Γιατί το ότι οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πήγαν στην Κίνα λόγω "κανόνων" και όχι επειδή πίστευαν και πιστεύουν ακόμα ότι ήταν καλή ιδέα είναι δικός σου ισχυρισμός που φυσικά δεν αληθεύει. Ο Μασκ που δεν το διέταζε η Μέρκελ έκανε το ίδιο.nostromos έγραψε: 13 Σεπ 2024, 17:50ο Ελον ειναι ιδιωτης επιχειρηματιας και οχι πολιτικος που παραγει κανονες ... οποτε γιατι τον βαζεις στη συζητηση ...?Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Σεπ 2024, 16:56Ό,τι να 'ναι. Το είδωλο σου ο Μασκ δεν έχει το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Τέσλα στην Κίνα;nostromos έγραψε: 13 Σεπ 2024, 15:40 στα απονερα της δρασης της Ρωσιδας πρακτορα αθροιζεται η ανοδος της ακροδεξιας στην Γερμανια που τρεχει τωρα να μαζεψει οτι μπορει να σωθει ...
επισης η κινηση της να κανει το συνεταιρο στους Κινεζους οδηγησε στο να παρει τον πουλο η Γερμανια στον τομεα της αυτοκινητοβιομηχανιας αφου της εκλεψαν ολη την τεχνολογια και πλεον τους ανταγωνιζονται στα ισα ...
καποιοι την θελανε και Ηγετιδα της Δυσης απεναντι στον Τραμπ ...οι ιδιοι που στηριζουν τον επισης Ρωσο πρακτορα Αγγλο πρωθυπουργο και την γεννημα θρεμα ακροαριστερη Καμαλα στο τιμονι των ΗΠΑ ... πολλες και περιεργες συμπτωσεις
το αντεπιχειρημα σου δεν μπορει να ανατρεψει την πραγματικοτητα ... οι Γερμανοι με αρωγο τη Μερκελ ειχαν ειδικες σχεσεις ΚΑΙ με την Κινα με αποτελεσμα να παθουν τωρα τεραστια ζημια στην αυτοκινητοβιομηχανια τους ... στον τομεα της ηλεκτροκινησης εχουν τεραστιο θεμα και πιεζουν για προστατευτισμο
Και φυσικά οι Κινέζοι είναι μπροστά και όχι πίσω στην ηλεκτροκίνηση οπότε δεν βγάζει νόημα να κλέβουν οτιδήποτε.
Η Ιστορία έγραψε ότι τη Γερμανία την κατέστρεψαν οι ΗΠΑ αναγκάζοντας τη να εγκαταλείψει την ορθή και συνετή στάση της προς Ρωσία και Κίνα.