Σελίδα 10 από 11

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 15:42
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιουν 2023, 09:03 Η Τογιότα είναι η κορυφαία εταιρία, σε όποια κατηγορία βγάζει αυτοκίνητο θα είναι συνήθως το καλύτερο (επίσης θα είναι ακριβό και συνήθως βαρετό). Αλλά έχει κρατήσει και μερικά αυτοκίνητα και φτηνά και καλά (και βαρετά) που κάνουν όλη τη βαριά δουλειά και ξελασπώνουν κόσμο παγκοσμίως, κυρίως το Hilux και το 70, και φυσικά το Κάμρι που είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των συνταξιούχων όλου του πλανήτη. Στα 65 θα πάρω κι εγώ ένα (με δέρμα χρώματος μπεζ-πεθαμενί). Στα σπορ αυτοκίνητα όμως η Τογιότα την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια γιατί φάγανε καρπαζιές και μπήκανε μέσα.

Η Χόντα έχει τρομερή παράδοση στους αξιόπιστους (και γενικά φανταστικούς) κινητήρες, από μηχανές του γκαζόν και αντλίες πισίνας μέχρι βιομηχανικές γεννήτριες και φόρμουλα 1.

Όλοι οι άλλοι γιαπωνέζοι δεν το τρώω ότι είναι αναγκαστικά αξιόπιστοι, είναι σαν όλους τους άλλους, βγάζουν καλά, μέτρια και κακά αυτοκίνητα.
ποιο ηταν το τελευταιο κακο η μετριο σουμπαρου, μιτσουμπισι;

ποιο νισσαν σκορπαει; ποιο νταιχατσου;

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 15:56
από Ασέβαστος
Chilloutbuddy έγραψε: 10 Ιουν 2023, 12:05
Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί :lol:
Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;
να πω εγω ενα λογο. γιατι δεν του φαινεται.

δηλαδη κυκλοφορεις και μοιαζεις με αγροτη απο το οχαιο, η νοικοκυρα που εχει βγει για ψωνια, η 50αρη οικογενειαρχη που παει την μηνιαια εκδρομη του με τα 3 παιδια και το σκυλο.

αλλα εισαι ο mcrae μεσα στο wrx, με διαφορετικο σουλουπι.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 16:12
από Ερμής
Ναι νομίζω το παλιό φορεστερ είναι κατι το μοναδικό που ποτέ δεν είχαν ούτε θα αποκτήσουν οι Ευρωπαίοι και γιαυτό είναι το μόνο μη ευρωπαϊκό που υπήρχε 1% πιθανότητα να πάρω.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 16:28
από Chilloutbuddy
Ασέβαστος έγραψε: 10 Ιουν 2023, 15:42 ποιο ηταν το τελευταιο κακο η μετριο σουμπαρου, μιτσουμπισι;

ποιο νισσαν σκορπαει; ποιο νταιχατσου;
το pathfinder
όποιο μάζντα ξεκινάει από "RX"
τα WRX ειδικά οι γενιές '15-'16
oτιδήποτε είχε CVT μέχρι πρόσφατα
To Mιράζ (ή Κολτ) στην Ελλάδα. Είχα ένα τέτοιο κάποτε, έβγαλε πρόβλημα στα κυλινδροκεφαλή ακριβώς μόλις τέλειωσε η εγγύηση και ο Σαρακάκης έκανε το κουνέλι. Το πήγα σε ένα μηχανικό και μου λέει τα μισά Κολτ έχουν το ίδιο πρόβλημα αλλά αν δε φοβάσαι νομίζω μπορώ να το φτιάξω με αυτό, ανοίγει ένα συρτάρι και βγάζει ένα εικοσάδραχμο. Απ'όσο ξέρω ακόμα μέσα στο μοτέρ είναι το κέρμα. Η νταϊχάτσου βγάζει και κανονικά αυτοκίνητα ή μόνο μίνι;

Να διευκρινήσω ότι τίποτα από αυτά δε θα με σταμάταγε απ'το να αγοράσω ένα από αυτά αν το γούσταρα, αλλά απ'την άλλη εγώ αγοράζω και VAG.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 16:39
από enterprise-psi
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 16:12 Ναι νομίζω το παλιό φορεστερ είναι κατι το μοναδικό που ποτέ δεν είχαν ούτε θα αποκτήσουν οι Ευρωπαίοι και γιαυτό είναι το μόνο μη ευρωπαϊκό που υπήρχε 1% πιθανότητα να πάρω.
nissan stagea nismo; :lol:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 16:45
από Chilloutbuddy
enterprise-psi έγραψε: 10 Ιουν 2023, 16:39
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 16:12 Ναι νομίζω το παλιό φορεστερ είναι κατι το μοναδικό που ποτέ δεν είχαν ούτε θα αποκτήσουν οι Ευρωπαίοι και γιαυτό είναι το μόνο μη ευρωπαϊκό που υπήρχε 1% πιθανότητα να πάρω.
nissan stagea nismo; :lol:
ντάξει βέβαια πρέπει να ψάξεις λίγο για να βρεις πιό άσχημο αυτοκίνητο, σα νεκροφόρα είναι
Εικόνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2023, 16:45
από Ερμής
enterprise-psi έγραψε: 10 Ιουν 2023, 16:39
Ερμής έγραψε: 10 Ιουν 2023, 16:12 Ναι νομίζω το παλιό φορεστερ είναι κατι το μοναδικό που ποτέ δεν είχαν ούτε θα αποκτήσουν οι Ευρωπαίοι και γιαυτό είναι το μόνο μη ευρωπαϊκό που υπήρχε 1% πιθανότητα να πάρω.
nissan stagea nismo; :lol:
Μπαααα. Και άσχημο και το είχε για κολατσιο το rs4avant. Το φορεστερ όμως πάει και χώμα, εκεί είναι η διαφορά

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2023, 10:37
από micmic
Αν κρίνουμε από μη επαγγελματίες που όμως χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους στις πιο δύσκολες συνθήκες (τακτικό off-roading) τότε η ιστορία που έχει αφήσει το Land Rover Defender είναι μάλλον αδύνατον να ξεπεραστεί. Τα Land Cruiser προσπαθούν αλλά δεν είναι καν κοντά.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2023, 20:20
από Orion22
micmic έγραψε: 13 Ιουν 2023, 10:37 Αν κρίνουμε από μη επαγγελματίες που όμως χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους στις πιο δύσκολες συνθήκες (τακτικό off-roading) τότε η ιστορία που έχει αφήσει το Land Rover Defender είναι μάλλον αδύνατον να ξεπεραστεί. Τα Land Cruiser προσπαθούν αλλά δεν είναι καν κοντά.
:smt023 αν αυτό εννοείς
Εικόνα

όχι τα καινούργια

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2023, 20:32
από Ασέβαστος
micmic έγραψε: 13 Ιουν 2023, 10:37 Αν κρίνουμε από μη επαγγελματίες που όμως χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους στις πιο δύσκολες συνθήκες (τακτικό off-roading) τότε η ιστορία που έχει αφήσει το Land Rover Defender είναι μάλλον αδύνατον να ξεπεραστεί. Τα Land Cruiser προσπαθούν αλλά δεν είναι καν κοντά.
τα defender αφησαν ιστορια γιατι στην εποχη τους δεν υπηρχε ανταγωνισμος. αυτο που ειναι αδυνατον να ξεπεραστει, ειναι η ποσοτητα διαφορικων που εχουν σκορπισει.

τα land cruiser ειναι ηδη πολυ μπροστα, σε ιστορια στο χωμα.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2023, 20:38
από Ερμής
Έχετε δει πόσο πάει το νέο defender;

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 09:04
από micmic
Ασέβαστος έγραψε: 13 Ιουν 2023, 20:32
micmic έγραψε: 13 Ιουν 2023, 10:37 Αν κρίνουμε από μη επαγγελματίες που όμως χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους στις πιο δύσκολες συνθήκες (τακτικό off-roading) τότε η ιστορία που έχει αφήσει το Land Rover Defender είναι μάλλον αδύνατον να ξεπεραστεί. Τα Land Cruiser προσπαθούν αλλά δεν είναι καν κοντά.
τα defender αφησαν ιστορια γιατι στην εποχη τους δεν υπηρχε ανταγωνισμος. αυτο που ειναι αδυνατον να ξεπεραστει, ειναι η ποσοτητα διαφορικων που εχουν σκορπισει.

τα land cruiser ειναι ηδη πολυ μπροστα, σε ιστορια στο χωμα.
Σε όλα τα Αφρικανικά πάρκα, τουλάχιστον μέχρι και πριν 10-15 χρόνια, ήταν το πιο συνηθισμένο αυτοκίνητο (συνυπολογίζοντας Series 2/3 και Defender). Μιλάμε για μοντέλα που σε πολλές περιπτωσεις είχαν κλείσει 30-40 χρόνια ζωής. Σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες συνεχούς καταπόνησης και με πολύ περιορισμένη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Αν σου χάλαγε κάτι τη δεκαετία του '80, έπρεπε να περιμένεις κάνα μήνα στην καλύτερη για ανταλλακτικό. Καταστροφικό όταν είχες νοικιάσει αυτοκίνητο για 20 μέρες σαφάρι ή όταν βασιζόσουν σ'αυτό για να βγάλεις τους πελάτες του lodge για game drive. Αλλά τα Land Rover series 3 και τα Defender ήταν σκυλιά, και επιπλέον υπήρχαν και πολλοί μηχανικοί που τα ήξεραν καλά.. Μόλις από το 2010-2015 και μετά έχει αρχίσει να γέρνει η πλάστιγγα υπέρ των Land Cruiser, αλλά 1) πρέπει να περάσουν καμμιά 20αριά χρόνια ακόμα για δούμε αν και πώς θα αντέχουν όπως άντεχαν τα Land Rover και 2) τώρα πλέον το δίκτυο διανομής ανταλλακτικών είναι πιο ανεπτυγμένο, ακόμα και στην Αφρική.

Δες εδώ που συχνάζουν οι masters του 4χ4: https://www.4x4community.co.za/forum/fo ... at-General
Κοίτα πόσες συζητήσεις υπάρχουν για Land Rover και πόσες για τις άλλες μάρκες. Κάποιοι από αυτούς έχουν κληρονομήσει τα Series 2 από τους πατεράδες ή τους παππούδες τους! Τα Land Cruiser πίνουν ακόμα γαλατάκι.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 09:11
από stergiosbik
Μονο που τα Defender Των τελευταιων χρονων θα σκορπισουν στο τσακ μπαμ αν τολμησουν να μπουν στις περιπετειες των προγονων τους.
Χωρια το οτι ειναι πανακριβα και δυσκολα στο να επισκευαστουν μιας και ειναι πολυπλοκα και φουλ στα ηλεκτρονικα.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 09:17
από Chilloutbuddy
Τα παλιά ντιφέντερ (όπως και τα ράνγκλερ) έγιναν δημοφιλή κι αξαγάπητα γιατί είναι σχετικά εύκολο να τα κάνεις σέρβις και να τα επιδιορθώσεις πολλές φορές μόνος σου, έχουν πολύ χώρο να δουλέψεις άνετα, πέφτεις από κάτω και αλλάζεις λάδια χωρίς ράμπα, αν θες να βάλεις κάτι πάνω απλά ανοίγεις τρύπες και το βιδώνεις όπου γουστάρεις κλπ
Και φυσικά έχουν σοβαρές ικανότητες εκτός δρόμου.

Κατά τ'άλλα ήταν και τα δύο τραγικά σαν αυτοκίνητα, η τογιότα τους πήρε τα σώβρακα με το λαντκρούζερ, και τώρα φτιάχνουν... κάτι άλλο, πάντως δεν έχει σχέση με τα παλιά ντιφέντερ. Και χρεώνουν ό,τι θέλουν, και το παίρνει η Πάρις Χίλτον και κάτι τέτοιοι.

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 09:29
από micmic
Εννοείται ότι δεν μιλάμε για τα καινούρια Defender. Άλλωστε ούτε τα τελευταία Land Cruiser έχουν σχέση με αυτά προ 20-30-40 ετών.