντησες με την γκρίνια και την αντίδραση σου!
Nandros έγραψε: 02 Ιούλ 2019, 23:04
'
Μια νέα εποχή για την ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας εγκαινιάζει η εγκατάσταση 12 ταχυφορτιστών σε πρατήρια καυσίμου της Motor Oil.
Συγκεκριμένα τα πρατήρια έχουν τοποθετήσει τους φορτιστές ABB Terra 54 High Voltage, τάσης μέχρι 900 Volt, που είναι ικανοί να φορτίσουν ένα αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του μέσα σε μόνο 20 λεπτά.
Οι φορτιστές είναι εγκατεστημένοι σε πρατήρια αυτοκινητοδρόμων και καλύπτουν σημαντικό μέρος του οδικού δικτύου στην Ελλάδα. Αναλυτικά βρίσκονται στα ακόλουθα σημεία:
AVIN - ΣΕΑ Ευηνοχωρίου και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Επισκοπικού και στα 2 ρεύματα
Shell - ΣΕΑ Αταλάντης και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Σοφάδες και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Φιλιππιάδας και στα 2 ρεύματα
Έτσι το κρίσιμο θέμα της αυτοδυναμίας των οχημάτων λύνεται με την επαρκή κάλυψη του οδικού δικτύου στην ΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης και στην Ιονία Οδό. Ένα αυτοκίνητο που ταξιδεύει π.χ. για τα Γιάννενα μπορεί να εφοδιαστεί εύκολα και γρήγορα στο πρατήριο AVIN του Ευηνοχωρίου και να ολοκληρώσει με άνεση το ταξίδι του.
Έτσι τα προβλήματα που κρατούσαν μέχρι τώρα χαμηλά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα σιγά σιγά μπορούν να ξεπεραστούν καθώς η κάλυψη του δικτύου εξελίσσεται και ο χρόνος φόρτισης μικραίνει. Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πυρετωδώς για την παροχή μίας μεγάλης γκάμας αυτοκινήτων.
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/ar ... l-7731992/

Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2019, 03:49
από Ορέστης 35
Nandros έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 15:33
Μηχανικός έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:17
EKPLIKTIKOS έγραψε: 17 Νοέμ 2019, 12:12
Αυτη η παπαρια δεν ειναι μονο των ηλεκτρικών. Λες και στα αλλα δεν κοροϊδεύουν τον κοσμο με τις καταναλώσεις
Υπάρχει μια διαφορά.
Το συμβατικό θα καθυστερήσει 3 λεπτά να βάλει βενζίνη.
Το ηλεκτρικό θα καθυστερήσει 45 λεπτά στην καλύτερη περίπτωση για να φορτίσει αν βρεί σταθμό με σύγχρονο μεγάλο φορτιστή.
Ρε Μηχανικέ, τέτοια βαριά αρτηριοσκλήρωση και κολλημένη νοοτροπία από άνθρωπο της πιάτσας και των κατασκευών δεν την περίμενα από σένα.
Κάνεις σαν να έχεις βαριά συμφέροντα να χάσεις και πολλά λεφτά με την ηλεκτροκίνηση! Νισάφι πια!
Το ηλ/κό το φορτώνεις κάθε βράδυ στο σπίτι σου και δεν σταματάς στο βενζινάδικο.
Σε μεγάλο ταξίδι, δεν θα σταματήσεις στα μισά για ξεκούραση και καφέ; Όλο αυτό είναι 30-60 λεπτά. Εκείνη την ώρα θα φορτίζεται και το αυτοκίνητο.
Αηδία κατάντησες με την γκρίνια και την αντίδραση σου!
Nandros έγραψε: 02 Ιούλ 2019, 23:04
'
Μια νέα εποχή για την ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας εγκαινιάζει η εγκατάσταση 12 ταχυφορτιστών σε πρατήρια καυσίμου της Motor Oil.
Συγκεκριμένα τα πρατήρια έχουν τοποθετήσει τους φορτιστές ABB Terra 54 High Voltage, τάσης μέχρι 900 Volt, που είναι ικανοί να φορτίσουν ένα αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του μέσα σε μόνο 20 λεπτά.
Οι φορτιστές είναι εγκατεστημένοι σε πρατήρια αυτοκινητοδρόμων και καλύπτουν σημαντικό μέρος του οδικού δικτύου στην Ελλάδα. Αναλυτικά βρίσκονται στα ακόλουθα σημεία:
AVIN - ΣΕΑ Ευηνοχωρίου και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Επισκοπικού και στα 2 ρεύματα
Shell - ΣΕΑ Αταλάντης και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Σοφάδες και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Φιλιππιάδας και στα 2 ρεύματα
Έτσι το κρίσιμο θέμα της αυτοδυναμίας των οχημάτων λύνεται με την επαρκή κάλυψη του οδικού δικτύου στην ΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης και στην Ιονία Οδό. Ένα αυτοκίνητο που ταξιδεύει π.χ. για τα Γιάννενα μπορεί να εφοδιαστεί εύκολα και γρήγορα στο πρατήριο AVIN του Ευηνοχωρίου και να ολοκληρώσει με άνεση το ταξίδι του.
Έτσι τα προβλήματα που κρατούσαν μέχρι τώρα χαμηλά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα σιγά σιγά μπορούν να ξεπεραστούν καθώς η κάλυψη του δικτύου εξελίσσεται και ο χρόνος φόρτισης μικραίνει. Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πυρετωδώς για την παροχή μίας μεγάλης γκάμας αυτοκινήτων.
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/ar ... l-7731992/

Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.
.
Αυτες τις κολλημενες νοοτροπιες μαχεται ο φιλος μου ο σεισμικ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2019, 14:03
από Nandros
Ορέστης 35 έγραψε: 19 Νοέμ 2019, 03:49
Αυτες τις κολλημενες νοοτροπιες μαχεται ο φιλος μου ο
σεισμικ.
Τώρα ψώνισες από σβέρκο!
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 09:18
από Μηχανικός
Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου στην Ελλάδα φέρνουν τα ΕΛΠΕ
https://www.michanikos-online.gr/%cf%84 ... _BF+_CF_85_
Το υδρογόνο αποτελεί σύμφωνα με τους ειδικούς το καύσιμο του μέλλοντος και αφορά την μεθεπόμενη γενιά της καθαρής κίνησης, μετά την ηλεκτροκίνηση και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 10:40
από enterprise-psi
Και τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου, ηλεκτρικά είναι
Επίσης ποια είναι η διάφορα της ηλεκτροκίνησης και των ηλεκτρικών αυτοκίνητων;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 10:42
από Μηχανικός
enterprise-psi έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 10:40
Και τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου, ηλεκτρικά είναι
Επίσης ποια είναι η διάφορα της ηλεκτροκίνησης και των ηλεκτρικών αυτοκίνητων;
Τα 500 κιλά των μπαταριών που κουβαλάς, η αυτονομία, ο χρόνος φόρτισης και να βρεις πρίζα, είναι το πρόβλημα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 10:46
από Ασέβαστος
enterprise-psi έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 10:40
Επίσης ποια είναι η διάφορα της ηλεκτροκίνησης και των ηλεκτρικών αυτοκίνητων;
να ρωτηθουν οι "ειδικοι"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 11:55
από enterprise-psi
Οι κυψέλες , το τανκ που κρατάει υγροποιημένο υδρογόνο, δεν ζυγίζουν τίποτα , άσε που σε κάθε γωνία υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου
Πέρα από την πλάκα στηρίζουμε ηλεκτροκίνηση, και ας εχει ποντίκια να τρέχουν σε μύλους μέσα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 12:21
από Awesomatic
Μηχανικός έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 09:18
Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου στην Ελλάδα φέρνουν τα ΕΛΠΕ
https://www.michanikos-online.gr/%cf%84 ... _BF+_CF_85_
Το υδρογόνο αποτελεί σύμφωνα με τους ειδικούς το καύσιμο του μέλλοντος και αφορά την μεθεπόμενη γενιά της καθαρής κίνησης, μετά την ηλεκτροκίνηση και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ήταν η επόμενη, έγινε η μεθεπόμενη και σιγά σιγά θα γίνει η μεθμεθεπόμενη

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 12:30
από ST48410
Awesomatic έγραψε: 23 Νοέμ 2019, 12:21
Ήταν η επόμενη, έγινε η μεθεπόμενη και σιγά σιγά θα γίνει η μεθμεθεπόμενη
Μωρέ ας γίνει και αύριο. Ποιος τους εμποδίζει; Ας φτιάξουν αξιόλογα αυτοκίνητα σε λογικές τιμές και σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου και να δούμε τι συμφέρει οικονομικά και να προχωρήσουμε. Ούτως ή άλλως δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες να πληγούν από την μία τεχνολογία ή την άλλη. Και είμαστε τόσο μικρή αγορά που κανείς δεν θα προκρίνει συγκεκριμένη τεχνολογία για πάρτι μας.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 13:22
από Νon4me
Τα εχουμε ξαναπει ειναι το μέλλον , στο οποίο θα γελάνε με μάς που βαζουμε βενζίνη και πιο πέρα θα γελάνε με αυτους που γεμίζαν μπαταρίες καθως θα υπάρχει πηγή ενεργειας που θα κρατά όσο και η εγγυηση του κάρου .
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 14:02
από Last Veteran
Το υδρογόνο για μικρές εφαρμογές (αυτοκίνητα, φορτηγά, μοτοσυκλέτες) θα είναι ασύμφορο. Επίσης τα υδρογόνα ηλεκτροκινητα είναι κι αυτά. Δεν θα υπάρξει "μεθεπόμενη" κίνηση από τις μπαταρίες. Σε 100 χρόνια ναι. Όταν σε μια 30ετια θα υπάρχουν μπαταρίες της τάξεως των 2Mwh ανά αυτοκίνητο τι να το κάνετε το υδρογονο ρε καγκούρια της συμφοράς;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2019, 19:08
από enterprise-psi
Και τι ποσά ενέργειας χρειάζεται για να δημιουργήθει υγρό υδρογόνο .