λοιπον, ψωνισα κι εγω. μπορειτε να αρχισετε να με κοροιδευετε.
τι ηθελα:
4κινηση, αλλα απο την παλια, την καλη. με λεβιε, μπλοκε, αργα. οχι αυτοματες ηλεκτρονικες μαλακιες.
οσο γινεται παραπανω κυβικα , αλλα οχι πανω απο 2000 για λογους τελων.
φτηνο, να μην το λυπαμαι, και αναβαθμισιμο, ναι παιρνει ψηλωμα, εργατη, σνορκελ κλπ.
πανω απο 1600 και κατω απο 2000 υπηρχε μονο το pajero pinin, και ενα σπανιο ντιζελ 1.9 βιταρα.
οποτε πατζερο. εβγαινε σε 1.8, αλλα με αυτοματη τετρακινηση, σε 2000 με κανονικη τερακινηση, και σε 1.8 με κανονικη τετρακινηση αλλα μονο διπορτο.
δηλαδη αγαμηθειτε, ολα εκτος απο αυτο που ηθελα εγω. ενταξει λοιπον,hold my beer, αν δεν υπαρχει, θα το φτιαξω.
2 τροποι. παιρνω το 1.8 και βαζω σασμαν απο 2.0, η παιρνω το 2.0 και βαζω κινητηρα 1.8.
διαλεξα το δευτερο. βρηκα ενα διλιτρο με ζημια στο μοτερ και τιμη σχεδον τσαμπα, περιμενω να το παραλαβω σε κανα 10ημερο να δω τι ακριβως εχει, ενω ηδη ψαχνω για μοτερ.
βρηκα project να βγαλω το χειμωνα.

η μπορει και βαρελι χωρις πατο για να πεταω λεφτα. θα δειξει.