!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

Αρχέλαος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:51 Ένδεια επιχειρημάτων.
Διότι όπως αποδείχθηκε και πιο πριν, μπορεί να είχαμε περισσότερες γεννήσεις στα 50'ς και 60'ς αλλά πολλά παιδιά ΔΕΝ πήγαιναν στο γυμνάσιο, ήσαν απλώς απόφοιτοι δημοτικού και ελέγχεται.
Και μιλάμε και για αρκετούς γεννηθέντες στα 50'ς και στα 60'ς ακόμα.
Αρκετούς... δηλαδή πόσους; 10%, 20%, 30%; Το αρκετούς δεν λέει τίποτε.
Επί πλέον το πινακάκι λέει Α'βάθμια και Β'βάθμια.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Καραμελίτσα έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:12 Εικόνα

Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα, ενώ όλη η πληροφορία για τα αίτια υπάρχει σε ένα διάγραμμα.

Από τον ΟΟΣΑ παρεμπιμπτόντως.

https://www.oecd-ilibrary.org/education ... 25ab7e2-en
Μαλακίες δείχνει αυτό το διάγραμμα, γιατί έχει μέσα διάφορες μη συγκρίσιμες παραμέτρους, όπως το κόστος της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας όλα μαζί. Προφανώς οι χώρες με υψηλά πανεπιστημιακά δίδακτρα θα σκοράρουν ψηλά, γι' αυτό και είναι η δεύτερη στο διάγραμμα η κατεξοχήν τριτοκοσμική χώρα της Δύσης, δηλαδή οι ΗΠΑ.

Για αρχή, πρέπει να διαχωριστεί η τριτοβάθμια από τις άλλες βαθμίδες γιατί αφορά κάτι τελείως διαφορετικό απ' αυτό που συζητάμε. Καθόλου ασήμαντο βέβαια, αλλά τελείως διαφορετικό όπως και να 'χει.

Αν κόψουμε το διάγραμμα στο σημείο που αφορά τις πρώτες δυο βαθμίδες, θα δει κανείς ότι ξοδεύουμε λίγα και είμαι 100% υπέρ να διπλασιαστεί ο προϋπολογισμός στις δυο αυτές βαθμίδες, αλλά δεν είμαστε πολύ χαμηλότερα από την Νέα Ζηλανδία ή ακόμα και απ' την Γαλλία.

Ένα δεύτερο, εξίσου σημαντικό πρόβλημα με τέτοιου είδους μέτρηση, είναι πού κατευθύνονται τα χρήματα. Δηλαδή αν πάνε απλώς για καλύτερες κτηριακές εγκαταστάσεις, που και πάλι είμαι υπέρ ή για έξτρα όπως φαγητό, διοργανώσεις, εκδρομές, κτλ, έχουν από μηδενική ως ελάχιστη επίδραση στην ποιότητα της παιδείας, παρότι, ξανατονίζω, δεν είναι ασήμαντα πράγματα.

Ένα τρίτο πρόβλημα είναι το ποσοστό των ιδιωτικών σχολείων, γιατί διαστρεβλώνουν την εικόνα, αφού το κόστος λειτουργίας ενός ιδιωτικού είναι πολύ υψηλότερο από αυτό ενός δημόσιου σχολείου.

'Ενα διάγραμμα που θα μπορούσε να δώσει σημαντικές πληροφορίες θα ήταν ένα αντίστοιχο διάγραμμα αποκλειστικά για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, αποκλειστικά για κρατικές δαπάνες για κρατικά ιδρύματα για άμεσους εκπαιδευτικούς λόγους.

Βέβαια τέτοιες πληροφορίες θέλουν πολύ περισσότερο κόπο στο μάζεμα, οπότε ας συνοψίσουμε την εκπαίδευση στο πόσα λεφτά έδωσε ο Μπιλ Γκέιτς για να βάψει 5.000 ιδιωτικά σχολεία στα χρώματα της Microsoft.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

πατησιωτης έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:32
Αρχέλαος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 13:58 Εικόνα
Μετά τους θανάτους αγράμματων χωρικών που είχαν γεννηθεί πριν τον πόλεμο και έριξαν το διάγραμμα του ποσοστού αναλφαβητισμού νέο διάγραμμα που πανηγυρίζει για την μείωση των μαθητών στις τάξεις λόγω υπογεννητικότητος. :D
Εδώ κάθε χρόνο κλείνουν δεκάδες σχολεία επειδή δεν υπάρχει κανείς μαθητής και μερικά σε χωριά έχουν ένα ή δύο τρεις ενώ όταν ήμουν μαθητής έψαχναν κτίρια για να κάνουν σχολεία.Αυτή ειναι η διαφορά όταν έχεις διακόσιες χιλιάδες γεννήσεις το χρόνο από εβδομήντα χιλιάδες.
Ακόμα κι αν αφαιρέσεις την επίδραση της υπογεννητικότητας από το διάγραμμα, θα έχεις μείωση από τους 69 μαθητές ανά αίθουσα το 1974, στους 41 μαθητές ανά αίθουσα το 1992.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

sharp έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 15:10
Αρχέλαος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:51 Ένδεια επιχειρημάτων.
Διότι όπως αποδείχθηκε και πιο πριν, μπορεί να είχαμε περισσότερες γεννήσεις στα 50'ς και 60'ς αλλά πολλά παιδιά ΔΕΝ πήγαιναν στο γυμνάσιο, ήσαν απλώς απόφοιτοι δημοτικού και ελέγχεται.
Και μιλάμε και για αρκετούς γεννηθέντες στα 50'ς και στα 60'ς ακόμα.
Αρκετούς... δηλαδή πόσους; 10%, 20%, 30%; Το αρκετούς δεν λέει τίποτε.
Επί πλέον το πινακάκι λέει Α'βάθμια και Β'βάθμια.
Κοίτα στο πινακάκι που έβαλε για τις Κυκλάδες. Το 1971, μόλις το 10,8% του πληθυσμού δήλωνε ότι έχει τελειώσει δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το 1981 έφτασε στο 19,4% και το 2001 έφτασε στο 44,5%.

Αυτό δεν είναι απλώς επίδραση θανάτων. Από το '61 ως το '71 το ποσοστό διπλασιάστηκε, το ίδιο και από το '71 ως το '81 και μετά από το '81 ως το 2001.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα »

hellegennes έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 17:20
Καραμελίτσα έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:12 Εικόνα

Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα, ενώ όλη η πληροφορία για τα αίτια υπάρχει σε ένα διάγραμμα.

Από τον ΟΟΣΑ παρεμπιμπτόντως.

https://www.oecd-ilibrary.org/education ... 25ab7e2-en
Μαλακίες δείχνει αυτό το διάγραμμα, γιατί έχει μέσα διάφορες μη συγκρίσιμες παραμέτρους, όπως το κόστος της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας όλα μαζί. Προφανώς οι χώρες με υψηλά πανεπιστημιακά δίδακτρα θα σκοράρουν ψηλά, γι' αυτό και είναι η δεύτερη στο διάγραμμα η κατεξοχήν τριτοκοσμική χώρα της Δύσης, δηλαδή οι ΗΠΑ.

Για αρχή, πρέπει να διαχωριστεί η τριτοβάθμια από τις άλλες βαθμίδες γιατί αφορά κάτι τελείως διαφορετικό απ' αυτό που συζητάμε. Καθόλου ασήμαντο βέβαια, αλλά τελείως διαφορετικό όπως και να 'χει.

Αν κόψουμε το διάγραμμα στο σημείο που αφορά τις πρώτες δυο βαθμίδες, θα δει κανείς ότι ξοδεύουμε λίγα και είμαι 100% υπέρ να διπλασιαστεί ο προϋπολογισμός στις δυο αυτές βαθμίδες, αλλά δεν είμαστε πολύ χαμηλότερα από την Νέα Ζηλανδία ή ακόμα και απ' την Γαλλία.

Ένα δεύτερο, εξίσου σημαντικό πρόβλημα με τέτοιου είδους μέτρηση, είναι πού κατευθύνονται τα χρήματα. Δηλαδή αν πάνε απλώς για καλύτερες κτηριακές εγκαταστάσεις, που και πάλι είμαι υπέρ ή για έξτρα όπως φαγητό, διοργανώσεις, εκδρομές, κτλ, έχουν από μηδενική ως ελάχιστη επίδραση στην ποιότητα της παιδείας, παρότι, ξανατονίζω, δεν είναι ασήμαντα πράγματα.

Ένα τρίτο πρόβλημα είναι το ποσοστό των ιδιωτικών σχολείων, γιατί διαστρεβλώνουν την εικόνα, αφού το κόστος λειτουργίας ενός ιδιωτικού είναι πολύ υψηλότερο από αυτό ενός δημόσιου σχολείου.

'Ενα διάγραμμα που θα μπορούσε να δώσει σημαντικές πληροφορίες θα ήταν ένα αντίστοιχο διάγραμμα αποκλειστικά για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, αποκλειστικά για κρατικές δαπάνες για κρατικά ιδρύματα για άμεσους εκπαιδευτικούς λόγους.

Βέβαια τέτοιες πληροφορίες θέλουν πολύ περισσότερο κόπο στο μάζεμα, οπότε ας συνοψίσουμε την εκπαίδευση στο πόσα λεφτά έδωσε ο Μπιλ Γκέιτς για να βάψει 5.000 ιδιωτικά σχολεία στα χρώματα της Microsoft.
Όχι.

Καταρχάς το διάγραμμα μετράει έξοδα, δηλαδή κόστος που πληρώνουν τα ιδρύματα, όχι έσοδα από δίδακτρα. Και το δημόσιο-ιδιωτικό δεν είναι το θέμα μας, η ουσία είναι πόσα λεφτά επενδύει συνολικά ή κοινωνία, αν πάνε από φόρους ή από άλλη διαδικασία αυτό αφορά το κοινωνικό κράτος, όχι πόσο σημαντική θεωρεί η κοινωνία την εκπαίδευση στην πράξη. Βέβαια στην Ελλάδα, πιθανότατα ξεχνά τα λεφτά που πάνε στα φροντιστήρια, καθώς μετρά μόνο τα επίσημα ιδρύματα.

Επίσης προφανώς εκεί που είναι ουραγός η Ελλάδα είναι η χρηματοδότηση της τριτοβάθμιας, σε πρωτοβάθμια δευτεροβάθμια είναι απλά αρκετά κάτω από το μέσο όρο. Αλλά η τριτοβάθμια συμπεριλαμβάνει την εκπαίδευση των δασκάλων στα σχολεία, δεν είναι άσχετο.

Αν θες μόνο τα δημόσια έξοδα και σε όλα πλην τριτοβάθμιας, ιδού.Ως ποσοστό του ΑΕΠ.


Εικόνα
Z
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Δεν έχει σημασία η διάκρισή σου, γιατί ακόμη και τα περισσότερα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι μη κερδοσκοπικά ιδρύματα τύποις, με λίγα λόγια ξοδεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων τους ή ακόμη και το 100%. Δεν είναι κάποια ουσιώδης διάκριση.

Αυτό που αντιθέτως έχει μεγάλη σημασία είναι η διάκριση ιδιωτικού-δημοσίου γιατί το μόνο που σου λέει είναι πόσα προτίθεται να ξοδέψει η κοινωνία συνολικά σε πράγματα που είναι δευτερεύοντα στην εκπαίδευση, όπως το όνομα του σχολείου, οι κτηριακές εγκαταστάσεις και διάφορες άλλες παροχές. Σε χώρες που το ποσοστό εκπροσώπησης ιδιωτικών είναι μεγαλύτερο, τα έξοδα θα είναι περισσότερα, αλλά αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα για την ποιότητα της εκπαίδευσης.

Τέλος, αυτό που ζήτησα σαν σχέση είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο που δεν πρόκειται να βρεις σε έτοιμο διάγραμμα. Ακόμη κι αυτό που παράθεσες δείχνει ποσοστό του ΑΕΠ, που είναι μη ευθεία σύγκριση γιατί δεν είναι ούτε PPP ούτε απαραίτητα για εκπαιδευτικούς λόγους και επηρεάζεται από την σχέση ύψους ΑΕΠ-υποχρεώσων εκπαίδευσης, εκτός αν πιστεύεις ότι η εκπαίδευση στην Ιαπωνία είναι χειρότερη από ό,τι στην Τουρκία, διότι αυτό δείχνει αυτό το διάγραμμα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

alekhine έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 12:29
hellegennes έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 12:23 Το αν ο ανεπίσημος αναλφαβητισμός είναι υψηλότερος σε αυτούς που τελείωσαν το δημοτικό, δηλαδή είναι εγγράμματοι, σηκώνει πολύ νερό. Οι ηλικίας του Πάγχρηστου, ας πούμε, παίρνουν όρκο ότι σήμερα είναι πολύ χειρότερη η κατάσταση. Εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
σημερα η κατασταση στα σχολεια ειναι πολυ χειροτερη αλλα σε αλλα επιπεδα

το βασικο προβλημα που βλεπω εγω ειναι οτι τα παιδια δεν εχουν πλεον βασικες γνωσεις σε διαφορα θεματα - η γνωση ιστοριας η γεωγραφιας πχ απο σημερινους 13χρονους και πανω ειναι τραγικες σε σχεση με πριν 20 χρονια

με την ορθογραφια εχουν σημερα σοβαρα θεματα τα παιδια που ειναι περιπου 8-10 χρονων που ουσιαστικα εχασαν δυο σχολικες χρονιες λογω πανδημιας
ο γιος μου ειναι σε αυτην ακριβως την ηλικια, και δεν βλεπω τετοιο προβλημα στον ιδιο η τους συμμαθητες του.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Σέλευκας έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 12:57 Ό μικρός μου είναι Τρίτη δημοτικού. Δεν μπορεί να διαβάσει υποτιτλους στην τηλεοραση αλλά λύνει στα μαθηματικά σε ενα δευτερολεπτο γριφο που η γυναικα μου κάνει μισή ωρα και μετά απο πολλές λανθασμένες απαντήσεις. Επίσης σε γενικές γνώσεις ειναι πολύ πάνω απο οτι ήμουν εγω τοτε ο οποίος έμαθα τους μηνες στο λύκειο. Ομως εγω διαβαζα υποτιτλους στη δευτερα και βιβλία του Ιουλίου Βερν στην Τρίτη.
Εμένα αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν οτι στην πρωτη τάξη έπρεπε να να τους μαθει ανάγνωση η δασκάλα και οχι να ξέρουν απ οτο σπίτι. Ανταυτού τα περισσότερα (τα κορίτσια ολα) τους έμαθαν στα νηπια οι γονείς. Θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσει το υπουργείο αν θα πρεπει να τους μαθουμε απο τα νηπια και μετά να κάνουν τον έξυπνο ενώ οι κανονικοί μαθητές να αντιμετωπίζονται σαν παρίες και σαν ατομα με ειδικά προβλήματα. Κανονικά έπρεπε να μπει κάποιος να αρχίσει τα κλωτσομπουνίδια στις δασκάλες οι οποίες έπρεπε να περιμένουν να μάθει και ο τελευταίος ανάγνωση και αυτοί που έχουν μάθει είδη να κοιτάζουν τα συννεφάκια στο παράθυρο και οχι το αντίθετο. Αλλά οι δασκάλες με γνώμονα το δικό τους παρελθόν μουσκεύονται οταν βλέπουν παιδιά που ξεκινάνε την κούρσα του δημοσίου απο τα νήπια. Ουστ.
Δηλαδή η λογική ποια είναι, ξεκίνα απο τα νήπια να χωθείς γιατί μετά δεν θα κάνεις ουτε για οδήγηση; Αυτο υποβιβάζει τις γυναίκες βασικά.
κι ομως, η βασικη δουλεια πρεπει να γινεται στο σπιτι. κατανοητο οτι δεν εχουν ολοι το χρονο η τις δυνατοτητες να διδαξουν τα παιδια τους, αλλα και η δασκαλα στο σχολειο δεν μπορει να ακολουθει το ρυθμο του πιο αργου. ετσι "χαντακωνει" ολους τους υπολοιπους.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 »

AlienWay έγραψε: 16 Νοέμ 2022, 14:38 Επειδή έχω λάβει μεταξύ άλλων και αυταρχική εκπαίδευση από ακατάλληλα άτομα, μπορώ να εγγυηθώ ότι η αυταρχική εκπαίδευση προσκρούει σε πρακτικές δυσκολίες.

Σε γενικές γραμμές είναι πολύ σημαντικό να κατανοεί το παιδί ότι η αυστηρότητα ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τον ΡΟΛΟ του εκπαιδευτικού και υφίσταται για τις ανάγκες της διαπαιδαγώγησης. Το ίδιο ισχύει και για τον ρόλο του γονέα. Το παιδί πρέπει να λαμβάνει το μήνυμα ότι "δεν θέλω να σε τιμωρώ, αλλά το κάνω γιατί αυτός είναι ο ρόλος μου".

Το παιδί δεν πρέπει να λαμβάνει το μήνυμα ότι "σε τιμωρώ γιατί μπορώ να το κάνω και ξεσπάω πάνω σου γιατί έχω μαζέψει απωθημένα". Αν συμβεί αυτό, τότε οι συνέπειες στη ψυχοσύνθεση του παιδιού και στην επακόλουθη ενηλικίωσή του, θα είναι ολέθριες.

Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί στην περίπτωση που θα επιστρέψει η εκπαίδευση σε ένα καθεστώς αυταρχισμού, ότι δεν θα υπάρξουν κάποιοι ακατάλληλοι εκπαιδευτικοί που θα επιδιώξουν να κάνουν κατάχρηση της αυστηρότητας.

Το λέω γιατί έχω υπάρξει μάρτυρας, δασκάλου που κλωτσούσε τον πισινό μαθητή τετάρτης δημοτικού γιατί καθώς έλυνε μια άσκηση μαθηματικών στον πίνακα κόλλησε και σταμάτησε να γράφει. Την ώρα που κλωτσούσε τον μαθητή, χαζογελούσε, σαν να ήταν ο νούμερο ένα ΚΑΦΡΟΣ της γειτονιάς του.
Δεν συμφωνώ ότι θα πρέπει να περάσει ο δάσκαλος στον μαθητή την αντίληψη ότι ο αυταρχισμός προέρχεται από το ρόλο του. Με αυτό τον τρόπο δείχνει ότι είναι εγκλωβισμένος σε έναν θεσμό και αναγκάζεται να υποκρίνεται ρόλο επικοινωνώντας και τονιζοντας έτσι τον παραλογισμό του θεσμού. Η κατάληξη θα είναι να απαξιώσει τον θεσμό ο μαθητής και να προσπαθεί να ξεφύγει αντιδρώντας περισσότερο σε αυτόν.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

hellegennes έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 17:20
Καραμελίτσα έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:12 Εικόνα

Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα, ενώ όλη η πληροφορία για τα αίτια υπάρχει σε ένα διάγραμμα.

Από τον ΟΟΣΑ παρεμπιμπτόντως.

https://www.oecd-ilibrary.org/education ... 25ab7e2-en
Μαλακίες δείχνει αυτό το διάγραμμα, γιατί έχει μέσα διάφορες μη συγκρίσιμες παραμέτρους, όπως το κόστος της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας όλα μαζί. Προφανώς οι χώρες με υψηλά πανεπιστημιακά δίδακτρα θα σκοράρουν ψηλά, γι' αυτό και είναι η δεύτερη στο διάγραμμα η κατεξοχήν τριτοκοσμική χώρα της Δύσης, δηλαδή οι ΗΠΑ.

Για αρχή, πρέπει να διαχωριστεί η τριτοβάθμια από τις άλλες βαθμίδες γιατί αφορά κάτι τελείως διαφορετικό απ' αυτό που συζητάμε. Καθόλου ασήμαντο βέβαια, αλλά τελείως διαφορετικό όπως και να 'χει.

Αν κόψουμε το διάγραμμα στο σημείο που αφορά τις πρώτες δυο βαθμίδες, θα δει κανείς ότι ξοδεύουμε λίγα και είμαι 100% υπέρ να διπλασιαστεί ο προϋπολογισμός στις δυο αυτές βαθμίδες, αλλά δεν είμαστε πολύ χαμηλότερα από την Νέα Ζηλανδία ή ακόμα και απ' την Γαλλία.

Ένα δεύτερο, εξίσου σημαντικό πρόβλημα με τέτοιου είδους μέτρηση, είναι πού κατευθύνονται τα χρήματα. Δηλαδή αν πάνε απλώς για καλύτερες κτηριακές εγκαταστάσεις, που και πάλι είμαι υπέρ ή για έξτρα όπως φαγητό, διοργανώσεις, εκδρομές, κτλ, έχουν από μηδενική ως ελάχιστη επίδραση στην ποιότητα της παιδείας, παρότι, ξανατονίζω, δεν είναι ασήμαντα πράγματα.

Ένα τρίτο πρόβλημα είναι το ποσοστό των ιδιωτικών σχολείων, γιατί διαστρεβλώνουν την εικόνα, αφού το κόστος λειτουργίας ενός ιδιωτικού είναι πολύ υψηλότερο από αυτό ενός δημόσιου σχολείου.

'Ενα διάγραμμα που θα μπορούσε να δώσει σημαντικές πληροφορίες θα ήταν ένα αντίστοιχο διάγραμμα αποκλειστικά για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, αποκλειστικά για κρατικές δαπάνες για κρατικά ιδρύματα για άμεσους εκπαιδευτικούς λόγους.

Βέβαια τέτοιες πληροφορίες θέλουν πολύ περισσότερο κόπο στο μάζεμα, οπότε ας συνοψίσουμε την εκπαίδευση στο πόσα λεφτά έδωσε ο Μπιλ Γκέιτς για να βάψει 5.000 ιδιωτικά σχολεία στα χρώματα της Microsoft.
σωστα ολα, και να προσθεσω, το γεγονος οτι ο εκπαιδευτικος εδω παιρνει 1000, και αλλου 2000 η 3000, δεν σημαινει οτι αλλαζει η ποιοτητα της παιδειας. αλλαζει ομως κατα πολυ το μπατζετ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Το δημόσιο σχολείο του παιδιού μου έχει πολύ καλούς εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων κάποιοι κάνουν και δεύτερη δουλειά για να ζήσουν την οικογένειά τους. Παρόλα αυτά στο μάθημα τους δεν παίζονται, με εξαίρεση εκείνον τον έναν που έχει φύγει με απόσπαση. Προσωπικά θα ήθελα αυτοί οι δάσκαλοι να ζούνε με αξιοπρέπεια γιατί τους αξίζει.

Πραγματικά, αξιέπαινοι με σχεδόν μηδενικό μπάτζετ.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 10947
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας »

Ασέβαστος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 18:03
Σέλευκας έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 12:57 Ό μικρός μου είναι Τρίτη δημοτικού. Δεν μπορεί να διαβάσει υποτιτλους στην τηλεοραση αλλά λύνει στα μαθηματικά σε ενα δευτερολεπτο γριφο που η γυναικα μου κάνει μισή ωρα και μετά απο πολλές λανθασμένες απαντήσεις. Επίσης σε γενικές γνώσεις ειναι πολύ πάνω απο οτι ήμουν εγω τοτε ο οποίος έμαθα τους μηνες στο λύκειο. Ομως εγω διαβαζα υποτιτλους στη δευτερα και βιβλία του Ιουλίου Βερν στην Τρίτη.
Εμένα αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν οτι στην πρωτη τάξη έπρεπε να να τους μαθει ανάγνωση η δασκάλα και οχι να ξέρουν απ οτο σπίτι. Ανταυτού τα περισσότερα (τα κορίτσια ολα) τους έμαθαν στα νηπια οι γονείς. Θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσει το υπουργείο αν θα πρεπει να τους μαθουμε απο τα νηπια και μετά να κάνουν τον έξυπνο ενώ οι κανονικοί μαθητές να αντιμετωπίζονται σαν παρίες και σαν ατομα με ειδικά προβλήματα. Κανονικά έπρεπε να μπει κάποιος να αρχίσει τα κλωτσομπουνίδια στις δασκάλες οι οποίες έπρεπε να περιμένουν να μάθει και ο τελευταίος ανάγνωση και αυτοί που έχουν μάθει είδη να κοιτάζουν τα συννεφάκια στο παράθυρο και οχι το αντίθετο. Αλλά οι δασκάλες με γνώμονα το δικό τους παρελθόν μουσκεύονται οταν βλέπουν παιδιά που ξεκινάνε την κούρσα του δημοσίου απο τα νήπια. Ουστ.
Δηλαδή η λογική ποια είναι, ξεκίνα απο τα νήπια να χωθείς γιατί μετά δεν θα κάνεις ουτε για οδήγηση; Αυτο υποβιβάζει τις γυναίκες βασικά.
κι ομως, η βασικη δουλεια πρεπει να γινεται στο σπιτι. κατανοητο οτι δεν εχουν ολοι το χρονο η τις δυνατοτητες να διδαξουν τα παιδια τους, αλλα και η δασκαλα στο σχολειο δεν μπορει να ακολουθει το ρυθμο του πιο αργου. ετσι "χαντακωνει" ολους τους υπολοιπους.
Το θέμα εδώ ειναι οτι η ανάγνωση πρέπει να γίνεται στην πρώτη δημοτικού και οχι στα νήπια και μετά η δασκάλα να θεωρεί οτι εμαθε το παιδι σε μια βδομάδα ανάγνωση επειδή έκανε αυτήν καλη διδασκαλία. Η δουλειά της δεν είναι να περιθωριοποιεί παιδιά που πάνε να μάθουν διάβασμα στο σωστό χρόνο έναντι κάποιων άλλων που κινήθηκαν εκτός, το οποίο δεν προβλέπεται απο το πρόγραμμα. Αν δεν μπορεί να το κάνει είναι επικίνδυνη και πρέπει να απολυθεί και να κάνει άλλο επάγγελμα και οχι τα παιδιά να γίνονται θύματα της ανεπάρκειας της.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Άβαταρ μέλους
Σέλευκας
Δημοσιεύσεις: 10947
Εγγραφή: 04 Αύγ 2018, 01:00
Phorum.gr user: Seleykos
Τοποθεσία: Sapan

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σέλευκας »

πατησιωτης έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 14:32
Αρχέλαος έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 13:58 Εικόνα
Μετά τους θανάτους αγράμματων χωρικών που είχαν γεννηθεί πριν τον πόλεμο και έριξαν το διάγραμμα του ποσοστού αναλφαβητισμού νέο διάγραμμα που πανηγυρίζει για την μείωση των μαθητών στις τάξεις λόγω υπογεννητικότητος. :D
Εδώ κάθε χρόνο κλείνουν δεκάδες σχολεία επειδή δεν υπάρχει κανείς μαθητής και μερικά σε χωριά έχουν ένα ή δύο τρεις ενώ όταν ήμουν μαθητής έψαχναν κτίρια για να κάνουν σχολεία.Αυτή ειναι η διαφορά όταν έχεις διακόσιες χιλιάδες γεννήσεις το χρόνο από εβδομήντα χιλιάδες.
επί κορωνοϊού έλεγε το ΣΥΡΙΖΑ να χτιστούν διπλάσια σχολεία (σε μια χρονιά προφανώς) για να μην ειναι πολλοί οι μαθητές μέσα.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Σέλευκας έγραψε: 17 Νοέμ 2022, 19:32
Το θέμα εδώ ειναι οτι η ανάγνωση πρέπει να γίνεται στην πρώτη δημοτικού και οχι στα νήπια και μετά η δασκάλα να θεωρεί οτι εμαθε το παιδι σε μια βδομάδα ανάγνωση επειδή έκανε αυτήν καλη διδασκαλία. Η δουλειά της δεν είναι να περιθωριοποιεί παιδιά που πάνε να μάθουν διάβασμα στο σωστό χρόνο έναντι κάποιων άλλων που κινήθηκαν εκτός, το οποίο δεν προβλέπεται απο το πρόγραμμα. Αν δεν μπορεί να το κάνει είναι επικίνδυνη και πρέπει να απολυθεί και να κάνει άλλο επάγγελμα και οχι τα παιδιά να γίνονται θύματα της ανεπάρκειας της.
ποιος κρινει ποιος ειναι ο "σωστος" χρονος; ποιο ειναι το "προγραμμα"

αν ολη η ταξη ειναι σε καποιο επιπεδο, και 1-2 παιδια ειναι πισω, η δασκαλα πρεπει να κρατησει ισορροπια. καπου να ζορισει τα παιδια που ειναι πισω, αλλα και να κρατησει το ενδιαφερον των προχωρημενων. αν μεινει τερμα πισω με το ρυθμο των πιο αργων ρισκαρει να σκυλοβαρεθουν οι προχωρημενοι και να χασουν το ενδιαφερον γα μαθηση.

εχω ξεχεσει απειρες φορες δωμεσα τους εκπαιδευτικους, αλλα μη νομιζεις πως δεν καταλαβαινω ποσο δυσκολο ειναι να κρατηθουν αυτες οι ισορροπιες.

σε μια ταξη με 90% "προχωρημενα" παιδια, το 10% δυστυχως χαντακωνονται, η πρεπει να ζοριστουν πολυ να ακολουθησουν.

σε μια ταξη με 90% "αργοπορημενα" παιδια, το 10% επισης χαντακωνεται, χανουν το ενδιαφερον τους και δεν φτανουν ποτε το μαξιμουμ των δυνατοτητων τους.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 15891
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Τα ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug »

Εντωμεταξύ ρε τύποι, τι φάση με την ορθογραφία;

Καμμία φορά βλέπω Τροχό της Τύχης στο Star και κοντεύω να ξεχάσω αυτά που ξέρω.

Χρεοκοπία, αφτί και κάτι τέτοια.

Μου φαίνεται ότι έχασα επεισόδια. Ή επισόδια;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”