Όσο ο Γιαννόπουλος ηδονίζεται, ορίστε τι βρήκα με μία σύντομη έρευνα:
1. Το πλαίσιο που καθορίζει την υποχρεωτική προβολή σποτ στα ΜΜΕ αναφέρει ότι:
Άρθρο 4
Διάρκεια και χρόνος μετάδοσης κοινωνικών μηνυμάτων
1. Η διάρκεια της υποχρεωτικής δωρεάν μετάδοσης κάθε μηνύματος κοινωνικού περιεχομένου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα σαράντα (40») δευτερόλεπτα.
https://www.taxheaven.gr/circulars/28750
2. Η ΠΝΠ 11/3/2020 (προσοχή στην ημερομηνία) αναφέρει ότι:
1. Οι δημόσιοι και ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί ελεύθερης λήψης πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας υποχρεούνται να μεταδίδουν ενημερωτικά μηνύματα διάρκειας έως ενός (1) λεπτού για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.
https://www.taxheaven.gr/circulars/28750
3. Το πρώτο σποτ που είδαμε όλοι με τον Παπαδόπουλο, ξεκινάει λίγες ημέρες αργότερα (στο youtube channel της Πολ. Προστασίας έχει ημερομηνία ανάρτησης 14/3/2020. Το σποτ δεν ξεπερνάει το 1 λεπτό που να χτυπιέται ο Γιαννόπουλος. Γι αυτό το λόγο ενώ η ΚΥΑ του 2018 περιορίζει την δωρεάν διάρκεια στα 40 δευτερόλεπτα, έρχεται η ΠΝΠ και αυξάνει το χρόνο στο 1 λεπτό.
4. Προς τούτο, εκδίδεται υπουργική απόφαση που αναφέρει ότι τα μηνύματα έχουν διάρκεια έως ένα λεπτό και μεταδίδονται δωρεάν
Εδώ η ΥΑ:
https://media.gov.gr/cms/uploads/2020/0 ... 3.2020.pdf
5. Από τα 8 σποτ που είναι αναρτημένα στο κανάλι yt της Πολ. Προστασίας,
εδώ μόλις τα 2 ξεπερνάνε το 1 λεπτό. Από τα 31 σποτς που υπάρχουν στη σελίδα της καμπάνιας ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ του Υπ. Υγείας (
https://www.facebook.com/watch/menoumespiti.official/) τα 8 υπερβαίνουν το 1 λεπτό.
6. Σχετικά με το 1 δευτερόλεπτο που σκίζεται ο πχωρουμικός χρονομέτρης να μας αποδείξει ότι υπερβαίνει το σποτ του Παπαδόπουλου, δείτε το παρακάτω snapshot με δύο ακόμα σποτς της καμπάνιας ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ και προσέξτε το χρόνο
Μετά πηγαίνετε εδώ
https://www.pde.gov.gr/gr/enimerosi/del ... onoio.html και δείτε στα συνημμένα το χρόνο που αναφέρεται για τα αντίστοιχα σποτ
Εδώ το αντίστοιχο snapshot
Όπως βλέπετε, η διάρκεια των σποτς είναι ένα δευτερόλεπτο μικρότερη από αυτή που εμφανίζεται στο κανάλι yt της Πολ. Προστασίας. Προφανώς το ίδιο συμβαίνει και στο σποτ του Παπαδόπουλου και είναι εύλογο, γιατί συνάδουν με το όριο περί 1 λεπτού που περιγράφεται στην ΠΝΠ.
Μένει να διευκρινιστεί αν πληρώνονται και για πόσο (για όλο το σποτ ή για τον υπερβαίνοντα χρόνο) τα κανάλια, καθώς και με τι ποσό.
Επίσης, μένει να διευκρινιστεί γιατί φτιάχτηκαν σποτς με διάρκεια άνω του ενός λεπτού.
Αυτό που δε χρειάστηκε ποτέ διευκρίνηση είναι ο αυτοματισμός του Γιαννόπουλου να υπερασπίζεται τα μεγάλα αφεντικά όπου γης.