O I έγραψε: 22 Μάιος 2019, 00:49
nik_killthemall έγραψε: 19 Μάιος 2019, 16:26
O I έγραψε: 19 Μάιος 2019, 14:35
Μπα Νίκο
είναι πιο πολύπλοκο αλλά δε νομίζω να έχεις τη διάθεση όπως τουλάχιστον εγώ, να το αναπτύξουμε αυτό το θέμα περί τού ποιός θέλει και τι στην κάθε περίπτωση
τι εννοείς ? Ποια ένδειξη έχεις για να αποδώσεις αυτό το ανθρώπινο χαρακτηριστικό (Α) στον θεό, πέραν της θρησκευτικής σου πεποίθησης ?
Ενδείξεις έχω σίγουρα αλλά επειδή ακριβώς είναι ενδείξεις και όχι αποδείξεις (πως δύναται άλλωστε) γι' αυτό και δε θα τις έφερνα για να αποδείξω κάτι.
ζητάς να αποδειχθεί
Εξάλλου για επιστημονικές αποδείξεις τού μη επιστητού,
μόνο σε Αθεϊστές εντοπίζεται το φαινόμενο και μόνο αυτοί ζητάνε τέτοια παράδοξα
Τα χαρακτηριστικά τού Θεού αποδίδονται ΜΟΝΟ μέσα από τη Γραφή και αναφέρονται σε αποκάλυψη τού Θεού, άρα πίστη και έρευνα των Γραφών.
γι' αυτό λέω: "περί τού ποιός θέλει και τι στην κάθε περίπτωση"
Οπότε, ψάχτο επιστημονικά εσύ κι αν βρεις κάτι πες μου κι εμένα
Η απόδοση στον θεό, του αδύναμου ανθρώπινου χαρακτηριστικού (Α) (δηλ. της επιλεκτικότητας ανάμεσα στους ανθρώπους έναντι αντιτίμου), ΔΕΝ είναι μη επιστητό, είναι αυθαιρεσία επί του επιστητού !
Και αυτό επειδή αποδίδει ένα από τα πιο αδύναμα και άσχημα χαρακτηριστικά του επιστητού που λέγεται άνθρωπος στο μη επιστητό θεός και γι'αυτό έχω έναν λόγο παραπάνω (πέραν αυτού που αναφέρω στο τέλος) για να ζητάω ενδείξεις.
Μη επιστητό είναι το να αποδώσεις κάτι μη ανθρώπινο (άρα μη επιστητό) στον επίσης μη επιστητό θεό, π.χ. τo χαρακτηριστικό να παραβιάζει τους νόμους της φύσης.
Επομένως, πέραν της θρησκευτικής σου πεποίθησης, δεν υπάρχει κάποια ένδειξη γι'αυτή την απόδοση του ανθρώπινου χαρακτηριστικού (Α) στον θεό.
O I έγραψε: 22 Μάιος 2019, 00:49
Και λέω πέραν της θρησκευτικής σου πεποίθησης, γιατί αυτή
- κατά πρώτον δεν μπορεί να λογιστεί ως ένδειξη αφού στην συζήτηση που κάνεις συμμετέχουν και κάποιοι που δεν την έχουν ως πεποίθηση και
- κατά δεύτερον γιατί αυτή εξ ορισμού σε καθιστά ισόθεο, με την έννοια ότι ομιλείς στο όνομα του αόρατου θεού και εν ολίγοις θα ταυτίσεις τον λόγο σου με τον λόγο του.
- τότε γιατί ζητάς ενδείξεις και δε λες ξεκάθαρα ότι θέλεις αποδείξεις για το μη επιστητό;
(ως ένδειξη που δεν αποδεικνύεται επιστημονικά είναι και αυτό το περιστατικό τής Πλεξίδα)
- μάλλον αυτός που ζητάει αποδείξεις για το μη επιστητό καθίσταται ή επιδιώκει ισοθεΐα και όχι αυτός που έχει ξεκαθαρίσει μέσα του ότι δεν υπάρχουν τέτοιες.
κοίτα το λίγο καλύτερα Νίκο
Αυτό που γράφεις εδώ άρρεται από το πιο πάνω, αλλά μου δίνεις μια μεγάλη ευκαιρία να φωτίσω μια κλασική και υπερμεγέθη στρέβλωση που γίνεται κατά κανόνα από τους ένθρησκους σε αυτό εδώ το σημείο :
Ισόθεος, ΔΕΝ είναι αυτός που ζητά ένδειξη για έναν ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ισχυρισμό περί θεού ! Ο μόνος λόγος για να χαρακτηρίζεται αυτή η αξίωση ως ισόθεη είναι ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ φορέας του ισχυρισμού περί θεού, να ταυτίζει τον ισχυρισμό του με τον ΙΔΙΟ τον θεό, άρα να είναι ο πλέον ισόθεος
Στην ουσία η στρέβλωση που επιχειρείται είναι μάλιστα και διττή :
1ον) ΔΕΝ αντιμάχομαι τον θεό, αντιμάχομαι έναν ανθρώπινο ισχυρισμό περί θεού, που ο φορέας του τον ταυτίζει για τους δικούς του λόγους με τον ίδιο τον θεό. Στην αντιπαράθεση δηλ. ΔΕΝ επιδιώκω να έρθω στο ίδιο ύψος με τον θεό αλλά στο ίδιο ύψος με ΕΣΕΝΑ και τον ισχυρισμό σου ! Οπότε εσύ ταυτίζεις εσένα και τον ισχυρισμό σου με τον θεό και θεωρείς πως προσπαθώ να έρθω στο ίδιο ύψος με τον θεό, δηλ. εσένα !
2ον) Ακόμα κι αν ΔΕΝ μου φέρεις ενδείξεις για τον ισχυρισμό σου, δεν θα πω πως δεν ισχύει ο ισχυρισμός σου, αλλά θα πω πως ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν ισχύει ο ισχυρισμός σου, δηλ. θα εκφράσω αγνωστικισμό και όχι βεβαιότητα όπως εσύ !
Και πολύ πιο ισόθεη είναι η βεβαιότητα από τον αγνωστικισμό !
Ισόθεος ΑΝΤΙΘΕΤΑ, είναι ακριβώς αυτός που ταυτίζει με ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ τον ισχυρισμό του με τον ίδιο τον θεό οπότε καταλήγει να ομιλεί, πράττει, κρίνει κλπ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ εξ ονόματος και γνώσης θεού ! Άρα ισόθεος είσαι εσύ !

και ΟΧΙ αυτός που αμφισβητεί τον ισχυρισμό σου περί θεού (τον δικό σου ισχυρισμό, ΟΧΙ του θεού).
Εν ολίγοις, αξίωση στην ισο-θεϊα είναι 1) η οικοιοποίηση του θεού δηλ. ο λόγος σου είναι και ο λόγος του θεού και 2) η βεβαιότητα για αυτήν χωρίς καμιά αποδοχή άγνοιας ή αμφισβήτησης = Το να ισχυρίζεσαι δηλ. πως μιλάς εξ ονομάτος και γνώσης θεού !
Αξίωση σε ισο-θεϊα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το να ζητάς ενδείξεις για έναν
ανθρώπινο ισχυρισμό περί του αόρατου θεού, που αν δεν στις φέρει, απλά θα εκφράσεις με σύνεση αγνωστικισμό, δηλ. θα πεις "δεν ξέρω" και όχι βεβαιότητα !
Η σιωπηλή απάτη λοιπόν που συμβαίνει είναι :
- ο ένθρησκος να αποδίδει στον άθρησκο δογματισμό, τη στιγμή που ο πρώτος είναι ο φορέας βεβαιότητας ενώ ο δεύτερος είναι ο φορέας της άγνοιας και
- ο ένθρησκος να ταυτίζει τον λόγο του με τον ίδιο τον θεό, οπότε να βλέπει στον άθρησκο έναν που μάχεται τον θεό, ενώ αυτός μάχεται απλα την άποψη ενος ανθρωπου !
O I έγραψε: 22 Μάιος 2019, 00:49
Άγνωσται που γίνονται γνωσταί μέσω τέτοιων περιστατικών και ελλοχεύουν υποτίθεται λογικές παγίδες.
αυτό εννοείς
Και στις λογικές παγίδες έρχονται ως αντίλογος άλλες κοκ.
Και γιατί δε μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο βρε Νίκο;
Εσύ για όλα τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω σου γνωρίζεις τα πάντα όλα;;
Δεν είναι θέμα γνώσης αλλά αντίφασης. Το παρών μέσον επικοινωνίας είναι έλλογο δεν έχει κάποια άλλη φόρμα αλληλεπίδρασης πέραν της λογικής επεξεργασίας στο κριτήριο της αντίφασης. Εδώ λοιπόν το "και γνωσταί όποτε βολεύει, και άγνωσται όποτε δεν βολεύει" δεν μπορεί να ισχύσει.
Σε ένα περιβάλλον θρησκευτικής κατήχησης που μοιράζονται όλοι την ίδια θρησκευτική πεποίθηση και εξορισμού η λογική ενεργοποιείται κατά διαστήματα, και βέβαια ισχύει, αλλά εδώ δεν είναι τέτοιο περιβάλλον.
Είναι δηλ. η ιδιότητα του μέσου στο οποίο μιλάμε, που το θέτει.