Σελίδα 10 από 18

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:37
από Στύγιος
Daje ακούει; Ρίξε της 1 της αγάμητης ,κάνε ένα ψυχικό γμτ την πτάνα μου.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:40
από Αρχέλαος
Η όλη φασαρία γίνεται για το τίποτα.
Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι λίγα.

Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει το εξής:

1) Με το κλείσιμο των σχολείων να δινόταν ένα δεκαήμερο ώστε να εξοικειωθούν οι καθηγητές που δεν είχαν ανάλογη εμπειρία με την τεχνολογία για εκπαίδευση εξ'αποστάσεως. Ενίοτε με συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. Ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογιστή με κάμερα και δεν έβρισκε σε λογική τιμή ή δεν ήθελε να αγοράσει τέτοιο προϊόν, θα μπορούσε να κάνει ένα κινητό smartophone κάμερα με απλή καθοδήγηση, δεν είναι δύσκολο.
Βλέπε DroidCam, Ivcam, Iriun. Τουλάχιστον σε Skype, Zoom,WebEx αναγνωρίζονται κάποια ή όλα από αυτά

2) Να έκανε ασύχρονο μάθημα, δηλαδή βιντεοσκοπήσεις με αναλυτική θεωρία και παραδείγματα δίνοντας και ένα χρονικό εύρος στους μαθητές να το δουν μαζί με ασκήσεις για διόρθωση

3) Πιο μετά λίγο μάθημα σε πραγματικό χρόνο με βάση τα παραπάνω και όποια νέα στοιχεία

Πάλι θα υπήρχαν ζητήματα αλλά και μεγαλύτερα ωφέλη.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:46
από Υδράργυρος
Beria έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:30
EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:29
stergiosbik έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:25 Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Μαλλον βασιζεται στο οτι θα ειναι live προβολή, οχι καταγραφή. Δεν ξέρω αν υπάρχει νομικό πλαίσιο γι αυτο.
Με δεδομένο ότι δεν θα γίνει, αφού δεν υπάρχουν τεχνικά μέσα, δεν έχει καμία σημασία πώς θα παρακάμψει τους νόμους
Σημασία έχει γιατί επιμένει, κόντρα στην ΑΠΠΔ και τη λογική
ΘΑ σου απαντήσω: Στον ανασχηματισμό που θα γίνει σύντομα θα πάρει πόδι. Έτσι δε θα γίνει τίποτα, και αυτή θα βγει από πάνω οτι θα το έκανε αλλάδεν την αφήσανε

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:47
από ΓΑΛΗ
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:34
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:25
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:21 σε αποστειρωμένο και ελεγχόμενο περιβάλλον
Ε, ακριβώς αυτά τα κλισέ ήθελα να αποφύγω.
Μάλλον δεν κατανόησες τι έγραψα.

Ας το ξαναπώ. Είναι άλλο πράγμα η μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στην τάξη ή η απευθείας αναμετάδοση του και άλλο πράγμα μαθήματα σχεδιασμένα για διαδικτυακή χρήση.
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.

Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;

Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:53
από Otto Weininger
Δεσμοί εμπιστοσύνης, GPDR κλπ είναι οι προφάσεις.

Θα μας πει κάποιος ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που σκούζουν οι εκπαιδευτικοί;

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:55
από panos291
Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:51 Και φανταστικό να είναι το τουίτ, φαντάζεται κανείς τι προβλήματα μπορεί να προκαλέσει η αναμετάδωση των μαθημάτων. Δηλαδή θα πετάγεται ο γονέας και θα λέει "τι είναι αυτά που λες ρε, ξές ποιός έιμαι εγώ;"

Εικόνα
Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.

Δεν έχουν όλοι λαπτοπ ή πισι.
Δεν έχουν ολοι ιντερνετ
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι μαθητές.
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι καθηγητές.
Μα τα προσωπικά δεδομένα!!
Μπορεί να πεταχτεί στην κάμερα ο μπαμπας
Το νομικό πλαίσιο δεν είναι ετοιμο
Δεν έφτασε ο χρόνος για "διαβούλευση"
Σπάει ο.. δεσμός εμπιστευτικοτητας (λολ)

Φαντασία να υπάρχει και θα βρούμε κι άλλα.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:57
από Υδράργυρος
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:47
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.

Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;

Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
Το μάθημα στην τάξη είνια μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και το παιδί. Αν παρακολουθούν και οι γονείς, παρεμβάινουν την ώρα του μαθήματος, κλπ είναι αχαρτογράφητα νερά που λογικά οι καθηγητές φοβούνται και αντιδρούν. Σου λέει καλύτερα άστο όπως ήταν.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:58
από Υδράργυρος
panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:55
Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.

Δεν έχουν όλοι λαπτοπ ή πισι.
Δεν έχουν ολοι ιντερνετ
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι μαθητές.
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι καθηγητές.
Μα τα προσωπικά δεδομένα!!
Μπορεί να πεταχτεί στην κάμερα ο μπαμπας
Το νομικό πλαίσιο δεν είναι ετοιμο
Δεν έφτασε ο χρόνος για "διαβούλευση"
Σπάει ο.. δεσμός εμπιστευτικοτητας (λολ)

Φαντασία να υπάρχει και θα βρούμε κι άλλα.
Όλα αυτά είανι υπαρκτα προβλήματα που πρέπει να λυθούν

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 15:11
από panos291
Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 15:57
από Στύγιος
panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 15:59
από ΓΑΛΗ
Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:57
ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:47
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.

Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;

Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
Το μάθημα στην τάξη είνια μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και το παιδί. Αν παρακολουθούν και οι γονείς, παρεμβάινουν την ώρα του μαθήματος, κλπ είναι αχαρτογράφητα νερά που λογικά οι καθηγητές φοβούνται και αντιδρούν. Σου λέει καλύτερα άστο όπως ήταν.
Το μάθημα στην τάξη είναι μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και τα παιδιά.

Δεν είναι ιδιωτικό μάθημα, γιατί εκτός της τεχνολογικής υπάρχει και η ανθρώπινη διαδραστικότητα.
Αυτό που εννοώ είναι ότι ο διάλογος μεταξύ του δασκάλου και ενός μαθητή και η οποιαδήποτε προσωπική σχέση υπάρχει μεταξύ τους, εκ των πραγμάτων δημιουργεί αλληλεπιδράσεις.

Οπότε, δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς θεωρείται προσωπικό δεδομένο και τι στοιχειοθετεί την παραβίαση του.

Εκτός αν κάποιοι έχουν μπλέξει τις σχολικές τάξεις με μυστικές αδελφότητες.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 16:52
από panos291
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:57
panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.
Τι πάθατε κύριε καθηγητά?

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 16:59
από περαστικος
panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 16:52
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:57
panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.
Τι πάθατε κύριε καθηγητά?
Ο Πανος μας κανει αναλυσεις για το πως θα λυθει το παιδαγωγικο συστημα της χωρας αλλα βαζει αγγλικο ερωτηματικο.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 17:02
από panos291
Ναι, έτσι έχω συνηθίσει. Τίποτα επί του θέματος έχουμε?

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 17:11
από jason
Αυτές που σκουζουν είναι κάτι καθηγητριουλες ψιλοασχετες με το αντικείμενο τους που βάζουν αυτοκολλητακια για μπράβο και μιλάνε με τα κοριτσακια για τα γκομενικα τους.στο διάλειμμα :lol:
Ναι αυτές πιθανότατα θα ξεφτιλιστουν αν βλέπει ο κόσμος τι μάθημα κάνουν