Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2020, 14:37
Daje ακούει; Ρίξε της 1 της αγάμητης ,κάνε ένα ψυχικό γμτ την πτάνα μου.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
ΘΑ σου απαντήσω: Στον ανασχηματισμό που θα γίνει σύντομα θα πάρει πόδι. Έτσι δε θα γίνει τίποτα, και αυτή θα βγει από πάνω οτι θα το έκανε αλλάδεν την αφήσανεBeria έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:30Με δεδομένο ότι δεν θα γίνει, αφού δεν υπάρχουν τεχνικά μέσα, δεν έχει καμία σημασία πώς θα παρακάμψει τους νόμουςEKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:29Μαλλον βασιζεται στο οτι θα ειναι live προβολή, οχι καταγραφή. Δεν ξέρω αν υπάρχει νομικό πλαίσιο γι αυτο.stergiosbik έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:25 Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Σημασία έχει γιατί επιμένει, κόντρα στην ΑΠΠΔ και τη λογική
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:34Μάλλον δεν κατανόησες τι έγραψα.
Ας το ξαναπώ. Είναι άλλο πράγμα η μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στην τάξη ή η απευθείας αναμετάδοση του και άλλο πράγμα μαθήματα σχεδιασμένα για διαδικτυακή χρήση.
Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:51 Και φανταστικό να είναι το τουίτ, φαντάζεται κανείς τι προβλήματα μπορεί να προκαλέσει η αναμετάδωση των μαθημάτων. Δηλαδή θα πετάγεται ο γονέας και θα λέει "τι είναι αυτά που λες ρε, ξές ποιός έιμαι εγώ;"
![]()
Το μάθημα στην τάξη είνια μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και το παιδί. Αν παρακολουθούν και οι γονείς, παρεμβάινουν την ώρα του μαθήματος, κλπ είναι αχαρτογράφητα νερά που λογικά οι καθηγητές φοβούνται και αντιδρούν. Σου λέει καλύτερα άστο όπως ήταν.ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:47
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.
Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;
Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
Όλα αυτά είανι υπαρκτα προβλήματα που πρέπει να λυθούνpanos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:55
Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.
Δεν έχουν όλοι λαπτοπ ή πισι.
Δεν έχουν ολοι ιντερνετ
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι μαθητές.
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι καθηγητές.
Μα τα προσωπικά δεδομένα!!
Μπορεί να πεταχτεί στην κάμερα ο μπαμπας
Το νομικό πλαίσιο δεν είναι ετοιμο
Δεν έφτασε ο χρόνος για "διαβούλευση"
Σπάει ο.. δεσμός εμπιστευτικοτητας (λολ)
Φαντασία να υπάρχει και θα βρούμε κι άλλα.
Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Το μάθημα στην τάξη είναι μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και τα παιδιά.Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:57Το μάθημα στην τάξη είνια μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και το παιδί. Αν παρακολουθούν και οι γονείς, παρεμβάινουν την ώρα του μαθήματος, κλπ είναι αχαρτογράφητα νερά που λογικά οι καθηγητές φοβούνται και αντιδρούν. Σου λέει καλύτερα άστο όπως ήταν.ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:47
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.
Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;
Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
Τι πάθατε κύριε καθηγητά?Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:57Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Ο Πανος μας κανει αναλυσεις για το πως θα λυθει το παιδαγωγικο συστημα της χωρας αλλα βαζει αγγλικο ερωτηματικο.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 16:52Τι πάθατε κύριε καθηγητά?Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:57Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.