Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
σαν το μπριτις εντζινηρινγκ- ηρωισμός, παπατζιλίκι, ποτέ δεν εφαρμόστηκε πραγματικά, πολλά θύματα κτλ
και συντριβή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας κοίτα τι έπρεπε να κάνουν τα λιμά για να ζμπρώξουν τους κουβάδες
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2018, 13:23
από Orion22
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2018, 22:44
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Αρκουδέηδες
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2018, 05:09
από enaon
ωραίο νήμα αυτό πάντως, θα το κοιτάμε σε 20 χρόνια και θα νοσταλγούμε την εποχή που υπήρχαν μεγάλοι γερμανοί και ιταλοί και ιάπωνες και αμερικάνοι κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Πλάκα κάνω, δεν θα νοσταλγούμε, θα είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα είναι κινέζικα.
το ταχύτερο αυτόνομο στον κόσμο, γιατί σιγά μην οδηγούμε μόνοι μας τότε Spoiler
Το ειδα, το συζητησα, καθησα, και σηκωθηκα και εφυγα διοτι το να καθησεις σαν ανθρωπος ηταν αγωνας.
με την 850i χανει το λογο υπαρξης.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2018, 22:35
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 01 Σεπ 2018, 22:27Είχα μια «δουλίτσα» στην αντιπροσωπεία...
Για πες
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2018, 22:39
από Ελβετός Τραπεζίτης
Μπήκα μ'εσα και δοκίμασα την θέση του οδηγου. Δεν ειχα πρόβλημα. Ισως λόγω σωματοτυπου αισθάνθηκα πολύ βολικά.
Το θέμα ειναι οτι τελευταία δεν οδηγώ τις χιλιάδες μίλια που οδηγούσα κάθε μήνα.
«Ζαχάρωνα» την κοκκινοβυσσινί 650 αριστερά. Την επομένη που ξαναπηγα ε'ιχε «φυγει»
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2018, 22:48
από talaipwros
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 01 Σεπ 2018, 22:39
Μπήκα μ'εσα και δοκίμασα την θέση του οδηγου. Δεν ειχα πρόβλημα. Ισως λόγω σωματοτυπου αισθάνθηκα πολύ βολικά.
Το θέμα ειναι οτι τελευταία δεν οδηγώ τις χιλιάδες μίλια που οδηγούσα κάθε μήνα.
«Ζαχάρωνα» την κοκκινοβυσσινί 650 αριστερά. Την επομένη που ξαναπηγα ε'ιχε «φυγει»
πολυ δυσκολα θα προτεινα μεταχειρισμενη μεγαλη BMW
στην Αγγλια εχει 3 χρονια unlimited miles εγγυηση. Λιγο πριν το αμαξι καλο να εχει φυγει. Σημερα ειχα το Δευτερο σερβις στα 39500 μιλια( σε 11 μηνες). Ολα καλα ειπαν. στο προηγουμενο service ειχαν βρει μια μικρη διαρροη λαδιου στο κιβωτιο που την εφτιαξαν. Τωρα την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε οτι engine coolant is low οποτε το αφησα σπιτι και περιμενα το service μηπως βρουν καμια διαρροη. Τιποτα ειπαν. Ελπιζω να μην λενε μαλακιες και να καναν βιαστικη δουλεια
Θλιψη τα λαστιχα θελουν αλλαγη 320λιρες εκαστο ( πανω κατω , μια μικρη διαφορα τα μπρος με τα πισω) runflat Michellin Primacy 3
So far so good αλλα καθε βλαβη εκτος εγγυησης ειναι ο θανατος της μαιμους, οποτε μεταχειρισμενο δεν θα το συνιστουσα
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 01 Σεπ 2018, 22:39
Μπήκα μ'εσα και δοκίμασα την θέση του οδηγου. Δεν ειχα πρόβλημα. Ισως λόγω σωματοτυπου αισθάνθηκα πολύ βολικά.
Το θέμα ειναι οτι τελευταία δεν οδηγώ τις χιλιάδες μίλια που οδηγούσα κάθε μήνα.
«Ζαχάρωνα» την κοκκινοβυσσινί 650 αριστερά. Την επομένη που ξαναπηγα ε'ιχε «φυγει»
πολυ δυσκολα θα προτεινα μεταχειρισμενη μεγαλη BMW
στην Αγγλια εχει 3 χρονια unlimited miles εγγυηση. Λιγο πριν το αμαξι καλο να εχει φυγει. Σημερα ειχα το Δευτερο σερβις στα 39500 μιλια( σε 11 μηνες). Ολα καλα ειπαν. στο προηγουμενο service ειχαν βρει μια μικρη διαρροη λαδιου στο κιβωτιο που την εφτιαξαν. Τωρα την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε οτι engine coolant is low οποτε το αφησα σπιτι και περιμενα το service μηπως βρουν καμια διαρροη. Τιποτα ειπαν. Ελπιζω να μην λενε μαλακιες και να καναν βιαστικη δουλεια
Θλιψη τα λαστιχα θελουν αλλαγη 320λιρες εκαστο ( πανω κατω , μια μικρη διαφορα τα μπρος με τα πισω) runflat Michellin Primacy 3
So far so good αλλα καθε βλαβη εκτος εγγυησης ειναι ο θανατος της μαιμους, οποτε μεταχειρισμενο δεν θα το συνιστουσα
Και οι δυο στην φωτογραφία ειναι 650 μοντέλο 2015.
Στην κοκκινοβυσσινί μου άρεσε το χρώμα και είχε σχετικά λιγα μίλια περίπου 35000. Η τιμ'η της ηταν στα $45.000 αλλά με το (προαιρετικό) πακέτο θα ανέβαινε στα $51000 συν Φόρους στα ~56000.
Η άσπρη είχε λιγα περισσότερα μίλια αλλά επειδή ειναι ανοιχτή άρχικη τιμή στα $50.000.
Πάντοτε αγοράζω το προαιρετικό πακέτο στην ασφάλιση για γρατζουνίσματα και βαθουλώματα (γύρω στα $1200 εφ' όρου όσο το εχω)
και πάντοτε αγοράζω το πακέτο ασφάλισης για τα ελαστικά και τις ζάντες. Γύρω στα $900-1000 οσο ειναι δικό μου το αυτοκίνητο. Σε όλα τα αυτοκίνητα που αγόρασα υπήρξε φορά που κάτι συνέβει με λάστιχο ή ζάντα. Ειναι το πλέον χρήσιμο πακέτο ασφάλισης. .
Η αρχική εγγύηση στα μηχανικά και ηλεκτρικά καλύπτει 4 έτη και 60.000 μίλια, οπότε έχει περιθώριο.
Εαν κάτι δεν μου αρέσει ειναι οτι έχει μειωθεί η σταμάτησε η παραγωγή στις 650,. Ο κίνδυνος ειναι να αγορασεις 650αρα και μετα 3 χρόνια να μην υποστηρίζεται απο τον κατασκευαστή.