!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γιατί η Ελλάδα είναι Μπουρδέλο;

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Garcia
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2023, 04:09
Phorum.gr user: Garcia

Re: Γιατί η Ελλάδα είναι Μπουρδέλο;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Garcia »

Yπαρχουν πολλα παραδειγματα βιομηχανιων που εκλεισαν στην ελλαδα η μεταφερθηκαν σε γειτονικες χωρες,γιατι η χωρα ηταν τριμπουρδελο,με συνδικαλες,με φορομπηχτικη πολιτικη,με επιθετικη πολιτικη εισαγωγων που εφερνε ανταγωνισμο στις εγχωριες ελληνικες βιομηχανιες οι οποιες δεν μπορουσαν να αντεξουν.

Τι συμβαίνει με τα εργοστάσια που έκλεισαν στην Ελλάδα – Η αποβιομηχάνιση της χώρας μέσα από αριθμούς και επώνυμες μάρκες

Οι προβληματικές επιχειρήσεις

Στην Ελλάδα, αυτής της τάσης, είχε προηγηθεί η δημιουργία της γενιάς των προβληματικών επιχειρήσεων με την κυβέρνηση τότε του Ανδρέα Παπανδρέου να προχωρά στις κρατικοποιήσεις ιδιωτικών εταιρειών, οι οποίες στη συνέχεια κατέρρευσαν σαν χάρτινοι πύργοι: Η ΛΑΡΚΟ, η Πειραϊκή Πατραϊκή, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, η ESSO – Πάππας κ.ά.

Η Pirelli, ο Κεράνης, τα Μεταλλεία Σκαλιστήρη…

Την περίοδο 1991 – 1996 κλείνουν τα εργοστάσια τους στην Ελλάδα οι πολυεθνικές βιομηχανίες ελαστικών Pirelli στην Πάτρα (μετά πολυήμερες απεργίες των εργαζομένων) και στο τέλος της προαναφερόμενης εποχής η Goodyear στη Θεσσαλονίκη. Ο ιταλικός όμιλος έφυγε για την Τουρκία αφήνοντας στην αχαϊκή πρωτεύουσα 500 άνεργους.

Η ιστορία της ελληνικής βιομηχανίας έχει πολλές μελανές σελίδες όπως με το σβήσιμο από το χάρτι επιχειρήσεων σαν εκείνες της Πειραϊκής Πατραϊκής με 4.000 εργαζόμενους, τη Χαρτοβιομηχανία Λαδόπουλου (1.200 εργαζόμενοι), η καλτσοβιομηχανία Μάντισον (250 εργαζόμενοι), η Χαρτοποιία Αιγαίου (550 εργαζόμενοι), η βιομηχανία ενδυμάτων Ρετσίνα (300 εργαζόμενοι).

Ηχηρά λουκέτα ήταν κι εκείνα της δεκαετίας του ’80 όπως το κλείσιμο του εργοστασίου της Τεοκάρ στη Θεσσαλονίκη, τα κλωστήρια Φιλιατών, τα Μεταλλεία Σκαλιστήρη που βούλιαξαν την Εύβοια στην ανεργία, τα Μεταλλεία Φωκίδας, τα Πλαστικά Καβάλας και η Βιαμύλ.

Επίσης στη δεκαετία ’90 καταρρέουν η καπνοβιομηχανία Κεράνης, η Διεθνής Βιομηχανία Ενδυμάτων.

Η Κλωνατέξ και η Πίτσος

Η μεγάλη Κλωνατέξ θα συνδεθεί με το σκάσιμο της φούσκας του Χρηματιστηρίου το 2000, ενώ στην περίοδο πια της οικονομικής κρίσης παγώνει η τσιμινιέρα των τσιμέντων Χαλκίδας, κλείνει το εργοστάσιο Πετζετάκις, λουκέτο βάζει η Καπνοβιομηχανία Γεωργιάδης, ενώ από τη λαίλαπα των μνημονίων κάηκαν χαλυβουργίες στη χώρα μας, όπως η Hellenic Steel.

Πρόσφατα λουκέτα ήταν και αυτά της Πίτσος της BSH, της Shelman, ενώ αντίστοιχη ήταν και η μοίρα των εργοστασίων της ΔΕΛΤΑ, ΕΛΑΪΣ – Uniliver και Pepsico.

https://www.irafina.gr/ti-symvainei-me- ... es-markes/
Άβαταρ μέλους
Garcia
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2023, 04:09
Phorum.gr user: Garcia

Re: Γιατί η Ελλάδα είναι Μπουρδέλο;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Garcia »

Ποσες φορες υποσχεθηκαν επανιδρυση του κρατους,α?? :bored:
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”