!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Παραφυσική, μεταφυσικά, ανεξήγητα φαινόμενα
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Εδώ όλο το άρθρο της έρευνας του λασπιτζή. :smt005:
ΕΦΑΡΜΟΣΜΈΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΏΝ
Συγγραφέας Ιωάννης Λυμπέρης
Ανεξάρτητος ερευνητής της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.
Η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών στην Ελλάδα διαθέτει εδώ και πολλά χρόνια τους πιο σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς στον κόσμο! Εν τούτοις οι κατασκευές δεν αντέχουν σε οποιοδήποτε μεγάλο σεισμό. Υπάρχουν πάρα πολλοί αστάθμητοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επιφέρουν την καταστροφή και στις ποιο σύγχρονες αντισεισμικές κατασκευές. Βασικά οι συντελεστές που καθορίζουν την σεισμική συμπεριφορά των κατασκευών είναι πολυάριθμοι, και εν μέρη πιθανοτικού χαρακτήρα. (Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης, άγνωστη η διάρκειά της.) Ακόμα οι μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
Ο συσχετισμός των ποσοτήτων όπως είναι οι “αδρανειακές εντάσεις – δυνάμεις απόσβεσης – ελαστικές δυνάμεις- δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής – αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής – επιβαλλόμενη κίνηση εδάφους” είναι μη γραμμικής κατεύθυνσης . Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις του ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας.
Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας.
Σκοπός του σύγχρονου αντισεισμικού κανονισμού είναι να κατασκευάσει δομές που: α) Σε συχνούς σεισμούς μεγάλης πιθανότητας να συμβούν δεν θα πάθουν τίποτα, β) Σε σεισμούς μέσης πιθανότητας να συμβούν θα πάθουν μικρές, επιδιορθώσιμες ζημιές και γ) Σε πολύ ισχυρούς σεισμούς μικρής όμως πιθανότητας να συμβούν δεν θα έχουμε απώλειες ανθρώπινων ζωών. Άρα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «απόλυτα” στις αντισεισμικές κατασκευές. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τον όρο «ποιοτικές” κατασκευές που σημαίνει εφαρμογή τουλάχιστον των απαιτήσεων όλων των σύγχρονων κανονισμών. Η ποιότητα των κατασκευών και η ασφάλειά τους, είναι και συνάρτηση της οικονομικής κατάστασης των χωρών, μεταξύ των άλλων παραγόντων. Είναι ευνόητο ότι φτωχές χώρες δεν μπορούν να συγκριθούν με χώρες όπου έχουν ακριβούς σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς. Συμπέρασμα… δεν υπάρχει απόλυτος αντισεισμικός σχεδιασμός σήμερα, και δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό. Οπότε υπάρχει μεγάλη ανάγκη σήμερα να εφεύρουμε έναν πιο σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό ο οποίος να ανταποκρίνεται στον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό, με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος.

Οι μηχανισμοί και μέθοδοι σχεδιασμού της εφεύρεσης έχουν σκοπό να ελαχιστοποιήσουν τα προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών, στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι, και οι ισχυροί άνεμοι. Αυτό επιτυγχάνετε ελέγχοντας τις παραμορφώσεις της δομής. Η βλάβη και η παραμόρφωση είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων ελέγχεται και η βλάβη. Η εφεύρεση ελέγχει επαρκώς τις παραμορφώσεις ανεξαρτήτως της διάρκειας και της έντασης του σεισμού. Ρυθμίζει το λίκνισμα στα όρια της ελαστικής μετατόπισης αποτρέποντας ανελαστική μετατόπιση. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή έλξη των παρειών των τοιχωμάτων της κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς τα τοιχώματα ενώνοντας τα δύο μέρη σε ένα σώμα. Τις εντάσεις εφαρμόζουν μηχανισμοί πάκτωσης και έλξης. Αποτελούνται από τένοντες, οι οποίοι διαπερνούν ελεύθερα, το σώμα των παρειών ( με την βοήθεια σωλήνων διόδου ) καθώς και το μήκος γεωτρήσεων κάτω από αυτές. Τα κάτω άκρα των τενόντων πακτώνονται στα βάθη των γεωτρήσεων με μηχανισμούς τύπου μεταλλικών παρειών πίεσης, διαστελλόμενων αξονικά προς τα πρανή, με την βοήθεια περιστρεφόμενων αντεστραμμένων και αντικριστών ακτινίων. Το άνω άκρο των πακτώνεται στις παρειές της ανώτατης στάθμης με μηχανισμούς πάκτωσης και έλξης οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να επιβάλουν θλιπτικά φορτία στις διατομές των τοιχωμάτων. Η έλξη των τενόντων από τους μηχανισμούς ευρισκόμενοι στα ανώτατα άκρα των παρειών των τοιχωμάτων, καθώς και η αντίδραση σε αυτήν την έλξη προερχόμενη από τα κάτω πακτωμένα άκρα των τενόντων στα βάθη των γεωτρήσεων δημιουργούν την ένωση των τοιχωμάτων με το έδαφος. Πριν την ανέγερση της κατασκευής εφαρμόζουμε έλξη στους τένοντες, διπλάσια των εντάσεων υπολογισμού μεταξύ του ύψους της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης στα βάθη της γεώτρησης. Κατά την έλξη του τένοντα από την επιφάνεια εδάφους, ο μηχανισμός πάκτωσης διαστέλλεται, ασκώντας περιφερειακές ακτινικές πιέσεις προς τα χαλαρά πρανή της γεώτρησης, εξασφαλίζοντας αφενός συμπύκνωση αυτών και αφετέρου μεγάλη τριβή στην διεπιφάνεια των σιαγόνων του μηχανισμού και του εδάφους δημιουργώντας συνθήκες συνάφειας για την πάκτωση του μηχανισμού στο εδάφους. Διατηρώντας τις μηχανικές εντάσεις, γεμίζουμε με ένεμα την οπή, για περαιτέρω πρόσφυση, καθώς και για την προστασία του μηχανισμού από οξείδωση. Ολοκληρώνοντας την πάκτωση στο έδαφος διαθέτουμε έναν μηχανισμό θεμελίωσης εις βάθος ο οποίος επιτυχώς αναλαμβάνει τις ανοδικές, και καθοδικές εντάσεις του πέλματος βάσης. Ακολουθεί η σταδιακή κατασκευή του έργου και η ελεύθερη διέλευση των τενόντων μέσα από τις παρειές των τοιχωμάτων με την βοήθεια σωλήνων διόδου και περικοχλίων για την σταδιακή επέκταση του μήκους. Υπάρχει η δυνατότητα απλής πάκτωσης του άνω άκρου των τενόντων στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή μπορούμε εναλλακτικά να επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης, θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους πριν πακτωθούν. Η μέθοδός σχεδιασμού περιλαμβάνει κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος, με πανταχόθεν διατομές, τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις, στα οποία οι μηχανισμοί επιβάλουν από τα ανώτατα άκρα τους θλιπτικά φορτία σε όλες τις παρειές της διατομής τους, με σκοπό να εφαρμόσουν ροπές ευστάθειας έναντι των ροπών ανατροπής οι οποίες τους επιβάλλονται από τις πανταχόθεν εδαφικές μετατοπίσεις και τις εντάσεις αδράνειας. Η δύναμη που εφαρμόζει τα θλιπτικά φορτία στις διατομές προέρχεται από μια εξωτερική πηγή, αυτήν του εδάφους θεμελίωσης. Τα τοιχώματα ενδέχεται να βρίσκονται στην περίμετρο του κτιρίου, ( πλην προσόψεων καταστημάτων ) να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα, (ισχυροί πυρήνες) και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτιρίου. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )Το τοίχωμα υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού, της τάξεως 50% σθρ., αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36%. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων στις διατομές εφαρμόζεται για τον μηδενισμό των εφελκυστικών εντάσεων, την δημιουργία ροπών ευστάθειας και την αύξηση αντοχή της διατομής προς τις τέμνουσες. Η επιβολή θλιπτικών δυνάμεων έχει πολύ θετικά αποτελέσματα καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού, εξασφαλίζει μειωμένη ρηγμάτωση λόγο θλίψης, αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος.
Τις θλιπτικές δυνάμεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις μεταφέρει στον μηχανισμό πάκτωσης εδάφους, ο οποίος τις στέλνει στα πρανή της γεώτρησης. Ο μηχανισμός πάκτωσης αυξάνει την αντοχή του χαλαρού εδάφους θεμελίωσης δημιουργώντας ισχυρές εδαφικές ζώνες παλαβής φορτίων. Οι ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος, και οι κατακόρυφες συνιστώσες φορτίων, δημιουργούν εφελκυσμό ( Ν ) Οι ανοδικές εντάσεις παραλαμβάνονται από τον τένοντα από τους κόμβους της ανώτατης στάθμης και εκτρέποντας αυτές τις κατευθύνει μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας την μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργεί τον εφελκυσμό στην παρειά του τοιχώματος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματά η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και κάμψη του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους υπεύθυνες για την κάμψη του κορμού των στοιχείων του φέροντα οργανισμού.Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) στην παρειά, πλέον δεν υφίστανται.Με την μέθοδο σχεδιασμού, πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις εντάσεις αδράνειας της κατασκευής μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις παραμορφοσιακές ιδιομορφές που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού, ώστε η ένταση στον φορέα να είναι περιορισμένη, εξασφαλίζοντας συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με την σωστή διαστασιολόγιση των τοιχωμάτων και την τοποθέτησή τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές. Η γεώτρηση μας δείχνει την ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης το οποίο κρύβει πολλές εκπλήξεις λόγο της φυσικής του ανομοιογένειας . Η πάκτωση κατασκευής εδάφους δεν επιτρέπει κατακόρυφες αναπηδήσεις , εξαλείφοντας τις κρουστικές εντάσεις οι οποίες αυξάνουν τα φορτία κατασκευής και εδάφους. Διατηρεί την κατασκευή, μέσα στα όρια μετατόπισης της ελαστικής φάσης, ανεξαρτήτως τις έντασης και διάρκειας του σεισμού, αποτρέποντας τον συντονισμό.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ
Η συνεργασία μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα επιτυγχάνεται με τη συνάφεια. Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα. Α)Το πρώτο πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή του χάλυβα, η οποία στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, και είναι άκρως ψαθυρή. Για να αντιμετωπιστεί, πρέπει να εξασφαλίσουμε την μη διατμητική αστοχία σκυροδέματος. Εν μέρει η μείωση των τάσεων επιτυγχάνεται με αύξηση της επικάλυψης και μείωση της διαμέτρου των ράβδων του οπλισμού. Η αύξηση της οριακής τιμής τους επιτυγχάνεται με αύξηση της αντοχής του σκυροδέματος. Η παρουσία εγκάρσιου οπλισμού δρα ευνοϊκά περιορίζοντας το άνοιγμα των αναπτυσσόμενων ρωγμών.
1) Ζητούμενο. Μια μέθοδος όπου το σκυρόδεμα να παραλαμβάνει εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας εντάσεις εφελκυσμού. Β) Δεύτερο πρόβλημα διαφοράς δυναμικού. Κατά την κάμψη των καθ ύψος τοιχωμάτων αναπτύσσονται εντάσεις θλίψης στην μία παρειά και εντάσεις εφελκυσμού στην άλλη παρειά. Όταν οι εντάσεις φθάσουν σε οριακό σημείο επέρχεται αστοχία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της διατομής στο κάτω μέρος του τοιχώματος του ισογείου η οποία ονομάζεται κρίσιμη περιοχή αστοχίας στην οποία παρατηρείτε η μέγιστη συγκέντρωση εντάσεων θλίψης και εφελκυσμού. Είναι η περιοχή κάμψης της παρειάς του τοιχώματος όπου διαχωρίζουν την φορά τους οι δυνάμεις εφελκυσμού, σε αριστερόστροφη και δεξιόστροφη κατεύθυνση, και η περιοχή της άλλης παρειάς, όπου συγκρούονται οι θλιπτικές δυνάμεις. Η αντίθεση των δυνάμεων του εφελκυσμού σε αυτή την περιοχή, διαχωρίζει τον κορμό του τοιχώματος σε δύο τμήματα αντίθετης δυναμικής με διαφορά δυναμικού. Η κάτω περιοχή, έχει να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις λόγο των μεγάλων ροπών που κατεβάζει ο μοχλοβραχίονας του υποστυλώματος, με μικρότερο μήκος συνάφειας από αυτήν του άνω μέρους, που εκτείνεται μέχρι το δώμα με αποτέλεσμα την πρόωρη εξόλκευση του χάλυβα του κάτω μέρους.
2) Ζητούμενο Μια μέθοδος συνεργασίας σκυροδέματος χάλυβα η οποία να μην παρουσιάζει διαφορά δυναμικού.
Γ) Τρίτο πρόβλημα μοχλοβραχίονα.Τα τοιχώματα καθ ύψος, αποτελούν ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζεται στο σημείο κάμψης και άρθρωση, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος, με τον μηχανισμό της συνάφειας, επιτρέπει στον μοχλοβραχίονα να πολλαπλασιάζει και να κατεβάζει μεγάλες ροπές στην βάση, καταπονώντας την διατομή του τοιχώματος. Επίσης οι ροπές που κατεβάζει ένα μεγάλο τοιχώματα σε συνεργασία με την άρθρωση βάσης , είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Ζητούμενο. Μία μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος η οποία να αποτρέπει τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και τον πολλαπλασιασμό των εντάσεων ροπής.
Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Α) Στην μέθοδο σχεδιασμού το σκυρόδεμα παραλαμβάνει μόνο εντάσεις θλίψης και ο χάλυβας μόνον εντάσεις εφελκυσμού. Ξέρουμε ότι το σκυρόδεμα αναλαμβάνει 12 φορές μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης από ότι εφελκυσμού, και ότι ο χάλυβας διαθέτει υπέρ αντοχές στον εφελκυσμό.
Συμπέρασμα Η απουσία διατμητικής αστοχίας, λόγο της ελεύθερης διέλευσης του τένοντα μέσα από τις διατομές σκυροδέματος του τοιχώματος με την βοήθεια των σωλήνων διόδου, σε συνδυασμό, με την υπεραντοχή του σκυροδέματος σε εντάσεις θλίψης, καθώς και την υπεραντοχή του χάλυβα σε εντάσεις εφελκυσμού, είναι τρις παράγοντες που προσφέρει η νέα μέθοδος οι οποίοι συντελούν σε υπεραντοχές της κατασκευής, με λιγότερο χάλυβα. Διότι με αυτήν την μέθοδο δεν αστοχεί πρόωρα το σκυρόδεμα δίνοντας την δυνατότητα στον χάλυβα να εξαντλήσει τις υπεραντοχές του στον εφελκυσμό. Αποτέλεσμα οικονομία χάλυβα και μεγαλύτερη αντοχή. Το μόνο που πρέπει να υπολογιστεί είναι οι διατομή του σκυροδέματος να έχει τις απαιτούμενες αντοχές προς τις καθοδικές εντάσεις θλίψης και τις ανάλογες αντοχές να παρέχει και ο χάλυβας προς τις ανοδικές εντάσεις ανατροπής.
Β) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού δεν παρουσιάζει διαφορά δυναμικού όπως παρουσιάζεται στον μηχανισμό της συνάφειας. Οι εντάσεις εφαρμόζονται στα άκρα του τένοντα. Στο μεν άνω άκρο εντάσεις θλίψης, προερχόμενες από την ροπή ευστάθειας του μηχανισμού, έναντι των ανοδικών εντάσεων της ροπής ανατροπής της παρειάς του τοιχώματος. Στην κάτω άκρη του τένοντα έχουμε εντάσεις τριβής μεταξύ των σιαγόνων του μηχανισμού πάκτωσης και των πρανών της γεώτρησης. Οι δε εντάσεις εφελκυσμού στην διατομή του τένοντα διαχωρίζουν την φορά τους στο μέσον του μήκους του. Αποτέλεσμα. Καταμερισμός εντάσεων, ισοζύγιο ισορροπίας εντάσεων.
Γ) Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα ευρισκόμενος καθ ύψος οπότε και τις μεγάλες ροπές που κατεβάζει. Ο μηχανισμός στο άνω άκρο παραλαμβάνει μια εκ των δύο δυνάμεων που δημιουργούν την ροπή ανατροπής του τοιχώματος και τον εφελκυσμό στην μια παρειά του, είναι αυτή της ανοδικής δύναμης, και εκτρέποντας αυτήν την στέλνει μέσα στο έδαφος. Αυτό σημαίνει ότι α) Αφαιρεί εντάσεις από τον φέροντα οργανισμό β) Αφαιρεί εντάσεις από τον τένοντα του μηχανισμού διότι καταργεί τον μηχανισμό δημιουργίας εντάσεων του μοχλοβραχίονα γ) Δεν κατεβάζει ουδεμία ροπή στην βάση.
Πείραμα Μέτρηση ανώτερης επιτάχυνσης .

Έκανα διάφορα πειράματα μικροκλίμακας με δοκίμιο κλίμακας 1 προς 7, μάζας 900kg με οπλισμό διπλό κάνναβο 5Χ5 cm Φ/1,5mm, με υλικό σκυροδέματος σε μικροκλίμακα . Χρησιμοποίησα Άμμο με τσιμέντο αναλογίας 1 μέρος τσιμέντου 6
μέροι άμμου. Πλάτος ταλάντωσης 0,15m Μετατόπιση 0,30m Πλήρη ταλάντωση 0,60m Συχνώτητα 2 Hz Επιτάχυνση σε ( g ) a=( -(2*π*2)^2 * 0,15 ) / 9.81
a=3,14χ2=6,28χ2=12,56X12,56=157,754X0,15=23,6631/9,81=2,41g φυσικού σεισμού. Δύναμη αδράνειας (F) ισόγειο F=m.α 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
πρώτος όροφος 450 Χ 23,663= 10648 Newton ή 10,65 kN.
Σύνολο δύναμης F ( Αδράνεια ) 10,65 + 10,65 = 21,3 kN
Ροπή Αδράνειας
Δύναμη Χ Ύψος ^2
Ισόγειο 10,65Χ0,67Χ0,67= 4,8 kN
Πρώτος όροφος 10,65Χ1,35Χ1,35 = 19,4 kN
Σύνολο Ροπή Αδράνειας 4,8+19,4 = 24,2 Kn
Ο όρος μέτρηση μπορεί να σημαίνει είτε απαρίθμηση με χρήση των φυσικών αριθμών, είτε σύγκριση της ποσότητας κάποιου φυσικού μεγέθους με ένα πρότυπο, δηλαδή σύγκριση με κάποια σταθερή ποσότητα του ίδιου φυσικού μεγέθους. Δηλαδή μέτρησα τις ζημιές στο ίδιο φυσικού μεγέθους σεισμικό δοκίμιο σε δύο φάσεις. Κατ αρχήν όταν αυτό έφερε την ευρεσιτεχνία μου, και κατόπιν τις ζημιές που έπαθε χωρίς την ευρεσιτεχνία μου Αυτά είναι συγκρίσιμα ομοιογενή φυσικά Γίνονται για να συγκριθεί η μέθοδος σχεδιασμού της ευρεσιτεχνίας με αυτήν του σημερινού αντισεισμικού σχεδιασμού. Τα αποτελέσματα της σύγκρισης είναι εμφανή προς το τέλος αυτού του βίντεο το οποίο περιλαμβάνει και τα δύο πειράματα δίπλα δίπλα στην οθόνη ώστε να συγκρίνετε τις δύο μεθόδους μαζί προς όλες τις μετρήσεις. ( μέτρηση ζημιών, επιτάχυνσης κ.λ.π )

Ιστοσελίδα πειραμάτων https://www.youtube.com/channel/UCZaFAW ... lymer=true
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

seismic έγραψε: 01 Ιουν 2019, 16:27 Αντίθετα φίλε μου δεν υπάρχει κέντρο βάρους με την μέθοδό μου. Το καταργώ εντελώς.
δεν καταργεις τη βαρυτητα καλυτερα, πιο ευκολο μοιαζει, και σιγουρα πιο αποτελεσματικο.

η μηπως να καταργουσες τους σεισμους; με ενα νομο και ενα αρθρο, νομιζω γινεται.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Ασέβαστος έγραψε: 03 Ιουν 2019, 10:36
seismic έγραψε: 01 Ιουν 2019, 16:27 Αντίθετα φίλε μου δεν υπάρχει κέντρο βάρους με την μέθοδό μου. Το καταργώ εντελώς.
δεν καταργεις τη βαρυτητα καλυτερα, πιο ευκολο μοιαζει, και σιγουρα πιο αποτελεσματικο.

η μηπως να καταργουσες τους σεισμους; με ενα νομο και ενα αρθρο, νομιζω γινεται.
Με διασκεδάζεις αφάνταστα! :smt005:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Η λογική λέει ότι αυτά που γράφω είναι σωστά.
Το λέει και η στατική μηχανική.
Φαίνεται και από την στάση των μηχανικών που δεν μπορούν να μου βρουν λάθη.
Έχουν αφήσει τον Ασέβαστο να παίζει μπάλα μόνος του.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Daje
Δημοσιεύσεις: 15599
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 07:30

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Daje »

Κατσε καλα μην ερθει ξανα ο υπερκαυλωμενος καθηγητης και εχουμε κλαματα παλι...
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Daje έγραψε: 03 Ιουν 2019, 17:15 Κατσε καλα μην ερθει ξανα ο υπερκαυλωμενος καθηγητης και εχουμε κλαματα παλι...
Κανένας δεν έχει καταλάβει γιατί είμαι στα φόρουμ 11 χρόνια και αντιπαραθέτω τις ιδέες μου με άλλους.
Μπορείς να δώσεις μια εξήγηση?
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 55853
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron »

stergiosbik έγραψε: 02 Ιουν 2019, 22:06
Kauldron έγραψε: 01 Ιουν 2019, 21:51
seismic έγραψε: 31 Μάιος 2019, 17:46 Ο βασικός λογαριασμός είναι ότι αφού δεν μπορέσατε εσείς να κάνετέ απόλυτα ανθεκτικές τις κατασκευές στον σεισμό
Τις σχεδίασα εδώ. Εσείς κατασκευάζεται μπαλαρίνες και εγώ άκαμπτες κατασκευές βιδωμένες στο έδαφος. Αυτό και μόνο καταργεί τον οπλισμό.
Εσείς με τρολάρετε εγώ βρήκα την λύση. . Εικόνα
Τί είν' αυτό? Σπίτι για ζόμπι απόκαλυψ?
Ειναι σηκωμενο για να μην το παιρνουν οι πλημμυρες!
Παγκοσμια πατεντα. :003:
Σαν τα σπίτια απ' το Beastmaster είναι (στο 15:00).

:P
SeaHawk έγραψε: 01 Φεβ 2025, 14:04 Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

seismic έγραψε: 03 Ιουν 2019, 19:10
Daje έγραψε: 03 Ιουν 2019, 17:15 Κατσε καλα μην ερθει ξανα ο υπερκαυλωμενος καθηγητης και εχουμε κλαματα παλι...
Κανένας δεν έχει καταλάβει γιατί είμαι στα φόρουμ 11 χρόνια και αντιπαραθέτω τις ιδέες μου με άλλους.
Μπορείς να δώσεις μια εξήγηση?
εγω λεω επειδη εισαι ψωνιο. το βρηκα;

σου εξηγησαν απο την πρωτη φορα οτι η εφευρεση ειναι κοτσανα, αλλα δε θες με τιποτα να το χωνεψεις, και νομιζεις οτι αμα κανεις κοπυ πειστ μερικες χιλιαδες φορες το ιδιο κειμενο, κατι θα αλλαξει.

νομιζεις οτι εισαι ο λεφας, αλλα δεν εισαι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

seismic έγραψε: 02 Ιουν 2019, 14:44
nik_killthemall Περίμενε, το όποιο σύστημα με βίδες το προτείνεις διατηρώντας κανονικά το ήδη υπάρχον και εφαρμοσμένο σύστημα θεμελίωσης ? (το ρωτάω γιατί σε αυτό το σχήμα που έδωσες δεν βλέπω καμιά θεμελίωση, όπως και με τα πειράματα στα βίντεο δεν βλέπω καμιά θεμελίωση)
Δεν καταργώ καμία βάση. Αυτό που βλέπεις στην φωτογραφεία κάτω από τα τούβλα είναι βάση κοιτόστρωσης. ( ολόσωμη βάση οπλισμένου σκυροδέματος. ) Απλά αν οι υπολογισμοί δείξουν ότι λόγο της ευρεσιτεχνίας η οποία παραλαμβάνει και ανοδικές αλλά και καθοδικές εντάσεις, υπάρχει η δυνατότητα να μικρύνουμε τις βάσεις γιατί είναι αχρείαστο να είναι τόσο μεγάλες, ναι τότε θα τις μικρύνουμε.
Άρα διατηρείς κανονικά το υπάρχον σύστημα θεμελίωσης με τα πέδιλα και τα μπαζώματα, και η διαφορά σου είναι πως πας και το "βιδώνεις" στο ρευστό χώμα ? (απάντησε με ενα ναι ή ένα οχι μπας και συνεννοηθούμε)

Αν απαντήσεις ναι, το πρόβλημα είναι πως στα πειράματα που κάνεις δεν βλέπω πουθενα προσομοίωση της θεμελίωσης και των μπαζωματων, παρά μόνο έναν φέροντα οργανισμό χωρίς θεμελίωση.

ΥΓ Κάτι άλλο σχετικά με τα πειράματα προσομοίωσης που κάνεις, έχε υπόψη σου πως υπάρχει το θεώρημα Π αν θυμάμαι καλά, που βεβαιώνει πως η απόλυτη προσομοίωση κατασκευής υπό κλίμακα είναι αδύνατη επειδή η βαρύτητα g δεν μικραίνει στη κλίμακα του πειράματος και διατηρείται ίδια, έτσι για κάθε πείραμα κατασκευής υπάρχει αντίστοιχη πειραματική μεθοδολογία που "διορθώνει" αυτό που βλέπεις στο πείραμα.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Άβαταρ μέλους
DIOMEDESGR
Δημοσιεύσεις: 6665
Εγγραφή: 24 Οκτ 2018, 19:46
Phorum.gr user: DIOMEDESGR

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DIOMEDESGR »

Έλα seismic ΕΔΩ ΣΕΧΩ! Δες τι συστήματα κάνανε οι Γιαπωνέζοι. Ρε μήπως σου αντιγράψανε την πατέντα? :p2:

Πάρε θέση!

https://twitter.com/nytimes/status/1135833602447556608
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel." Samuel Johnson, 1775.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

Ασέβαστος έγραψε: 04 Ιουν 2019, 09:14
seismic έγραψε: 03 Ιουν 2019, 19:10
Daje έγραψε: 03 Ιουν 2019, 17:15 Κατσε καλα μην ερθει ξανα ο υπερκαυλωμενος καθηγητης και εχουμε κλαματα παλι...
Κανένας δεν έχει καταλάβει γιατί είμαι στα φόρουμ 11 χρόνια και αντιπαραθέτω τις ιδέες μου με άλλους.
Μπορείς να δώσεις μια εξήγηση?
εγω λεω επειδη εισαι ψωνιο. το βρηκα;

σου εξηγησαν απο την πρωτη φορα οτι η εφευρεση ειναι κοτσανα, αλλα δε θες με τιποτα να το χωνεψεις, και νομιζεις οτι αμα κανεις κοπυ πειστ μερικες χιλιαδες φορες το ιδιο κειμενο, κατι θα αλλαξει.

νομιζεις οτι εισαι ο λεφας, αλλα δεν εισαι.
Πίστευαι ότι θέλεις και εσύ και όσοι άλλοι πιστεύουν τα ίδια με εσένα.
Εγώ θα σου πω τον πραγματικό λόγο. Όταν κάνεις μία πατέντα το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι να βρεις την λύση σε κάτι, αλλά να βρεις το πρόβλημα. Μέσα από την αντιπαράθεση που είχα με τους πολιτικούς μηχανικούς έμαθα. Τι έμαθα. Αυτό που λες και εσύ... δηλαδή ότι κάπου ήμουν λάθος. Αυτό το λάθος που ήμουν το έλυνα και μετά προσπαθούσα να λύσω το επόμενο που μου έλεγαν. Ήρθε ένα σημείο όπου όλο το διαδίκτυο προσπαθούσε να μου βρει τα λάθη. Αυτά τα λάθη που μου βρήκαν είναι αυτά που στο τέλος έλυσα και έκανα την τέλεια πατέντα.
Εκμεταλλεύτηκα την εμπειρία τους και για να μάθω από τα λάθη μου και για να τα διορθώσω.
Ακόμα και από εσένα μαθαίνω ότι δεν θα μάθω τίποτα από εσένα τον σκράπα. :smt005:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

DIOMEDESGR έγραψε: 04 Ιουν 2019, 14:02 Έλα seismic ΕΔΩ ΣΕΧΩ! Δες τι συστήματα κάνανε οι Γιαπωνέζοι. Ρε μήπως σου αντιγράψανε την πατέντα? :p2:

Πάρε θέση!

https://twitter.com/nytimes/status/1135833602447556608
Αυτό φίλε μου ονομάζετε οριζόντια σεισμική μόνωση και είναι γνωστή από τότε που ο βασιλικός κήπος ήταν σε γλάστρα.
Δηλαδή πριν 80 περίπου χρόνια. Την οριζόντια σεισμική μόνωση την ανακάλυψε ένας μη μηχανικός ο οποίος τράβηξε τα ίδια που τραβάω εγώ.
Το πρόβλημα που έχει η μέθοδος της οριζόντιας σεισμικής μόνωσης είναι ότι τα ψιλά κτίρια που έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα από τις ριπές του αέρα δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν διότι θα ανατραπούν εύκολα. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι δεν μπαίνουν σε όλες τις κατασκευές π.χ φράγματα Ανεμογεννήτριες κ.λ.π. Άλλο πρόβλημα που έχουν είναι ότι αδυνατούν να απομονώσουν το έδαφος από την κατασκευή και μόνο ένα μικρό μέρος μετατόπισης απομονώνουν. Το κυριότερο όμως πρόβλημα που έχουν είναι το κόστος το οποίο ανεβάζει στα ύψη τον προϋπολογισμό κάνοντας απαγορευτικό τον σχεδιασμό κατοικιών.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 04 Ιουν 2019, 16:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Άβαταρ μέλους
DIOMEDESGR
Δημοσιεύσεις: 6665
Εγγραφή: 24 Οκτ 2018, 19:46
Phorum.gr user: DIOMEDESGR

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DIOMEDESGR »

seismic έγραψε: 04 Ιουν 2019, 16:34 Αυτό φίλε μου ονομάζετε οριζόντια σεισμική μόνωση και είναι γνωστή από τότε που ο βασιλικός κήπος ήταν σε γλάστρα.
Δηλαδή πριν 80 περίπου χρόνια. Την οριζόντια σεισμική μόνωση την ανακάλυψε ένας μη μηχανικός ο οποίος τράβηξε τα ίδια που τραβάω εγώ.
Το πρόβλημα που έχει η μέθοδος της οριζόντιας σεισμικής μόνωσης είναι ότι τα ψιλά κτίρια που έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα από τις ριπές του αέρα δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν διότι θα ανατραπούν εύκολα. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι δεν μπαίνουν σε όλες τις κατασκευές π.χ φράγματα Ανεμογεννήτριες κ.λ.π. Άλλο πρόβλημα που έχουν είναι ότι αδυνατούν να απομονώσουν το έδαφος από την κατασκευή και μόνο ένα μικρό μέρος απομονώνουν. Το κυριότερο όμως πρόβλημα που έχουν είναι το κόστος το οποίο ανεβάζει στα ύψη τον προϋπολογισμό κάνοντας απαγορευτικό τον σχεδιασμό κατοικιών.
Ναι, αλλά δεν μοιάζει με την δική σου την βίδα?

Αυτό το μαύρο πλαίσιο στο κέντρο. :smt017
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel." Samuel Johnson, 1775.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic »

DIOMEDESGR έγραψε: 04 Ιουν 2019, 16:40
seismic έγραψε: 04 Ιουν 2019, 16:34 Αυτό φίλε μου ονομάζετε οριζόντια σεισμική μόνωση και είναι γνωστή από τότε που ο βασιλικός κήπος ήταν σε γλάστρα.
Δηλαδή πριν 80 περίπου χρόνια. Την οριζόντια σεισμική μόνωση την ανακάλυψε ένας μη μηχανικός ο οποίος τράβηξε τα ίδια που τραβάω εγώ.
Το πρόβλημα που έχει η μέθοδος της οριζόντιας σεισμικής μόνωσης είναι ότι τα ψιλά κτίρια που έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα από τις ριπές του αέρα δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν διότι θα ανατραπούν εύκολα. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι δεν μπαίνουν σε όλες τις κατασκευές π.χ φράγματα Ανεμογεννήτριες κ.λ.π. Άλλο πρόβλημα που έχουν είναι ότι αδυνατούν να απομονώσουν το έδαφος από την κατασκευή και μόνο ένα μικρό μέρος απομονώνουν. Το κυριότερο όμως πρόβλημα που έχουν είναι το κόστος το οποίο ανεβάζει στα ύψη τον προϋπολογισμό κάνοντας απαγορευτικό τον σχεδιασμό κατοικιών.
Ναι, αλλά δεν μοιάζει με την δική σου την βίδα?

Αυτό το μαύρο πλαίσιο στο κέντο. :smt017
Αυτό το πλαίσιο ανελκυστήρα είναι σε όλες τις κατασκευές. Δεν βλέπεις όμως πουθενά βίδα να βιδώνει το φρεάτιο πάνω στο έδαφος. .
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18863
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik »

Αν αντι για βιδα βαλουμε μια καλη κόλλα θα κανουμε δουλεια;
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εναλλακτικές επιστήμες”