Η διδασκόμενη ιστορία μιλά για τα επιτεύγματα της Αρχαία Ελλάδας, αλλά η ύπαρξη σκλάβων (σε όλο τον τότε κόσμο υπήρχαν βέβαια) που έχτιζαν Παρθενώνες, και τάιζαν φιλοσόφους δεν θίγεται.
Η διδασκόμενη ιστορία παρουσιάζει την "Ρωμαϊκή", Βυζαντινή αυτοκρατορία ως "Ελληνική" που ποτέ δεν ήταν, απλά για να πειστούν τα παιδιά μας, ότι ο Χριστιανισμός (που γιγαντώθηκε επί των ημερών της) ήταν στο dna μας.
Η διδασκόμενη Ιστορία μιλά ακόμα για το υποτιθέμενο "Κρυφό Σχολειό" ως τον τρόπο που διατηρήθηκε η γλώσσα, η χριστιανική πίστη , τα ήθη και τα έθιμα επί Τουρκοκρατίας, ενώ στην πραγματικότητα με την νοοτροπία της πολυεθνικής αυτοκρατορίας αφεθήκαμε να πιστεύομε ως λαός όποιον Θεό θέλαμε. Αλλά βέβαια, τα "Κρυφά Σχολειά" έφερναν ως επακόλουθη τη εθνικιστική ρετσινιά για όλους τους Τούρκους, αυτή του "Κακού Τούρκου".
Η διδασκόμενη ιστορία περνά στα πολύ ψιλά ότι το 1821 δεν επαναστάτησαν μόνο Έλληνες. Επαναστάτησαν Έλληνες, Αρμένιοι, Αρβανίτες, Αλβανοί που έμεναν στον χώρο μας. Βλέπεις το σωστό αφήγημα χαλάει τις υπονοούμενες "καθαρότητες" της φυλής μας, που τόσο υποστηρίζει και το επίσημο ελληνικό κράτος.
Η διδασκόμενη ιστορία δεν τονίζει ότι στην περίοδο που ενσωματώθηκε η Μακεδονία στο νέο Ελληνικό κράτος, η Μακεδονία για εκατοντάδες χρόνια ήταν ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ.
Η διδασκόμενη ιστορία μιλά καλώς για την Μικρασιατική καταστροφή και το δράμα των Ελλήνων μικρασιατών, αλλά περνά στα ψιλά τον επιθετικό πόλεμο της Ελλάδας κατά της Τουρκίας τη περίοδο 1919-1922, και βέβαια ότι έγιναν και από τη μεριά μας "εγκλήματα πολέμου¨
Η διδασκόμενη ιστορία, όπως επισημαίνει καλή μας φίλη, ήδη αναφέρει ως ήρωα τον φασίστα Μεταξά, ενώ δεν γνωρίζει τον Άρη Βελουχιώτη.
Η διδασκόμενη ιστορία δεν μιλά για τις διώξεις των Ελλήνων αριστερών από τους φασίστες και πρώην χίτες που έγιναν ο Εθνικός Κορμός μετά τον πόλεμο.
Η διδασκόμενη ιστορία παρουσιάζει πολλούς "Λεωνιδες" και ελάχιστους "Εφιάλτες", ενώ η πραγματικότητα είναι ευθέως αντίστροφη.
Τέλος η διδασκόμενη ιστορία δεν μιλά για ένα Κράτος 190 ετών που κυβερνάτε από κυβερνήσεις εξαρτώμενες σε ξένους. Αν πέρναγε αυτό στα παιδιά μας, ίσως και κάποια από αυτά θα ήθελαν να το αλλάξουν. Απαγορευμένη σκέψη, όμως!
https://anemosantistasis.blogspot.com/2 ... naYJQsiDak