Re: ΟΧΙ Μετρό στην Πλατεία Εξαρχείων
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 17:45
Αν μένεις εκεί σε πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ (98%) τι κάνεις, φουντάρεις;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αν μένεις εκεί σε πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ (98%) τι κάνεις, φουντάρεις;
Ακριβώς. Είμαι υπέρ ενός σταθμού, και θα ήταν εκ θέσεως παράλογο να είμαι κατά. Μόνο που εκτός από ουγκ μεταξύ των δύο αντιμαχομένων θέλω να ακούσω και το γιατί να μη γίνει αλλού.ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 17:34Εννοείς ότι αν υπήρχε συγκεκριμένο πλάνο, με σαφή συγκοινωνιακή εστίαση για καθαρά πρακτικούς λόγους και όχι για λόγους επικοινωνιακής ανηλικότητας, θα συμφωνούσες;
Δεν ξέρω, αλλά δεν μοιάζει έξυπνο να οδηγείς στην Αθήνα. Οι συγκοινωνίες δεν είναι τόσο χάλια.stella έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 17:45Αν μένεις εκεί σε πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ (98%) τι κάνεις, φουντάρεις;
Μένω Πειραιά, και πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να παίρνω πια αυτοκίνητο. Είχε νόημα όταν ήμαν 22 ετών και έκανα Πειραιάς-Κολωνάκι, πάρκαρα στη Σκουφά (!) για να πιω ουίσκι στον ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ και να γυρίσω Καράμπαμπας πίσω αφού φάω πατσά στις Τζιτζιφιές. Τώρα αυτά πέρασαν, γινήκαμ Ευρουπαίοι.ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 17:37Καβάλα παν στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε κλπ![]()
Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο ζήτημα -ή κόλλημα- που αφορά παντού και όχι μόνον στο κέντρο της Αθήνας.
Γνωστός που έμενε εκεί το έβαζε σε parking σχετικά κοντά.stella έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 17:45 Αν μένεις εκεί σε πολυκατοικία χωρίς πάρκινγκ (98%) τι κάνεις, φουντάρεις;
Cavaliere έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 17:53 Ακριβώς. Είμαι υπέρ ενός σταθμού, και θα ήταν εκ θέσεως παράλογο να είμαι κατά. Μόνο που εκτός από ουγκ μεταξύ των δύο αντιμαχομένων θέλω να ακούσω και το γιατί να μη γίνει αλλού.

Ναι, αλλά και αυτές οι τιμές έχουν πάει στο Θεό. Προσωπικά πάντα με ταξί κυκλοφορώ στο κέντρο, αλλά τους κατανοώ κι αυτούς.
Ε τώρα υπάρχουν πολλές παράμετροι. Υπό κανονικές συνθήκες είναι καλές οι συγκοινωνίες. Ελλάδα όμως και ΚΣ καταλαβαίνεις ότι δεν εφάπτονται και συχνά.
Είμαι το μετρό Θεσσαλονίκης και δεν καταλαβαίνω αυτή την πρόταση.ΟΧΙ Μετρό στην Πλατεία Εξαρχείων
Αν εξαιρέσεις το μέτρο ( που και αυτό δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων στην πανδημία αλλά οκ) που είναι μια χαρά, τα υπόλοιπα είναι χάλια. Μην το βλέπεις από την σκοπιά του επισκέπτη που θα τα χρησιμοποιήσεις 3-4 φορές τον χρονο
Το μουσείο είναι στον άξονα Βικτώρια - Ομόνοια.Δεν έχει νόημα να έχεις σταθμό μετρό σαν στάση λεωφορείου.Η μόνη άλλη πλατεία στην περιοχή είναι η πλατεία Κάνιγγος που επίσης είναι πολύ κοντά στην Ομόνοια.Οι σταθμοί πρέπει να απέχουν αρκετά για να καλύπτονται όλες οι περιοχές.Τα αναρχοορκ ζητάνε να μείνει όλη η περιοχή χωρίς σταθμό για να είναι ανενόχλητα στο βασίλειό τους.ST48410 έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:21 Κι εγώ σκεφτόμουν το μουσείο αλλά τότε δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα ο σταθμός στην Αλεξάνδρας
Προσωπικά, δεν με απασχολεί αν ο σταθμός θα γίνει πάνω στην πλατεία Εξαρχείων, πάνω στο λόφο του Στρέφη, έξω από το εθνικό αρχαιολογικό μουσείο ή πίσω από τα προπύλαια. Από εκεί και πέρα το επιχείρημα ότι αν δεν γίνει πάνω στην πλατεία Εξαρχείων η περιοχή θα μείνει χωρίς σταθμό είναι εκτός πραγματικότητας.πατησιωτης έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:58Το μουσείο είναι στον άξονα Βικτώρια - Ομόνοια.Δεν έχει νόημα να έχεις σταθμό μετρό σαν στάση λεωφορείου.Η μόνη άλλη πλατεία στην περιοχή είναι η πλατεία Κάνιγγος που επίσης είναι πολύ κοντά στην Ομόνοια.Οι σταθμοί πρέπει να απέχουν αρκετά για να καλύπτονται όλες οι περιοχές.Τα αναρχοορκ ζητάνε να μείνει όλη η περιοχή χωρίς σταθμό για να είναι ανενόχλητα στο βασίλειό τους.ST48410 έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:21 Κι εγώ σκεφτόμουν το μουσείο αλλά τότε δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα ο σταθμός στην Αλεξάνδρας
Η γραμμή 4 όμως περνάει από την περιοχή.Η χάραξη της γραμμής δεν μπορεί να αλλάξει εντελώς αφού είναι φτιαγμένη για να κάνει τη συγκεκριμένη διαδρομή.Ούτε είναι λογικό να μην υπάρχει σταθμός σε μεγάλο διάστημα διαδρομής από τα Δικαστήρια της Ευελπίδων μέχρι το Κολωνάκι.Δηλαδή έτσι κι αλλιώς θα υπάρξει ένας σταθμός στην ευρύτερη περιοχή και το μόνο ερώτημα είναι που,τη στιγμή που όλη περιοχή από τα Εξάρχεια και πάνω δεν έχει.Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 19:12 Με το ήδη υπάρχον δίκτυο, και χωρίς να υπολογίζουμε τις νέες στάσεις της νέας γραμμής, η περιοχή καλύπτεται ήδη από τρεις σταθμούς, Ομόνοια, Βικτώρια και Πανεπιστήμιο που βρίσκονται σε ακτίνα κάτω των 800 μέτρων. Κανείς από τους επισκέπτες και κατοίκους δεν ανάγκαστηκε να πάρει, αυτοκίνητο, ταξί ή λεωφορείο επειδή το μετρό πέφτει μακρυά...
ενω εχει τεραστια λογικη να γινει σταθμος στην πλατεια κολωνακιου που ειναι 5 λεπτα με τα ποδια απο συνταγμα και ευαγγελισμοπατησιωτης έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:58Το μουσείο είναι στον άξονα Βικτώρια - Ομόνοια.Δεν έχει νόημα να έχεις σταθμό μετρό σαν στάση λεωφορείου.Η μόνη άλλη πλατεία στην περιοχή είναι η πλατεία Κάνιγγος που επίσης είναι πολύ κοντά στην Ομόνοια.Οι σταθμοί πρέπει να απέχουν αρκετά για να καλύπτονται όλες οι περιοχές.Τα αναρχοορκ ζητάνε να μείνει όλη η περιοχή χωρίς σταθμό για να είναι ανενόχλητα στο βασίλειό τους.ST48410 έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:21 Κι εγώ σκεφτόμουν το μουσείο αλλά τότε δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα ο σταθμός στην Αλεξάνδρας
Δεν μπορώ να κρίνω τη χάραξη της γραμμής και το κοστολόγιο των απαλλοτριώσεων που έχει γίνει για τα εργοτάξια και τους σταθμούς. Μπορώ όμως να κρίνω ότι τα επιχειρήματα σου δεν έχουν βάση. Σύγκρινε λίγο τις αποστάσεις των ήδη κατασκευασμένων γραμμών και θα δεις ότι για την αντίστοιχη απόσταση μεταξύ Ευαγγελισμού και Δικαστηρίων έχεις 2 έως 3 σταθμούς, ενώ στην υπό σχεδιασμό γραμμή 6.πατησιωτης έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 19:17Η γραμμή 4 όμως περνάει από την περιοχή.Η χάραξη της γραμμής δεν μπορεί να αλλάξει εντελώς αφού είναι φτιαγμένη για να κάνει τη συγκεκριμένη διαδρομή.Ούτε είναι λογικό να μην υπάρχει σταθμός σε μεγάλο διάστημα διαδρομής από τα Δικαστήρια της Ευελπίδων μέχρι το Κολωνάκι.Δηλαδή έτσι κι αλλιώς θα υπάρξει ένας σταθμός στην ευρύτερη περιοχή και το μόνο ερώτημα είναι που,τη στιγμή που όλη περιοχή από τα Εξάρχεια και πάνω δεν έχει.Εμπεδοκλής έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 19:12 Με το ήδη υπάρχον δίκτυο, και χωρίς να υπολογίζουμε τις νέες στάσεις της νέας γραμμής, η περιοχή καλύπτεται ήδη από τρεις σταθμούς, Ομόνοια, Βικτώρια και Πανεπιστήμιο που βρίσκονται σε ακτίνα κάτω των 800 μέτρων. Κανείς από τους επισκέπτες και κατοίκους δεν ανάγκαστηκε να πάρει, αυτοκίνητο, ταξί ή λεωφορείο επειδή το μετρό πέφτει μακρυά...