Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Στο 0,23% η διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα. Ο οδικός χάρτης για την ανάπτυξή τους
Τον οδικό χάρτη για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, περιέγραψε η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, σε την ομιλία της στο συνέδριο «Connected Cars 2019».
Σύμφωνα με την ίδια, ο εν λόγω χάρτης περιλαμβάνει κίνητρα για ηλεκτροκίνητα ταξί και εταιρικά αυτοκίνητα, ενώ κατέστησε σαφές ότι ο κυβερνητικός σχεδιασμός περιλαμβάνει πιο ρεαλιστικούς στόχους για το στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων καθώς οι επιδόσεις μέχρι στιγμής είναι μηδαμινές και οι ελλείψεις σημαντικές.
Όπως ανέφερε η κα Σδούκου η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχει ξεπεράσει στη χώρα μας το 0,23%.
Την ίδια ώρα το Εθνικό Σχέδιο Πλαίσιο Πολιτικής για την ανάπτυξη της αγοράς των εναλλακτικών καυσίμων που εκπονήθηκε το 2017 προβλέπει 15.000 επιβατικά ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2030, ενώ το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) που συνέταξε η προηγούμενη κυβέρνηση το 2018 θέτει ως στόχο το 10% των επιβατικών ΙΧ που θα κυκλοφορούν το 2030 να είναι ηλεκτροκίνητα.
«Εάν υποθέσουμε δηλαδή ότι το 2030 θα κυκλοφορούν 6 εκατ. επιβατικά ΙΧ (με δεδομένο ότι σήμερα κυκλοφορούν περί τα 5,6 εκατ.) αυτό σημαίνει 600.000 ηλεκτροκίνητα ΙΧ.
Άρα θα πρέπει να πωλούνται 50.000 αυτοκίνητα τον χρόνο για τα επόμενα 11 χρόνια, ενώ πέρυσι πουλήθηκαν μόλις 315 ηλεκτροκίνητα ΙΧ».
Πρόσθεσε ότι τα βασικά προβλήματα είναι η ανεπαρκής ενημέρωση των καταναλωτών, η έλλειψη υποδομών φόρτισης, οι υψηλές τιμές απόκτησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς και η ανυπαρξία καθαρού εθνικού σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση.
Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με στοιχεία της ACEA, η Ελλάδα αποτελεί μια από τις χώρες με το χαμηλότερο μερίδιο πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρώπης.
Ήταν μία κίνηση για μείωση της κατανάλωσης, σύμφωνα βέβαια με τις εκπομπές ρύπων που έδιναν οι εταιρείες όπως η VW.
Μετά, όταν είδαν ότι τους πουλούσαν φούμαρα, είπαν να τα απαγορεύσουν, όμως η μείωση της κατανάλωσης ήταν πολύ πιο σημαντική....
.
ήταν μια κίνηση που υπαγορεύθηκε απο τα λόμπυ της γερμανικής και οχι μονο αυτοκινητοβιομηχανίας στην ΕΕ που δεν είχε επενδύσει τότε στα ηλεκτρικά, αλλά στα ντηζελ.
Στηρίχθηκε σε μια μικρή μείωση σε ένα μόνο παράγοντα "ρύπανσης" το διοξείδιο του άνθρακα (που δεν είναι ρύπος με την πραγματική έννοια) και αγνόησε τα οξείδια του αζώτου και τα αιωρούμενα σωματίδια που είναι πραγματικοί και πολύ επικίνδυνοι ρύποι.
Έπρεπε να πέσει το ξεβράκωμα απο τις ΗΠΑ για να δώσει η ΕΕ στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο χρόνο χρειάζονται για να εγκαταλείψουν σιγά σιγά, με την ησυχία τους τα ντηζελ να και προσπαθήσουν να ανταγωνιστούν τα ηλεκτρικά .
Έτσι είναι στην ΕΕ όμως, όποιος ελέγχει του κανονισμούς ελέγχει και το μέλλον
Την πιο βρωμικη εξατμιση μετα τα ταξι εχουν τα λεωφορεια urbino που καινε φυσικο αεριο
Το ηλ ποδήλατο είναι ίδια φάση με το κανονικό ποδήλατο, δηλαδή γυμναστική. Αν έχεις πόδια/πνευμόνια/στενό κωλαράκι για κανονικό ποδήλατο εννοείται παίρνεις κανονικό ποδήλατο, αλλά δεν έχουν όλοι.
Επίσης είναι πολύ δημοφιλές για mountain bike, όλοι θέλουν να κατέβουν το βουνό αλλά ελάχιστοι θέλουν να το ανέβουν