sys3x έγραψε: 02 Ιούλ 2019, 23:59Εγώ προσπαθώ εδώ και πολλά πολλά χρόνια να έρθω σε επαφή με την γυναικεία μου φύση αλλά πίπες ρε μλκ, μόνο για Μπέλα Μπάρτοκ κάνω και Χατσατουριάν, άντε και λίγο Σαστακόβιτς.
![]()
![]()
Είσαι αγνός ρε. Σαν τον Αλέξη ένα πράμα.
sys3x έγραψε: 02 Ιούλ 2019, 23:59Εγώ προσπαθώ εδώ και πολλά πολλά χρόνια να έρθω σε επαφή με την γυναικεία μου φύση αλλά πίπες ρε μλκ, μόνο για Μπέλα Μπάρτοκ κάνω και Χατσατουριάν, άντε και λίγο Σαστακόβιτς.
![]()
![]()
Ναι αλλά τον Σαστακόβιτς τον διώξανε τα κοθμούνια από την Ένωση, όου γουέητ, ευτυχώς, εγώ πάντα το έλεγα να ξες, ο κοθμουνισμός έχει κάνει και καλά.Χαοτικός έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:07sys3x έγραψε: 02 Ιούλ 2019, 23:59Εγώ προσπαθώ εδώ και πολλά πολλά χρόνια να έρθω σε επαφή με την γυναικεία μου φύση αλλά πίπες ρε μλκ, μόνο για Μπέλα Μπάρτοκ κάνω και Χατσατουριάν, άντε και λίγο Σαστακόβιτς.Χαοτικός έγραψε: 02 Ιούλ 2019, 23:53
Τα ποίματα και τ' ατοποίματα πάντα μ΄αρέσουν ρε. Αφού έχω εσωτερικό κόσμο γκόμενας.
![]()
![]()
Είσαι αγνός ρε. Σαν τον Αλέξη ένα πράμα.
φιξντ. Ο Μητσάρας δεν έφυγε ποτέ.sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:13Ναι αλλά τον Σοστακόβιτς Ραχμάνινοφ τον διώξανε τα κοθμούνια από την Ένωση, όου γουέητ, ευτυχώς, εγώ πάντα το έλεγα να ξες, ο κοθμουνισμός έχει κάνει και καλά.
Γάμησε το Χίτλερ ένα. Είχε την ιδεολογική ηγεμονία στην Ελλάδα αμέσως μετά τον πόλεμο. Διατήρησε τον πολιτισμό μας ρε μαλάκα! Θα ήμασταν ξενέρωτοι σαν Βορειοευρωπέους. Θα τρώγαμε γιαουρτόμελα αντί να πίνουμε ρακόμελα.sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:13Ναι αλλά τον Σαστακόβιτς τον διώξανε τα κοθμούνια από την Ένωση, όου γουέητ, ευτυχώς, εγώ πάντα το έλεγα να ξες, ο κοθμουνισμός έχει κάνει και καλά.
Νόμιζα ότι κατά
Και μια που τα λέμε έτσι όμορφα, το κόμμα πως και δε φτιάχτηκε τόσα χρόνια;Χαοτικός έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:20Γάμησε το Χίτλερ ένα. Είχε την ιδεολογική ηγεμονία στην Ελλάδα αμέσως μετά τον πόλεμο. Διατήρησε τον πολιτισμό μας ρε μαλάκα! Θα ήμασταν ξενέρωτοι σαν Βορειοευρωπέους. Θα τρώγαμε γιαουρτόμελα αντί να πίνουμε ρακόμελα.
πώς να την κάνει το 1936; Oι Σεργκέι 1 και 2 (Ραχμάνινοφ και Προκόφιεφ) φύγανε το '19, όταν τους άφηνε ακόμα ο Βλαδίμηρος. Ο Σεργκέι Π. γύρισε πίσω το '35 επειδή υπήρχαν αναδουλειές στη 'Murica, και έγραφε καντάτες για τα γενέθλια του Σήφακα, αλλά και μουσικάρες για τις ταινιάρες του Αϊζενστάιν, μέχρι που πέθανε την ίδια ακριβώς μέρα με το Σήφακα (5-3-53) και η Πράβδα της επόμενης μέρας, στη σελίδα 139, είχε αφιέρωμα δύο παραγράφων στο θάνατό του (οι πρώτες 138 σελίδες ήταν αφιερωμένες στον Μεγάλο).sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:32Νόμιζα ότι κατάJolly Roger έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:15φιξντ. Ο Μητσάρας δεν έφυγε ποτέ.sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:13
Ναι αλλά τον Σοστακόβιτς Ραχμάνινοφ τον διώξανε τα κοθμούνια από την Ένωση, όου γουέητ, ευτυχώς, εγώ πάντα το έλεγα να ξες, ο κοθμουνισμός έχει κάνει και καλά.την περίοδο την είχε κάνει Αμερική όπως ο Σεργκέι αλλά έκανα λάθος.αυτήν
Η πρώτη αποκήρυξη
Επεξεργασία
Το 1936 ο Σοστακόβιτς έχασε την εύνοια του κράτους. Αφορμή ήταν η επίσκεψη του Στάλιν στο θέατρο όπου παρουσιαζόταν η Λαίδη Μάκμπεθ στις 26 Ιανουαρίου. Ο ηγέτης παρακολούθησε το έργο κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας, κρυμμένος από μια κουρτίνα, για την αποφυγή ενδεχόμενης απόπειρας δολοφονίας του. Λέγεται μάλιστα ότι εγκατέλειψε το θέατρο κατά την διάρκεια της παράστασης. Αυτό το γεγονός έμοιαζε με καταστροφή, μέσα στο κλίμα των εκκαθαρίσεων, των νυχτερινών συλλήψεων και του διαρκούς φόβου της δυσμένειας του κόμματος. Το αν ο Στάλιν ενοχλήθηκε από τις φιλελεύθερες θέσεις της όπερας, από τον χαρακτήρα της μουσικής ή από την αυξανόμενη δημοτικότητα του Σοστακόβιτς, παραμένει αδιευκρίνιστο, όπως και φράση που αποδίδεται σ' αυτόν «Κάποιος πρέπει να τον σταματήσει». Η εκστρατεία δυσφήμισης, που ήταν υποκινούμενη από τον ίδιο τον Στάλιν, ξεκίνησε με μια σειρά επιθέσεων εναντίον του συνθέτη στην εφημερίδα Πράβδα ("Правда") και συγκεκριμένα στις 28 Ιανουαρίου με ένα άρθρο υπό τον τίτλο Σύγχυση αντί Μουσικής, που καταδίκαζε το έργο ως φορμαλιστικό.
Οι παραστάσεις διακόπηκαν αμέσως και ο συνθέτης τους επόμενους μήνες κοιμόταν ντυμένος, με μια βαλίτσα κάτω από το κρεβάτι, για να είναι έτοιμος σε περίπτωση σύλληψης από την αστυνομία. Επιπλέον κυριεύθηκε από κατάθλιψη και σκέψεις αυτοκτονίας, οι οποίες εμφανίζονταν κατά διαστήματα σε όλη την διάρκεια της ζωής του.
Όπως την έκανε ο Σεργκέι (αυτός που βοήθησε να αναπτυχθούν τα ελικόπτερα στην) Αμερική, γενικότερα όχι αναγκαστικά την ίδια χρονική περίοδο.Jolly Roger έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:38πώς να την κάνει το 1936; Oι Σεργκέι 1 και 2 (Ραχμάνινοφ και Προκόφιεφ) φύγανε το '19, όταν τους άφηνε ακόμα ο Βλαδίμηρος. Ο Σεργκέι Π. γύρισε πίσω το '35 επειδή υπήρχαν αναδουλειές στη 'Murica, και έγραφε καντάτες για τα γενέθλια του Σήφακα, μέχρι που πέθανε την ίδια ακριβώς μέρα με το Σήφακα (5-3-53) και η Πράβδα της επόμενης μέρας, στη σελίδα 139, είχε αφιέρωμα δύο παραγράφων στο θάνατό του (οι πρώτες 138 σελίδες ήταν αφιερωμένες στον Μεγάλο).sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:32Νόμιζα ότι κατάτην περίοδο την είχε κάνει Αμερική όπως ο Σεργκέι αλλά έκανα λάθος.αυτήν
Η πρώτη αποκήρυξη
Επεξεργασία
Το 1936 ο Σοστακόβιτς έχασε την εύνοια του κράτους. Αφορμή ήταν η επίσκεψη του Στάλιν στο θέατρο όπου παρουσιαζόταν η Λαίδη Μάκμπεθ στις 26 Ιανουαρίου. Ο ηγέτης παρακολούθησε το έργο κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας, κρυμμένος από μια κουρτίνα, για την αποφυγή ενδεχόμενης απόπειρας δολοφονίας του. Λέγεται μάλιστα ότι εγκατέλειψε το θέατρο κατά την διάρκεια της παράστασης. Αυτό το γεγονός έμοιαζε με καταστροφή, μέσα στο κλίμα των εκκαθαρίσεων, των νυχτερινών συλλήψεων και του διαρκούς φόβου της δυσμένειας του κόμματος. Το αν ο Στάλιν ενοχλήθηκε από τις φιλελεύθερες θέσεις της όπερας, από τον χαρακτήρα της μουσικής ή από την αυξανόμενη δημοτικότητα του Σοστακόβιτς, παραμένει αδιευκρίνιστο, όπως και φράση που αποδίδεται σ' αυτόν «Κάποιος πρέπει να τον σταματήσει». Η εκστρατεία δυσφήμισης, που ήταν υποκινούμενη από τον ίδιο τον Στάλιν, ξεκίνησε με μια σειρά επιθέσεων εναντίον του συνθέτη στην εφημερίδα Πράβδα ("Правда") και συγκεκριμένα στις 28 Ιανουαρίου με ένα άρθρο υπό τον τίτλο Σύγχυση αντί Μουσικής, που καταδίκαζε το έργο ως φορμαλιστικό.
Οι παραστάσεις διακόπηκαν αμέσως και ο συνθέτης τους επόμενους μήνες κοιμόταν ντυμένος, με μια βαλίτσα κάτω από το κρεβάτι, για να είναι έτοιμος σε περίπτωση σύλληψης από την αστυνομία. Επιπλέον κυριεύθηκε από κατάθλιψη και σκέψεις αυτοκτονίας, οι οποίες εμφανίζονταν κατά διαστήματα σε όλη την διάρκεια της ζωής του.
το '19 έφυγε και ο ελικοπτεράκιας. Τους άφηνε ο Βλαδίμηρος λαίμαι.sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:44Όπως την έκανε ο Σεργκέι (αυτός που βοήθησε να αναπτυχθούν τα ελικόπτερα στην) Αμερική, γενικότερα όχι αναγκαστικά την ίδια χρονική περίοδο.Jolly Roger έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:38πώς να την κάνει το 1936; Oι Σεργκέι 1 και 2 (Ραχμάνινοφ και Προκόφιεφ) φύγανε το '19, όταν τους άφηνε ακόμα ο Βλαδίμηρος. Ο Σεργκέι Π. γύρισε πίσω το '35 επειδή υπήρχαν αναδουλειές στη 'Murica, και έγραφε καντάτες για τα γενέθλια του Σήφακα, μέχρι που πέθανε την ίδια ακριβώς μέρα με το Σήφακα (5-3-53) και η Πράβδα της επόμενης μέρας, στη σελίδα 139, είχε αφιέρωμα δύο παραγράφων στο θάνατό του (οι πρώτες 138 σελίδες ήταν αφιερωμένες στον Μεγάλο).sys3x έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 00:32
Νόμιζα ότι κατάτην περίοδο την είχε κάνει Αμερική όπως ο Σεργκέι αλλά έκανα λάθος.αυτήν
Η πρώτη αποκήρυξη
Επεξεργασία
Το 1936 ο Σοστακόβιτς έχασε την εύνοια του κράτους. Αφορμή ήταν η επίσκεψη του Στάλιν στο θέατρο όπου παρουσιαζόταν η Λαίδη Μάκμπεθ στις 26 Ιανουαρίου. Ο ηγέτης παρακολούθησε το έργο κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας, κρυμμένος από μια κουρτίνα, για την αποφυγή ενδεχόμενης απόπειρας δολοφονίας του. Λέγεται μάλιστα ότι εγκατέλειψε το θέατρο κατά την διάρκεια της παράστασης. Αυτό το γεγονός έμοιαζε με καταστροφή, μέσα στο κλίμα των εκκαθαρίσεων, των νυχτερινών συλλήψεων και του διαρκούς φόβου της δυσμένειας του κόμματος. Το αν ο Στάλιν ενοχλήθηκε από τις φιλελεύθερες θέσεις της όπερας, από τον χαρακτήρα της μουσικής ή από την αυξανόμενη δημοτικότητα του Σοστακόβιτς, παραμένει αδιευκρίνιστο, όπως και φράση που αποδίδεται σ' αυτόν «Κάποιος πρέπει να τον σταματήσει». Η εκστρατεία δυσφήμισης, που ήταν υποκινούμενη από τον ίδιο τον Στάλιν, ξεκίνησε με μια σειρά επιθέσεων εναντίον του συνθέτη στην εφημερίδα Πράβδα ("Правда") και συγκεκριμένα στις 28 Ιανουαρίου με ένα άρθρο υπό τον τίτλο Σύγχυση αντί Μουσικής, που καταδίκαζε το έργο ως φορμαλιστικό.
Οι παραστάσεις διακόπηκαν αμέσως και ο συνθέτης τους επόμενους μήνες κοιμόταν ντυμένος, με μια βαλίτσα κάτω από το κρεβάτι, για να είναι έτοιμος σε περίπτωση σύλληψης από την αστυνομία. Επιπλέον κυριεύθηκε από κατάθλιψη και σκέψεις αυτοκτονίας, οι οποίες εμφανίζονταν κατά διαστήματα σε όλη την διάρκεια της ζωής του.
Επίσης κάτι που ξεχάσαμε να πούμε είναι ότι ο Μητσάρας ήταν ΕΛΛΗΝ κατά βάθος ε.
![]()
H Mανούλα
Κοιτα να τον βαλεις να τσακωθει με τον μπλεμπουμπη τωρα εσυΑγις έγραψε: 03 Ιούλ 2019, 21:09H Mανούλαψηφιζει ΚΚ μια ζωη σαν φανατικη αγριοσταλινικια που είναι - να την αλυσοδέσω ;