Ο αστακος ηταν αυτο που αν χωριζες και δεν ξανακαταφερνες να βρεις συντροφο σε ενα μερος που σε στελναν θα γινοσουν ενα ζωο της επιλογης σου. το αλλο ηταν με το προβληματικο αγορι, ναι.ΓΑΛΗ έγραψε: 12 Ιαν 2024, 16:47Και για μένα οι ελληνικές του παραγωγές ήταν απλώς εκκρίσεις απωθημένων αλλά η Ευνοούμενη μου άρεσε. Κι επειδή κάτι θυμάμαι από αστακό και ελάφι (δεν θυμάμαι αν τις είδα μέχρι το τέλος) ο αστακός είχε ως θέμα μια κοινότητα και το ελάφι ένα προβληματικό παιδί;BILLO έγραψε: 12 Ιαν 2024, 16:28
Καποια μαλακια θα κανει παλι ο Λανθιμαρας προς χαριν των παλιων καλων ημερων της κουλτουρας και του weirdwave. Στο προηγουμενο ας πουμε δεν ειχε τελος. Ρε ενα τελος ρε μαστορα! Αλλα το ειδα ευχαριστα. Και αυτο και τον αστακο (αντε και το ελαφι σε καποιο βαθμο).
Σιγουρα και οι δυο αφηνουν μια αισθηση, μια αναμνηση, ειναι κατα καποιο τροπο μια εμπειρια εστω κι αν δεν ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο και νορμαλ μπορεις να απολαυσεις. Μια κλασσικη ταινια δρασης του χολιγουντ, βαρια εμπορικη*, οπως οι ταινιες των υπερηρωων της Μαρβελ ας πουμε, δεν αφηνουν ουτε αυτο, ειναι απλα σκουπιδια και χαμενος χρονος.
*Οι βαρια εμπορικες. Γιατι το Χολυγουντ εβγαλε ταινιαρες γενικα
