Σελίδα 10 από 10

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2018, 09:36
από Μηχανικός
Για προτείνεται μια απλή και ελαφριά κλειδαριά για μοτοσυκλέτα.
Τι να πάρω, λουκέτο, πέταλο, συρματόσχοινο, αλυσίδα, λουκέτο δισκόφρενου;

Έχω ακόμη ένα ABUS πέταλο από την πρώτη μηχανή, όταν ήμουν φοιτητής.

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2018, 09:46
από enterprise-psi
Το νου σου με το disclock , εχω ξεκινήσει αρκετές φόρες με αυτό πάνω :lol:

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2018, 14:08
από Αγις
Μηχανικός έγραψε: 03 Οκτ 2018, 09:36 Για προτείνεται μια απλή και ελαφριά κλειδαριά για μοτοσυκλέτα.
Τι να πάρω, λουκέτο, πέταλο, συρματόσχοινο, αλυσίδα, λουκέτο δισκόφρενου;

Έχω ακόμη ένα ABUS πέταλο από την πρώτη μηχανή, όταν ήμουν φοιτητής.
Ενα 20 λιτρο μπετόνι με βενζίνη στη σχάρα.

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2018, 03:25
από Μηχανικός
Πάνα βγάζεις το λάστιχο της μηχανής σου άμα υπάρχει ανάγκη;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2018, 14:36
από Ασέβαστος
Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 03:25 Πάνα βγάζεις το λάστιχο της μηχανής σου άμα υπάρχει ανάγκη;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;
αν ειναι με σαμπρελα ειναι doable. tubeless οχι.

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2018, 14:46
από Πάνας
Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 03:25 Πάνα βγάζεις το λάστιχο της μηχανής σου άμα υπάρχει ανάγκη;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;
Εξαρτάται πόσο πιάνουν τα χέρια σου και τι θες να κάνεις. Δεν έχω δοκιμάσει.

Στο παρακάτω βίνδεο ο τύπος χρησιμοποιεί το σταντ της μηχανής για ξεζαντάρισμα. δες το και κρίνε. Το λάστιχο είναι tubeless... το πρόβλημα είανι στο φούσκωμα αν δεν έχεις μεγάλη πίεση αλλά λύνεται στο βίνδεο
Το σίγουρο είναι ότι θες λεβιέδες.

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2018, 14:59
από Πάνας
Εγώ πάντως κουβαλάω κιτ επισκευής με αμπούλες για τα tubeless και είναι πολύ πιο εύκολο να μπαλώσεις από αυτά με σαμπρέλα... τώρα αν σχιστεί και δεν είναι απλή τρύπα θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά και έτσι να είναι που θα βρεις λάστιχο;

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2018, 15:16
από Μηχανικός
Πάνας έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 14:59 Εγώ πάντως κουβαλάω κιτ επισκευής με αμπούλες για τα tubeless και είναι πολύ πιο εύκολο να μπαλώσεις από αυτά με σαμπρέλα... τώρα αν σχιστεί και δεν είναι απλή τρύπα θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά και έτσι να είναι που θα βρεις λάστιχο;
Και εγώ έχω κιτ επισκευής, αλλά στο βουνό δεν θα πατήσω πρόκα, θα είναι κόψιμο από πέτρα.
Και τότε η μόνη λύση είναι να έχεις μαζί σου σαμπρέλα και να την βάλεις μέσα στο tubeless λάστιχο.


Ασέβαστος έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 14:36 αν ειναι με σαμπρελα ειναι doable. tubeless οχι.
Απλά λάστιχα με σαμπρέλα ξέρω να βγάζω και να βάζω.
Στην πρώτη δοκιμή που είχα κάνει χωρίς σαπούνι, έσπασα τα νήματα που έχουν στα χίλια τα λάστιχα. Μετά έμαθα.
Η παλιά BMW R51 που είχα σαν φοιτητής, είχε τις ίδιες ρόδες μπρος και πίσω. Οπότε αρκούσαν δύο λεβιέδες και μια σαμπρέλα ώστε να μην μείνω σε καμιά ερημιά. Τα είχα πάντα μαζί αλλά δεν τα χρειάστηκα ποτέ.


Η BMW που έχω τώρα και ήταν το πρώτο εντούρο με ακτίνες και tubeless λάστιχα,
στο κιτ επισκευής έχει λεβιέδες για τα λάστιχα από την μάνα του. :D

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2018, 15:27
από Πάνας
Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 15:16
Πάνας έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 14:59 Εγώ πάντως κουβαλάω κιτ επισκευής με αμπούλες για τα tubeless και είναι πολύ πιο εύκολο να μπαλώσεις από αυτά με σαμπρέλα... τώρα αν σχιστεί και δεν είναι απλή τρύπα θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά και έτσι να είναι που θα βρεις λάστιχο;
Και εγώ έχω κιτ επισκευής, αλλά στο βουνό δεν θα πατήσω πρόκα, θα είναι κόψιμο από πέτρα.
Και τότε η μόνη λύση είναι να έχεις μαζί σου σαμπρέλα και να την βάλεις μέσα στο tubeless λάστιχο.
Και πάλι θα πετάξει βυζί και θα ανοίξει περισσότερο το σχίσιμο... θυμάσαι τι είχε πάθει ο madnomad; Σκέψου ότι η μηχανήτου ζυγίζει το 1/3 της δικιάς σου και πάλι υπήρχε πρόβλημα και αμπαλάρισε την ζάντα στο σχίσιμο με ιμάντες και ταινίες.

Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού

Δημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2018, 08:41
από Ασέβαστος
Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 15:16
Η BMW που έχω τώρα και ήταν το πρώτο εντούρο με ακτίνες και tubeless λάστιχα,
οχι.

honda xl600lm pharaoh.