Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2019, 02:53
Βρε εσύ είσαι πολύ έξυπνος.Last Veteran έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 02:33 ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΊΝΕΙ ΑΠΌ ΜΠΑΤΑΡΙΑ; Πάντα στο 20 αντε 15% πας για φορτισμα.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Βρε εσύ είσαι πολύ έξυπνος.Last Veteran έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 02:33 ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΊΝΕΙ ΑΠΌ ΜΠΑΤΑΡΙΑ; Πάντα στο 20 αντε 15% πας για φορτισμα.
πρεπει να εισαι μπιτι γιδι για να ξεμεινεις απο μπενζινα, νομιζω οτι και η οδικη βοηθεια δεν σε καλυπτει, δεν ερχεται να σε μαζεψει αμα εισαι τοσο ανοητος.Μηχανικός έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 02:00 Μένεις στο δρόμο από βενζίνη, πας με οτοστόπ μέχρι το κοντινό βενζινάδικο, σου βάζει σε ένα άδειο δοχείο από λάδι λίγη βενζίνη, γυρίζεις πάλι με οτοστόπ, την ρίχνεις στο ρεζερβουάρ και φεύγεις.
Εγώ σε ταξίδια έχω πάντα μαζί μου μια μικρή τρόμπα με λάστιχο για να κάνω μετάγγιση βενζίνης αν χρειαστεί από κάποιο διερχόμενο αυτοκίνητο.
Με το ηλεκτρικό αν μείνεις στο δρόμο γιατί ξεφορτίστηκε η μπαταρία η μόνη λύση είναι να σε πάρει η οδική βοήθεια.
Διαφορικό θα έχει ή μήπως θα έχει δύο κινητήρες, έναν για κάθε τροχό;OANNHSEA έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 07:34 Μόνο όταν οδηγήσεις ηλεκτρικό για πάνω από 1 χρόνο καταλαβαίνεις την αξία του.
Το ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείς για αλλαγή λαδιών, αλλαγή φίλτρων λαδιού, καυσίμου και αέρα, να μην σου χαλάσει η αντλία καυσίμου, η αντλία λαδιού, ο γαμημένος ο συμπλέκτης, ή να μην σου κοπεί κάποιος ιμάντας ιδιαίτερα αυτός του δυναμό!!!
Τότε θα καταλάβετε τι είναι το ηλεκτρικό και τι σαβούρα του κερατά είναι τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ!!!
Θα έχεις μείνει από βενζίνη με την μοτοσυκλέτα.Ασέβαστος έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 08:53 πρεπει να εισαι μπιτι γιδι για να ξεμεινεις απο μπενζινα, νομιζω οτι και η οδικη βοηθεια δεν σε καλυπτει, δεν ερχεται να σε μαζεψει αμα εισαι τοσο ανοητος.
ε; οχι, ποτε, γιατι να μεινω;
Τι λε ρε, καυλάκι είναι.
Και σε ξαναρωτάω βρε καμάρι των νεοελ, γιατι να μείνεις από μπαταρία ή καύσιμο; Σε 5-7 χρόνια οι μπαταρίες θα είναι 300-500 kwh, μια τέτοια μπαταρία μπορεί να κρατάει ένα σπίτι για 30 μέρες χωρίς να αποφορτιστει καν τελειως, εξηγησε μου πως γίνεται να μείνεις από ρεύμα.Μηχανικός έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 02:53Βρε εσύ είσαι πολύ έξυπνος.Last Veteran έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 02:33 ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΊΝΕΙ ΑΠΌ ΜΠΑΤΑΡΙΑ; Πάντα στο 20 αντε 15% πας για φορτισμα.
Ακραίο σενάριο το να μείνεις από βενζίνη με τόσες ειδοποιήσεις (ηχητικό, λαμπάκι, ένδειξη στάθμης) που έχουν τα σύγχρονα οχήματα. Αλλά και πάλι. Δεν θα επηρεαζόταν η αγορά μου από αυτόν τον παράγοντα και μόνο. Και αν στην πράξη αποδειχθεί ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει συχνά στα ηλεκτρικά θα δώσει η τεχνολογία την κατάλληλη λύση. Ήδη σου πρότεινε αρκετές ο Ασέβαστος. Δεν θα βρεθούν άλλες καλύτερες όταν πέσει χρήμα για έρευνα και έχεις μία τεράστια οικονομική δραστηριότητα και αγορά;
Το ποστ σου είναι ολοσωστο εκτός από αυτό το κομμάτι. Μια ώρα είναι αρκετή.OANNHSEA έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 07:34 Μόνο όταν οδηγήσεις ηλεκτρικό για πάνω από 1 χρόνο καταλαβαίνεις την αξία του.
Τα Τεσλα έχουν ήδη δύο, έναν μπρος έναν πίσω, το επερχόμενο Rivian θα έχει 4,εναν ανά τροχό. Για τετρακίνηση φθηνή και ΧΩΡΙΣ ενεργειακές απώλειες μόνο ηλεκτρισμός. Ξέχνα τα διαφορικά, γρανάζια και λοιπές απαρχαιωμενες μπούρδες των ΜΕΚ. Έχω αγρότη Ford ranger τετρακουνα και χρησιμοποιώ το 4x4 σε ποσοστό 1-2% ξέρεις γιατί; ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΑΣΎΜΦΟΡΟ. Ξύπνα.Μηχανικός έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 10:22Διαφορικό θα έχει ή μήπως θα έχει δύο κινητήρες, έναν για κάθε τροχό;
Προς το παρόν έχουν διαφορικό, κυρίως λόγω κόστους, αλλά έχουν τελικό σκοπό σε κάθε τροχό έναν ηλεκτροκινητήρα - δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα να είναι 4x4 με 4 Inverter, ένα για κάθε τροχό!!!Μηχανικός έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 10:22Διαφορικό θα έχει ή μήπως θα έχει δύο κινητήρες, έναν για κάθε τροχό;OANNHSEA έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 07:34 Μόνο όταν οδηγήσεις ηλεκτρικό για πάνω από 1 χρόνο καταλαβαίνεις την αξία του.
Το ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείς για αλλαγή λαδιών, αλλαγή φίλτρων λαδιού, καυσίμου και αέρα, να μην σου χαλάσει η αντλία καυσίμου, η αντλία λαδιού, ο γαμημένος ο συμπλέκτης, ή να μην σου κοπεί κάποιος ιμάντας ιδιαίτερα αυτός του δυναμό!!!
Τότε θα καταλάβετε τι είναι το ηλεκτρικό και τι σαβούρα του κερατά είναι τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ!!!
Οι απαντήσεις είναι απλές:ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 11:23 Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι γιατί το εγχώριο κεφάλαιο δεν κάνει κάποια επένδυση προς αυτή την μεριά. Πιθανολογώ ότι πάλι φταίει το μέγεθος της αγοράς μας και πιθανόν η απροθυμία του κράτους να βάλει πλάτη σε ένα τέτοιο project.
α) Δεν σου λέω να φτιάξει αυτοκινητοβιομηχανία. Ίσως όμως οχήματα ειδικού τύπου πχ αγροτικών εργασιών ή μικρά οχήματα για αεροδρόμια κλπ. δεν υπάρχει πουθενά χώρος να μπουν τώρα που ανακατεύτηκε η τράπουλα και οι μεγάλοι έμειναν κάπως πίσω; Αλλά αν όχι στην κατασκευή οχήματος δεν μπορεί να γίνει κάτι στην υποστήριξη δικτύου (φόρτιση); Σε νέα μέρη που θα απαιτούν τα ηλεκτρικά; Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.OANNHSEA έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 12:20
Οι απαντήσεις είναι απλές:
α) Βαρδινογιάννης και σία. Κανείς δεν τολμά να πάρει πρωτοβουλία, γιατί θα τον μαμίσουν...
β) Ξέρεις πόσο μας αρμέγουν με τη φορολογία των καυσίμων; Από που θα πάρουν αυτό το τεράστιο ποσό εάν δεν υπάρχουν οχήματα με ΜΕΚ;;;
γ) Όταν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα γίνουν ηλεκτρικά θα έχουν χαθεί 55.000 θέσεις εργασίας. Συμφέρει αυτό τις άχρηστες και ανίκανες κυβερνήσεις μας με τις συνθήκες που έχουμε;
Δεν συμφωνώ.Ασέβαστος έγραψε: 06 Ιούλ 2019, 11:08 εντωμεταξυ δε βλεπω σχολιο για το υπολοιπο ποστ. φανταζομαι συμφωνεις οτι στο σεναριο που ξεμεινεις απο ενεργεια, τελικα καλυτερα να εισαι με ηλεκτρικο παρα με βενζινοκινητο, ε;