Σελίδα 84 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:29
από ethereal
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:19
ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
Και σεις οπαδός του φανταστικού;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:30
από stavmanr
Παιδιά: Κύριε δεν καταλάβαμε τι σημαίνει 3/8 των σοκολατών
Στύγιος: Mαλάκες δε πάτε καλά . Δαιμονισμό απ' τα μαθηματικά πρώτη φορά βλέπω. Δεν τραβάτε έξω να παίξετε καμία μπάλα;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:32
από enaon
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:29
Και σεις οπαδός του φανταστικού;
βρε εθερεαλ νομίζω με τον φοσίλη η το χελη αν τους βρεις ορεξατους πιασε κουβεντα, εγω δεν σου κανω

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:33
από Gherschaagk
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:29
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:19
ρε κορίτσι μου, αν εκοβες τις 3είς σολοκάτες στα 8 οπως πρίν, αλλα ειχες 4 παιδια μονο, παλι 24*1/8 ή 24/8 δεν θα ειχες;
πως σου ήρθε να βαλεις τα παιδια μεσα στο κλάσμα, οι σοκολάτες ειναι, τα παιδια δεν τα βλεπεις εκεί.
Και σεις οπαδός του φανταστικού;
Γιατί όχι στην τελική; Δεν κοστίζει τίποτα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:34
από Στύγιος
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:30
Παιδιά: Κύριε δεν καταλάβαμε τι σημαίνει 3/8 των σοκολατών
Στύγιος: Mαλάκες δε πάτε καλά . Δαιμονισμό απ' τα μαθηματικά πρώτη φορά βλέπω. Δεν τραβάτε έξω να παίξετε καμία μπάλα;
"Όλο εμένα σηκώνει να πω μάθημα η δασκάλα ,θα τη σφάξω σαν κουνέλι και θα βγω να παίξω μπάλα"

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:35
από stavmanr
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα της συμφιλίωσης του Ασέβαστου με την Γκερ.
Βασικά της Γκερ με όλους τώρα που το σκέφτομαι, πλην εμού που με αντιμετώπισε ως Κυρία σε αυτό το νήμα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:36
από ethereal
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:46
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:35
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 09:00
συγνωμη, σε αλλο τοπικ εισαι εδω και τοσες μερες; κι εσυ ακομη δεν εχεις καταλαβει οτι το ζητημα ειναι πως επερεπε να λεει "του μηλου" αντι για "των μηλων"
ελεος. χιλιες φορες τα ειπαμε.
Αν έχεις φάει εσύ 6/5 ενός μήλου, έπρεπε να ήσουν στην Κανά της Γαλιλαίας.
Όσο το σκέφτομαι τόσο βλέπω ότι δεν υπάρχει λύση που θα ικανοποιήσει τους πάντες αν δεν χρησιμοποιήσει περισσότερες λέξεις
1. Αν πεις 6/5 των μήλων κάποιοι (όπως εγώ) θεωρούν ότι μπορεί να αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων
2. Αν πεις 6/5 του μήλου σας φαίνεται αφύσικο πως μία ποσότητα μεγαλύτερη του ενός μήλου χρησιμοποιεί ενικό. Αυτό γίνεται βέβαια γιατί αυτή η ποσότητα είναι η ποσότητα αναφοράς. Η μονάδα.
Ίσως λοιπόν θα ήταν καλύτερα να γράφει "κάθε μαθητής θα πάρει 1 ολόκληρο μήλο και 1/5 από ένα άλλο μήλο, δηλαδή 6/5 του μήλου"
Μα και αυτό ακριβώς γράφει. Φυσικά και αναφέρεσαι στο σύνολο των μήλων.
Ο καθένας εδώ μέσα μπορεί να το βλέπει όπως θέλει ή όπως διασκεδάζει.
Αλλά η ουσία είναι ότι ο τρόπος που έχει γραφτεί, για το "κοινό" που έχει γραφτεί, εξυπηρετεί τον σκοπό του.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:36
από enterprise-psi
Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 13:09
Τι κάνετε ρεεεε δω μέσα ;

Συνεχίζετε να πλακώνεστε για τις σοκολάτες σε ξεχωριστό νήμα;
Τι αυτισμός ειν' αυτός;
Weaponized

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:36
από Bill Hicks
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:40
Νίκο ηταν 3-4 ερωτήσεις που συζητούσαμε, αλλα δες αυτή που εφαγε τον πιο πολύ χρόνο αν θες και γράψε αν εχεις καποια παρατήρηση
Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι για
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάτας
κάθε παιδί θα πάρει το 1/4 τών φρούτων που αντιστοιχεί σε 4/3 τού φρούτου
κάθε παιδί θα πάρει το 1/5 τών μήλων που αντιστοιχεί σε 6/5 τού μήλου
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:38
από stavmanr
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:36
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:47
Οκ υπαρχει ενα μικρο θεμα διατυπωσης, αντι για
"Επειδή έχουμε 3 σοκολάτες, τελικα το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες"
έπρεπε να γράφει
"Οπότε από τις 3 σοκολάτες που έχουμε εμείς το κάθε παιδί θα πάρει 3 τέτοια κομματια, δηλ. 3/8 της σοκολάτας".
Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
κάθε παιδί θα πάρει το 1/8 τών σοκολατών που αντιστοιχεί σε 3/8 τής σοκολάτας
Ποιας σοκολάτας συγκεκριμένα;
Αν δώσεις σε 10χρονο μία από τις τρεις σοκολάτες θα σου πει "εγώ θέλω αυτήν που πήρε ο άλλος".
Τα δεκάχρονα έχουν επιπλέον αίσθηση και μπορούν να διακρίνουν λεπτομέρειες στη σοκολάτα που δεν μπορεί να διακρίνει ένας ενήλικας...

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:38
από ΓΑΛΗ
Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:22
ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:11
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:06
Και σε σένα η ερώτηση λοιπόν. Αν έχει "ανόμοια" να μοιράσει;
Όπως τα παιχνίδια που αναφέρθηκαν παραπάνω; Ευκολάκι. Τα χωρίζουμε σε κεφάλια, πόδια χέρια, ρόδες, κουτάκια θησαυρών κλπ και βάζουμε καλό βαθμό σε όποιο παιδάκι φτιάξει τον καλύτερο φραγκεστάιν.
Έτσι τα βάζουμε και στο νόημα της ανάλυσης και σύνθεσης των πραγμάτων.
Επτά καρτέλες όπου η κάθε μία πάνω της έχει 9 φιγούρες καρφιτσωμένες γίνεται;
Αν δω οπτικοποιημένη και με το αντίστοιχο κείμενο αυτήν την άσκηση, θα σου πω τη γνώμη μου.
Στο φαντασιακό επίπεδο, τα πάντα γίνονται.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:40
από enaon
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:35
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα της συμφιλίωσης του Ασέβαστου με την Γκερ.
Βασικά της Γκερ με όλους τώρα που το σκέφτομαι, πλην εμού που με αντιμετώπισε ως Κυρία σε αυτό το νήμα.
θα μας παρει αγαλιτσα τωρα, μας ξεζούμισε, φτάνει.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:40
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:47
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:23
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 08:30
ε, ναι, γιατι στην ολλανδια η οπου αλλου, ειναι διαφορετικα τα μαθηματικα.
οσο για τα κεφαλαία, φυσικα και εχει μαθει το ελληνοπουλο τι ειναι κλασμα, ακομη και με μεγαλυτερο αριθμητη απο παρονομαστη στην πεμπτη δημοτικου, ποσο μαλλον στην πρωτη γυμνασιου που ειναι η ασκηση.
το προβλημα ειναι οτι με την ενηλικιωση, ορισμενοι τα ξεχνανε, αλλα δεν το παραδεχονται.
Μάθε να διαβάζεις αν θέλεις να συμμετέχεις σε διάλογο ανθρώπων και όχι μπαμπουίνων.
Κανείς δεν έγραψε ότι είναι διαφορετικά τα μαθηματικά. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Κι επειδή έχουμε μια γαμωπαράγραφο 5 προτάσεων ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΤΣΙΤΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΠ' ΑΥΤΉΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.
Σ' αυτήν την πραγραφούλα, λοιπόν, δεν υπάρχει σχηματάκι αντίστοιχο του κυπριακού, λιβανέζικου, νοτιοαφρικάνικου...
ΕΚΕΙ ΟΡΘΩΣ προσεγγίζουν το θέμα ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ. Εδώ επέλεξαν διαφορετικό τρόπο.
Τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;
το κυπριακο εχει ακριβως την ιδια ασκηση, στην ιδια γλωσσα.
Θα μπορούσες να μας τα παραθέσεις εδώ πλάι πλάι αντί να γράφεις ό,τι σου κατέβει.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:41
από Bill Hicks
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03
Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:20
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 03:11
Ακόμα μιλάμε για """άσκηση""" και μάλιστα ερήμην δασκάλου;
Σε αυτό μπορεί να επισημάνει κανείς σε ποια από τις 5 προτάσεις διαφωνεί;
η 3η πρόταση έπρεπε να λέει:
«Επειδή έχουμε τρεις (3) σοκολάτες, τελικά, το κάθε παιδί θα πάρει τρία όγδοα (3/8) σοκολάτας από τις τρεις σοκολάτες.»
Το ότι προσθέτεις μόνο μια λέξη και κρατάς ΑΚΡΙΒΩΣ όλη την υπόλοιπη διατύπωση, δεν σου λέει κάτι;
Ξέχωρα του ότι είναι πλεονασμός, τι θα έκανες αν είχες ανόμοια να μοιράσεις;
mao mao έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03
Το πρόβλημα με τη Γκερ και την Ethereal είναι οτι μάλλον προέρχονται από την τρίτη δέσμη και ποτέ δεν είχαν σοβαρή τριβή με τα μαθηματικά. Αν είχαν επιλέξει κάποια θετική κατεύθυνση θα ήξεραν οτι σε τέτοιες διατυπώσεις πάντα γίνεται μπέρδεμα, και από τη στιγμή που δοθούν τα θέματα σε κλάσματα δευτερολέπτου κάποιος θα σηκώσει το χέρι και θα ζητήσει διευκρίνηση.
πλεονασμός στην λογοτεχνία. στην επιστήμη και την τεχνολογία ξεθακαρίζεις παντού και πάντα τι εννοείς.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 15:41
από ethereal
kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:49
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:47
kongrosian έγραψε: 10 Δεκ 2022, 10:49
έχεις 3 σοκολάτες. το κάθε 1/8 αφορά ξεχωριστή σοκολάτα. δεν στέκει η πρόσθεση 1/8 + 1/8 + 1/8. θα έστεκε αν κάθε 1/8 ήταν από την ίδια σοκολάτα.
χωρίζοντας σε 8 κομμάτια κάθε σοκολάτα, προκύπτουν 24 κομμάτια. νέο σύνολο. το οποίο θα μπει στον παρανομαστή. οπότε προκύπτει και το 3/24
Αυτό θα το πεις και για τα μπανανοπορτοκαλόμηλα του άλλου παραδείγματος;
Ωραίο το project του καθυστερημένου.