Σελίδα 81 από 89

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2018, 20:01
από Saliveros
enaon έγραψε: 14 Δεκ 2018, 19:56
Saliveros έγραψε: 14 Δεκ 2018, 19:55
enaon έγραψε: 14 Δεκ 2018, 19:48 εννοεί παγανιστές μάλλον, γενικά ο Πάνας τους είχε κάτσει στον λαιμό τα πρώτα χρόνια του σκοταδισμού.
Μα οι παγανιστές δεν είναι άθεοι. Ίσα-ίσα.
ναι αλλα νομίζω όταν λένε θεό, εννοούν εκείνον με το βαπτιστικό όνομα θεός, αν τον λένε αλάχ ή βούδα ή ακόμα χειρότερα δία κλπ, δεν μετράει.
αλλά για κάποιο λόγο ο Πάνας έχει σπέσιαλ μεταχείριση, πρέπει να τους είχε σπάσει τα νεύρα. :e040:
Δηλαδή, οι άλλοι θεοί στο πηγάδι κατούρησαν;
Αυτό αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του κώδικα πολίτικαλ κορρέκτνες.

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2018, 22:02
από Highlander
Ο πατέρας της Τοπαλούδη για το λιντσάρισμα του 19χρονου «Αλίμονο αν γίνουμε μια κοινωνία ζούγκλας»...

Μάθημα πολιτισμού στα γίδια που γουστάρουν αυτοδικιες με πρόσχημα το αν το είχαν κάνει στο παιδί μου αυτό

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:25
από ST48410
https://www.protothema.gr/greece/articl ... narkotika/

Η μητέρα ισχυρίζεται ότι ο γιος παρακολουθούσε πρόγραμμα απεξάρτησης

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:27
από Highlander
Στη φυλακή λέει τους έχουν βάλει στο ίδιο κελί και τα πάνε μια χαρά,. δεν υπάρχει καμια ένταση μεταξύ τους.

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:31
από lolek1
το αστειο ειναι οτι τους εχουν βαλει και τους 2 σε ιδιο κελι. ασφαλως προσπαθουν να μαθουν τι ακριβως εγινε απο τις συνομιλιες τους

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:32
από ST48410
Highlander έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:27 Στη φυλακή λέει τους έχουν βάλει στο ίδιο κελί και τα πάνε μια χαρά,. δεν υπάρχει καμια ένταση μεταξύ τους.
Λογικά ήταν γνωστοί και φίλοι. Αν το έκαναν μαζί και προσπάθησαν μετά να το ρίξουν ο ένας στον άλλο τι ένταση περιμένεις; Αλλά και ο ένας να φέρει την κύρια ευθύνη τι νόημα θα έχει να τσακωθούν εκεί; Αν ο άλλος ήθελε να διαφοροποιηθεί είχε πολλές ευκαιρίες από την αρχή είτε να καλέσει την αστυνομία εγκαίρως είτε να φύγει και να αφήσει στον άλλο την ευθύνη.
Άλλωστε θα τους έχουν δασκαλέψει και οι δικηγόροι να αποφύγουν επεισόδια.

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:33
από ST48410
lolek1 έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:31 το αστειο ειναι οτι τους εχουν βαλει και τους 2 σε ιδιο κελι. ασφαλως προσπαθουν να μαθουν τι ακριβως εγινε απο τις συνομιλιες τους
Ακόμα και αν καταγραφεί κάτι μπορεί να παρουσιαστεί στο δικαστήριο ως προϊόν υποκλοπής;

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:34
από Highlander
ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:32
Highlander έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:27 Στη φυλακή λέει τους έχουν βάλει στο ίδιο κελί και τα πάνε μια χαρά,. δεν υπάρχει καμια ένταση μεταξύ τους.
Λογικά ήταν γνωστοί και φίλοι. Αν το έκαναν μαζί και προσπάθησαν μετά να το ρίξουν ο ένας στον άλλο τι ένταση περιμένεις; Αλλά και ο ένας να φέρει την κύρια ευθύνη τι νόημα θα έχει να τσακωθούν εκεί; Αν ο άλλος ήθελε να διαφοροποιηθεί είχε πολλές ευκαιρίες από την αρχή είτε να καλέσει την αστυνομία εγκαίρως είτε να φύγει και να αφήσει στον άλλο την ευθύνη.
Άλλωστε θα τους έχουν δασκαλέψει και οι δικηγόροι να αποφύγουν επεισόδια.
Υποτίθεται ότι ο ένας απειλούσε τον άλλο ότι θα πάθει ό,τι έπαθε και η κοπέλα αν δεν τον ακολουθήσει στην πράξη και τέτοια και παρόλαυτα διατηρούν φιλικές σχέσεις και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να βρίσκονται στο ίδιο κελί;

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:36
από lolek1
ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:33
lolek1 έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:31 το αστειο ειναι οτι τους εχουν βαλει και τους 2 σε ιδιο κελι. ασφαλως προσπαθουν να μαθουν τι ακριβως εγινε απο τις συνομιλιες τους
Ακόμα και αν καταγραφεί κάτι μπορεί να παρουσιαστεί στο δικαστήριο ως προϊόν υποκλοπής;
δεν το νομιζω, απλα θα τους ψαρωσουν και θα τους τα εκμαιευσουν.
ολοι στο τελος λενε την αληθεια.
εκτος απο καποιους ανθρωπους που εχουν ενα ειδος αντικοινωνικης συμπεριφορας που εχει ως αποτελεσμα να μην στρεσσαρονται απο τις ανακρισεις.
δεν θυμαμε πως λεγεται

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2018, 13:36
από ST48410
Highlander έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:34
ST48410 έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:32
Highlander έγραψε: 15 Δεκ 2018, 13:27 Στη φυλακή λέει τους έχουν βάλει στο ίδιο κελί και τα πάνε μια χαρά,. δεν υπάρχει καμια ένταση μεταξύ τους.
Λογικά ήταν γνωστοί και φίλοι. Αν το έκαναν μαζί και προσπάθησαν μετά να το ρίξουν ο ένας στον άλλο τι ένταση περιμένεις; Αλλά και ο ένας να φέρει την κύρια ευθύνη τι νόημα θα έχει να τσακωθούν εκεί; Αν ο άλλος ήθελε να διαφοροποιηθεί είχε πολλές ευκαιρίες από την αρχή είτε να καλέσει την αστυνομία εγκαίρως είτε να φύγει και να αφήσει στον άλλο την ευθύνη.
Άλλωστε θα τους έχουν δασκαλέψει και οι δικηγόροι να αποφύγουν επεισόδια.
Υποτίθεται ότι ο ένας απειλούσε τον άλλο ότι θα πάθει ό,τι έπαθε και η κοπέλα αν δεν τον ακολουθήσει στην πράξη και τέτοια και παρόλαυτα διατηρούν φιλικές σχέσεις και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να βρίσκονται στο ίδιο κελί;
Ε, υποτίθεται... Δεν ξέρεις κατά πόσο διατηρούν φιλικές σχέσεις ή υποκρίνονται τα καλά παιδιά ή ότι άλλο τους έχουν πει οι δικηγόροι. Βάλε και το ψυχολογικό μούδιασμα μετά από ότι έχουν περάσει. Ίσως σε τέτοιες καταστάσεις ένα πρόσωπο που σου είναι οικείο να γίνεται σανίδα σωτηρίας.

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2018, 15:01
από blackpaint
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΙΑ, ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ Η ΠΑΤΡΙΑΡXIA

Η Ελένη Τ. βρέθηκε δολοφονημένη, στις 28 Νοεμβρίου στη Ρόδο, από δύο άνδρες τον Μανώλη Κούκουρα και τον Αλέξανδρο Λουτσάι. Η Ελένη Τ. δολοφονήθηκε αφού προηγουμένως κακοποιήθηκε και βασανίστηκε γιατί δεν συναίνεσε να κάνει σεξ μαζί τους. Η Ελένη Τ. δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία στον μακρύ κατάλογο των θυμάτων της πατριαρχίας και σίγουρα δεν πρόκειται για ένα «ατυχές» ή μεμονωμένο περιστατικό. Όμως βρισκόμαστε για μια ακόμα φορά μπροστά στον εκτρωματικό λόγο των ΜΜΕ, που σκιαγραφούν προσωπικές ιστορίες θύματος και θυτών με το φιλοθεάμον κοινό να παρακολουθεί ένα ακόμα «ατυχές περιστατικό» σοκαρισμένο υποκριτικά, από την αγριότητά του. Κρατώντας για λόγους τηλεθέασης τη δολοφονία και ξεχνώντας με μεγάλη επιμέλεια τον έμφυλο χαρακτήρα του εγκλήματος αποσυνδέοντας το από το κοινωνικό έδαφος που αυτό συντελέστηκε. Ακολουθώντας πάντα ένα συγκεκριμένο μοτίβο λέξεων και προθέσεων που αναδεικνύουν την «κακιά στιγμή», «τη ζήλεια που τον θόλωσε», «τον ευέξαπτο χαρακτήρα» ρίχνουν στο συρτάρι της λήθης όλο τον σεξισμό και μισογυνισμό της καθημερινότητας που χτίζει και αναπαράγει την εξουσία της πατριαρχίας που βιώνουμε.

Για μια ακόμα φορά παρακολουθούμε έναν βιασμό και μια δολοφονία να χρησιμοποιείται προσχηματικά για να διαχυθεί ρατσιστικό και φυλετικό μίσος. Γιατί στο προφίλ των βιαστών το πρώτό πράγμα που φαίνεται να έχει σημασία είναι η εθνικότητα, η φυλή και η ταξική θέση, τα οποια χρησιμοποιούνται ανάλογα την περίσταση, είτε σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσουν τον δράστη μιάς και η ταξική του θέση και ανατροφή δεν θα του επέτρεπε φυσικά να κάνει κάτι τέτοιο, είτε για να δώσουν έμφαση σε ένα άλλο χαρακτηριστικό, όπως αυτό του μετανάστη -πόσο μάλλον όταν αυτό είναι συνυφασμένο με ό,τι η κοινωνία θεωρεί παραβατικό μόνο από την ύπαρξη του- και όχι τα πρότυπα της μάτσο-ανδρικής κουλτούρας με τα οποία γαλουχήθηκαν. Κατά αυτόν τον τρόπο δομείται μια πραγματικότητα όπου τα περιστατικά βιασμών από μετανάστες αναπαράγονται χωρίς αμφιβολίες και ελαφρυντικά ενώ τα αντίστοιχα από γηγενείς «ευυπόληπτους πολίτες» μπαίνουν στο μικροσκόπιο, αμφισβητούνται, δικαιολογούνται και τις περισσότερες φορές είναι το θύμα που εν τέλει δικάζεται κοινωνικά. Είναι το θύμα που όχι μόνο θα έρθει αντιμέτωπό με τον βιαστή αλλά με ολόκληρο το σύστημα που τον εκτρέφει. Ένα σύστημα που η βία και η εχθρότητα προς οποιοδήποτε υποκείμενο το οποίο έρχεται να καταρρίψει την επιβαλλόμενη κανονικότητα του, είναι δεδομένη. Χαρακτηριστικές εκφάνσεις της είναι ο καθημερινός λοιδορισμός που βιώνει ένα τρανς άτομο από την άρνηση αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου του, τα σχόλια στο δρόμο μέχρι και τον βίαιο ξυλοδαρμό ή και γιατί όχι και βιασμό.

Οφείλουμε στο σημείο αυτό να αναρωτηθούμε τι θα συνέβαινε στην Ελένη Τ. εάν επιζούσε από την επίθεση που δέχτηκε. Σε πόσα δικαστήρια θα έπρεπε να συρθεί, εάν έβρισκε το σθένος, κάτι που καθόλου εύκολο δεν είναι λόγω του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται τέτοια περιστατικά, για να αποδείξει πως δεν έφταιγε η φούστα της ή τα εσώρουχα της, δεν έφταιγε η ώρα που ήταν περασμένη, δεν έφταιγε που έκανε παρέα με άντρες ή ότι δεν αμύνθηκε αρκετά για αυτό που της συνέβη. Μέχρι πότε το θύμα θα φοβάται ακόμη και το να αμυνθεί απέναντι στον βιαστή του σε περίπτωση που το δικαστήριο θεωρήσει την αυτοάμυνα «υπερβολική» και τελικά τοποθετήσει το ίδιο στη θέση του θύτη και το καταδικάσει; Πόση <<ελληνική δικαιοσύνη>> θα έπρεπε να υποστεί για να πείσει (αν εν τέλει έπειθε κάποιο δικαστήριο) πως για τον βιασμό φταίνε οι βιαστές;

Ζώντας σε μια κοινωνία που αντιμετωπίζει τις γυναίκες είτε σαν ευαίσθητα λουλούδια που χρειάζονται προστάτη για να επιβιώσουν, είτε σαν θηράματα για άρρενες κυνηγούς όταν ξεφεύγουν και αντιστέκονται στους ρόλους που τους έχουν επιβληθεί, δεν πέφτουμε από τα σύννεφα στο άκουσμα ενός βιασμού, αφού σε όλη μας τη ζωή είναι αυτό που προσπαθούμε να αποφύγουμε. Κάποιες φορές τα καταφέρνουμε και άλλες όχι. Το μόνο σίγουρο είναι πως σιχαθήκαμε τα παραβιαστικά βλέμματα, τα χουφτώματα από τους συμμαθητές μας για να αποδείξουν ποσό άντρες είναι, να υπακούμε στον αφέντη- σύζυγο, τα σχόλια για το ποσό σεμνότυφα η πουτάνες είμαστε, να περπατάμε με τα κλειδιά στο χέρι , να…να…

Και μπορεί να μην πέφτουμε από τα σύννεφα στο άκουσμα ενός βιασμού αλλά ξεχειλίζουμε από οργή και λύσσα τόσο για τους βιαστές όσο και για την κουλτούρα του βιασμού που τους εκτρέφει.

ΟΣΟ Η ΣΕΞΙΣΤΙΚΗ ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΣΟ ΘΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ

ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΕΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Αnornin@

Φεμινιστική Αντισεξιστική Ομάδα Μυτιλήνης 12/12/2018

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2018, 15:21
από Naida
blackpaint έγραψε: 16 Δεκ 2018, 15:01 Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΙΑ, ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ Η ΠΑΤΡΙΑΡXIA

Η Ελένη Τ. βρέθηκε δολοφονημένη, στις 28 Νοεμβρίου στη Ρόδο, από δύο άνδρες τον Μανώλη Κούκουρα και τον Αλέξανδρο Λουτσάι. Η Ελένη Τ. δολοφονήθηκε αφού προηγουμένως κακοποιήθηκε και βασανίστηκε γιατί δεν συναίνεσε να κάνει σεξ μαζί τους. Η Ελένη Τ. δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία στον μακρύ κατάλογο των θυμάτων της πατριαρχίας και σίγουρα δεν πρόκειται για ένα «ατυχές» ή μεμονωμένο περιστατικό. Όμως βρισκόμαστε για μια ακόμα φορά μπροστά στον εκτρωματικό λόγο των ΜΜΕ, που σκιαγραφούν προσωπικές ιστορίες θύματος και θυτών με το φιλοθεάμον κοινό να παρακολουθεί ένα ακόμα «ατυχές περιστατικό» σοκαρισμένο υποκριτικά, από την αγριότητά του. Κρατώντας για λόγους τηλεθέασης τη δολοφονία και ξεχνώντας με μεγάλη επιμέλεια τον έμφυλο χαρακτήρα του εγκλήματος αποσυνδέοντας το από το κοινωνικό έδαφος που αυτό συντελέστηκε. Ακολουθώντας πάντα ένα συγκεκριμένο μοτίβο λέξεων και προθέσεων που αναδεικνύουν την «κακιά στιγμή», «τη ζήλεια που τον θόλωσε», «τον ευέξαπτο χαρακτήρα» ρίχνουν στο συρτάρι της λήθης όλο τον σεξισμό και μισογυνισμό της καθημερινότητας που χτίζει και αναπαράγει την εξουσία της πατριαρχίας που βιώνουμε.

Για μια ακόμα φορά παρακολουθούμε έναν βιασμό και μια δολοφονία να χρησιμοποιείται προσχηματικά για να διαχυθεί ρατσιστικό και φυλετικό μίσος. Γιατί στο προφίλ των βιαστών το πρώτό πράγμα που φαίνεται να έχει σημασία είναι η εθνικότητα, η φυλή και η ταξική θέση, τα οποια χρησιμοποιούνται ανάλογα την περίσταση, είτε σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσουν τον δράστη μιάς και η ταξική του θέση και ανατροφή δεν θα του επέτρεπε φυσικά να κάνει κάτι τέτοιο, είτε για να δώσουν έμφαση σε ένα άλλο χαρακτηριστικό, όπως αυτό του μετανάστη -πόσο μάλλον όταν αυτό είναι συνυφασμένο με ό,τι η κοινωνία θεωρεί παραβατικό μόνο από την ύπαρξη του- και όχι τα πρότυπα της μάτσο-ανδρικής κουλτούρας με τα οποία γαλουχήθηκαν. Κατά αυτόν τον τρόπο δομείται μια πραγματικότητα όπου τα περιστατικά βιασμών από μετανάστες αναπαράγονται χωρίς αμφιβολίες και ελαφρυντικά ενώ τα αντίστοιχα από γηγενείς «ευυπόληπτους πολίτες» μπαίνουν στο μικροσκόπιο, αμφισβητούνται, δικαιολογούνται και τις περισσότερες φορές είναι το θύμα που εν τέλει δικάζεται κοινωνικά. Είναι το θύμα που όχι μόνο θα έρθει αντιμέτωπό με τον βιαστή αλλά με ολόκληρο το σύστημα που τον εκτρέφει. Ένα σύστημα που η βία και η εχθρότητα προς οποιοδήποτε υποκείμενο το οποίο έρχεται να καταρρίψει την επιβαλλόμενη κανονικότητα του, είναι δεδομένη. Χαρακτηριστικές εκφάνσεις της είναι ο καθημερινός λοιδορισμός που βιώνει ένα τρανς άτομο από την άρνηση αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου του, τα σχόλια στο δρόμο μέχρι και τον βίαιο ξυλοδαρμό ή και γιατί όχι και βιασμό.

Οφείλουμε στο σημείο αυτό να αναρωτηθούμε τι θα συνέβαινε στην Ελένη Τ. εάν επιζούσε από την επίθεση που δέχτηκε. Σε πόσα δικαστήρια θα έπρεπε να συρθεί, εάν έβρισκε το σθένος, κάτι που καθόλου εύκολο δεν είναι λόγω του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται τέτοια περιστατικά, για να αποδείξει πως δεν έφταιγε η φούστα της ή τα εσώρουχα της, δεν έφταιγε η ώρα που ήταν περασμένη, δεν έφταιγε που έκανε παρέα με άντρες ή ότι δεν αμύνθηκε αρκετά για αυτό που της συνέβη. Μέχρι πότε το θύμα θα φοβάται ακόμη και το να αμυνθεί απέναντι στον βιαστή του σε περίπτωση που το δικαστήριο θεωρήσει την αυτοάμυνα «υπερβολική» και τελικά τοποθετήσει το ίδιο στη θέση του θύτη και το καταδικάσει; Πόση <<ελληνική δικαιοσύνη>> θα έπρεπε να υποστεί για να πείσει (αν εν τέλει έπειθε κάποιο δικαστήριο) πως για τον βιασμό φταίνε οι βιαστές;

Ζώντας σε μια κοινωνία που αντιμετωπίζει τις γυναίκες είτε σαν ευαίσθητα λουλούδια που χρειάζονται προστάτη για να επιβιώσουν, είτε σαν θηράματα για άρρενες κυνηγούς όταν ξεφεύγουν και αντιστέκονται στους ρόλους που τους έχουν επιβληθεί, δεν πέφτουμε από τα σύννεφα στο άκουσμα ενός βιασμού, αφού σε όλη μας τη ζωή είναι αυτό που προσπαθούμε να αποφύγουμε. Κάποιες φορές τα καταφέρνουμε και άλλες όχι. Το μόνο σίγουρο είναι πως σιχαθήκαμε τα παραβιαστικά βλέμματα, τα χουφτώματα από τους συμμαθητές μας για να αποδείξουν ποσό άντρες είναι, να υπακούμε στον αφέντη- σύζυγο, τα σχόλια για το ποσό σεμνότυφα η πουτάνες είμαστε, να περπατάμε με τα κλειδιά στο χέρι , να…να…

Και μπορεί να μην πέφτουμε από τα σύννεφα στο άκουσμα ενός βιασμού αλλά ξεχειλίζουμε από οργή και λύσσα τόσο για τους βιαστές όσο και για την κουλτούρα του βιασμού που τους εκτρέφει.

ΟΣΟ Η ΣΕΞΙΣΤΙΚΗ ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΣΟ ΘΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ

ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΕΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Αnornin@

Φεμινιστική Αντισεξιστική Ομάδα Μυτιλήνης 12/12/2018
:smt023

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2018, 18:22
από The Rebel
Saliveros έγραψε: 14 Δεκ 2018, 05:01
DIOMEDESGR έγραψε: 13 Δεκ 2018, 22:37 Άκου θα χει την Αγία Γραφή πάντα δίπλα του! Από Αμερικάνικη ταινία το ξεπατικωσαν το φίδι.
:lol:
Ίσως τη θέλει για οδηγίες ασφαλών βιασμών.
Η Αγία Γραφή έχει πληθώρα σχετικών κειμένων.
Ακουγε φωνές μωρέ το παιδάκι...
Ασε που αυτό το ατυχές γεγονός τον έκανε να ανακαλύψει τον Θεό και Σωτήρα μας...
Να μη χαραμιστεί η ζωή του για ένα λαθάκι...

Εικόνα

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2018, 18:30
από perseus
ο Αφγανος που εσφαξε τον Σεργιανοπουλο ειναι ακομη φυλακη?

Re: Θρίλερ στη Ρόδο με το πτώμα φοιτήτριας – Ποιος την ήθελε νεκρή;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2018, 18:38
από blackpaint
The Rebel έγραψε: 16 Δεκ 2018, 18:22
Saliveros έγραψε: 14 Δεκ 2018, 05:01
DIOMEDESGR έγραψε: 13 Δεκ 2018, 22:37 Άκου θα χει την Αγία Γραφή πάντα δίπλα του! Από Αμερικάνικη ταινία το ξεπατικωσαν το φίδι.
:lol:
Ίσως τη θέλει για οδηγίες ασφαλών βιασμών.
Η Αγία Γραφή έχει πληθώρα σχετικών κειμένων.
Ακουγε φωνές μωρέ το παιδάκι...
Ασε που αυτό το ατυχές γεγονός τον έκανε να ανακαλύψει τον Θεό και Σωτήρα μας...
Να μη χαραμιστεί η ζωή του για ένα λαθάκι...

Εικόνα
για μια φορα, μετρησες. Σωστη αναρτηση.