!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Για προτείνεται μια απλή και ελαφριά κλειδαριά για μοτοσυκλέτα.
Τι να πάρω, λουκέτο, πέταλο, συρματόσχοινο, αλυσίδα, λουκέτο δισκόφρενου;
Έχω ακόμη ένα ABUS πέταλο από την πρώτη μηχανή, όταν ήμουν φοιτητής.
Τι να πάρω, λουκέτο, πέταλο, συρματόσχοινο, αλυσίδα, λουκέτο δισκόφρενου;
Έχω ακόμη ένα ABUS πέταλο από την πρώτη μηχανή, όταν ήμουν φοιτητής.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Το νου σου με το disclock , εχω ξεκινήσει αρκετές φόρες με αυτό πάνω 
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Ενα 20 λιτρο μπετόνι με βενζίνη στη σχάρα.Μηχανικός έγραψε: 03 Οκτ 2018, 09:36 Για προτείνεται μια απλή και ελαφριά κλειδαριά για μοτοσυκλέτα.
Τι να πάρω, λουκέτο, πέταλο, συρματόσχοινο, αλυσίδα, λουκέτο δισκόφρενου;
Έχω ακόμη ένα ABUS πέταλο από την πρώτη μηχανή, όταν ήμουν φοιτητής.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Πάνα βγάζεις το λάστιχο της μηχανής σου άμα υπάρχει ανάγκη;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
αν ειναι με σαμπρελα ειναι doable. tubeless οχι.Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 03:25 Πάνα βγάζεις το λάστιχο της μηχανής σου άμα υπάρχει ανάγκη;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Εξαρτάται πόσο πιάνουν τα χέρια σου και τι θες να κάνεις. Δεν έχω δοκιμάσει.Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 03:25 Πάνα βγάζεις το λάστιχο της μηχανής σου άμα υπάρχει ανάγκη;
Το έχεις δοκιμάσει, είναι δύσκολο;
Στο παρακάτω βίνδεο ο τύπος χρησιμοποιεί το σταντ της μηχανής για ξεζαντάρισμα. δες το και κρίνε. Το λάστιχο είναι tubeless... το πρόβλημα είανι στο φούσκωμα αν δεν έχεις μεγάλη πίεση αλλά λύνεται στο βίνδεο
Το σίγουρο είναι ότι θες λεβιέδες.
the end
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Εγώ πάντως κουβαλάω κιτ επισκευής με αμπούλες για τα tubeless και είναι πολύ πιο εύκολο να μπαλώσεις από αυτά με σαμπρέλα... τώρα αν σχιστεί και δεν είναι απλή τρύπα θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά και έτσι να είναι που θα βρεις λάστιχο;
the end
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Και εγώ έχω κιτ επισκευής, αλλά στο βουνό δεν θα πατήσω πρόκα, θα είναι κόψιμο από πέτρα.Πάνας έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 14:59 Εγώ πάντως κουβαλάω κιτ επισκευής με αμπούλες για τα tubeless και είναι πολύ πιο εύκολο να μπαλώσεις από αυτά με σαμπρέλα... τώρα αν σχιστεί και δεν είναι απλή τρύπα θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά και έτσι να είναι που θα βρεις λάστιχο;
Και τότε η μόνη λύση είναι να έχεις μαζί σου σαμπρέλα και να την βάλεις μέσα στο tubeless λάστιχο.
Απλά λάστιχα με σαμπρέλα ξέρω να βγάζω και να βάζω.
Στην πρώτη δοκιμή που είχα κάνει χωρίς σαπούνι, έσπασα τα νήματα που έχουν στα χίλια τα λάστιχα. Μετά έμαθα.
Η παλιά BMW R51 που είχα σαν φοιτητής, είχε τις ίδιες ρόδες μπρος και πίσω. Οπότε αρκούσαν δύο λεβιέδες και μια σαμπρέλα ώστε να μην μείνω σε καμιά ερημιά. Τα είχα πάντα μαζί αλλά δεν τα χρειάστηκα ποτέ.
Η BMW που έχω τώρα και ήταν το πρώτο εντούρο με ακτίνες και tubeless λάστιχα,
στο κιτ επισκευής έχει λεβιέδες για τα λάστιχα από την μάνα του.
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
Και πάλι θα πετάξει βυζί και θα ανοίξει περισσότερο το σχίσιμο... θυμάσαι τι είχε πάθει ο madnomad; Σκέψου ότι η μηχανήτου ζυγίζει το 1/3 της δικιάς σου και πάλι υπήρχε πρόβλημα και αμπαλάρισε την ζάντα στο σχίσιμο με ιμάντες και ταινίες.Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 15:16Και εγώ έχω κιτ επισκευής, αλλά στο βουνό δεν θα πατήσω πρόκα, θα είναι κόψιμο από πέτρα.Πάνας έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 14:59 Εγώ πάντως κουβαλάω κιτ επισκευής με αμπούλες για τα tubeless και είναι πολύ πιο εύκολο να μπαλώσεις από αυτά με σαμπρέλα... τώρα αν σχιστεί και δεν είναι απλή τρύπα θα υπάρχει πρόβλημα. Αλλά και έτσι να είναι που θα βρεις λάστιχο;
Και τότε η μόνη λύση είναι να έχεις μαζί σου σαμπρέλα και να την βάλεις μέσα στο tubeless λάστιχο.
the end
Re: Εδώ μιλάμε για την μηχανή του Πολ. μηχανικού
οχι.Μηχανικός έγραψε: 05 Νοέμ 2018, 15:16
Η BMW που έχω τώρα και ήταν το πρώτο εντούρο με ακτίνες και tubeless λάστιχα,
honda xl600lm pharaoh.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 49 Απαντήσεις
- 1418 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
-
- 28 Απαντήσεις
- 628 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ήμουν στην ζωή σου κάτι σαν
-
- 4 Απαντήσεις
- 564 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Yochanan
-
- 0 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος