Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Πολύ κακή η χθεσινή εκτέλεση του τραγουδιού και εν γένει η εμφάνιση της Σάττι. Διάβασα ότι είχε φαρυγγίτιδα. Ισχύει; Τέλος πάντων, προκριθήκαμε! Αυτό έχει σημασία. Ελπίζω να βελτιωθεί η κατάσταση μέχρι αύριο
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 13:42
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Έπρεπε να βάλει περισσότερα πλάνα από την μαγευτική Αθήνα, μόνο μια κάτοψη είχε στο τέλος. Μάλλον το Κουκάκι θα έβαλαν φαντάζομαι. Πολύ φτηνιαρικο, εδώ η άλλη έκανε ολόκληρη σατανομαγισσοκατασταση.
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 13:43
από NewModelArmy
vantono έγραψε: 10 Μάιος 2024, 12:54
Η λίστα των προγνωστικών εχει πολύ ενδιαφέρον. Ισραήλ ανέβηκε κατακόρυφα απο καπου 8η θεση (μεχρι χθες) σε 2η (σημερα). Η Γαλλία αμεσως μετά, απο 6η σκαρφάλωσε στην 4η. Η Ιρλανδία γυροφερνει καπου στην 5άδα κι αυτη.
Ιρλανδια και Ισραηλ εκαναν κατακόρυφη ανοδο μετά την προβολή τους στα ημιτελικά.
Ιταλία και Ουκρανία απρόσμενη πτώση.
Εμείς ειχαμε πεσει 10η μεχρι χθες αλλά σήμερα 9η Αλλά δεν φοβάμαι τιποτα με ΜΑΡΙΝΑΡΑ!!
Αυτο λογικά έχει να κάνει με τις ψηφους στα ημιτελικά που οι στοιχηματικες τις ξερουν. Οσοι ανέβηκαν πάει να πει ότι πέρασαν στον τελικό με τις περισσότερες ψηφους.
Πέρα από την αρρώστια, το πένθος και όλα τα συναφή, ευθύνη φέρει και η εξαντλητική χορογραφία.
Ολες οι άλλες συμμετοχές, είχαν σημεία που έκαναν παύση για να πάρει ο ερμηνευτής μία ανάσα και δούλευαν τριγύρω τα εφέ (τα οποία η ελληνική συμμετοχή δεν είχε λόγω μονόπλανου).
Η όλη εμφάνιση επιχειρεί να βάλει πολλά καρπούζια κάτω από τη μασχάλη της μαρίνας.
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 14:31
από foscilis
AlienWay έγραψε: 10 Μάιος 2024, 13:48
Τουλάχιστον τα μισά από τα τραγούδια που ακούστηκαν χθες ήταν πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ελληνικής μουσικής παραγωγής.
Πάλι φαγαμε τη σκόνη από το "πανηγυράκι".
Εδώ μάλιστα, ποσταρίστικε τραγούδι του Καρρά με τη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι αν το στέλναμε θα έπιανε κάτι καλύτερο από την εικοστή θέση.
Τελικά αυτή η χώρα, δεν έχει σωτηρία.
ε, ξέρεις τώρα
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 14:33
από Bazoomba
Τοποθετηθηκε ο vantono για την αντιδραση της ΜΑΡΙΝΑΡΑΣΜΑΣ στο πρες κονφερενσ της Ισραηλινης;
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2024, 14:35
από foscilis
Ρε μαλάκες είναι με τα καλά τους, την έπιασε μια τρίτη κάμερα να κουτουλάει από τη νύστα και έχουν κάνει ολόκληρο θέμα θείτσες και θηλυκότητες υπέρ ή κατά Ισραήλ. Για τις προεκτάσεις των προεκτάσεων του τι μπορεί να εννοούσε που... νύσταζε.
AlienWay έγραψε: 10 Μάιος 2024, 13:48
Τουλάχιστον τα μισά από τα τραγούδια που ακούστηκαν χθες ήταν πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ελληνικής μουσικής παραγωγής.
Πάλι φαγαμε τη σκόνη από το "πανηγυράκι".
Εδώ μάλιστα, ποσταρίστικε τραγούδι του Καρρά με τη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι αν το στέλναμε θα έπιανε κάτι καλύτερο από την εικοστή θέση.
Τελικά αυτή η χώρα, δεν έχει σωτηρία.
ε, ξέρεις τώρα
Γουστάρω ταύτιση άλιεν και φόσι.
Είστε σίγουροι ζουζούνια, ότι το μουσικό πρότζεκτ είναι το πραγματικό σας πρόβλημα;
AlienWay έγραψε: 10 Μάιος 2024, 13:48
Τουλάχιστον τα μισά από τα τραγούδια που ακούστηκαν χθες ήταν πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ελληνικής μουσικής παραγωγής.
Πάλι φαγαμε τη σκόνη από το "πανηγυράκι".
Εδώ μάλιστα, ποσταρίστικε τραγούδι του Καρρά με τη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι αν το στέλναμε θα έπιανε κάτι καλύτερο από την εικοστή θέση.
Τελικά αυτή η χώρα, δεν έχει σωτηρία.
ε, ξέρεις τώρα
Είχα βρεθεί σε μια εκδήλωση με έναν ιταλό πιανίστα που δίδασκε ιστορία της τέχνης και μας μιλούσε σχετικά με την ιστορία της Ιταλικής μουσικής.
Στην αρχή μας έπαιξε ένα άγευστο και ελαφρώς βαρετό κομμάτι και μας αποκάλυψε ότι αυτό ήταν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της παραδοσιακής ιταλικής μουσικής, μια φορά κι ένα καιρό.
Από κάποιο χρονικό σημείο κι έπειτα όμως, οι ιταλοί συνθέτες προσπάθησαν να δώσουν κάτι πιο εξωστρεφές, που να γινόταν αντιληπτό σε όλο τον κόσμο.
Αυτό που σήμερα θεωρούμε "παραδοσιακό ιταλικό ήχο" είναι στην πραγματικότητα αποτέλεσμα αυτής της απόφασης. Ο πραγματικός παραδοσιακός ιταλικός ήχος, επικρατούσε πολύ πιο πριν.
Συμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου, η ιταλία υποστήριξε το νέο της ηχητικό στυλ, ακόμη και στις χρονικές περιόδους που η δύση το αγνοούσε. Εδώ και τουλάχιστον 5 δεκαετίες, το μεγαλύτερο μέρος της ιταλικής παραγωγής είναι εξωστρεφές, ακόμη και όταν αποτυγχάνει.
Το πρόβλημα της Ελλάδας, δεν έχει να κάνει κατα τη γνώμη μου με τον πολιτιστικό σωβινισμό. Εχει να κάνει με τον πολιτιστικό συντηρητισμό (συντηρητισμός είναι η ενστικτώδης αντίδραση προς οποιαδήποτε καινοτομία).
Οταν οι αντίκ είχαν πιάσει την 3η θέση στη γιουροβίζιον, υπήρξαν εγχώριες αντιδράσεις που λέγανε "γιατί δεν στέλνουμε κάτι της κλάσεως του Θεωδοράκη και του Χατζηδάκη". Η απάντηση είναι προφανής: Γιατί οτιδήποτε υποθετικό υπήρχε που να αγγίζει τέτοια όρια ποιότητας ΔΕΝ θα πάει να μπει σε μια διαδικασία ανταγωνισμού.
Πολλές ευρωπαικές χώρες έχουν δικά τους "ιερά τέρατα", τα οποία δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να τα στείλουν σε διαγωνισμό για να μπούνε σε μια διαδικασία ανταγωνισμού.
Από την άλλη όμως, δεν πρόκειται να στείλουν και το εσωστρεφές κομμάτι της παραγωγής τους. Αυτό είναι για εσωτερική κατανάλωση. Στη χώρα μας σχεδόν δεν υπάρχει καν "εξωστρεφές" κομμάτι. Πολλές φορές το επινοεί η ΕΡΤ μόνο και μόνο για τις ανάγκες του διαγωνισμού.