Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:30
από Καραμελίτσα
Αρίστος έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:22
Η τεχνη του χαρακτη και ζωγραφου της μινωικης ασπιδας μπορει να γεννησει δεος σε καθε ανθρωπο καθε εποχης, φιλοτεχνο η οχι, εχει μεσα της την εννοια του καλλους, οτι και να σημαινει αυτο, ακομη και αν σημαινει την τελεια αποδοση της πλαστικοτητας και της ορμης των σωματων.
Αντιθετα η τεχνη του Πικασο απευθυνεται μονο σε ενα πολυ ειδικο κοινο, κατα πολυ μικροτερο του 1%, που ενδεχομενως και η πλειοψηφια του να νομιζει οτι βλεπει αλλα πραγματα απο αυτα που ζωγραφισε ο καλλιτεχνης.
Χρειαζομαστε τεχνη και για τα δυο κοινα αλλα η τεχνη που εκπαιδευει συνολικα την ανθρωποτητα προς την ομορφια ειναι η τεχνη του Μινωιτη ζωγραφου. Και επειδη η εποχη μας εχει τεχνη που απευθυνεται στο 0,001% του πληθυσμου γι' αυτο και οι υπολοιποι εχουν γινει στουρναρια που ονειρευονται να γινουν μπραβοι σε νυχτερινα μαγαζια, μαφιοζοι και βιζιτουδες πολυτελειας.
.
Ο ΠΙκάσσο απευθύνεται σε ειδικό κοινό κάτω του 1%;;;; Σε ποια χώρα, στο Αφγανιστάν;
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Αρίστος έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:22
Η τεχνη του χαρακτη και ζωγραφου της μινωικης ασπιδας μπορει να γεννησει δεος σε καθε ανθρωπο καθε εποχης, φιλοτεχνο η οχι, εχει μεσα της την εννοια του καλλους, οτι και να σημαινει αυτο, ακομη και αν σημαινει την τελεια αποδοση της πλαστικοτητας και της ορμης των σωματων.
Αντιθετα η τεχνη του Πικασο απευθυνεται μονο σε ενα πολυ ειδικο κοινο, κατα πολυ μικροτερο του 1%, που ενδεχομενως και η πλειοψηφια του να νομιζει οτι βλεπει αλλα πραγματα απο αυτα που ζωγραφισε ο καλλιτεχνης.
Χρειαζομαστε τεχνη και για τα δυο κοινα αλλα η τεχνη που εκπαιδευει συνολικα την ανθρωποτητα προς την ομορφια ειναι η τεχνη του Μινωιτη ζωγραφου. Και επειδη η εποχη μας εχει τεχνη που απευθυνεται στο 0,001% του πληθυσμου γι' αυτο και οι υπολοιποι εχουν γινει στουρναρια που ονειρευονται να γινουν μπραβοι σε νυχτερινα μαγαζια, μαφιοζοι και βιζιτουδες πολυτελειας.
.
Ο ΠΙκάσσο απευθύνεται σε ειδικό κοινό κάτω του 1%;;;; Σε ποια χώρα, στο Αφγανιστάν;
Ενα 10% ξερει μονο τη Γκουερνικα, ενα 1% εχει δει και τις κυριες της Αβινιον και ΠΟΛΥ κατω του 1% (σε πλανητικο επιπεδο) εχει εντρυφησει στην τεχνη του. Δεν ειναι η συζητηση για τους φιλοτεχνους της Νεας Υορκης και του Αμστερνταμ.
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Αρίστος έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:22
Η τεχνη του χαρακτη και ζωγραφου της μινωικης ασπιδας μπορει να γεννησει δεος σε καθε ανθρωπο καθε εποχης, φιλοτεχνο η οχι, εχει μεσα της την εννοια του καλλους, οτι και να σημαινει αυτο, ακομη και αν σημαινει την τελεια αποδοση της πλαστικοτητας και της ορμης των σωματων.
Αντιθετα η τεχνη του Πικασο απευθυνεται μονο σε ενα πολυ ειδικο κοινο, κατα πολυ μικροτερο του 1%, που ενδεχομενως και η πλειοψηφια του να νομιζει οτι βλεπει αλλα πραγματα απο αυτα που ζωγραφισε ο καλλιτεχνης.
Χρειαζομαστε τεχνη και για τα δυο κοινα αλλα η τεχνη που εκπαιδευει συνολικα την ανθρωποτητα προς την ομορφια ειναι η τεχνη του Μινωιτη ζωγραφου. Και επειδη η εποχη μας εχει τεχνη που απευθυνεται στο 0,001% του πληθυσμου γι' αυτο και οι υπολοιποι εχουν γινει στουρναρια που ονειρευονται να γινουν μπραβοι σε νυχτερινα μαγαζια, μαφιοζοι και βιζιτουδες πολυτελειας.
.
Ο ΠΙκάσσο απευθύνεται σε ειδικό κοινό κάτω του 1%;;;; Σε ποια χώρα, στο Αφγανιστάν;
Ενα 10% ξερει μονο τη Γκουερνικα, ενα 1% εχει δει και τις κυριες της Αβινιον και ΠΟΛΥ κατω του 1% (σε πλανητικο επιπεδο) εχει εντρυφησει στην τεχνη του. Δεν ειναι η συζητηση για τους φιλοτεχνους της Νεας Υορκης και του Αμστερνταμ.
.
Πού τη βρήκες αυτή τη δημοσκόπηση; Ποια χώρα αφορά;
Μόνο μια πόλη στην Ελλάδα μπορώ να σκεφτώ που θα μπορούσε να έχει τέτοια στατιστικά.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:54
από AlienWay
Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, αξίζει να αναφερθεί ότι και σήμερα βγαίνουν ομορφιές, που είναι αντικειμενικά ομορφιές.
'Best Friend,' by Leonid Afremov
Δείτε κι αυτό που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του μετα-μεταμοντερνισμού (αλλά δεν έχω πληροφορίες για τον τίτλο, μάλλον του Bill Norby είναι).
Αυτό είναι σίγουρα του Bill Norby, από τη σειρά πινάκων "the riot"
Αλλά όπως είπώθηκε προηγουμένως, η τέχνη δεν υπηρετεί απαραίτητα την ομορφιά. Υπάρχει και το στοιχείο του τρόμου.
Ετσι ας πούμε έχουμε τα έργα του H. R. Giger, ο οποίος σχεδίασε και τη μορφή που έχει το Alien στις ομώνυμες ταινίες. Να ένα παράδειγμα Giger.
Αλλά και τα κλασικά πλέον έργα του Zdzislaw Beksinski ο οποίος ασχολείται με τον εφιαλτικό σουρεαλισμό και έχει επηρεαστεί από τον πόλεμο.
Αν σας ενδιαφέρει ο τελευταίος, δείτε το παρακάτω βίντεο-αφιέρωμα.
Αυτά εννοείται ότι δεν μπορεί να τα κάνει "παιδί του δημοτικού".
Σε γενικές γραμμές ο μεταμοντερνισμός έχει προσφέρει πολλές σάχλες, όμως πλέον τα καλλιτεχνικά ρεύματα έχουν ξεκινήσει να αλλάζουν, με την έλευση του metamodernism (δηλαδή του μετα-μεταμοντερνισμού) επομένως να περιμένετε στο εξής κάτι πολύ πιο "δουλεμένο" από τους καλλιτέχνες του μέλλοντος. Οχι μια γραμμή σε άδειο καμβά κλπ.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 13:55
από Σέλευκας
foscilis έγραψε: 09 Σεπ 2021, 21:26
Και πρωτα απ'ολα ειναι εμφανως μινωικο. Τους εξοντωσαμε αυτους εκτος απο τη Σητεια που ακομα και σημερα τρωνε μπουλινγκ.
Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) ο Ι. Λαζαρίδης, «οι πρώτοι Νεολιθικοί πληθυσμοί της δυτικής Ανατολίας και της Ελλάδας ήσαν εξαιρετικά ομοιογενείς, απόγονοι ενός κοινού πρωτο-γεωργικού πληθυσμού που εξαπλώθηκε από την 7η χιλιετία π.Χ. ανά την Ευρώπη. Τα νέα δεδομένα της μελέτης μας αποδεικνύουν πως τόσο οι Μυκηναίοι όσο και Μινωίτες προέρχονται κατά βάση, σε ποσοστό 75% έως 85%, από αυτό τον πρωτο-γεωργικό πληθυσμό».
Τώρα ως προς την αισθητική και καλλιτεχνική αξία εγώ δεν είμαι άσχετος όπως δηλώνει για τον εαυτό του αλλά ειδικός και έχει δίκιο ο Αριστοτέλης
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Πού τη βρήκες αυτή τη δημοσκόπηση; Ποια χώρα αφορά;
Μόνο μια πόλη στην Ελλάδα μπορώ να σκεφτώ που θα μπορούσε να έχει τέτοια στατιστικά.
Δεν με παρακολουθεις, ειπα οτι μιλαω σε πλανητικο επιπεδο, οι μεγαλοι πληθυσμοι της Ινδιας, των Ισλαμικων χωρων, της Σιβηριας, της Νοτιας Αμερικης, της Ωκεανιας θεωρεις οτι γνωριζουν και εκτιμουν τον Πικασο η οτι θα δηλωναν βαθεια αποστροφη αν εβλεπαν ενα εργο του;
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Για τον κυβισμό έχουν γραφτεί βιβλία και βιβλία, αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην Ιστορία της Τέχνης του Gombrich στο σχετικό κεφάλαιο που είναι γραμμένη πολύ απλά και κατανοητά.
Σε γενικές γραμμές και όπως το βλέπω εγώ πάντα, οι ζωγράφοι των κινημάτων του μοντερνισμού επιχείρησαν να αποτυπώσουν στον καμβά αυτό που δεν φαίνεται, συναισθήματα, υπαρξιακές αγωνίες, την φευγαλέα οπτική αντίληψη, τις πληροφορίες που μένουν στο υποσυνείδητο κτλ
Ο πικάσο πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα απο τους ιμπρεσιονιστές και μεταφράζοντας διαφορετικά τις αναζητήσεις τους επιχείρησε να αποτυπώσει τα θραύσματα της εικόνας που αποτυπώνονται στον εγκέφαλο απο μια φευγαλέα ματιά. Την εντύπωση και όχι την περιγραφή του αντικειμένου.
Πρόκειται για μια αποτύπωση του μεταβαλλόμενου χώρου και χρόνου και του τι αφήνει η μεταβολή αυτή στον ανθρώπινο εγκέφαλο.
Μιλάμε για μια εποχή που η τέχνη ασχολήθηκε για πρώτη φορά με τα επιτεύγματα της επιστήμης, της ψυχανάλυσης και της φιλοσοφίας. Αυτά είναι ζητήματα που μέχρι τότε δεν είχαν απασχολήσει σε αυτό τον βαθμό τους εικαστικούς και για τον λόγο αυτό όλα τα κινήματα του μοντερνισμού θεωρούνται επαναστατικά.
όλα αυτά τα έκαναν και ζωγράφοι χωρίς να παράγουν βλακείες όμως. Αν η τέχνη θέλει να την αναλύσεις είναι για πέταμα, Τα συναισθήματα δεν έχουν σχέση με επιστήμες, λογική, γνώση.
Εεεεεε όχι, πριν απο τους ιμπρεσιονιστές και την ανάλυση του χρωματικού φάσματος οι ζωγράφοι δούλευαν με τελείως διαφορετικό τρόπο σε τεχνικό επίπεδο και με εντελώς διαφορετικές αναζητήσεις σε επίπεδο εννοιολογικό. ΄Υπήρχαν κάποιες εξαιρέσεις όπως ας πούμε η μαύρη ζωγραφική του Βελάσκεθ αλλά ήταν εξαιρέσεις και οι δημιουργοί τους θεωρούνται κάτι σαν προπομποί του χαμού που ακολούθησε.
μέχρι και τον Ιμπρεσιονισμό τα πράγματα ήταν καλά, στον 20 αιώνα έγινε η μαλακία. Επίσης δεν νομίζω να είχαν άλλες εννοιες οι πίνακες πριν τον 20 ο αιώνα. Απλά οι καλλιτέχνες είχαν πραγματική αισθητική και δεν ήταν δήθεν. Οι περισσότεροι δηλαδή γιατί είπαμε μαλάκες υπήρχαν πάντα. Η λέξη χαμός χαρακτηρίζει πολύ καλά το τι έγινε μετά τον κυβισμό και φτάσαμε στο σήμερα του να βλέπουμε μπανάνες κολλημένες σε ντουβάρια και κάποιες φορές κυριολεκτικά κουράδες.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Πού τη βρήκες αυτή τη δημοσκόπηση; Ποια χώρα αφορά;
Μόνο μια πόλη στην Ελλάδα μπορώ να σκεφτώ που θα μπορούσε να έχει τέτοια στατιστικά.
Δεν με παρακολουθεις, ειπα οτι μιλαω σε πλανητικο επιπεδο, οι μεγαλοι πληθυσμοι της Ινδιας, των Ισλαμικων χωρων, της Σιβηριας, της Νοτιας Αμερικης, της Ωκεανιας θεωρεις οτι γνωριζουν και εκτιμουν τον Πικασο η οτι θα δηλωναν βαθεια αποστροφη αν εβλεπαν ενα εργο του;
.
Της Σιβηρίας, της Ωκεανίας, της Ινδίας και των χωρών της Λατιικής αμερικής που έχουν ένα αξιοπρεπές εκπαιδευτικό σύστημα μάλλον τον γνωρίζουν, αν έχουν πάει στο αντίστοιχο λυκείου.
Και αυτοί που δεν τον γνωρίζουν, να νιώθουν αποστροφή, γιατί;
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:03
από hellegennes
gassim έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:35
Η ζωγραφική δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα συνονθύλευμα τεχνασμάτων που επιτρέπουν στον ζωγράφο να δείξει κάτι με την χρήση μπογιάς σε ένα πανί.
Για να δώσουν την ιδέα της προοπτικής οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν τεχνάσματα, για να αποδώσουν τις σκιές χρησιμοποιούν τεχνάσματα, για να αποδώσουν το φως χρησιμοποιούν τεχνάσματα.
Τεχνικές, όχι τεχνάσματα. Όταν λέω τέχνασμα μεταφράζω το gimmick, δηλαδή μια απόπειρα να τραβήξεις την προσοχή από το ουσιώδες, όχι ένα τρικ για να αποδώσεις ένα χαρακτηριστικό του αληθινού κόσμου, όπως σκιάσεις, προοπτική, κτλ.
Το τέχνασμα λειτουργεί μια φορά μόνο. Είναι σαν μαγικό τρικ που αποκαλύπτεις ή σαν έκπληξη. Ας πούμε, αυτό είναι gimmick:
Είναι ενδιαφέρον την πρώτη φορά, μετά όμως δεν έχει να πει κάτι άλλο. Καλά, οι συγκεκριμένοι έχουν και περιεχόμενο. Όταν η εστίαση δεν είναι στο τέχνασμα -ή ακόμη και στην τεχνική- αλλά στο περιεχόμενο, σε μια εξαιρετική εικαστική σύνθεση, ας πούμε, δεν έχει σημασία αν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί όλες οι τεχνικές που το απαρτίζουν.
Και δεν είναι ότι δεν υπάρχουν μέρη για να πάει η ζωγραφική. Απλά είναι πολύ επίπονα. Π.χ. μια φωτορεαλιστική σύνθεση ενός εξωγήινου τοπίου, θα ήταν γαμάτο έργο. Αλλά χρειάζεται απίστευτο χρόνο και αφοσίωση. Για σύγκριση, αυτό είναι ένα φωτορεαλιστικό πορτρέτο (όχι, δεν είναι φωτογραφία):
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Πού τη βρήκες αυτή τη δημοσκόπηση; Ποια χώρα αφορά;
Μόνο μια πόλη στην Ελλάδα μπορώ να σκεφτώ που θα μπορούσε να έχει τέτοια στατιστικά.
Δεν με παρακολουθεις, ειπα οτι μιλαω σε πλανητικο επιπεδο, οι μεγαλοι πληθυσμοι της Ινδιας, των Ισλαμικων χωρων, της Σιβηριας, της Νοτιας Αμερικης, της Ωκεανιας θεωρεις οτι γνωριζουν και εκτιμουν τον Πικασο η οτι θα δηλωναν βαθεια αποστροφη αν εβλεπαν ενα εργο του;
.
Της Σιβηρίας, της Ωκεανίας, της Ινδίας και των χωρών της Λατιικής αμερικής που έχουν ένα αξιοπρεπές εκπαιδευτικό σύστημα μάλλον τον γνωρίζουν, αν έχουν πάει στο αντίστοιχο λυκείου.
Και αυτοί που δεν τον γνωρίζουν, να νιώθουν αποστροφή, γιατί;
Το 10% του παγκοσμιου πληθυσμου και το 10% των Ελληνων ειναι κατ' αρχην αναλφαβητοι. Προσθεσε τους πληθυσμους που δεν εχουν σοβαρο εκπαιδευτικο συστημα, πιχι σε ισλαμικες χωρες δεν βαζουν γυμνες ζωγραφιες στην εκπαιδευση τους (ακομη και τα γυμνα αγαλματα τα θεωρουν σκανδαλο), προσθεσε τους πληθυσμους που ειναι σε χωρες με καλο εκπαιδευτικο συστημα αλλα λογω φτωχειας εχουν βγαλει μονο δημοτικο η πηγαν σε νυχτερινο, τελος προσθεσε και αυτους που πηγαν σε καλα σχολεια αλλα ειτε λογω ασχετιλας ειτε λογω προσηλωσης στις εθνικες παραδοσιακες τους τεχνες δεν εκτιμησαν τον Πικασο ωστε να του ριξουν δευτερη ματια, προσθεσε τελος εκεινους τους Δυτικους που σαν μαθητες τους αρεσε η Γκουερνικα αλλα δυο χρονια μετα που τελειωσαν το σχολειο ξεχασαν τον πινακα και οτι τον ειχε ζωγραφησει ο Πικασο γιατι τελικα δεν τους αγγιξε.
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δεν με παρακολουθεις, ειπα οτι μιλαω σε πλανητικο επιπεδο, οι μεγαλοι πληθυσμοι της Ινδιας, των Ισλαμικων χωρων, της Σιβηριας, της Νοτιας Αμερικης, της Ωκεανιας θεωρεις οτι γνωριζουν και εκτιμουν τον Πικασο η οτι θα δηλωναν βαθεια αποστροφη αν εβλεπαν ενα εργο του;
.
Της Σιβηρίας, της Ωκεανίας, της Ινδίας και των χωρών της Λατιικής αμερικής που έχουν ένα αξιοπρεπές εκπαιδευτικό σύστημα μάλλον τον γνωρίζουν, αν έχουν πάει στο αντίστοιχο λυκείου.
Και αυτοί που δεν τον γνωρίζουν, να νιώθουν αποστροφή, γιατί;
Το 10% του παγκοσμιου πληθυσμου και το 10% των Ελληνων ειναι κατ' αρχην αναλφαβητοι. Προσθεσε τους πληθυσμους που δεν εχουν σοβαρο εκπαιδευτικο συστημα, πιχι σε ισλαμικες χωρες δεν βαζουν γυμνες ζωγραφιες στην εκπαιδευση τους (ακομη και τα γυμνα αγαλματα τα θεωρουν σκανδαλο), προσθεσε τους πληθυσμους που ειναι σε χωρες με καλο εκπαιδευτικο συστημα αλλα λογω φτωχειας εχουν βγαλει μονο δημοτικο η πηγαν σε νυχτερινο, τελος προσθεσε και αυτους που πηγαν σε καλα σχολεια αλλα ειτε λογω ασχετιλας ειτε λογω προσηλωσης στις εθνικες παραδοσιακες τους τεχνες δεν εκτιμησαν τον Πικασο ωστε να του ριξουν δευτερη ματια, προσθεσε τελος εκεινους τους Δυτικους που σαν μαθητες τους αρεσε η Γκουερνικα αλλα δυο χρονια μετα που τελειωσαν το σχολειο ξεχασαν τον πινακα και οτι τον ειχε ζωγραφησει ο Πικασο γιατι τελικα δεν τους αγγιξε.
.
Και με αυτό βγαίνει λιγότερο από 1% του παγκόσμιου πληθυσμού δηλαδή;
1% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι 80 εκ. Μιλένιαλς και ζούμερς μόνο στην ΕΕ είναι κάπου 180 εκ. Νομίζω αυτοί υπεραρκούν για να το καλύψουν.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:25
από Αρίστος
Ναι βγαινει ανετα το ποσοστο γιατι εσυ νομιζεις οτι ο μαθητης απο το Μπουρναζι με τα δεκα τατουαζ ειδε Πικασο στο σχολειο και εχυσε. Δεν ηξερα οτι οι μαθητες στα δυτικα σχολεια εγιναν και ρεκτες της αφηρημενης τεχνης. Νομιζω πως στη Δυση οι μαθητες ενδιαφερονται 1000 φορες περισσοτερο για την τραπ απο την αφηρημενη τεχνη. Μην ξεχνας εξαλλου οτι γραψαν καποιες εφημεριδες οτι αυτοι που πηγαν στην κηδεια του Mad Clip ηταν ιδιοι σχεδον αριθμητικα με αυτους που πηγαν στην κηδεια του Μικη.
.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 14:26
από Καραμελίτσα
Αρίστος έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25
Ναι βγαινει ανετα το ποσοστο γιατι εσυ νομιζεις οτι ο μαθητης απο το Μπουρναζι με τα δεκα τατουαζ ειδε Πικασο στο σχολειο και εχυσε. Δεν ηξερα οτι οι μαθητες στα δυτικα σχολεια εγιναν και ρεκτες της αφηρημενης τεχνης. Νομιζω πως στη Δυση οι μαθητες ενδιαφερονται 1000 φορες περισσοτερο για το τραπ απο την αφηρημενη τεχνη. Μην ξεχνας εξαλλου οτι γραψαν καποιες εφημεριδες οτι αυτοι που πηγαν στην κηδεια του Mad Clip ηταν ιδιοι σχεδον με αυτους που πηγαν στην κηδεια του Μικη.
.
Με άλλα λόγια, η στατιστική που είπες την έβγαλες από το κεφάλι σου και δεν μπορείς να την τεκμηριώσεις, ακόμα και με την τούμπα το να πεις ότι λές για όλον τον πλανήτη και όχι για Ελλάδα.
Re: Όταν η αρχαιοελληνική τέχνη του 1200 π.Χ. ξεφτυλίζει κάθε σύγχρονη εικαστική τέχνη
Αρίστος έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:25
Ναι βγαινει ανετα το ποσοστο γιατι εσυ νομιζεις οτι ο μαθητης απο το Μπουρναζι με τα δεκα τατουαζ ειδε Πικασο στο σχολειο και εχυσε. Δεν ηξερα οτι οι μαθητες στα δυτικα σχολεια εγιναν και ρεκτες της αφηρημενης τεχνης. Νομιζω πως στη Δυση οι μαθητες ενδιαφερονται 1000 φορες περισσοτερο για το τραπ απο την αφηρημενη τεχνη. Μην ξεχνας εξαλλου οτι γραψαν καποιες εφημεριδες οτι αυτοι που πηγαν στην κηδεια του Mad Clip ηταν ιδιοι σχεδον με αυτους που πηγαν στην κηδεια του Μικη.
.
Με άλλα λόγια, η στατιστική που είπες την έβγαλες από το κεφάλι σου και δεν μπορείς να την τεκμηριώσεις, ακόμα και με την τούμπα το να πεις ότι λές για όλον τον πλανήτη και όχι για Ελλάδα.
Και αν προσεξεις δεν εχει γινει edit στη δημοσιευση.
Τωρα αν εσυ νομιζεις πως εν ετει 2021 ασχολειται ο παγκοσμιος πληθυσμος με τον κυβισμο του Πικασο ας το νομιζεις, γιατι εγω πρεπει να δαπανησω περισσοτερο χρονο να σε πεισω για το αντιθετο;