Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
sys3x έγραψε: 29 Σεπ 2021, 20:49
Στάθη, πλέον η παραδοσιακή ινδική μουσική αν και δεν είναι συνήθως γραμμένη θεωρείται πλέον και αυτή "σοβαρή" ή "λόγια"...
sys3x έγραψε: 29 Σεπ 2021, 20:49
Στάθη, πλέον η παραδοσιακή ινδική μουσική αν και δεν είναι συνήθως γραμμένη θεωρείται πλέον και αυτή "σοβαρή" ή "λόγια"...
Υπάρχει επεξεργασία κάποιας μορφής; Σε τι;
Θεωρείται κάτι σαν "κλασική" ινδική μουσική, έχουνε πάρα πάρα πολύ συγκεκριμένες φόρμες τις οποίες οι αντίστοιχοι "λόγιοι" τους έχουν αναπτύξει ανά τους αιώνες η οποία διδάσκεται κιόλας με αρκετή αυστηρότητα και προσήλωση.
sys3x έγραψε: 29 Σεπ 2021, 20:49
Στάθη, πλέον η παραδοσιακή ινδική μουσική αν και δεν είναι συνήθως γραμμένη θεωρείται πλέον και αυτή "σοβαρή" ή "λόγια"...
Υπάρχει επεξεργασία κάποιας μορφής; Σε τι;
Θεωρείται κάτι σαν "κλασική" ινδική μουσική, έχουνε πάρα πάρα πολύ συγκεκριμένες φόρμες τις οποίες οι αντίστοιχοι "λόγιοι" τους έχουν αναπτύξει ανά τους αιώνες η οποία διδάσκεται κιόλας με αρκετή αυστηρότητα και προσήλωση.
Δεν θέλω να σε κουράζω αλλά τεχνικές ερωτήσεις δεν μπορώ να κάνω στον καθένα. Έχει σε αυτές τις φόρμες που λες κάτι που μπορούμε να το πούμε επεξεργασίας; Αρχική ιδέα που πάει εδώ κι εκεί; Που σπάει σε τμήματα και κάνει άλλα πράγματα από αυτά; Έχει κάτι τέτοιο; Γιατί αυτό με τις φόρμες που λες μπορεί να σημαίνει πολλά και δεν ξέρω τι να υποθέσω.
Θεωρείται κάτι σαν "κλασική" ινδική μουσική, έχουνε πάρα πάρα πολύ συγκεκριμένες φόρμες τις οποίες οι αντίστοιχοι "λόγιοι" τους έχουν αναπτύξει ανά τους αιώνες η οποία διδάσκεται κιόλας με αρκετή αυστηρότητα και προσήλωση.
Δεν θέλω να σε κουράζω αλλά τεχνικές ερωτήσεις δεν μπορώ να κάνω στον καθένα. Έχει σε αυτές τις φόρμες που λες κάτι που μπορούμε να το πούμε επεξεργασίας; Αρχική ιδέα που πάει εδώ κι εκεί; Που σπάει σε τμήματα και κάνει άλλα πράγματα από αυτά; Έχει κάτι τέτοιο; Γιατί αυτό με τις φόρμες που λες μπορεί να σημαίνει πολλά και δεν ξέρω τι να υποθέσω.
Η σοβαρή μουσική οφείλει να έχει ρίζες στους λευκούς της κεντρικής Ευρώπης, εκτός από το να είναι γραμμένη και να εκτελείται από κάποιας μορφής πάρτας και αναγκαστικά κι όλα αυτά που αναφέρεις - μεταφέρεις εσύ.
Καταχραστικά μπορούμε να το πούμε και αυτό αλλά οκ δεν είναι λευκό ευρωπαϊκό - White supremacy ανώτερο πνευματικό προϊόν.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2021, 12:24
από AlienWay
Jolly Roger έγραψε: 29 Σεπ 2021, 17:53
πώς θα μεταφραστεί ο μεταμόντερνισμ στην ελληνική γραμματεία;
μιας και το μεταμοντερνισμός είναι πιασμένο από τον ποστμόντερνισμ
μήπως μεταμεταμοντερνισμός;
Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά προς το παρόν, έτσι το μεταφράσαμε εδώ
Ελα ρε συ ωραιο αλλα μαλλον εχουν βαλει και πολυ επεξεργασια μεσα, θα το προτιμουσα με λιγοτερες προσθεσεις.
Ασε και σκεφτομαι εδω και καιρο μια συνθεση με ακονισματα διαφορων μαχαιριων σε τροχο και μασατια. Καθε μαχαιρι και καθε μασατι βγαζει διαφορετικους ηχους και οι συνδυασμοι παρα πολλοι. Μονο που θελει πολυ χρονο και δουλεια για να βγει καποια καλη συνθεση.
Ελα ρε συ ωραιο αλλα μαλλον εχουν βαλει και πολυ επεξεργασια μεσα, θα το προτιμουσα με λιγοτερες προσθεσεις.
Ασε και σκεφτομαι εδω και καιρο μια συνθεση με ακονισματα διαφορων μαχαιριων σε τροχο και μασατια. Καθε μαχαιρι και καθε μασατι βγαζει διαφορετικους ηχους και οι συνδυασμοι παρα πολλοι. Μονο που θελει πολυ χρονο και δουλεια για να βγει καποια καλη συνθεση.
Δεν "φαίνεται" να έχει φάει καμμιά βαριά επεξεργασία, κάνα eq το πολύ πολύ.
Είμαστε ήδη πολύ μπροστά σου Σιντ, εμείς έχουμε επιστρατεύσει ήδη αλυσίδες και φεμιναζί () στο sampling.
Ξέρω ξέρω, θα με πεις τώρα ότι τις εκμεταλλευόμαστε και τις χρησιμοποιούμε σαν εργαλεία και δεν θα έχεις και άδικο, αλλά σε ρωτώ, και ντο να φτάμε;
Να πνίξουμε την καλλιτεχνική μας δημιουργικότητα για χάρη της Πατριαριαρχιάς;
Ε όχι, ζαμέ.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2021, 16:32
από sys3x
Πρέπει να ακούγονται όλες οι φωνούλες.
(έχω γράψει και ποίημα για αυτό το συγκεκριμένο θέμα αλλά δεν το δημοσιεύω, δεν θέλω να φέρω τον Χέλλη σε δύσκολη θέση γιαφτό).
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2021, 16:33
από hellegennes
Αυτό είναι cheat γιατί τα πλήκτρα της αριθμομηχανής, όπως και των περισσότερων πληκτρολογίων τέτοιου τύπου είναι ήδη συγκεκριμένες νότες.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2021, 16:36
από sys3x
dtmf σίγκναλινγκ λέγεται και δεν είναι τσητ Χέλλη.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2021, 16:43
από hellegennes
Γιατί δεν είναι τσητ; Ποια η διαφορά από το να πατήσω τα αντίστοιχα πλήκτρα σε keyboard;
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2021, 14:43
από ST48410
sys3x έγραψε: 01 Οκτ 2021, 16:26
Δεν "φαίνεται" να έχει φάει καμμιά βαριά επεξεργασία, κάνα eq το πολύ πολύ.
λες, ε. Εμένα θα μου φαινόταν πολύ δύσκολο να κάνω το POS να παίξει συγκεκριμένες νότες τόσο σταθερά και καθαρά αλλά δεν έχω πειραματιστεί με σέρβο. Ποιο πιθανό να έχει σαμπλάρει κάποιους από τους ήχους αλλά δεν το λέω με σιγουριά. Χαρά στο κουράγιο του πάντως.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2021, 14:52
από ST48410
Να βάλουμε και κάτι σχετικό με τον τίτλο.
Charles Ives - Σονάτα για πιάνο "Concord". Ολοκληρώνεται, μετά από πολλά χρόνια το 1915 (δεν σημαίνει ότι έγραφε όλα αυτά τα χρόνια αυτό το έργο, αλλά ότι κάποια μέρη του χρονολογούνται αρκετά νωρίτερα).
Αυτό που έχει σημασία είναι να δείτε ότι 17:52 ο εκτελεστής παίρνει ένα κομμάτι ξύλο και το χρησιμοποιεί για να παίξει ηχητικές επιφάνειες, εδώ:
hellegennes δες, αυτό είναι μια κατάσταση που προηγείται των πραγμάτων που κάνει ο Ξενάκης στα έργα του (η χρήση ηχητικών επιφανειών δηλαδή), εδώ με πολύ πιο απλό τρόπο βέβαια. Αν δεις αυτό και τα άλλα παρόμοια πράγματα που γίνονται στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα, σου φαίνονται πολύ λιγότερο ξεκάρφωτα εκείνα που γίνονται στο δεύτερο μισό.
Re: ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2021, 15:14
από AlienWay
ST48410 έγραψε: 02 Οκτ 2021, 14:52
Να βάλουμε και κάτι σχετικό με τον τίτλο.
Charles Ives - Σονάτα για πιάνο "Concord". Ολοκληρώνεται, μετά από πολλά χρόνια το 1915 (δεν σημαίνει ότι έγραφε όλα αυτά τα χρόνια αυτό το έργο, αλλά ότι κάποια μέρη του χρονολογούνται αρκετά νωρίτερα).
Αυτό που έχει σημασία είναι να δείτε ότι 17:52 ο εκτελεστής παίρνει ένα κομμάτι ξύλο και το χρησιμοποιεί για να παίξει ηχητικές επιφάνειες, εδώ:
hellegennes δες, αυτό είναι μια κατάσταση που προηγείται των πραγμάτων που κάνει ο Ξενάκης στα έργα του (η χρήση ηχητικών επιφανειών δηλαδή), εδώ με πολύ πιο απλό τρόπο βέβαια. Αν δεις αυτό και τα άλλα παρόμοια πράγματα που γίνονται στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα, σου φαίνονται πολύ λιγότερο ξεκάρφωτα εκείνα που γίνονται στο δεύτερο μισό.
Πολύ ωραία αυτά που έβαλες. Μήπως έχεις κάποιο νήμα έτοιμο, για να συζητήσουμε περί της σοβαρότητας των σύγχρονων εικαστικών, αρχιτεκτονικής κλπ;