Σελίδα 91 από 325

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 12:27
από Leporello
Πτολεμαίος έγραψε: 02 Μαρ 2023, 12:17
killzone έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:16
sharp έγραψε: 01 Μαρ 2023, 23:15Ο οδηγός δεν κατάλαβε ότι μπήκε στη λάθος γραμμή; Αν είναι τόσο στάνταρ τα πράγματα...
Ελα ντε....και το αλλο δεν μπορω να καταλαβω...τρενο με τρενο οταν καταλαβαν οτι συναντιουνται γιατι δεν πατησαν φρενα ;
Η μάζα ενός κινουμένου με 150χαω τρένου είναι χιλιάδες τόνοι, οι οποίοι σε συνδυασμό με τον χαμηλό συντελεστή τριβής τροχού/ραγας δεν φρεναρουν με τίποτα.
Έτσι όπως κινούνταν και τα δύο, με συνδυασμένη ταχύτητα 300χαω, αμφιβάλλω αν έφταναν 2 χιλιόμετρα απόστασης για να φρεναρουν.
Κατά πάσα πιθανότητα έχεις δίκιο και το δυστύχημα δεν ήταν δυνατόν να αποφευχθεί. Ομως αν υπήρχε προειδοποίηση, έστω και ατελές φρενάρισμα θα είχε σαν αποτέλεσμα λιγότερους νεκρούς. Το ίδιο ισχύει γιά όλα τα ατυχήματα και τις φυσικές καταστροφές. Δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθούν 100%, αλλά το να περιορισθούν τα θύματα είναι εξ ίσου σημαντικό.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 12:28
από Antipnevma
foscilis έγραψε: 01 Μαρ 2023, 20:38
Antipnevma έγραψε: 01 Μαρ 2023, 20:25
foscilis έγραψε: 01 Μαρ 2023, 20:23

Απο φορολογικη αποψη κυριως σε εμενα.
Δεν πληρώνεις μόνο εσύ φόρους
Γι' αυτο λεω "κυριως", πρεπει να ειναι αλλα εκατο-διακοσια ατομα που πληρωνουν τα ιδια.
🤦🏻‍♂️

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2023, 12:30
από Gherschaagk
vatraxos έγραψε: 02 Μαρ 2023, 12:26
taxalata xalasa έγραψε: 02 Μαρ 2023, 10:03
vatraxos έγραψε: 02 Μαρ 2023, 09:59

Πού υπάγεται ο σταθμάρχης; Στον ΟΣΕ; Γιατί δεν έχει ήδη συλληφθεί ο διοικητής; Μπορεί κανείς να μας πει τι γράφουν για τις ποινικές του ευθύνες τα ΜΜΕ;
στην ΚΝΔ... ενα ακομα ανικανο κομματοσκυλο... ειχες μπασκετμπολιστα και δικηγορους για υπουργους υγειας, για να κανουν το «αγροτικο τους» στην εξουσια και σε ενοχλει που υπαγεται ο σταθμαρχης;
Δεν με ενοχλεί πού υπάγεται. Ρωτάω πού υπάγεται και γιατί, αν δεν έχει γίνει ήδη, δεν έχει συλληφθεί ο διοικητής της υπηρεσίας του (ΕΡΓΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ/ΣΚΑΤΟΣΕ, ό,τι στο διάολο υπηρεσία υπάγεται).
Νομίζω εννοείς τον Βίνη, ο οποίος παραιτήθηκε ήδη.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 05:18
από Echelon
Στο μεταξύ ο ταλαίπωρας έκοψε λάσπη μόλις πήρε χαμπάρι ότι ο Βινης είναι groupie του ευφυέστατου κυρίου Μητσοτάκη. Μιλάμε για κανονικούς δούλους.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 05:51
από Γάταρος
Otto Weininger έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:05 Τα είχανε γαμησει όλα οι γύφτοι. Εδώ απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή Νικολόπουλου το 2017, περί καθυστερήσεων


Εικόνα
Lugozzi έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:58
Σέλευκας έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:43 οταν δεν υπάρχει τρόπος να ανάβει ένα λαμπάκι οταν πρέπει επειδή οι γύφτοι κλέβουν τα καλώδια ναι αυτοί φταίνε.
ισχύει αυτό?
https://twitter.com/iamvosgr/status/1631426751640346624

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 05:55
από Γάταρος

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 06:38
από Πτολεμαίος
Otto Weininger έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:13
talaipwros έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:09
Otto Weininger έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:07

Αν πάθει εγκεφαλικό ο οδηγός του ΚΤΕΛ ;
Αν πάθει εγκεφαλικό οδηγός του τρένου;
ιδιο ειναι;
Όχι. Άλλοτε μπορεί να έχει χειρότερο αποτέλεσμα άλλοτε καλύτερο.
Βραδινό δρομολόγιο ΚΤΕΛ Κόρινθος - Αθήνα, εγκεφαλικό ο οδηγός την ώρα που περνάνε στην Κακια Σκάλα.

Εγκεφαλικό ο οδηγός του ΗΣΑΠ και δεν φρενάρει ποτέ την ώρα που μπαίνει στον σταθμό με τιγκα κόσμο μέσα και τιγκα να περιμένει στην πλατφόρμα.

Καταλάβεις τι εννοώ.

Κατά τα άλλα συμφωνώ στη γενική ιδέα αυτού που λες.
Και γαμησι σε όποιον διόρισε το ηλίθιο.
Ένα τρένο φρενάρει πολύ πριν μπει στο σταθμό, επίσης τα τρένα (πρέπει να) έχουν dead man's switch, τα ΚΤΕΛ κινούνται με πολύ μικρότερη ταχύτητα και μικρότερη μάζα οχήματος. Στην τελική αυτοί οδηγανε, δεν κάθονται σε μια καρέκλα σε κάποιο γραφείο.
Άμα είναι ετσι και αφού υπάρχει ούτως ή άλλως κίνδυνος σε ΚΤΕΛ και συρμούς τότε να αναθετουμε και τον χειρισμό πυρηνικών αντιδραστηρων σε ένα άτομο και άμα συμβεί το μοιραίο θα λέμε "ναι αλλά στα ΚΤΕΛ".

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 06:47
από panos291
Τι περιμένουν τόσα χρόνια για να κάνουν κακούργημα και μάλιστα ως τρομοκρατική ενέργεια τους βανδαλισμους στις υποδομές του ΟΣΕ, και και το οποιο να τιμωρείται με τουλάχιστον 20 χρόνια κάθειρξη?
Ειναι η δεύτερη καλύτερη λύση, μετά φυσικά της προληπτικής..

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 07:34
από George_V
Tο βάζω και εδώ μόνο και μόνο για να δούμε πόσο πάτο έχει πιάσει η Ελ δημοσιοκαφριλα και οι Ελ δημοσιοκαφροι.


Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 07:46
από Scouser
foscilis έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:35
Scouser έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:22 [img]https://i.postimg.cc/Sj0gCyB9/FB-I ... .jpg[/img]

Η Ελλάδα 2.0, η Ελλάδα του δημιουργικού εκσυγχρονισμού, η Ελλάδα της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.
Θα του έδειχναν οθόνες να παίζουν demo και ανθρώπους να υποκρίνονται ότι το κουμπί που πάτησαν έκανε κάτι και να μιλάνε σε ανύπαρκτα άτομα μέσα από νεκρές γραμμές. Τέτοια ξεφτιλίκια ούτε σε επίσκεψη Μεγάλου Ηγέτη σε κομμουνιστικό καθεστώς γύρω στο 1950.
Φαντάσου τώρα σε πόσα άλλα τέτοια αντίστοιχα σόου που έχουν στηθεί όλη αυτή την τριετία υπάρχει η ίδια πραγματική κατάσταση από πίσω. 200 χρόνια ύπαρξης σχεδόν έχει φτάσει το μπουρδέλο και all things considered παίζει στα καλύτερά του από πλευράς οργάνωσης να ήταν επί Καποδίστρια και επί Βαυαροκρατίας.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 07:55
από George_V
καλά εδώ από το 1999 έχουν εγκαινιάσει 15 φορές το μετρό Θεσσαλονίκης

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 08:06
από Υδράργυρος
George_V έγραψε: 03 Μαρ 2023, 07:34 Tο βάζω και εδώ μόνο και μόνο για να δούμε πόσο πάτο έχει πιάσει η Ελ δημοσιοκαφριλα και οι Ελ δημοσιοκαφροι.

Λιγες μερες μετα το κολαζ του πολακη οι ιδιοι φροντισαν να μας αποδειξουν οτι καποτε πρεπει να τελειωνουμε με αυτους. Αρκετα λεφτα βγαλανε, μπορουνε να παρουνε συνταξη

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 08:08
από Υδράργυρος
Scouser έγραψε: 03 Μαρ 2023, 07:46
foscilis έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:35
Scouser έγραψε: 02 Μαρ 2023, 11:22 [img]https://i.postimg.cc/Sj0gCyB9/FB-I ... .jpg[/img]

Η Ελλάδα 2.0, η Ελλάδα του δημιουργικού εκσυγχρονισμού, η Ελλάδα της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.
Θα του έδειχναν οθόνες να παίζουν demo και ανθρώπους να υποκρίνονται ότι το κουμπί που πάτησαν έκανε κάτι και να μιλάνε σε ανύπαρκτα άτομα μέσα από νεκρές γραμμές. Τέτοια ξεφτιλίκια ούτε σε επίσκεψη Μεγάλου Ηγέτη σε κομμουνιστικό καθεστώς γύρω στο 1950.
Φαντάσου τώρα σε πόσα άλλα τέτοια αντίστοιχα σόου που έχουν στηθεί όλη αυτή την τριετία υπάρχει η ίδια πραγματική κατάσταση από πίσω. 200 χρόνια ύπαρξης σχεδόν έχει φτάσει το μπουρδέλο και all things considered παίζει στα καλύτερά του από πλευράς οργάνωσης να ήταν επί Καποδίστρια και επί Βαυαροκρατίας.
Ειναι τυχερος ο κουλης που δεν εγινε το ατυχημα την ωρα που βρισκοταν στο κεντρο τηλεδιοικησης που δε δουλευε. Θα επρεπε να ειχε παραιτηθει και ο ιδιος

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 08:24
από Otto Weininger
Δεν περάσανε ούτε 48 ώρες και ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε μπρος την μηχανή.

Όπως στο Μάτι που έβαζε τους κολλητούς του να παριστάνουν τους κατοίκους, έτσι και εδώ έβαλε τον τύπο που είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ να παριστάνει τον αντικειμενικό και να ο Τσίπρας τάχα να μην τον ξέρει και να ενημερώνεται. Μιλάμε για τον τύπο που από χθες λέει ψέματα σωρηδόν στα κανάλια

https://twitter.com/communakios/status/ ... TSNSA&s=19

Τόσο αδίστακτοι που απλά πήγαν χθες και κατέβασαν την σελίδα του στο site του ΣΥΡΙΖΑ



Εικόνα

Εικόνα


Ας δούμε τι έλεγε όμως ο ίδιος τυπος το 2017, όταν έγινε το ατύχημα στο τρένο με νεκρούς και τραυματίες:

https://twitter.com/NikosMichael6/statu ... BKx_Q&s=19

Εν τω μεταξύ ο τυπος όταν ξεπούλησε ο ΣΥΡΙΖΑ για 45 εκ. έλεγε ότι θα δώσει αγώνες:


Εικόνα


Προφανώς οι αγώνες του ήταν να γραφτεί στον ΣΥΡΙΖΑ.

Bonus: Αν αναρωτιέστε γιατί η ΡΑΣ έχει μείνει στο απυρόβλητο, η απάντηση είναι αυτή που μαντέψατε:

https://twitter.com/Johnnyhoston_2/stat ... IMEnQ&s=19

Bonus 2 :
Όταν ο Σαμαράς υπέγραψε την σύμβαση το 14 για 41.000.000 οι ζαίοι την πάγωσαν. Τους έβαλε κωλοχερο η Ευρώπη το 2015, την τράβηξαν ως το 2018 με νέο κωλοχερο και το κόστος μα ανεβαίνει στα 51.000.000. Καταληκτική ημερομηνία 2023 Μάρτιος.

Δύο φορές η ΝΔ το έτρεξε, μια το 2020 και μια το 2022.

Όσο για την Κομισιόν, τα είπαμε και χτες:
Αρμοδιότητα των εθνικών αρχών είναι να διερευνήσουν υπό ποιες συνθήκες έγινε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, τονίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ερωτηθείς σχετικά, ο εκπρόσωπος της Επιτροπής, αρμόδιος για θέματα μεταφορών, Ανταλμπέρ Γιανς, απάντησε: «Δεν θα είμαστε σε θέση να πούμε υπό ποιες συνθήκες θα μπορούσε να είχε αποτραπεί το δυστύχημα. Αυτό είναι το καθήκον των ερευνών που πρέπει να διεξαχθούν τώρα και αυτό είναι αρμοδιότητα των εθνικών αρχών. Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων είναι διαθέσιμος κατόπιν αιτήματος για να υποστηρίξει τις εθνικές αρχές εάν το ζητήσουν. Ωστόσο, η πρωταρχική ευθύνη ανήκει στις εθνικές αρχές».

Όσον αφορά τη διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας που κίνησε η Επιτροπή το Δεκέμβριο του 2020 και την απόφαση της Επιτροπής, στις 15 Φεβρουαρίου 2023, να παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο , ο ίδιος εκπρόσωπος τύπου εξήγησε ότι η απόφαση αυτή σχετίζεται με τη μη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής ρυθμιστικής αρχής σιδηροδρόμων και του διαχειριστή σιδηροδρομικών υποδομών (ΟΣΕ).

«Η σύναψη και δημοσίευση μιας τέτοιας συμφωνίας αποτελεί απαίτηση βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Αυτή η συμφωνία είναι πολύ σημαντική για τη διαφάνεια των επερχόμενων έργων στο δίκτυο των σιδηροδρομικών υποδομών. Είναι σημαντικό για τη διαφάνεια όσον αφορά τη χρήση των δημόσιων πόρων και αυτό δεν είναι κάτι που σχετίζεται ειδικά με την ασφάλεια των σιδηροδρόμων», ξεκαθάρισε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής.

«Δεν εξετάζουμε τις συμβάσεις έργων, αλλά τη μεταφορά της ευρωπαϊκής νομοθεσίας στο εθνικό δίκαιο», εξήγησε από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Επιτροπής, Ερίκ Μαμέρ.

Ειδικότερα, ο Ανταλμπέρ Γιανς εξήγησε ότι η διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας αφορά τη μη πλήρη συμμόρφωση των εθνικών αρχών με την Οδηγία για τον ενιαίο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χώρο, η οποία χρονολογείται από το 2012 και η οποία περιέχει συγκεκριμένες υποχρεώσεις.

Σύμφωνα με την Οδηγία για τον ενιαίο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χώρο, όλα τα κράτη-μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός.

Τέλος, ο εκπρόσωπος της Επιτροπής σημείωσε ότι η ΕΕ στηρίζει με κοινοτικούς πόρους την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι από το 2014 η ΕΕ έχει χρηματοδοτήσει 16 έργα μεταφορών στην Ελλάδα, με περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ, το 90% των οποίων αφορούν τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης, τρία έργα αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υποδομών προβλέπεται να χρηματοδοτηθούν με 130 εκατ. ευρώ

Re: Τραγωδία στα Τέμπη

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2023, 08:35
από Lugozzi
Εικόνα